Ah, ok! Dankquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij gebruikt dat als het voorbeeld hoe hij het zelf in Nederland ook succesvol wil regelen.
Nogmaals dank (ook voor je geduld!)quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep een deal met Marokko om daar snel mensen naartoe uit te zetten, maar dat blijkt dus allemaal met mysterie omgeven
Dank! Al blijft voor mij toch een beetje het 'Elsevies' (Elsevier) aan EW kleven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier staat wat meer:
https://www.ewmagazine.nl(...)itzettingen-1508322/
Pluriforme media zijn maar eng.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank! Al blijft voor mij toch een beetje het 'Elsevies' (Elsevier) aan EW kleven.
Mwah, die zijn inmiddels wel geabsorbeerd. Jetten zit nu wel aan zijn taks en gaat ook een beetje teveel in zichzelf geloven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich wel eens, maar ik denk dat de premiersstrijd misschien toch nog wat VVD'ers richting Bontenbal en Jetten kan sturen. Premier Timmermans is voor die achterban nog net wat erger dan Timmernans die meedoet met CDA en D66
Elsevier loog. Aantoonbaar.quote:
Vind het wel typisch hoe mensen die nooit op een partij als de PvdD zouden stemmen het beter weten. Wat is er nou weer mis met Ouwehand behalve dat de partijtop haar niet moet. Ze lult teveel over Palestina, ja iemand als Greta Thunberg ook, dat komt omdat genocide met onze steun nou eenmaal nogal een issue is voor mensen die wel geloven in mensenrechten en een rechtsstaat. Een partij kan niet geloofwaardig voor dieren opkomen als ze niet eens opkomen voor basale mensenrechten, alsof wij geen dieren zijn.quote:
DENK is er voor iedereen. Goed verkiezingsprogramma. Was van plan er op te stemmen, maar heb besloten toch strategisch voor Timmermans te gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
eentje voor mensen met migratie-achtergrond
Dat geloof je zelf toch niet eens of wel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
DENK is er voor iedereen. Goed verkiezingsprogramma. Was van plan er op te stemmen, maar heb besloten toch strategisch voor Timmermans te gaan.
Ach ja, Hero. De Groene is ook berispt voor AVV. Shit happens. Ik frame verder niet, dat doe je zelf door vanuit het niets met Elsevies aan te komen, terwijl er op het artikel zelf niets is aan te merken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Elsevier loog. Aantoonbaar.
Verder ga je maar een ander vals framen.
Je framet zeer zeker wél, met 'Pluriforme media zijn maar eng' oneliner onzin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Ach ja, Hero. De Groene is ook berispt voor AVV. Shit happens. Ik frame verder niet, dat doe je zelf door vanuit het niets met Elsevies aan te komen, terwijl er op het artikel zelf niets is aan te merken.
Ja, het is wat vermoeiend als rechts-liberale media weggezet worden als 'vies', whatever that may be, helemaal als het stuk zelf gewoon oké is. Wat vind je zelf nou van de waarde van je eigen toevoeging?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je framet zeer zeker wél, met 'Pluriforme media zijn maar eng' oneliner onzin.
Daar pas ik voor.
Prima uiteraard. Ik geef keurig aan waarom ik EW als bron discutabel vind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, het is wat vermoeiend als rechts-liberale media weggezet worden als 'vies', whatever that may be, helemaal als het stuk zelf gewoon oké is. Wat vind je zelf nou van de waarde van je eigen toevoeging?
Dus bij elk stuk van De Groene voeg je hun berisping door de Raad toe, of werkt dat dan net weer wat anders? Geen enkel medium is brandschoon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima uiteraard. Ik geef keurig aan waarom ik EW als bron discutabel vind.
En dat heeft verder niets te maken met de gezindte.
Geen idee wat je probleem is verder, ik was gewoon duidelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Dus bij elk stuk van De Groene voeg je hun berisping door de Raad toe, of werkt dat dan net weer wat anders? Geen enkel medium is brandschoon.
Mwah, ik vind de artikelen op hun site de laatste tijd wel prima en vaak informatief en redelijk neutraal in hun uiteenzettingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima uiteraard. Ik geef keurig aan waarom ik EW als bron discutabel vind.
En dat heeft verder niets te maken met de gezindte.
Dat is (wederom) geen antwoord op mijn vraag. Wat ik wel snap, want het antwoord is nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wat je probleem is verder, ik was gewoon duidelijk.
Nogmaals: het ging over EW. Als ik kritiek heb op De Telegraaf hoef ik ook niet al mijn kanttekeningen bij alle andere dagbladen te posten. Dus non-argument van jou +quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is (wederom) geen antwoord op mijn vraag. Wat ik wel snap, want het antwoord is nee.
En dat is je goed recht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, ik vind de artikelen op hun site de laatste tijd wel prima en vaak informatief en redelijk neutraal in hun uiteenzettingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |