Met wat complimenten is hij makkelijker te overtuigen dan een 6-jarig kind.quote:Op maandag 20 oktober 2025 07:08 schreef DeeBee het volgende:
Trump-troep, die mongool heeft weer eens met Poetin aan de lijn gehangen, wat een ellende zijn al deze figuren toch
quote:Op maandag 20 oktober 2025 07:08 schreef DeeBee het volgende:
Trump-troep, die mongool heeft weer eens met Poetin aan de lijn gehangen, wat een ellende zijn al deze figuren toch
Daarom heet het ook rechtsstaatslopers.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:06 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Goh de rechtsstaatslopers zitten allemaal op rechts, wie had dat gedacht
VVD scoort wel lekker zeg, tering.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:06 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)anti-rechtsstatelijkquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
VVD scoort wel lekker zeg, tering.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)anti-rechtsstatelijk
Heeft iemand Dilan ooit op een moment van zelfreflectie kunnen betrappen?quote:Yeşilgöz zegt juist 'trots' te zijn op die standpunten die slecht scoren op de rechtsstatelijkheidmeetlat van de Orde.
PvdDGoden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:06 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk niet mogelijk, want ik verwacht altijd het ergste van Ieniemienie, maar ik heb dit alsnog met stijgende verbazing gelezen. Zij is echt niet in orde.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)anti-rechtsstatelijk
Dit sujet heeft nooit rechten gestudeerd, he. Ze weet zelf niet hoe een rechtsstaat werkt en dat zie je dan dus ook terug in de plannen van haar partij.quote:Dat de NOvA op deze manier de plannen van de VVD afkeurt, vindt de partijleider een 'diskwalificering van elk gesprek'. 'Als je het daar niet mee eens bent en opeens zegt: 'dat is anti-rechtsstatelijk', dan denk ik dat je niet veel hebt begrepen van hoe onze democratie en onze rechtsstaat werkt'. Toch zegt ze: 'Dat kan ik nooit tegen advocaten zeggen, want ik weet dat ze de hoeders zijn van die rechtsstaat.'
Dit kan toch niet Johan.quote:Zelf heeft ze geen trek in een gesprek op die manier, omdat er een 'reële strijd op onze straten' plaatsvindt. 'Er zijn mensen die terrorisme verheerlijken. Dat wil ik aanpakken. Er zijn mensen die onze vrije democratie dood willen maken, die wil ik aanpakken. En vergeef me dat ik daarvoor onze wetten wil aanpassen en wil opkomen voor de veiligheid van alle Nederlanders. Dan word ik inderdaad heel pissig, als je dat dan anti-rechtsstatelijk noemt en niet stilstaat bij wat er echt aan de hand is en wat we proberen te bereiken.'
Wouter de Winther zit er nog vaker!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wonderlijk dat Eus steeds de politiek analist is bij Jinek. Kaartenbak is wel snel leeg daar.
Dat zat er natuurlijk al een tijd aan te komen. Stond laatst nog een groot interview met hem in de Groene, daarin werd wel duidelijk dat hij er erg veel moeite mee heeft dat de partij het niet alleen meer over dieren heeft en het werd ook vooral duidelijk dat hij een teringhekel aan Ouwehand heeft. Die twee praten al jaren niet meer, zelfs. Op zich kan het natuurlijk gebeuren dat een partij een andere richting inslaat dan jij voor ogen hebt, het probleem met oudgedienden als Koffeman is dat ze dit niet lijken te kunnen accepteren. Het moet op hun manier, en niet anders. Nou, het gaat wel anders, en dan is dus een vertrek de enige optie. Of je aanpassen, maar dat zit er met figuren als Koffeman en Engelen nooit in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mening over einde tijdperk Niko Koffeman?
https://en.wikipedia.org/wiki/Nicolas_Sarkozy_corruption_trialquote:
Toch fijn dat je als voorzitter van de UCI een steunbetuiging aan een veroordeelde politicus kunt delen, om dan even later weer een statement online te knallen dat we sport en politiek nooit mogen mengen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Nicolas_Sarkozy_corruption_trial
https://en.wikipedia.org/(...)residential_election
Niet 1 keer, maar 2x voor corruptie veroordeeld, dan ben je een eckte
Mohammed bin Rashid Al Maktoum, Moammar al-Qadhafi, wat maakt het verschil...?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch fijn dat je als voorzitter van de UCI een steunbetuiging aan een veroordeelde politicus kunt delen, om dan even later weer een statement online te knallen dat we sport en politiek nooit mogen mengen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dat Napoli niet zo goed, jongons.
Benieuwd welk excuus @:pistolero vandaag weet te bedenken.
Toch deze weer even quotenquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:13 schreef Pistolero het volgende:
Ajax en PSV gaan allebei gewoon op 0 puntjes eindigen heh? Net als Go Ahead en Utrecht.
Definitief einde tijdperk Nederlandse voetbal.
Uiteraard geen seconde gekeken, maar aangezien een Nederlandse club wint zal het vast wel volkomen onterecht zijn.quote:
Ach Dilanero.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 07:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uiteraard geen seconde gekeken, maar aangezien een Nederlandse club wint zal het vast wel volkomen onterecht zijn.
Toch fijn om te weten dat er ploegen zijn die nog slechter verdedigen dan PSV.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dat Napoli niet zo goed, jongons.
Benieuwd welk excuus @:pistolero vandaag weet te bedenken.
quote:De zitting van het Internationaal Gerechtshof (ICJ) is nog niet afgelopen. De Israëlische VN-ambassadeur Danny Danon heeft al wel gereageerd op wat het VN-hof tot nu toe heeft gezegd. Hij spreekt over een "beschamende" beslissing van het ICJ.
Volgens Danon zou het VN-hof niet Israël als schuldige moeten aanwijzen, maar de VN-organisaties zoals UNRWA zelf. "Deze organen zijn broedplaatsen voor Hamas geworden." Het hof noemde deze beschuldiging van Israël niet voldoende onderbouwd.
Mag je dat soort types nog fascisten noemen in dit subforum?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Israël is verplicht om hulpverlening, zoals die van VN-organisatie UNRWA, in de Palestijnse Gebieden toe te laten en mag die niet tegenhouden. Dat oordeelt het Internationaal Gerechtshof (ICJ). De Algemene Vergadering van de VN had het ICJ gevraagd zich over de kwestie te buigen, nadat Israël vorig jaar UNRWA had verboden actief te blijven in de Palestijnse Gebieden. Israël beschuldigde UNRWA onder meer van banden met Hamas, Het hof zegt dat bewijs daarvoor ontbreekt.
Nieuwe Israel is uit:
[..]
Dit kan nooit lang duren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
Ach, Nexperia.
Hoe lang nog totdat Karremans terugkrabbelt?
Wel een goed punt natuurlijk. Het maakt niet meer uit hoeveel huizen we tekort komen en wie er welke oorlog wint op het moment dat de hele planeet onbewoonbaar wordt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:51 schreef Momo het volgende:
Gerrit Hiemstra wil meer politieke aandacht voor de échte crisis
Idiocrazy heeft ook wel toegeslagen op fok als deze reacties ziet
Stukje Chinees powerplay.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
Ach, Nexperia.
WLR is een antifascistisch bolwerk.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag je dat soort types nog fascisten noemen in dit subforum?
Ik bedoel niet het punt van Gerrit, maar wel de commentsquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel een goed punt natuurlijk. Het maakt niet meer uit hoeveel huizen we tekort komen en wie er welke oorlog wint op het moment dat de hele planeet onbewoonbaar wordt.
De vergelijking met corona is wel krom, dat was natuurlijk peanuts in verhouding.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het punt van Gerrit, maar wel de comments
Gaat hij niet zo snel doenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
Ach, Nexperia.
Kenneth Taylor ook niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pasveer weet ook niet waarom hij speelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |