Ee zijn genoeg mensen die zich transgender noemen en die helemaal niet of nog niet in transitie zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
De meeste transgenders gaan niet in transitie? Ik weet niet wat voor bronnen jij hebt, maar ik zou heel snel wegzwemmen uit die fuik. Daarom die enorme wachtlijsten, zeker...
Je hebt vast een bron voor die bewering.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:27 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ee zijn genoeg mensen die zich transgender noemen en die helemaal niet of nog niet in transitie zijn.
Dat is geen voorwaarde.
Wat is er zo erg aan een piemel? Dat is in principe een vrij gewoon lichaamsdeel, zo lang je hem niet voor gekke dingen gebruikt. Echt, stop eens met die enorme obsessie voor die geslachtsdelen. Weet je wel hoe kinderachtig je over komt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er hoeft niet per se geen sprake te zijn van gevaar. Een heleboel meisjes en vrouwen willen gewoon geen piemel in de kleedkamer. En ik vind dat we dat moeten respecteren.
En ik vind het verbijsterend dat jij met je godsdienstige achtergrond er zo lichtzinnig over denkt, want je weet drommels goed dat een heleboel gereformeerde vrouwen daar ook bezwaar tegen hebben.
Schaf dan de gescheiden kleedkamersnmaar af.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan een piemel? Dat is in principe een vrij gewoon lichaamsdeel, zo lang je hem niet voor gekke dingen gebruikt. Echt, stop eens met die enorme obsessie voor die geslachtsdelen. Weet je wel hoe kinderachtig je over komt?
En nogmaals: dan is een homo in een mannenkleedkamed minstens net zo 'gevaarlijk'.
En ik weet dat mijn kerk al 36 jaar transgenders erkent en ik heb in mijn gemeentes nu 2 geslachtsveranderingen meegemaakt en ik ken helemaal niemand die daar bezwaar tegen heeft gehad. En bij de ene zat ik in het bestuur, ik had dat dus zeker gehoord als dat bezwaar er wel was geweest. Gewoon 0 bezwaren.
Voor die 1% transgender in Nederland? Lijkt me een zwaar overdreven reactie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:32 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Schaf dan de gescheiden kleedkamersnmaar af.
Voor je het weet verplicht de overheid een genderneutraal toilet in iedere woning.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:32 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Gelijk weer in het extreme trekkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:32 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
of in vliegtuigenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Voor je het weet verplicht de overheid een genderneutraal toilet in iedere woning.
En als die zich daar nou zich niet prettig voelt? Als die bijvoorbeeld al wel borstvorming heeft door medicatie? En wat met de mensen die kenmerken van beide geslachten hebben?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:35 schreef Black_Baron het volgende:
Lijkt me ook geen enkel probleem dat iemand met een mannelijk geslachtsdeel gewoon bij de mannen omkleedt.
Kan prima bij de heren dus. Zolang dat stuk vel er nog is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
En als die zich daar nou zich niet prettig voelt? Als die bijvoorbeeld al wel borstvorming heeft door medicatie? En wat met de mensen die kenmerken van beide geslachten hebben?
Het lijkt me geen enkel probleem om die zeer enkele transgender die niet volledig in transitie gaat of nog in transitie is gewoon de kleedkamer te laten gebruiken waar hij of zij zich prettig voelt. Wat een bekrompen jaren 60 gedrag om mensen in te delen op basis van een stukje vel tussen de benen.
Logisch denken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hebt vast een bron voor die bewering.
Snapt iemand het nogquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jongens die werkelijk transgender zijn, horen niet in een jongenskleedkamer. Als de meisjes (en niet de ouders) er een probeem mee hebben dat zo'n meisje dan in de meisjeskleedkamere is, moet men maar een eigen kleedkamer regelen.
Vrouwen worden tegenwoordig door heel wat geuren en kleuren lastig gevallen maar transgenders zijn daar in de norm geen van. Ik zeg er even in de norm bij voordat je de bekende uitzonderingen als voorbeeld gaat gebruikenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:40 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Kan prima bij de heren dus. Zolang dat stuk vel er nog is.
Hoef je vrouwen niet mee lastig te vallen.
100 procent ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat de mensen die er zo'n ophef over maken sowieso moeite hebben met het bestaan van transgenders.
Dat is geen bron.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:41 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Logisch denken.
De transitie is namelijk pas later dan de zogenaamde identificatie.
Kan prima bij de vrouwen. Zal de andere vrouwen echt niet lastig vallen. Is namelijk nog steeds geen bewijs (een echte bron, nieuwsartikel oid) geleverd dat dat gebeurtquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:40 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Kan prima bij de heren dus. Zolang dat stuk vel er nog is.
Hoef je vrouwen niet mee lastig te vallen.
Zoiets. Of ze zijn zelf al wanhopig om eens in de buurt van een vrouw te komen en bang dat anderen nog wanhopiger zijn? Want alleen al dat je kunt verzinnen dat een man om die reden zich als transgender voor gaat doen vind ik al een zeer bijzondere gedachtekronkel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat de mensen die er zo'n ophef over maken sowieso moeite hebben met het bestaan van transgenders.
Er zijn vast mannen die het geprobeerd hebben, dat heeft echter niks te maken met transgenders.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zoiets. Of ze zijn zelf al wanhopig om eens in de buurt van een vrouw te komen en bang dat anderen nog wanhopiger zijn? Want alleen al dat je kunt verzinnen dat een man om die reden zich als transgender voor gaat doen vind ik al een zeer bijzondere gedachtekronkel.
Sinds bijvoorbeeld een leraar niet zomaar een kleedkamer binnen mag lopen. Of een random man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:39 schreef Tijn het volgende:
Sinds wanneer gaat de landelijke politiek in Den Haag over wie in welke kleedkamer of toilet of waar dan ook mag komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |