abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219039222
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
De meeste transgenders gaan niet in transitie? Ik weet niet wat voor bronnen jij hebt, maar ik zou heel snel wegzwemmen uit die fuik. Daarom die enorme wachtlijsten, zeker...
Ee zijn genoeg mensen die zich transgender noemen en die helemaal niet of nog niet in transitie zijn.

Dat is geen voorwaarde.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:29:49 #102
375570 crew  Cyan9
pi_219039243
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:27 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Ee zijn genoeg mensen die zich transgender noemen en die helemaal niet of nog niet in transitie zijn.

Dat is geen voorwaarde.
Je hebt vast een bron voor die bewering.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_219039247
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er hoeft niet per se geen sprake te zijn van gevaar. Een heleboel meisjes en vrouwen willen gewoon geen piemel in de kleedkamer. En ik vind dat we dat moeten respecteren.

En ik vind het verbijsterend dat jij met je godsdienstige achtergrond er zo lichtzinnig over denkt, want je weet drommels goed dat een heleboel gereformeerde vrouwen daar ook bezwaar tegen hebben.
Wat is er zo erg aan een piemel? Dat is in principe een vrij gewoon lichaamsdeel, zo lang je hem niet voor gekke dingen gebruikt. Echt, stop eens met die enorme obsessie voor die geslachtsdelen. Weet je wel hoe kinderachtig je over komt?

En nogmaals: dan is een homo in een mannenkleedkamed minstens net zo 'gevaarlijk'.

En ik weet dat mijn kerk al 36 jaar transgenders erkent en ik heb in mijn gemeentes nu 2 geslachtsveranderingen meegemaakt en ik ken helemaal niemand die daar bezwaar tegen heeft gehad. En bij de ene zat ik in het bestuur, ik had dat dus zeker gehoord als dat bezwaar er wel was geweest. Gewoon 0 bezwaren.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219039265
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:30 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wat is er zo erg aan een piemel? Dat is in principe een vrij gewoon lichaamsdeel, zo lang je hem niet voor gekke dingen gebruikt. Echt, stop eens met die enorme obsessie voor die geslachtsdelen. Weet je wel hoe kinderachtig je over komt?

En nogmaals: dan is een homo in een mannenkleedkamed minstens net zo 'gevaarlijk'.

En ik weet dat mijn kerk al 36 jaar transgenders erkent en ik heb in mijn gemeentes nu 2 geslachtsveranderingen meegemaakt en ik ken helemaal niemand die daar bezwaar tegen heeft gehad. En bij de ene zat ik in het bestuur, ik had dat dus zeker gehoord als dat bezwaar er wel was geweest. Gewoon 0 bezwaren.
Schaf dan de gescheiden kleedkamersnmaar af.
pi_219039273
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:32 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Voor die 1% transgender in Nederland? Lijkt me een zwaar overdreven reactie.

Er is ook gewoon behoefte aan gescheiden kleedkamers, waar alle vrouwen (allemaal, dus ook degenen die als man geboren zijn) en alle mannen (ook hier allemaal, dus ook als je als vrouw geboren bent) gescheiden zijn. Ik heb nergens gelezen dat die behoefte er niet meer is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219039276
Lijkt me ook geen enkel probleem dat iemand met een mannelijk geslachtsdeel gewoon bij de mannen omkleedt.
pi_219039280
quote:

[..]
Voor je het weet verplicht de overheid een genderneutraal toilet in iedere woning.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:35:48 #108
319979 Fok-it
All is well
pi_219039284
quote:

[..]
Gelijk weer in het extreme trekken :') echt letterlijk niemands intentie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219039301
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:35 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Voor je het weet verplicht de overheid een genderneutraal toilet in iedere woning.
of in vliegtuigen
pi_219039304
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:35 schreef Black_Baron het volgende:
Lijkt me ook geen enkel probleem dat iemand met een mannelijk geslachtsdeel gewoon bij de mannen omkleedt.
En als die zich daar nou zich niet prettig voelt? Als die bijvoorbeeld al wel borstvorming heeft door medicatie? En wat met de mensen die kenmerken van beide geslachten hebben?

Het lijkt me geen enkel probleem om die zeer enkele transgender die niet volledig in transitie gaat of nog in transitie is gewoon de kleedkamer te laten gebruiken waar hij of zij zich prettig voelt. Wat een bekrompen jaren 60 gedrag om mensen in te delen op basis van een stukje vel tussen de benen.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:39:29 #111
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_219039310
Sinds wanneer gaat de landelijke politiek in Den Haag over wie in welke kleedkamer of toilet of waar dan ook mag komen?
pi_219039315
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
En als die zich daar nou zich niet prettig voelt? Als die bijvoorbeeld al wel borstvorming heeft door medicatie? En wat met de mensen die kenmerken van beide geslachten hebben?

Het lijkt me geen enkel probleem om die zeer enkele transgender die niet volledig in transitie gaat of nog in transitie is gewoon de kleedkamer te laten gebruiken waar hij of zij zich prettig voelt. Wat een bekrompen jaren 60 gedrag om mensen in te delen op basis van een stukje vel tussen de benen.
Kan prima bij de heren dus. Zolang dat stuk vel er nog is.
Hoef je vrouwen niet mee lastig te vallen.
pi_219039329
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:29 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Je hebt vast een bron voor die bewering.
Logisch denken.
De transitie is namelijk pas later dan de zogenaamde identificatie.
pi_219039333
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jongens die werkelijk transgender zijn, horen niet in een jongenskleedkamer. Als de meisjes (en niet de ouders) er een probeem mee hebben dat zo'n meisje dan in de meisjeskleedkamere is, moet men maar een eigen kleedkamer regelen.
Snapt iemand het nog :?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:42:44 #115
319979 Fok-it
All is well
pi_219039335
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:40 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Vrouwen worden tegenwoordig door heel wat geuren en kleuren lastig gevallen maar transgenders zijn daar in de norm geen van. Ik zeg er even in de norm bij voordat je de bekende uitzonderingen als voorbeeld gaat gebruiken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:43:04 #116
375570 crew  Cyan9
pi_219039337
Ik heb sterk het vermoeden dat de mensen die er zo'n ophef over maken sowieso moeite hebben met het bestaan van transgenders.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:43:20 #117
319979 Fok-it
All is well
pi_219039340
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat de mensen die er zo'n ophef over maken sowieso moeite hebben met het bestaan van transgenders.
100 procent ja.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:43:26 #118
375570 crew  Cyan9
pi_219039341
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:41 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Logisch denken.
De transitie is namelijk pas later dan de zogenaamde identificatie.
Dat is geen bron.
pi_219039349
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:40 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Kan prima bij de vrouwen. Zal de andere vrouwen echt niet lastig vallen. Is namelijk nog steeds geen bewijs (een echte bron, nieuwsartikel oid) geleverd dat dat gebeurt
Sowieso is de operatie om het geslachtsdeel te veranderen meestal de allerlaatste stap. Zo'n vrouw is dan al 10 jaar vrouw en ziet er dan ook verder 100% uit als een vrouw, waarom zou die in de voor haar onveilige omgeving van een mannenkleedkamer moeten?
pi_219039351
Tijd voor Wilders bij VI.
pi_219039353
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:43 schreef Cyan9 het volgende:
Zoiets. Of ze zijn zelf al wanhopig om eens in de buurt van een vrouw te komen en bang dat anderen nog wanhopiger zijn? Want alleen al dat je kunt verzinnen dat een man om die reden zich als transgender voor gaat doen vind ik al een zeer bijzondere gedachtekronkel.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:48:49 #122
375570 crew  Cyan9
pi_219039370
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:45 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zoiets. Of ze zijn zelf al wanhopig om eens in de buurt van een vrouw te komen en bang dat anderen nog wanhopiger zijn? Want alleen al dat je kunt verzinnen dat een man om die reden zich als transgender voor gaat doen vind ik al een zeer bijzondere gedachtekronkel.
Er zijn vast mannen die het geprobeerd hebben, dat heeft echter niks te maken met transgenders.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:49:53 #123
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219039378
Maak gewoon aparte transgendercompetities en je bent overal van af.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219039395
Erg leuk om weer te lezen dat het de transgenders en asielzoekers (of eigenlijk iedereen van kleur) zijn die het grote gevaar vormen voor onze kinderen en vrouwen. En uiteraard zijn onze superieure, traditionele waarden die ervoor zorgen dat elk vrouw en kind hier veilig rond kan lopen.

We vergeten voor het gemak maar even dat we gewoon met 20.000 man naar Thailand of de Filipijnen vliegen om daar gezellig met de kinderen te spelen.

https://nos.nl/artikel/25(...)sbruik-in-buitenland

En dan vergeten we natuurlijk de overige sekstoeristen die massaal naar Bangkok en Manila vliegen om zich daar te misdragen. Zestien of achtien jaar, wat maakt het uit? Wat zijn we blij dat Land of the free in de Koude Oorlog de lokale bevolking heeft omgeschoold voor het 'red light district' voor onze pleziertjes. Binnenkort kunnen we ons waarschijnlijk verheugen op een leuk tripje naar Gaza of Caracas met dank aan Trump. De behoeften in het leger van ons gidsland zijn namelijk groter dan ooit:

https://www.hln.be/buiten(...)aans-leger~a0be3ee6/

Ik zal mij maar bij voorbaat verontschuldigen voor deze oikofobische uitspraken. Leve de Westerse cultuur!
pi_219039398
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:39 schreef Tijn het volgende:
Sinds wanneer gaat de landelijke politiek in Den Haag over wie in welke kleedkamer of toilet of waar dan ook mag komen?
Sinds bijvoorbeeld een leraar niet zomaar een kleedkamer binnen mag lopen. Of een random man.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')