Heb je het nou over mij? Ik zeg een paar posts daarvoor nota bene dat ik juist wél op PvdD heb gestemd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Vind het wel typisch hoe mensen die nooit op een partij als de PvdD zouden stemmen het beter weten. Wat is er nou weer mis met Ouwehand behalve dat de partijtop haar niet moet. Ze lult teveel over Palestina, ja iemand als Greta Thunberg ook, dat komt omdat genocide met onze steun nou eenmaal nogal een issue is voor mensen die wel geloven in mensenrechten en een rechtsstaat. Een partij kan niet geloofwaardig voor dieren opkomen als ze niet eens opkomen voor basale mensenrechten, alsof wij geen dieren zijn.
Kritiek op een medium moet wel relevant zijn voor het stuk dat geplaatst wordt. Dat is het al niet in jouw geval. Het is gewoon random diskwalificeren. En dat kan je met élk medium. Gewoon ogen op de bal houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: het ging over EW. Als ik kritiek heb op De Telegraaf hoef ik ook niet al mijn kanttekeningen bij alle andere dagbladen te posten. Dus non-argument van jou +
Dat is jouw persoonlijke mening. En wat mij betreft dus irrelevant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Kritiek op een medium moet wel relevant zijn voor het stuk dat geplaatst wordt. Dat is het al niet in jouw geval. Het is gewoon random diskwalificeren. En dat kan je met élk medium. Gewoon ogen op de bal houden.
Dit speelt pas voor mensen sinds een maandquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zoveel mensen daarvan spreken komt natuurlijk ook voort uit het oordeel van een commissie van de Verenigde Naties:
https://nos.nl/collectie/(...)n-maakt-medeplichtig
Als we zelfs de Verenigde Naties niet meer serieus gaan nemen…. ?
Volt. CU is nog steeds ZIEDEND op D66 dus dat is een no-go.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:27 schreef Nexum het volgende:
Eigenlijk wordt het meest interessant wie de vijfde grootste partij wordt. Ik verwacht niet dat PVV weer in de regering komt, dus dan wordt het CDA - D66 - GL-PvdA maar wie gaat die dan ondersteunen? Ik zie ze niet genoeg halen samen voor 75.
Dat zou ik een interessante keuze vinden, maar D66 en Volt samen is misschien wel te progressief voor het CDA.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Volt. CU is nog steeds ZIEDEND op D66 dus dat is een no-go.
En die vijfde kleine partij heeft dan de hand op de knop om een of ander poepstandpunt door te drukken of anders! En dan kunnen we een jaar of zo later weer naar de stembus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:27 schreef Nexum het volgende:
Eigenlijk wordt het meest interessant wie de vijfde grootste partij wordt. Ik verwacht niet dat PVV weer in de regering komt, dus dan wordt het CDA - D66 - GL-PvdA maar wie gaat die dan ondersteunen? Ik zie ze niet genoeg halen samen voor 75.
Nee, die willen weer liever met de VVD (als hij "moet kiezen"), maar je zal toch ergens uit de loopgraven moeten komen, want inmiddels wordt dat uitsluiten wel wat irritant. Dat D66 met JA21 wil verbaast me dan wel weer, in positieve zin, lijkt erop dat Jetten wat Milei-inspiratie heeft gekregen met zijn spontane forse ruk naar rechts.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:33 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dat zou ik een interessante keuze vinden, maar D66 en Volt samen is misschien wel te progressief voor het CDA.
Jetten zei net op RTL dat hij eerder Yesilgoz en Timmermans samen in een coalitie zag dan zichzelf en Eerdmans omdat hij vond dat JA21 wel heel dicht tegen PVV aanschurkt. In het parlement samenwerken op thema's vond hij okay, maar samen in een regering zag hij niet gebeuren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:37 schreef nostra het volgende:
Dat D66 met JA21 wil verbaast me dan wel weer,
Ah, ik las eerder dat hij fijn had samengewerkt op een aantal punten, maar dat democratie en rechtstaat wel een dingetje waren. Nu lijkt me dat niet echt een 'dingetje', maar goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jetten zei net op RTL dat hij eerder Yesilgoz en Timmermans samen in een coalitie zag dan zichzelf en Eerdmans omdat hij vond dat JA21 wel heel dicht tegen PVV aanschurkt.
Dus wie komt er dan nog het best vanaf vd 3?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Die vrouw heeft echt 0 charisma en likeability he. Dat gemaakte leuk en spontaan doen, wat totaal nep overkomt... totaal ongeschikt op alle vlakken
Bontenbal wordt trouwens bij VI ook helemaal afgemaakt na die Artikel23-uitglijder bij Nieuwsuur
Dat zijn dan samen 30 zetels op dit momentquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Dilan bij Vi Inside![]()
Ze wil stabiele partijen aan de macht, aldus de vrouw die de deur open heeft gezet voor de PVV, NSC en BBB.
En nu wil ze een voorkeurskabinet met JA21 en BBB.
Van welke 3? Ik denk dat Jetten tot nu toe het meest schadevrij door de campagne is gekomen, al kennen we het Bontenbal-effect van gisteren nog niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus wie komt er dan nog het best vanaf vd 3?
Ik bedoel alleen vandaag. In de (tv-)media. Waar jij hier over berichtte.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van welke 3? Ik denk dat Jetten tot nu toe het meest schadevrij door de campagne is gekomen, al kennen we het Bontenbal-effect van gisteren nog niet.
Timmermans is sowieso chronisch impopulair, net als Yesilgoz
Morgen Bontenbal bij VI, de messen zijn geslepen
Dan Jetten bij RTL-Tonight, maar ik heb het idee dat Yesilgoz en Timmermans sowieso vanwege hun persoonlijkheid en houding al met 3-0 achterstaan in welk programma ze ook gaan zitten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen vandaag. In de (tv-)media. Waar jij hier over berichtte.
Dank voor je oordeelquote:Op woensdag 22 oktober 2025 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan Jetten bij RTL-Tonight, maar ik heb het idee dat Yesilgoz en Timmermans sowieso vanwege hun persoonlijkheid en houding al met 3-0 achterstaan in welk programma ze ook gaan zitten.
Jetten draait overduidelijk de beste mediacampagne, maar denk dat uiteindelijk toch Bontenbal of Timmermans de grootste wordt.quote:
De grootste, zeg je?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jetten draait overduidelijk de beste mediacampagne, maar denk dat uiteindelijk toch Bontenbal of Timmermans de grootste wordt.
Nee, dat doet hij niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 00:22 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
De grootste, zeg je?
Je vergeet er een. Geert.
Dat zou kunnen, maar de PVV komt nooit in een kabinetquote:Op woensdag 22 oktober 2025 00:22 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
De grootste, zeg je?
Je vergeet er een. Geert.
De rest vecht om wat overblijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |