Naar de derde kamer?quote:
Uiteraard geen seconde gekeken, maar aangezien een Nederlandse club wint zal het vast wel volkomen onterecht zijn.quote:
Toevallig kijk ik deze wedstrijd wel en Go Ahead wordt inderdaad al de hele wedstrijd volkomen weggespeeld.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uiteraard geen seconde gekeken, maar aangezien een Nederlandse club wint zal het vast wel volkomen onterecht zijn.
Dus je bent een notoire leugenaar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toevallig kijk ik deze wedstrijd wel en Go Ahead wordt inderdaad al de hele wedstrijd volkomen weggespeeld.
Zeer zeker niet, maar als jij dat vindt moet je dat lekker zelf weten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus je bent een notoire leugenaar?
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, maar als jij dat vindt moet je dat lekker zelf weten.
SHITHOLEDquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
De hele East Wing compleet weg
Aan de ene kant is dit echt bizar wat daar nu gebeurt, maar aan de andere kant is dit blijkbaar wat die Amerikaantjes willen aangezien de meerderheid op hem gestempt heeft. Bananenrepublieked
Stille hoop dat de tokkies daar nog voor -10 gaan zorgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je hebt zo'n 10 maanden om je mentaal voor te bereiden op ADO in de Eredivisie @:szura .
Toch raar na al dat gedoe met de trainer aan het begin van dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je hebt zo'n 10 maanden om je mentaal voor te bereiden op ADO in de Eredivisie @:szura .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |