Volgens mij is het ook helemaal niet moeilijk, het is meer dat zo'n pak makkelijk isquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, die zijn ook heel lekker! Elk jaar met mijn verjaardag wil ik voor de familie een appeltaart maken, maar dan wel een variant die ze van mij nog nooit geproefd hadden. De appelcake is misschien leuk voor over een paar jaar. Maar dan ga ik em wel helemaal zelf maken. Het klinkt ook niet zo moeilijk, ik denk dat ik em ook uit mijn hoofd zou kunnen maken
Beterschap! En dat klinkt als een heerlijk avondjequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:53 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog steeds zo verkouden, ik ben het zo zat. De keelpijn is wel weg nu, maar mijn hoofd zit zó extreem vol met snot. En daardoor heb ik hoofdpijn en ben ik moe.
Vanavond heb ik lekker het rijk alleen, ik trek zometeen al mijn pyjama aan en dan kruip ik weer onder mijn dekentje.
Maar kaneelsuiker = suiker en kaneelpoeder, dat heb je binnen 10 seconden gemaaktquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook helemaal niet moeilijk, het is meer dat zo'n pak makkelijk is. Omdat daar die grove kaneelsuiker al bij in zit.
Ik denk dat ik start met S2 van Nobody wants thisquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beterschap! En dat klinkt als een heerlijk avondjeGa je dan een serie/film kijken, boek lezen of wat anders?
[..]
Maar kaneelsuiker = suiker en kaneelpoeder, dat heb je binnen 10 seconden gemaakt
Als ik straks thuis kom ook. Het is onverwachts pizza avond in het ESF Slowchat!quote:
Heeft jouw kat ook dat als je even op moet staan dat hij dan even aan de kant gaat maar zodra je weer terug op je plek bent hij gelijk ook weer terug komt? Dat doet onze kat altijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:10 schreef Arizona het volgende:
Ik lig nu dus onder de electrische fleecedeken op de bank en een van onze katten vind die deken ook zo zalig. Is niet van mij en de deken af te krijgen
Als ik even op moet staan, pikt hij mijn plek inquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Heeft jouw kat ook dat als je even op moet staan dat hij dan even aan de kant gaat maar zodra je weer terug op je plek bent hij gelijk ook weer terug komt? Dat doet onze kat altijd.
Daar zijn volgens mij deze verkiezingen weer proeven mee in een paar gemeenten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:18 schreef Redefine het volgende:
Net de kandidatenlijst bekeken. Waarbij het besef vooral weer bovenkwam dat we komende woensdag weer aan onze vouwkunsten moeten gaan werkenNog steeds onbegrijpelijk dat ze hier niet wat beters voor beter te vinden. Al helemaal gezien die grote stemformulieren bij het tellen weer helemaal uitgevouwen moet worden.
Een A4 o.i.d. met daarop alle partijen die je kan aan kruizen en daarnaast een nummer (voor op wie je van de partij wil stemmen) wat je kunt aan kruizen zou toch voldoende moeten zijn. In het stemhokje kun je dan de kandidatenlijst ophangen zodat je kunt zien welk nummer jouw kandidaat binnen jouw partij heeft.
Ik kan me wel voorstellen dat dat nog wel eens fout gaat omdat men niet goed naar het nummer had gekeken. Maarja dat gaat dan puur om personen ipv partijen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar zijn volgens mij deze verkiezingen weer proeven mee in een paar gemeenten.
[ afbeelding ]
Het levert inderdaad wat meer ongeldige stemmen op. Daarom is het nog een proefquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat dat nog wel eens fout gaat omdat men niet goed naar het nummer had gekeken. Maarja dat gaat dan puur om personen ipv partijen..
Dan moeten ze maar beter kijken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat dat nog wel eens fout gaat omdat men niet goed naar het nummer had gekeken. Maarja dat gaat dan puur om personen ipv partijen..
Wel benieuwd waarom het formulier partijen I, J, Q en R uitsluitquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel goed uit ja. Hopelijk dat ze bij de overheid eens enthousiast worden over die proeven en het gaan toepassen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ouders mogen zo stemmenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar als je de persoon op wie je wil stemmen zodanig belangrijk vindt dan moet het juiste nummer aan kruizen toch wel eenvoudig zijn. Nog even los ervan dat het op verdwaalde gevallen na eigenlijk niet zo heel veel uit zou maken qua voorkeursstemmen en wie er in de kamer komt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat zal het zeker ook doen. Maar dat ze dan ongeldig zijn is eigenlijk wel gek.Zolang iemand niet na het verkeerde nummer selecteren daarna nog het goede nummer probeert te doen zou die niet ongeldig horen te zijn. Ja de persoon stemt dan wel op de verkeerde persoon op de lijst, maar dat is dan weer niet ongeldig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Het levert inderdaad wat meer ongeldige stemmen op. Daarom is het nog een proef
Dat is vanwege partijen IQ26 en 26jr.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel benieuwd waarom het formulier partijen I, J, Q en R uitsluit
Ja want je kiest sowieso 25quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:10 schreef Redefine het volgende:
Nou is het zo dat ik zelf nooit op een persoon stemmen binnen een partij, dus voor mij is het ook wel makkelijker gezegd dat het minder boeiend is of nummer 25 of 25 wordt gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |