Fred Grimmig sfeertje.quote:
Sjon heeft geen brein, als je daarop tikt hoor je een echoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was Sjonnie dan al die tijd het meesterbrein?
Zou wel het meest logisch zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk een afkoopsom betaald voor Sjon?
Deel 2 is ook uit:quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Israël is verplicht om hulpverlening, zoals die van VN-organisatie UNRWA, in de Palestijnse Gebieden toe te laten en mag die niet tegenhouden. Dat oordeelt het Internationaal Gerechtshof (ICJ). De Algemene Vergadering van de VN had het ICJ gevraagd zich over de kwestie te buigen, nadat Israël vorig jaar UNRWA had verboden actief te blijven in de Palestijnse Gebieden. Israël beschuldigde UNRWA onder meer van banden met Hamas, Het hof zegt dat bewijs daarvoor ontbreekt.
Nieuwe Israel is uit:
[..]
"You're just a shit Andy Carroll"quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Main character Wout Weghorst.
Wat een topshow.
Die kan hier ook weinig aan doen toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Opa Pasveer is ook nog geen denderend succes. (goh)
Ik ben al jaren een erkend hater.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:51 schreef Pistolero het volgende:
Trekken jullie Wytse ook zo slecht of ligt het aan mij?
https://nos.nl/collectie/(...)gestaakt-na-vuurwerkquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:50 schreef Marcoss het volgende:
Kan Ajax gaan voor een DNS in de 2e helft?
Ging me meer om die paar ballen die hij over de grond door het midden in de voeten van een speler van Chelsea speelde.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kan hier ook weinig aan doen toch?
R_R en Pistolero in het lijstje met haters.. dat overkomt enkel de allergrootsten!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben al jaren een erkend hater.
Ik ben bang dat hij straks spontaan in huilen gaat uitbarsten als Chelsea er nog een paar in prikt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben al jaren een erkend hater.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij straks spontaan in huilen gaat uitbarsten als Chelsea er nog een paar in prikt.
Voor Ajax komen straks nog wel de tegenstanders waar ze punten kunnen pakken, maar dat wordt ook kansloos op deze manierquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, Utrecht, GAE bedoelde Pistolero Ajax.
Met tokkie Sjon aan het roer, is Ajax iedere pot vissenvoerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor Ajax komen straks nog wel de tegenstanders waar ze punten pakken, maar dat wordt ook kansloos op deze manier
Richard Plugge en?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
R_R en Pistolero in het lijstje met haters.. dat overkomt enkel de allergrootsten!
Wout Weghorst?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit gaat net zo lekker als het klimaat @:momo
De nieuwe Dilan is uit.quote:VVD-lijsttrekker Dilan Yesilgöz wil „het gedachtegoed” van ‘antifa’ „gewoon niet”. Dat heeft zij woensdag gezegd in Nieuwsuur. Antifa is een parapluterm voor een brede verzameling van links activisme. Enkele weken geleden steunde de VVD een FvD-motie om antifa aan te merken als terroristische organisatie. Op die aangenomen motie kwam veel kritiek, onder meer omdat inlichtingendienst AIVD antifa niet als een terroristische organisatie ziet.
Yesilgöz vind het „minder relevant” dat antifa geen organisatie is, „het gaat om je handelen richting een vrije democratie”. „Ik vind het aan de politiek om een signaal af te geven”, zegt ze over „bewegingen, organisaties, noem het hoe je wil, die antidemocratisch zijn”.
De antifa-motie was een van de reden voor Eerste Kamerlid Cees van de Sanden om onlangs op te stappen bij de VVD, die het „liberale kompas is kwijtgeraakt”. Yesilgöz zegt in Nieuwsuur over Van de Sanden dat hij iemand is die „vanaf begin al botste met onze liberale waarden vanwege zijn achtergrond”.
„Ik vind het aan de politiek om een signaal af te geven”, zegt ze over „bewegingen, organisaties, noem het hoe je wil, die antidemocratisch zijn”.quote:
Waarom zou je dat doen? Je kan ook gewoon een signaal afgeven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
„Ik vind het aan de politiek om een signaal af te geven”, zegt ze over „bewegingen, organisaties, noem het hoe je wil, die antidemocratisch zijn”.
Tijd om de VVD te bestempelen als terroristische organisatie
Een nieuwe dag, een nieuw verbijsterend interview. We moeten gewoon niet zo stressen met zijn allen!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
„Ik vind het aan de politiek om een signaal af te geven”, zegt ze over „bewegingen, organisaties, noem het hoe je wil, die antidemocratisch zijn”.
Tijd om de VVD te bestempelen als terroristische organisatie
https://www.volkskrant.nl(...)t-mag-niet~bd4835c9/quote:Vindt u ook dat links u te snel bestempelt als anti-rechtsstatelijk of als iemand die niet deugt?
‘Er zijn mensen die dat doen, en die zijn inderdaad regelmatig links. Ik zou willen zeggen tegen linkse mensen: ga eens op de inhoud in! Raak niet zo snel gestrest, zeg niet meteen ‘o, dat mag niet’. Maar ik ben niet bezig met afgeven op links. Ik vind hun plannen alleen niet goed en daar wil ik het dolgraag over hebben. Die stickertjes die we op elkaar plakken, daar word ik moe van, en ik denk de kiezer ook.’
Ik denk dat we eindigen met een supernova.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:56 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd of ze Ieniemienie nog uit de knoop krijgen volgende week, die heeft zich inmiddels in zoveel bochten gewrongen.
https://www.nu.nl/tweede-(...)een-gemeenschap.htmlquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een nieuwe dag, een nieuw verbijsterend interview. We moeten gewoon niet zo stressen met zijn allen!
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)t-mag-niet~bd4835c9/
Maar o wee als je iets fout doet dan ben je een buitenlander.quote:Als ik kijk naar het integratiehoofdstuk in het VVD-programma, dan staan daar vooral negatieve zaken. Zoals "slechte integratie en dat is onacceptabel" en "integratieproblematiek".
"Als jij hier gewoon je leven leidt en onderdeel bent van de samenleving, dan ben je een Nederlander. Klaar."
Naar de derde kamer?quote:
Uiteraard geen seconde gekeken, maar aangezien een Nederlandse club wint zal het vast wel volkomen onterecht zijn.quote:
Toevallig kijk ik deze wedstrijd wel en Go Ahead wordt inderdaad al de hele wedstrijd volkomen weggespeeld.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uiteraard geen seconde gekeken, maar aangezien een Nederlandse club wint zal het vast wel volkomen onterecht zijn.
Dus je bent een notoire leugenaar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toevallig kijk ik deze wedstrijd wel en Go Ahead wordt inderdaad al de hele wedstrijd volkomen weggespeeld.
Zeer zeker niet, maar als jij dat vindt moet je dat lekker zelf weten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus je bent een notoire leugenaar?
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, maar als jij dat vindt moet je dat lekker zelf weten.
SHITHOLEDquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
De hele East Wing compleet weg
Aan de ene kant is dit echt bizar wat daar nu gebeurt, maar aan de andere kant is dit blijkbaar wat die Amerikaantjes willen aangezien de meerderheid op hem gestempt heeft. Bananenrepublieked
Stille hoop dat de tokkies daar nog voor -10 gaan zorgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je hebt zo'n 10 maanden om je mentaal voor te bereiden op ADO in de Eredivisie @:szura .
Toch raar na al dat gedoe met de trainer aan het begin van dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je hebt zo'n 10 maanden om je mentaal voor te bereiden op ADO in de Eredivisie @:szura .
Nee, dat is een stem op Bontenbal!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een stem op de VVD ook een stem op Timmermans inmiddels?
Salah en Van Dijk nieuwe contracten geven waarna ze er niets meer van bakken is wel een klassiekertje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze implosie van Liverpool zag ik toch ook niet aankomen.
We wachten op de ongetwijfeld zeer genuanceerde reactie van het opperhoofd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:52 schreef Momo het volgende:
FB / De Frontpage is m.i. een nare en xenofobe Frontpage geworden. Jammer..
Het is ook mensen buiten WLR opgevallen
Ik ook niet. Dat je Salah beter geen nieuw contract had kunnen geven wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze implosie van Liverpool zag ik toch ook niet aankomen.
Van Dijk is ook gewoon weer de van Dijk die ik vervloek in het Nederlandse elftal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat je Salah beter geen nieuw contract had kunnen geven wel.
Uiteraard is HowierdRook er als de kippen bij om hem te verdedigenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We wachten op de ongetwijfeld zeer genuanceerde reactie van het opperhoofd.
Had hij maar eens tijd in zijn drukke agenda voor de shutdown.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:29 schreef Pino112 het volgende:
Trumpgod heeft weer een oorlog opgelost
Dat zo'n J1pp1¤ nog steeds de noodzaak voelt om steeds ter verdediging te komen van een geradicaliseerde gek is toch wel opvallend. De een is doof voor kritiek, de ander is blind voor diens aftakeling.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:52 schreef Momo het volgende:
FB / De Frontpage is m.i. een nare en xenofobe Frontpage geworden. Jammer..
Het is ook mensen buiten WLR opgevallen
Hm. Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Uiteraard is HowierdRook er als de kippen bij om hem te verdedigen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |