Keek je in de spiegel?quote:
Dat komt omdat ze geen vaccins heeft genomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen Marga Bult is niet omgewaaid blijkbaar.
Daar zou iemand een liedje over moeten schrijven.quote:
Hoe zie je dat verder voor je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zou iemand een liedje over moeten schrijven.
Het is wel lastiger dan voorheen. De schrijver van het liedje over smurfen uit een waterkraan leeft niet meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zie je dat verder voor je?
En de smurfen zelf?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is wel lastiger dan voorheen. De schrijver van het liedje over smurfen uit een waterkraan leeft niet meer.
Die zijn recent nog gespot in de tuin van @Fred_Bquote:
oeh appeltaartquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Straks appeltaart bakkenmorgen jarig
Jaaaa met appels uit eigen tuinquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaa met appels uit eigen tuinWe hadden echt een mega oost van ons boompje dit jaar dus die appeltaart kan er wel vanaf
Ow, lekker! Met appels alleen al kan je zoveel verschillende taarten/gebak maken. Heerlijk. Appeltaart, tarte tatin, clafoutis, appelmoestaart, appelkruimelvlaai.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaa met appels uit eigen tuinWe hadden echt een mega oost van ons boompje dit jaar dus die appeltaart kan er wel vanaf
Ik ga morgenochtend appelcake makenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, lekker! Met appels alleen al kan je zoveel verschillende taarten/gebak maken. Heerlijk. Appeltaart, tarte tatin, clafoutis, appelmoestaart, appelkruimelvlaai.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pass het recept eens door?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend appelcake maken
Gewoon zo'n Koopman-pakquote:
Ow, die zijn ook heel lekker! Elk jaar met mijn verjaardag wil ik voor de familie een appeltaart maken, maar dan wel een variant die ze van mij nog nooit geproefd hadden. De appelcake is misschien leuk voor over een paar jaar. Maar dan ga ik em wel helemaal zelf maken. Het klinkt ook niet zo moeilijk, ik denk dat ik em ook uit mijn hoofd zou kunnen makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |