Geen enkele kachel is duurzaam toch? Onze vloerverwarming redt het net niet en we verstoken dan heel veel gas om het alleen in de woonkamer wat warmer te krijgen. Misschien is een infraroodpaneel wel duurzamer, maar das niet gezellig. Ik heb wel al een accu-warmtekussen en we gooien de rolluiken (half) dicht als het koud is ‘s avonds.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Fijn van de hond.
Voor wat betreft de pelletkachel, denk daar wel even goed overna als je mensen met astma in je omgeving hebt of je eigen longen graag heel wilt houden:) (en ik ben helemaal niet zo'n klimaatridder hoor, maar begrijp wel dat als je van niets naar een pelletkachel oid gaat, dat dat niet echtecht niet duurzaam is
https://www.milieucentraa(...)lternatief-voor-gas/ )
En dan doet ze dat niet eens goedquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:44 schreef exode het volgende:
die vrouw is 24/7 thuis en doet niets anders dan andere mensen in de gaten houden
Wij hebben een infraroodpaneel aan het plafond. Maar, die kan niet meer aan..,quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Geen enkele kachel is duurzaam toch? Onze vloerverwarming redt het net niet en we verstoken dan heel veel gas om het alleen in de woonkamer wat warmer te krijgen. Misschien is een infraroodpaneel wel duurzamer, maar das niet gezellig. Ik heb wel al een accu-warmtekussen en we gooien de rolluiken (half) dicht als het koud is ‘s avonds.
En Exode: van 14 naar 22? Hoe dan? Da’s echt een mega-stap… mijn bijna 7-jarige fietst nu op 18 inch geloof ik. Dat past nog prima gelukkig. En m’n 4,5-jarige op 16, maar das een puky waarvan het zadel heel erg laag kan.
Ha, zo'n buurman hebben wij ook! We hebben niet vaak de haard aan, maar áls we het een keer doen zit ik nooit helemaal lekker omdat we dan weten dat de buurman zich ondertussen zit op te vreten. En ik weet dat het niet gezond is en slecht voor het milieu enzo, maar soms is een vuurtje gewoon zo gezelligquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:44 schreef exode het volgende:
Onze buurvrouw zeurde/klaagde 2 dagen geleden over onze haard, dat het zo stonk. Dat is knap want hij is nog niet aan geweest. Dat geloofde ze niet want we hadden hout laten bezorgen.
Het stonk inderdaad in het begin van de week een paar keer in de wijk, maar dat was een tuin verderop waar ze in het najaar standaard hun snoeiafval in de hens steken. Dikke wolken kwamen voorbij.
Ik laat haar maar in de waan, die vrouw is 24/7 thuis en doet niets anders dan andere mensen in de gaten houden en halve gesprekken proberen af te luisteren. Heeft ze iig iets om over te praten.
Ze moet al heel lang een grotere fiets maar dat wilde ze gewoon echt niet. Ze kreeg deze fiets toen ze naar groep 1 ging, ze zit nu in groep 4.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Geen enkele kachel is duurzaam toch? Onze vloerverwarming redt het net niet en we verstoken dan heel veel gas om het alleen in de woonkamer wat warmer te krijgen. Misschien is een infraroodpaneel wel duurzamer, maar das niet gezellig. Ik heb wel al een accu-warmtekussen en we gooien de rolluiken (half) dicht als het koud is ‘s avonds.
En Exode: van 14 naar 22? Hoe dan? Da’s echt een mega-stap… mijn bijna 7-jarige fietst nu op 18 inch geloof ik. Dat past nog prima gelukkig. En m’n 4,5-jarige op 16, maar das een puky waarvan het zadel heel erg laag kan.
Een paar jaar geleden was ze ervan overtuigd dat wij een baby kregen want we deden alle babyspullen weg. Die redening snap ik nog steeds niet maar de hele straat dacht dat 1 van ons zwanger was.quote:
Als ze van onze haard last zou hebben, zou ik balen en me erop aanpassen. Maar niet als ze van onze denkbeeldige vuurtjes last heeftquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ha, zo'n buurman hebben wij ook! We hebben niet vaak de haard aan, maar áls we het een keer doen zit ik nooit helemaal lekker omdat we dan weten dat de buurman zich ondertussen zit op te vreten. En ik weet dat het niet gezond is en slecht voor het milieu enzo, maar soms is een vuurtje gewoon zo gezellig![]()
Hier ook slechte nachten. Jongste kind krijgt medicatie en ik denk dat veelvuldig 's nachts wakker worden een bijwerking is. Hij is wel heel vrolijk, dus het zijn gezellige nachtelijke gesprekjes voordat hij weer blij verder slaapt
GM heel veel plezier vandaag! Lekker even je gedachten verzetten
Ga ik maar es doen idd en dan kijken hoe dat gaat. Mijn wallen klotsen inmiddels, kan niet goed zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:13 schreef Nijna het volgende:
[..]
Herkenbaar, als ik te laat ga slapen heb ik hetzelfde, van de week was het lezend half in slaap vallen, boek wegleggen en me opdraaien en weer klaarwakker zijn.
Ik zou 22.00u gewoon proberen...
Ik heb vorig jaar ook al mn servies bij Xenos besteld. Blauwe mix en match.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Xenos heeft stapelkorting op servies. En ik wil al zolang nieuw dus net besteld, in groen en blauwHoop ik niet dat ik die kleuren ooit beu word want dan heb ik best wel een probleem...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |