abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219058529
@exode waar haalt ze het vandaan, om maar te stellen dat jullie je vakantie dan maar moeten verzetten.. poeh, dan hoefde het van mij ook al helemaal niet meer zeg. Plannen is om te kijken wanneer je samen iets kan. Niet een datum opdringen aan de rest. Maar blijkbaar werkt dat bij sommigen dus niet zo.

@Schanu wat fijn zo die rust in de vakantie. Hopelijk brengt de rest van de week nog meer rust!

Hier zit de vakantie er weer op. Ik het zelf wel nog een dagje vrij (en ben weer terug m’n bed in gekropen, wilde eigenlijk nog wat slapen. Iets met een paar hele slechte/korte nachten. Maar ga er zo toch maar uit aangezien ik vooral m’n telefoon in mn hand hebt)
pi_219058608
Ach exode, lang geleden heb ik al geleerd: familie krijg je, vrienden kies je. En met schoonfamilie moet je maar net mazzel hebben. Bizar dat jullie je moeten aanpassen aan zwager, vakantie maar moeten annuleren. De lef :X
Extra genieten dus in de Efteling ;)
En het hondje! Echt, dat beestje gaat in een geweldig gezin terechtkomen O+

Schanu, jep, wacht maar tot het pubers worden ;)

En lief dat jullie het vragen :) Vandaag voel ik me wel beter. De plee is niet meer mijn bestie. Voelde ik me gister ook best duizelig en had ik soms het gevoel om te kunnen vallen, heel raar.
Straks gaan we naar Maasmechelen en daar heb ik zin in :)

Niet quoten, haal het straks weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mushanga71 op 20-10-2025 10:27:49 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219058729
@Mushanga71 :* Je blijft natuurlijk een beetje vaag, maar kom voor jezelf op. Je hoeft hem niet kaal te plukken, maar hij jou ook niet.
Sterkte. Laat je goed adviseren.
pi_219058747
Wat een gedoe die kerstplanning @exode . Vooral het gevoel dat het je verloofde geeft.

@Mushanga71 dat is echt een stom vooruitzicht.

Voor alle jarigen gefeliciteerd.

Hier passen we kerst vaak aan op mijn zus. Maar die zit ook met een schoonfamilie en muziek die ingepland moeten worden. Al schiet de verjaardag van jongste (paar dagem voor kerst) er af en toe wel bij in. Daar ga ik het ene jaar wat harder tegenin dan het andere.
pi_219058833
Kerst is voor ons altijd twee dagen opzitten en pootjes geven (verplicht bij familie dus ;)). De indeling hangt af van de schoonfamilie van mijn schoonzus :P Maar dat is prima.
Ik zou net zo lief thuis zijn, maar we doen onze ouders er een groot plezier mee. En het is vaak een van de weinige keren dat ik mijn zus uit het buitenland een dag zie. Dus zolang het kan, doen we het maar zo.
pi_219058843
Wat een kutzooi, @Mushanga71
Laat je inderdaad niet afschepen, laat je wel goed informeren én hou qua communicatie alles heel goed bij.
Al lijkt het nog zo onbenullig. :*
pi_219058887
Nou dat @Hupje en zo sta ik er ook in. Hij echter niet meer. Hopelijk dat de boekhouder kan doordringen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
pi_219058987
Dat doe ik Venco :Y al is er, helaas, weinig communicatie.
If they say
pi_219059035
Ach Mush, wat een enorm vervelende situatie, hele dikke knuffel en spui hier zoveel als je wil.

Qua schoonfamilie, dit is natuurlijk het topje van de ijsberg. Ik bemoei me er zo min mogelijk mee. Ik ben vooral trots op verloofde die altijd als het jongste zusje wordt behandeld en ze komt nu voor zichzelf op.
En verder houd ik erover op, me er niet mee bemoeien bevalt me enorm goed. Dat houd ik graag zo.

Bij mijn familie spreken we gewoon een dag af en valt iedereen binnen wanneer het uitkomt. Eigenlijk altijd bij mijn zus, mijn moeder kan zoveel gedoe in huis niet aan. We eten wat, we wandelen wat, we doen spelletjes en als iemand na een uur naar huis gaat is dat prima.
Mijn neefjes zijn alweer 22 en mijn nichtje bijna 24,die gaan hun eigen weg wel. Meestal gaan ze het dorp in met B en Juul en alle speeltuintjes af. O+
pi_219059063
@Mushanga71
SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door vlindertje89 op 20-10-2025 10:25:02 ]
pi_219059064
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:36 schreef Mushanga71 het volgende:
Dat doe ik Venco :Y al is er, helaas, weinig communicatie.
Gezien je vroegere verhalen ben ik allerminst verbaasd dat hij loopt te kloten eigenlijk.
Een zak als man, een zak als ex. -O-
pi_219059094
En de Efteling, ja :) We wilden eigenlijk naar het Grand Hotel maar dat was 900 Euro voor 1 nacht in de periode dat wij willen. Uhm....nee. Die doen we alsnog met B zijn verjaardag in Februari, dat scheelde 300 Euro (nog steeds duur).

