Nou ja, iets te doen in de omgeving is wel fijn, maar een stukje autorijden is ook geen probleem.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ook niet qua faciliteiten? Zwembad, speeltuin, restaurant, iets te doen in de omgeving?
Ons huisje is echt nét vorige week verhuurd voor oud en nieuw. Maar je zou op de website van dat vakantiepark kunnen kijken het is niet in Nederland, maar ook niet heel ver over de Belgische grens.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:59 schreef Hupje het volgende:
Ik ga op zoek naar een (evt vuurwerkvrije) vakantiepark voor een midweek met oud en nieuw. Want waar kerst altijd vaststaat, is de jaarwisseling de laatste jaren altijd gedoe. Dus we willen niet thuis zijn![]()
Iemand suggesties/ervaringen?
Landal t Loo vinden wij leuk, goede bedden ook. Landal Ouddorp is onze favoriet maar die is aardig aan de prijs vermoed ik.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:36 schreef Hupje het volgende:
[..]
Nou ja, iets te doen in de omgeving is wel fijn, maar een stukje autorijden is ook geen probleem.
Verder echt weinig eisen. Zwembad is leuk maar geen must, speeltuin zal in die periode niet veel gebruikt worden, restaurant gaan we niet eens altijd heen als we maar een paar dagen weg zijn.
Dat was geen 1 1/2 uurquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:32 schreef vencodark het volgende:
Klaar!
Best boeiend en nu even wachten op de extra informatie op papier zoals contract opties.
Het klinkt best aantrekkelijk allemaal dus wie weet moet ik het een kans geven.![]()
Wachten af.
Volgens mij hadden ze hier overal een kruis doorheen gezet, inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:40 schreef Hupje het volgende:
Werkelijk elke verkiezingsposter die hier in de buurt hangt is bespoten met zwarte verf en pvv erop gezet. Is dat op andere plekken ook een ding?
Netjes door de keuring gekomen dus? (Ik lees niet heel trouw meer allesquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ons huisje is echt nét vorige week verhuurd voor oud en nieuw. Maar je zou op de website van dat vakantiepark kunnen kijken het is niet in Nederland, maar ook niet heel ver over de Belgische grens.
Ja, en soort van.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:54 schreef BE het volgende:
[..]
Netjes door de keuring gekomen dus? (Ik lees niet heel trouw meer alles)
Was je nog op tijd voor de herfstvakantie?
Klinkt goedquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:32 schreef vencodark het volgende:
Klaar!
Best boeiend en nu even wachten op de extra informatie op papier zoals contract opties.
Het klinkt best aantrekkelijk allemaal dus wie weet moet ik het een kans geven.![]()
Wachten af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Als ik al pvv had willen stemmen, zou zoiets me echt afstoten. Met zulke debielen wil je toch niet in één schuitje?quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:40 schreef Hupje het volgende:
Werkelijk elke verkiezingsposter die hier in de buurt hangt is bespoten met zwarte verf en pvv erop gezet. Is dat op andere plekken ook een ding?
quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik zat vanmorgen al vroeg met mijn vader bij de longarts.Dikke dikke hele dikke knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:14 schreef amaranta het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ikging vandaag naar de kapper en snoep schooien bij mijn buurvrouw
Ik mag niet meer op de telefoon van m’n moeder 🐾quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Als je jouw vrouwtje even je adres naar mijn vrouwtje laat sturen dan wil ik best mijn koekjes delen hoor.
Die tip van FF ga ik ook proberen, heb vleermuisvleugels
En welke link heb ik nodig als ik hem zelf wil posten?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:21 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Zei er iemand koekjes?
Edit: de foto van @:f_r
Geen van welke je plaatste. Ik heb de img tags voor en achter het stukje van de URL (die op jpg eindigde) geplaatstquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:23 schreef F_r het volgende:
[..]
En welke link heb ik nodig als ik hem zelf wil posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Schanu op 21-10-2025 08:09:56 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:22 schreef hilliebillie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:33 schreef Schanu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn allemaal een beetje verslagen op het moment, een maand geleden tekende de longarts alles eigenlijk positief voor en was een scan volgens haar nog niet nodig, die is er op advies van het Antonie van leeuwenhoek toch gekomen met dit als uitslag...quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:32 schreef Amsel het volgende:
Heel veel sterkte GM
Hoe is je vader er zelf onder? En de rest van je familie? Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We zijn allemaal een beetje verslagen op het moment, een maand geleden tekende de longarts alles eigenlijk positief voor en was een scan volgens haar nog niet nodig, die is er op advies van het Antonie van leeuwenhoek toch gekomen met dit als uitslag...
Mijn hart breekt voor mijn ouwe omaatje die haar kind wellicht gaat overleven, voor mijn moeder die ondanks al haar gemopper helemaal niet zonder die bromsnor kan en voor mijn vader zelf, gister kwam het onderwerp achterkleinkinderen voorbij en dat gaat hij nooit beleven, hij haalt wellicht de musical van mn oudste nu niet eens... en ik slik mn tranen in omdat ik sterk moet blijven voor mijn ouders en mijn kinderen, er moeten gesprekken gevoerd gaan worden die niemand wil voeren..
Voor nu lukt even niksen met een Pumpkin Spice latte
Shanu succes en sterkte met alles
B groet je terug. Hij logeerde bij zijn beste vriend en ze gingen om 4 uur slapen....om half 10 waren ze weer wakker.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:06 schreef Bami het volgende:
Zij die vannacht 5 uur geslapen hebben groeten u.
Dat is al meer dan de kinderen hier in huis. Zoon had een slaapfeestje, en rond 3 uur zijn we nog een keer naar beneden gegaan dat het nu echt tijd was om te slapen. En rond 7 uur waren ze sowieso weer wakker.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:06 schreef Bami het volgende:
Zij die net over haar wallen struikelde, groet terugquote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:06 schreef Bami het volgende:
Fijn van de hond.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:07 schreef Tink89 het volgende:
Goede reis!
En ik stuur even wat digitale kopjes koffie voor wie ze nodig heeft vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zojuist de eerste offertes aangevraagd voor het opnieuw in gebruik nemen van ons rookkanaal voor een (pellet)kacheltje. Zo benieuwd... Als we dan toch geen leuk ander huis kunnen vinden, gaan we dit huis zo leuk mogelijk maken.
Overigens is stap 1 daarin al voor ons gezet: de hond van de buren is ingeslapen. Geen geblaf meer. De andere hond is er nog wel, maar de overlast is echt met 95% afgenomen. Zo ongelooflijk fijn
Herkenbaar, als ik te laat ga slapen heb ik hetzelfde, van de week was het lezend half in slaap vallen, boek wegleggen en me opdraaien en weer klaarwakker zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank meidenZit nu in de trein en vooralsnog geen overstapmelding.
* Drinkt dankbaar kopje virtuele koffie van Tink☕️
En yay voor het einde van het geblaf(kan moeilijk zeggen, yay voor het inslapen van de buurhond
)
GM, ik hoop dat je toch van je dag kunt genieten![]()
Elke avond rond 22u vallen mijn ogen bijna dicht maar dat vind ik te vroeg om te gaan slapen, bang dat ik dan om 4u ofzo weer wakker ben. Dus blijf ik wakker tot ik over mijn slaap heen ben en om 1u nog klaarwakker benEn dat op repeat
Maar wél elke morgen rond 6u weer wakker. Denk dat ik vanavond toch om 22u erin duik.
Geen enkele kachel is duurzaam toch? Onze vloerverwarming redt het net niet en we verstoken dan heel veel gas om het alleen in de woonkamer wat warmer te krijgen. Misschien is een infraroodpaneel wel duurzamer, maar das niet gezellig. Ik heb wel al een accu-warmtekussen en we gooien de rolluiken (half) dicht als het koud is ‘s avonds.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Fijn van de hond.
Voor wat betreft de pelletkachel, denk daar wel even goed overna als je mensen met astma in je omgeving hebt of je eigen longen graag heel wilt houden:) (en ik ben helemaal niet zo'n klimaatridder hoor, maar begrijp wel dat als je van niets naar een pelletkachel oid gaat, dat dat niet echtecht niet duurzaam is
https://www.milieucentraa(...)lternatief-voor-gas/ )
En dan doet ze dat niet eens goedquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:44 schreef exode het volgende:
die vrouw is 24/7 thuis en doet niets anders dan andere mensen in de gaten houden
Wij hebben een infraroodpaneel aan het plafond. Maar, die kan niet meer aan..,quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Geen enkele kachel is duurzaam toch? Onze vloerverwarming redt het net niet en we verstoken dan heel veel gas om het alleen in de woonkamer wat warmer te krijgen. Misschien is een infraroodpaneel wel duurzamer, maar das niet gezellig. Ik heb wel al een accu-warmtekussen en we gooien de rolluiken (half) dicht als het koud is ‘s avonds.
En Exode: van 14 naar 22? Hoe dan? Da’s echt een mega-stap… mijn bijna 7-jarige fietst nu op 18 inch geloof ik. Dat past nog prima gelukkig. En m’n 4,5-jarige op 16, maar das een puky waarvan het zadel heel erg laag kan.
Ha, zo'n buurman hebben wij ook! We hebben niet vaak de haard aan, maar áls we het een keer doen zit ik nooit helemaal lekker omdat we dan weten dat de buurman zich ondertussen zit op te vreten. En ik weet dat het niet gezond is en slecht voor het milieu enzo, maar soms is een vuurtje gewoon zo gezelligquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:44 schreef exode het volgende:
Onze buurvrouw zeurde/klaagde 2 dagen geleden over onze haard, dat het zo stonk. Dat is knap want hij is nog niet aan geweest. Dat geloofde ze niet want we hadden hout laten bezorgen.
Het stonk inderdaad in het begin van de week een paar keer in de wijk, maar dat was een tuin verderop waar ze in het najaar standaard hun snoeiafval in de hens steken. Dikke wolken kwamen voorbij.
Ik laat haar maar in de waan, die vrouw is 24/7 thuis en doet niets anders dan andere mensen in de gaten houden en halve gesprekken proberen af te luisteren. Heeft ze iig iets om over te praten.
Ze moet al heel lang een grotere fiets maar dat wilde ze gewoon echt niet. Ze kreeg deze fiets toen ze naar groep 1 ging, ze zit nu in groep 4.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Geen enkele kachel is duurzaam toch? Onze vloerverwarming redt het net niet en we verstoken dan heel veel gas om het alleen in de woonkamer wat warmer te krijgen. Misschien is een infraroodpaneel wel duurzamer, maar das niet gezellig. Ik heb wel al een accu-warmtekussen en we gooien de rolluiken (half) dicht als het koud is ‘s avonds.
En Exode: van 14 naar 22? Hoe dan? Da’s echt een mega-stap… mijn bijna 7-jarige fietst nu op 18 inch geloof ik. Dat past nog prima gelukkig. En m’n 4,5-jarige op 16, maar das een puky waarvan het zadel heel erg laag kan.
Een paar jaar geleden was ze ervan overtuigd dat wij een baby kregen want we deden alle babyspullen weg. Die redening snap ik nog steeds niet maar de hele straat dacht dat 1 van ons zwanger was.quote:
Als ze van onze haard last zou hebben, zou ik balen en me erop aanpassen. Maar niet als ze van onze denkbeeldige vuurtjes last heeftquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ha, zo'n buurman hebben wij ook! We hebben niet vaak de haard aan, maar áls we het een keer doen zit ik nooit helemaal lekker omdat we dan weten dat de buurman zich ondertussen zit op te vreten. En ik weet dat het niet gezond is en slecht voor het milieu enzo, maar soms is een vuurtje gewoon zo gezellig![]()
Hier ook slechte nachten. Jongste kind krijgt medicatie en ik denk dat veelvuldig 's nachts wakker worden een bijwerking is. Hij is wel heel vrolijk, dus het zijn gezellige nachtelijke gesprekjes voordat hij weer blij verder slaapt
GM heel veel plezier vandaag! Lekker even je gedachten verzetten
Ga ik maar es doen idd en dan kijken hoe dat gaat. Mijn wallen klotsen inmiddels, kan niet goed zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:13 schreef Nijna het volgende:
[..]
Herkenbaar, als ik te laat ga slapen heb ik hetzelfde, van de week was het lezend half in slaap vallen, boek wegleggen en me opdraaien en weer klaarwakker zijn.
Ik zou 22.00u gewoon proberen...
Ik heb vorig jaar ook al mn servies bij Xenos besteld. Blauwe mix en match.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Xenos heeft stapelkorting op servies. En ik wil al zolang nieuw dus net besteld, in groen en blauwHoop ik niet dat ik die kleuren ooit beu word want dan heb ik best wel een probleem...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |