Fred Grim-effectquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:03 schreef Wotte het volgende:
De bus is geparkeerd. Sjonnie tapt uit zijn Atletico vaatje. Wat een trainer.
De Hato-hype nooit echt begrepen, werd tegen elke redelijke eredivisiespits al voor lul gezet en bij gebrek aan voetbalintelligentie werd hij toen maar op back neergezet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar liet Hato zich echt heel simpel foppen door Moro.
Ik hoop altijd dat dit soort arrogantie afgestraft wordt. Laat Chelsea maar verliezen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sympathiek van Chelsea om met een B-elftal te komen. Winnen ze maar met 2-0 ofzo en mag Heitinga nog effe blijven
Komt hij niet uit Zuid? Dat snap ik wel dat hij werkschuw is.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijf het uniek vinden dat Ajax met een 42-jarige keeper blijft aantreden terwijl onze 27-jarige keeper nog steeds niet ‘wedstrijdfit’ is (lol)
Kane mag er nog een paar in rossen.quote:
Je komt van Zuid, niet uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Komt hij niet uit Zuid? Dat snap ik wel dat hij werkschuw is.
Zeker wel. Dit gaat om de Europese puntjes!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat dit soort arrogantie afgestraft wordt. Laat Chelsea maar verliezen.
Ik heb verder geen bijbedoelingen met deze wens.
Hoe noem je een inwoner van Chelsea?quote:
Binnenkort een elftal met transfers die @ZKA verneukt heeft.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:09 schreef Caland het volgende:
Toch mooi dat ex-eredivisie goed vertegenwoordigd wordt met Hato en Buonanotte
RACE WEEK.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe noem je een inwoner van Chelsea?
Complete elftallen wisselen ben ik nooit een voorstander van, zeker niet in pas de derde CL-ronde.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker wel. Dit gaat om de Europese puntjes!
Verder vind ik het lastig, want met het insane speelschema van dit soort ploegen moet je IETS. En dit Ajax is de perfecte tegenstander om iets tegen te proberen.
Geen zorgen, we hebben een geweldige set pieces-trainerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond die corner gevaarlijk.
Oke, dan parkeren we deze even.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Complete elftallen wisselen ben ik nooit een voorstander van, zeker niet in pas de derde CL-ronde.
In dit format kan je dat risico wel nemen opzichquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Complete elftallen wisselen ben ik nooit een voorstander van, zeker niet in pas de derde CL-ronde.
Pasveertig deelt de lakens uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie is dat de keeper van Ajax al een ervaren speler is.
Het is niet alsof die Pas is begonnen.
Rijdt het WRC ook deze week?quote:
Zippy heeft beetquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is geen return in het nieuwe systeem
Van oudsher was dat eigenlijk wel zo, vandaar. Men gebruikt nog steeds op en vanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het en behoorlijke stretch om het een eiland te noemen.
Wil je hier onmiddellijk mee ophouden?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja dit is er zo eentje dat als je wint gelijk hebt, en als je punten verliest voor joker staat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gerapporteerdquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een leuke feitjesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Van oudsher was dat eigenlijk wel zo, vandaar. Men gebruikt nog steeds op en van
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rijdt het WRC ook deze week?
Hato ken je toch ook wel van al dat gepruts bij Ajax?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef PSVCL het volgende:
is dit jong chelsea, ken alleen enzo en caceido
wie?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hato ken je toch ook wel van al dat gepruts bij Ajax?
Klote.quote:
Die speelde bij Ajax toen ze 18e stonden. Gouden elftal.quote:
Ho maar weer.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als voetballer vind ik dit geen rood maar ja
Dit is wel rood joh, wel een kan een keer met wat pech gebeuren rode kaart.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als voetballer vind ik dit geen rood maar ja
Taylor loopt hier met zijn eigen domheid te koopquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:17 schreef Wotte het volgende:
Het zit toch godverdomme steeds ook niet mee.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je kan Heitinga hier geen nederlaag verwijten vind ik!
ECHT ALLES ZIT TEGENquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Kroes dit ligt niet aan Heitinga! NIETquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, die wordt hier door zijn eigen speler gedupeerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Akkoordquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het oranje!quote:
Ik zet hier 5 euro opquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:19 schreef Caland het volgende:
Het eerste kwartier doe je gewoon goed mee, ben je in mijn ogen zelfs vrij dominant. Maar dan merk je dat je in de hoek zit waar de klappen vallen en pak je die rode kaart, een minuut erna goal tegen. Maar ik heb een strijdend Ajax gezien met genoeg lichtpunten vanavond. Trots op de boys
Je moet een goal maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen verdedigende middenvelder meer.
Zou het wat uitmaken
Dat was Taylor sowieso al nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen verdedigende middenvelder meer.
Zou het wat uitmaken
Voor het "kijk-mij-eens-tactisch-bezig-zijn"-effectquote:
Laat het maar 2-0 of zo worden, Taylor krijgt de schuld en wij kunnen nog even genieten van Heitingaquote:
Wat is Teelor eigenlijk wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was Taylor sowieso al niet
Ik lees dit gewoon in zijn stem 😂quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:19 schreef Caland het volgende:
Het eerste kwartier doe je gewoon goed mee, ben je in mijn ogen zelfs vrij dominant. Maar dan merk je dat je in de hoek zit waar de klappen vallen en pak je die rode kaart, een minuut erna goal tegen. Maar ik heb een strijdend Ajax gezien met genoeg lichtpunten vanavond. Trots op de boys
Ja echt heel vreemd dat je met een man minder een 10 die geen enkele vuile meter maakt eraf haalt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De enige voetballer bij Ajax die wel iets kan, eraf halen.
Joden snel laten douchen is altijd gewaagd ja.quote:
de vrienden van kale zitten thuisquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:24 schreef Caland het volgende:
Sjonnie rot op
De F-side is duidelijk niet aanwezig
Daar is iequote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:25 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan verdiende 2-0.
kloesoe te weinig voor gekregenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:25 schreef Caland het volgende:
https://x.com/tekkersfoot(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w
BOHHHH KOEKOEK
Hoplaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:25 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan verdiende 2-0.
Je speelt nu per saldo nog steeds met 2 middenvelders ipv 3...quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt heel vreemd dat je met een man minder een 10 die geen enkele vuile meter maakt eraf haalt.
quote:Like Alert
22-10-2025 @ 21:26:56
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [2025/26] UEFA Champions League #15 Weerloos Ajax
Smerige Euroshopperdealquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:25 schreef Caland het volgende:
https://x.com/tekkersfoot(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w
BOHHHH KOEKOEK
"Kom er maar met gestrekt been in Goor"quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sjonnie gaat steun bij Gordon zoeken na vanavond.
Domme Sjon kan zich gelukkig daarop beroepen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:27 schreef Caland het volgende:
Kutzooi, ik dacht even dat Ajax nog wel aardig ging meevoetballen tegen dit C-team
Kut Taylor
Die staan weer met hun rug naar het veld 'sfeer te maken'quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:24 schreef Caland het volgende:
Sjonnie rot op
De F-side is duidelijk niet aanwezig
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:27 schreef Caland het volgende:
Kutzooi, ik dacht even dat Ajax nog wel aardig ging meevoetballen tegen dit C-team
Kut Taylor
Yup, je zou zeggen dat dit niet zijn ontslagbrief gaat betekenen... aan de andere kant gebeurt er telkens iets wat ik niet verwacht met dit Ajax, dus wellicht komt er toch een pushbericht morgenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Domme Sjon kan zich gelukkig daarop beroepen.
Als je Pasveer opstelt heb je al geen recht van spreken meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Domme Sjon kan zich gelukkig daarop beroepen.
is dat zo?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:29 schreef bbuddybb het volgende:
Taylortje...
Maakt wel vaker debiele overtredingen in de Eredivisie overigens.
Met Taylor kwijt heb je eigenlijk geen enkel loopvermogen meer op je middenveld.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:27 schreef Caland het volgende:
Kut Taylor
Called itquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De Hato-hype nooit echt begrepen, werd tegen elke redelijke eredivisiespits al voor lul gezet en bij gebrek aan voetbalintelligentie werd hij toen maar op back neergezet.
lolquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh was niet Hato. Ik trapte in de commentator.
Nooit doen bij Ziggo.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die negers lijken ook allemaal op elkaarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt Coquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die negers lijken ook allemaal op elkaar
Achquote:
Statistisch zou Gakpo ze ook moeten nemen als Depay er wel is.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:33 schreef Zorro het volgende:
En daarom neemt Gakpo bij Oranje de strafschoppen als Depay er niet is.
Wtfquote:
Dat mag.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Weghorst gaat zo ook met rood eraf denk ik.
Ik durf het inderdaad bijna niet te zeggen maar tot aan die rode kaart was het zo slecht niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 11 hadden ze hier best een resultaat kunnen pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |