SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mushanga71 op 20-10-2025 10:27:49 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door vlindertje89 op 20-10-2025 10:25:02 ]
Gezien je vroegere verhalen ben ik allerminst verbaasd dat hij loopt te kloten eigenlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:36 schreef Mushanga71 het volgende:
Dat doe ik Vencoal is er, helaas, weinig communicatie.
Beekse Bergen!quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:59 schreef Hupje het volgende:
Ik ga op zoek naar een (evt vuurwerkvrije) vakantiepark voor een midweek met oud en nieuw. Want waar kerst altijd vaststaat, is de jaarwisseling de laatste jaren altijd gedoe. Dus we willen niet thuis zijn![]()
Iemand suggesties/ervaringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True Venco
If they say
Wat ik zoek is dat ik niet hoef te stressen over vuurwerk wat direct naast m'n auto wordt afgestoken. Verder vind ik vuurwerk prima. Dus dat scheelt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:06 schreef exode het volgende:
Je bent wel erg laat met boeken....dus hopelijk zit er wat tussen. Vuurwerkvrij is erg populair.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:12 schreef Hupje het volgende:
Haha oeps. Ik kom er net achter dat het citroensap in de koelkast houdbaar was tot december 2021Zo vaak gebruik ik het dus.
Herkenbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:12 schreef Hupje het volgende:
Haha oeps. Ik kom er net achter dat het citroensap in de koelkast houdbaar was tot december 2021Zo vaak gebruik ik het dus.
Ook niet qua faciliteiten? Zwembad, speeltuin, restaurant, iets te doen in de omgeving?quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:09 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wat ik zoek is dat ik niet hoef te stressen over vuurwerk wat direct naast m'n auto wordt afgestoken. Verder vind ik vuurwerk prima. Dus dat scheelt.
Ik heb verder ook niet heel veel eisen (behalve parkeren bij de accomodatie en een redelijk bed).
Succes, zet hem op en je kunt het!quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:18 schreef vencodark het volgende:
Kak, over 12 minuten die Teams groepsmeet.![]()
Niet echt zenuwen hoor maar dit gaat 1,5 uur duren en dat is best lang.
Het is vooral informatief van aard, nog geen écht sollicitatiegesprek. Mocht ik interesse hebben in de baan, dan kan ik mij inschrijven. Daarna zien we wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:23 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Succes, zet hem op en je kunt het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |