Nee, dat is een stem op Bontenbal!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een stem op de VVD ook een stem op Timmermans inmiddels?
Salah en Van Dijk nieuwe contracten geven waarna ze er niets meer van bakken is wel een klassiekertje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze implosie van Liverpool zag ik toch ook niet aankomen.
We wachten op de ongetwijfeld zeer genuanceerde reactie van het opperhoofd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:52 schreef Momo het volgende:
FB / De Frontpage is m.i. een nare en xenofobe Frontpage geworden. Jammer..
Het is ook mensen buiten WLR opgevallen
Ik ook niet. Dat je Salah beter geen nieuw contract had kunnen geven wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze implosie van Liverpool zag ik toch ook niet aankomen.
Van Dijk is ook gewoon weer de van Dijk die ik vervloek in het Nederlandse elftal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat je Salah beter geen nieuw contract had kunnen geven wel.
Uiteraard is HowierdRook er als de kippen bij om hem te verdedigenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We wachten op de ongetwijfeld zeer genuanceerde reactie van het opperhoofd.
Had hij maar eens tijd in zijn drukke agenda voor de shutdown.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:29 schreef Pino112 het volgende:
Trumpgod heeft weer een oorlog opgelost
Dat zo'n J1pp1¤ nog steeds de noodzaak voelt om steeds ter verdediging te komen van een geradicaliseerde gek is toch wel opvallend. De een is doof voor kritiek, de ander is blind voor diens aftakeling.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:52 schreef Momo het volgende:
FB / De Frontpage is m.i. een nare en xenofobe Frontpage geworden. Jammer..
Het is ook mensen buiten WLR opgevallen
Hm. Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Uiteraard is HowierdRook er als de kippen bij om hem te verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |