abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 23:08:16 #226
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219073533
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 22:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Vind het wel typisch hoe mensen die nooit op een partij als de PvdD zouden stemmen het beter weten. Wat is er nou weer mis met Ouwehand behalve dat de partijtop haar niet moet. Ze lult teveel over Palestina, ja iemand als Greta Thunberg ook, dat komt omdat genocide met onze steun nou eenmaal nogal een issue is voor mensen die wel geloven in mensenrechten en een rechtsstaat. Een partij kan niet geloofwaardig voor dieren opkomen als ze niet eens opkomen voor basale mensenrechten, alsof wij geen dieren zijn.
Heb je het nou over mij? Ik zeg een paar posts daarvoor nota bene dat ik juist wél op PvdD heb gestemd!
pi_219073535
Rob Jetten krijgt bij RTL Tonight te maken met VVD-lid Albert Verlinde die 'm probeert aan te vallen op asiel _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219073581
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nogmaals: het ging over EW. Als ik kritiek heb op De Telegraaf hoef ik ook niet al mijn kanttekeningen bij alle andere dagbladen te posten. Dus non-argument van jou + :W
Kritiek op een medium moet wel relevant zijn voor het stuk dat geplaatst wordt. Dat is het al niet in jouw geval. Het is gewoon random diskwalificeren. En dat kan je met élk medium. Gewoon ogen op de bal houden.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 23:26:10 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219073585
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 23:23 schreef nostra het volgende:

[..]
Kritiek op een medium moet wel relevant zijn voor het stuk dat geplaatst wordt. Dat is het al niet in jouw geval. Het is gewoon random diskwalificeren. En dat kan je met élk medium. Gewoon ogen op de bal houden.
Dat is jouw persoonlijke mening. En wat mij betreft dus irrelevant.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219073586
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat zoveel mensen daarvan spreken komt natuurlijk ook voort uit het oordeel van een commissie van de Verenigde Naties:

https://nos.nl/collectie/(...)n-maakt-medeplichtig

Als we zelfs de Verenigde Naties niet meer serieus gaan nemen…. ?
Dit speelt pas voor mensen sinds een maand :?

Het begint steeds gekker te worden.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219073590
Eigenlijk wordt het meest interessant wie de vijfde grootste partij wordt. Ik verwacht niet dat PVV weer in de regering komt, dus dan wordt het CDA - D66 - GL-PvdA maar wie gaat die dan ondersteunen? Ik zie ze niet genoeg halen samen voor 75.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_219073602
Jezus Ruben, het kan ook wat minder doorzichtig allemaal.

https://x.com/rubenbrekelmans/status/1980737556753915978?s=19
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_219073611
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 23:27 schreef Nexum het volgende:
Eigenlijk wordt het meest interessant wie de vijfde grootste partij wordt. Ik verwacht niet dat PVV weer in de regering komt, dus dan wordt het CDA - D66 - GL-PvdA maar wie gaat die dan ondersteunen? Ik zie ze niet genoeg halen samen voor 75.
Volt. CU is nog steeds ZIEDEND op D66 dus dat is een no-go.
pi_219073614
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 23:31 schreef nostra het volgende:

[..]
Volt. CU is nog steeds ZIEDEND op D66 dus dat is een no-go.
Dat zou ik een interessante keuze vinden, maar D66 en Volt samen is misschien wel te progressief voor het CDA.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_219073617
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 23:27 schreef Nexum het volgende:
En die vijfde kleine partij heeft dan de hand op de knop om een of ander poepstandpunt door te drukken of anders! En dan kunnen we een jaar of zo later weer naar de stembus.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_219073619
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 23:33 schreef Nexum het volgende:

[..]
Dat zou ik een interessante keuze vinden, maar D66 en Volt samen is misschien wel te progressief voor het CDA.
Nee, die willen weer liever met de VVD (als hij "moet kiezen"), maar je zal toch ergens uit de loopgraven moeten komen, want inmiddels wordt dat uitsluiten wel wat irritant. Dat D66 met JA21 wil verbaast me dan wel weer, in positieve zin, lijkt erop dat Jetten wat Milei-inspiratie heeft gekregen met zijn spontane forse ruk naar rechts.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 23:42:22 #237
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219073630
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 23:37 schreef nostra het volgende:
Dat D66 met JA21 wil verbaast me dan wel weer,
Jetten zei net op RTL dat hij eerder Yesilgoz en Timmermans samen in een coalitie zag dan zichzelf en Eerdmans omdat hij vond dat JA21 wel heel dicht tegen PVV aanschurkt. In het parlement samenwerken op thema's vond hij okay, maar samen in een regering zag hij niet gebeuren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_219073637
Dilan bij Vi Inside :')

Ze wil stabiele partijen aan de macht, aldus de vrouw die de deur open heeft gezet voor de PVV, NSC en BBB.

En nu wil ze een voorkeurskabinet met JA21 en BBB. :')
pi_219073639
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 23:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Jetten zei net op RTL dat hij eerder Yesilgoz en Timmermans samen in een coalitie zag dan zichzelf en Eerdmans omdat hij vond dat JA21 wel heel dicht tegen PVV aanschurkt.
Ah, ik las eerder dat hij fijn had samengewerkt op een aantal punten, maar dat democratie en rechtstaat wel een dingetje waren. Nu lijkt me dat niet echt een 'dingetje', maar goed.

Maar goed, 'eerder', 'liever', 'bii voorkeur' is al wat anders dan niet natuurlijk. Het aandeel D66 kiezers dat vóór een coalitie met JA21 was (ik meen ergens in de 50%) verraste me ook.
pi_219073652
Die vrouw heeft echt 0 charisma en likeability he. Dat gemaakte leuk en spontaan doen, wat totaal nep overkomt... totaal ongeschikt op alle vlakken _O-

Bontenbal wordt trouwens bij VI ook helemaal afgemaakt na die Artikel23-uitglijder bij Nieuwsuur

[ Bericht 10% gewijzigd door TheVulture op 22-10-2025 00:01:16 ]
  woensdag 22 oktober 2025 @ 00:02:01 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219073669
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Die vrouw heeft echt 0 charisma en likeability he. Dat gemaakte leuk en spontaan doen, wat totaal nep overkomt... totaal ongeschikt op alle vlakken _O-

Bontenbal wordt trouwens bij VI ook helemaal afgemaakt na die Artikel23-uitglijder bij Nieuwsuur
Dus wie komt er dan nog het best vanaf vd 3?
pi_219073677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Dilan bij Vi Inside :')

Ze wil stabiele partijen aan de macht, aldus de vrouw die de deur open heeft gezet voor de PVV, NSC en BBB.

En nu wil ze een voorkeurskabinet met JA21 en BBB. :')
Dat zijn dan samen 30 zetels op dit moment _O-
pi_219073681
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dus wie komt er dan nog het best vanaf vd 3?
Van welke 3? Ik denk dat Jetten tot nu toe het meest schadevrij door de campagne is gekomen, al kennen we het Bontenbal-effect van gisteren nog niet.

Timmermans is sowieso chronisch impopulair, net als Yesilgoz

Morgen Bontenbal bij VI, de messen zijn geslepen
  woensdag 22 oktober 2025 @ 00:07:18 #244
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219073692
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 00:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Van welke 3? Ik denk dat Jetten tot nu toe het meest schadevrij door de campagne is gekomen, al kennen we het Bontenbal-effect van gisteren nog niet.

Timmermans is sowieso chronisch impopulair, net als Yesilgoz

Morgen Bontenbal bij VI, de messen zijn geslepen
Ik bedoel alleen vandaag. In de (tv-)media. Waar jij hier over berichtte.
pi_219073701
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik bedoel alleen vandaag. In de (tv-)media. Waar jij hier over berichtte.
Dan Jetten bij RTL-Tonight, maar ik heb het idee dat Yesilgoz en Timmermans sowieso vanwege hun persoonlijkheid en houding al met 3-0 achterstaan in welk programma ze ook gaan zitten.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 00:15:44 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219073707
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 00:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dan Jetten bij RTL-Tonight, maar ik heb het idee dat Yesilgoz en Timmermans sowieso vanwege hun persoonlijkheid en houding al met 3-0 achterstaan in welk programma ze ook gaan zitten.
Dank voor je oordeel ^O^
pi_219073711
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dank voor je oordeel ^O^
Jetten draait overduidelijk de beste mediacampagne, maar denk dat uiteindelijk toch Bontenbal of Timmermans de grootste wordt.
pi_219073713
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 00:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Jetten draait overduidelijk de beste mediacampagne, maar denk dat uiteindelijk toch Bontenbal of Timmermans de grootste wordt.
De grootste, zeg je?
Je vergeet er een. Geert.

De rest vecht om wat overblijft.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 00:23:36 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219073715
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 00:22 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
De grootste, zeg je?
Nee, dat doet hij niet.
pi_219073717
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 00:22 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
De grootste, zeg je?

De rest vecht om wat overblijft.
Dat zou kunnen, maar de PVV komt nooit in een kabinet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')