We gaan lekker 2 nachten naar Bosrijk, 22 tm 24 december. Ontzettend veel zin in. Ik hou enorm van de Winter Efteling. En ja...we dachten dit keer ook wel heel sterk wat kan volgend jaar minder makkelijk als we hopelijk een hond hebben? Beekse Bergen met Oud en Nieuw en met of net voor Kerst de Efteling *O*
pi_219059134
Ik ga op zoek naar een (evt vuurwerkvrije) vakantiepark voor een midweek met oud en nieuw. Want waar kerst altijd vaststaat, is de jaarwisseling de laatste jaren altijd gedoe. Dus we willen niet thuis zijn :P
Iemand suggesties/ervaringen?
pi_219059170
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:59 schreef Hupje het volgende:
Ik ga op zoek naar een (evt vuurwerkvrije) vakantiepark voor een midweek met oud en nieuw. Want waar kerst altijd vaststaat, is de jaarwisseling de laatste jaren altijd gedoe. Dus we willen niet thuis zijn :P
Iemand suggesties/ervaringen?
Beekse Bergen! :) gegarandeerd vuurwerkvrij. (ik heb een 20% korting workaround >:) )

Wij zoeken er elk jaar naar maar in Nederland is niets eigenlijk echt vuurwerkvrij. Ook de zogenaamde vuurwerkvrije parken van Landal niet. Er zijn genoeg mensen die alsnog afsteken en er is vaak geen handhaving. En naast parken wordt natuurlijk gewoon afgestoken.

Meeste kans heb je middenin het bos, is onze ervaring.

Je bent wel erg laat met boeken....dus hopelijk zit er wat tussen. Vuurwerkvrij is erg populair.
pi_219059184
Is ook beter exode, het is de familie van verloofde en het is goed dat ze nu voor zichzelf opkomt :Y Hopelijk snappen ze het en wordt het beter, ooit ;)

@vlindertje89
SPOILER
True Venco :Y
If they say
pi_219059197
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:06 schreef exode het volgende:
Je bent wel erg laat met boeken....dus hopelijk zit er wat tussen. Vuurwerkvrij is erg populair.
Wat ik zoek is dat ik niet hoef te stressen over vuurwerk wat direct naast m'n auto wordt afgestoken. Verder vind ik vuurwerk prima. Dus dat scheelt.
Ik heb verder ook niet heel veel eisen (behalve parkeren bij de accomodatie en een redelijk bed).
pi_219059218
Haha oeps. Ik kom er net achter dat het citroensap in de koelkast houdbaar was tot december 2021 :') Zo vaak gebruik ik het dus.
pi_219059233
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:12 schreef Hupje het volgende:
Haha oeps. Ik kom er net achter dat het citroensap in de koelkast houdbaar was tot december 2021 :') Zo vaak gebruik ik het dus.
:D
Had ik laatst met een pakje saus, geloof ik. 2019 :')
If they say
pi_219059238
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:12 schreef Hupje het volgende:
Herkenbaar. :')
pi_219059288
Kak, over 12 minuten die Teams groepsmeet. :')
Niet echt zenuwen hoor maar dit gaat 1,5 uur duren en dat is best lang.
  maandag 20 oktober 2025 @ 10:19:52 #296
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219059303
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:09 schreef Hupje het volgende:

[..]
Wat ik zoek is dat ik niet hoef te stressen over vuurwerk wat direct naast m'n auto wordt afgestoken. Verder vind ik vuurwerk prima. Dus dat scheelt.
Ik heb verder ook niet heel veel eisen (behalve parkeren bij de accomodatie en een redelijk bed).
Ook niet qua faciliteiten? Zwembad, speeltuin, restaurant, iets te doen in de omgeving?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219059325
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:18 schreef vencodark het volgende:
Kak, over 12 minuten die Teams groepsmeet. :')
Niet echt zenuwen hoor maar dit gaat 1,5 uur duren en dat is best lang.
Succes, zet hem op en je kunt het! :*
If they say
pi_219059356
Succes @vencodark! Vind je veerkracht bewonderenswaardig :Y
Pas op @Mushanga71, topic is bijna dicht, dan kun je je spoilers niet meer leeghalen :)
pi_219059379
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:23 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Succes, zet hem op en je kunt het! :*
Het is vooral informatief van aard, nog geen écht sollicitatiegesprek. Mocht ik interesse hebben in de baan, dan kan ik mij inschrijven. Daarna zien we wel. :)
pi_219059402
Dank @vlindertje89, ik was net op tijd :)

Nouja, toch succes Venco ;)
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')