TRFKAPquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Santos komt nog beter weg dan Andrew Windsor, formerly known as "Prince".
De vorige No Kings verliep zonder problemen. Het maakt niet uit, anders hebben ze nog wel wat filmpjes van een totaal ander moment klaar staan om te gebruiken als 'men breekt het land af'. Net zoals de brandende straten in Chicago.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:36 schreef livelink het volgende:
Ik maak me zorgen over de No King-demonstraties. Ik vrees dat het een aanleiding gaat worden voor het activeren van de Insurrection Act met alle gevolgen van dien.
Het lukt natuurlijk nooit om alle demonstraties volledig vreedzaam te laten verlopen en ze zullen alle wanordelijkheden aangrijpen.
Aan de ene kant juich ik de demonstraties toe, maar ik vrees dat het tot veel ellende gaat leiden. Maar goed, van nature ben ik dan ook geen optimist, dus hopelijk valt het mee.
Zelfs een kleine false flag operatie kan genoeg zijn, maar laten we hopen dat het meevalt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:36 schreef livelink het volgende:
Ik maak me zorgen over de No King-demonstraties. Ik vrees dat het een aanleiding gaat worden voor het activeren van de Insurrection Act met alle gevolgen van dien.
Het lukt natuurlijk nooit om alle demonstraties volledig vreedzaam te laten verlopen en ze zullen alle wanordelijkheden aangrijpen.
Aan de ene kant juich ik de demonstraties toe, maar ik vrees dat het tot veel ellende gaat leiden. Maar goed, van nature ben ik dan ook geen optimist, dus hopelijk valt het mee.
Kamala gaat geen verkiezing winnen, ze moeten daar echt een andere kandidaat vindenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Republican tantrum coming in 3…..2……1…..
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De vorige No Kings verliep zonder problemen. Het maakt niet uit, anders hebben ze nog wel wat filmpjes van een totaal ander moment klaar staan om te gebruiken als 'men breekt het land af'. Net zoals de brandende straten in Chicago.
Ik maak me er wel flinke zorgen om.quote:'Profoundly concerned': Judge orders ICE official to testify after Chicago tear-gassing incident
The judge said she was particularly concerned about an incident that occurred on Tuesday in a residential neighborhood on the Southeast Side of Chicago, in which Border Patrol agents were involved in a vehicle crash while chasing a man they alleged had rammed their vehicle and was in the country illegally.
During the incident, federal agents deployed tear gas on a crowd of residents drawn to the crash. A 19-year-old U.S. citizen, Warren King, was also detained during the incident.
King told ABC News that he was shopping in a store in the southeast side neighborhood when agents confronted him as he exited, tackling him to the ground and detaining him for several hours despite him and others around him telling them that he was an American citizen.
Het is al een lange tijd duidelijk dat Wilders geniet van Trump en net zoals hem en Orban, Putin, in zijn eentje alles willen bepalen. Zijn hele partij bestaat uit jaknikkers en plaatswarmhouders. Geen enkele intentie om samen te werken. Trump ook, niemand mag hem tegenspreken, want hij weet zogenaamd alles.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ke-onvrede~a0974ed0/
Uh oh...
[..]
Geert is erbij gehaald als voorbeeld maar Geert is zeker geen F*#@:st of een Nazi. Wel een goede debater en een onmogelijke bestuurder maar niet dat andere.
Verder spreekt het artikel voor zich en past dit gelukkig blijkbaar in de maatschappelijke trend om het beestje te benoemen.
Ze mag zich gewoon inschrijven voor kandidaatschap, dan moeten anderen maar laten zien dat ze beter zijn. Vrijheid en zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Kamala gaat geen verkiezing winnen, ze moeten daar echt een andere kandidaat vinden
Ze hadden ook een ICE agent opgepakt die onder invloed aan het rijden was. Die begon ook meteen met zeuren dat de politieagent niet helemaal Amerikaans was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:02 schreef beefkeek het volgende:
[..]
[..]
Ik maak me er wel flinke zorgen om.
Tuurlijk mag ze dat, maar ik denk niet dat ze een sterke kandidaat is die een verkiezing kan winnen. En dat heeft niks met vrouw of donker zijn te maken, maar puur dat ik haar niet sterk over vind komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze mag zich gewoon inschrijven voor kandidaatschap, dan moeten anderen maar laten zien dat ze beter zijn. Vrijheid en zo.
Begint een beetje Harry Potter trekjes te krijgen, met modderbloedjes enzo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze hadden ook een ICE agent opgepakt die onder invloed aan het rijden was. Die begon ook meteen met zeuren dat de politieagent niet helemaal Amerikaans was.
Ik denk ook dat het in Amerika vooralsnog te vroeg is, maar je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze dat, maar ik denk niet dat ze een sterke kandidaat is die een verkiezing kan winnen. En dat heeft niks met vrouw of donker zijn te maken, maar puur dat ik haar niet sterk over vind komen.
Dan vul je dat al in voor de Amerikanen, want ik neem aan dat je dat zelf niet zo vindt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat wordt 'm niet. Qua verkiezingen winnen. Veel te vrouw, te links en te kleur.
Get real.
Wij ook niet met een mp.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:31 schreef livelink het volgende:
De VS is helaas volgens mij nog niet rijp voor een vrouwelijke president.
Klopt. Net zo helaas. Alhoewel ik denk dat het met een hele sterke kandidaat zowel hier als in de VS wel zou kunnen.quote:
Online manipulatie strategieën lijken ook beter te werken tegen vrouwen en die worden vandaag de dag grootschalig ingezet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:31 schreef livelink het volgende:
De VS is helaas volgens mij nog niet rijp voor een vrouwelijke president.
Laat staan een Sylvana of zo. Vreemd wel, omdat we er in Nederland vanuit gaan dat je niet vanuit je eentje alle beslissingen maakt. Mensen die er problemen mee hebben dat er een vrouw staat, die willen vaak wel dat een mp alle beslissingen zelf maakt, wet of geen wet.quote:
Iedereen die hem tegenspreekt kan een andere baan zoeken. Iedereen die aantoont dat ie er illegale praktijken op na hield wordt nu zelf vervolgd. Het is ook allemaal zo doorzichtig als het maar zijn kan. En dan nog zijn er genoeg -ook hier- die hem als een godsgeschenk zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is al een lange tijd duidelijk dat Wilders geniet van Trump en net zoals hem en Orban, Putin, in zijn eentje alles willen bepalen. Zijn hele partij bestaat uit jaknikkers en plaatswarmhouders. Geen enkele intentie om samen te werken. Trump ook, niemand mag hem tegenspreken, want hij weet zogenaamd alles.
Ik denk dat een AOC wel een breed bereik heeft onder bevolking die normaal niet stemt, maar ik weet niet of de naam van Harris beschadigd is na de vorige verkiezingen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt. Net zo helaas. Alhoewel ik denk dat het met een hele sterke kandidaat zowel hier als in de VS wel zou kunnen.
Zolang je maar een 'ondermensprincipe' als speerpunt hanteert, mag je verder doen en laten wat je wil. Geert zou, net als Trump, ook met alles wegkomen als ie Marokkanen hardhandig verhuist naar Oeganda.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iedereen die hem tegenspreekt kan een andere baan zoeken. Iedereen die aantoont dat ie er illegale praktijken op na hield wordt nu zelf vervolgd. Het is ook allemaal zo doorzichtig als het maar zijn kan. En dan nog zijn er genoeg -ook hier- die hem als een godsgeschenk zien.
Hoe kunnen we haar ooit vergeven dat ze niet naar Rogan ging? Moet je je eens voorstellen wat voor chaos het geweest zou zijn in de VS als zij president was geworden!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:41 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik denk dat een AOC wel een breed bereik heeft onder bevolking die normaal niet stemt, maar ik weet niet of de naam van Harris beschadigd is na de vorige verkiezingen.
Hahahahaa, ik hoop dat ze het doet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
En Harris is gewoon niet goed genoeg, de Reps lachen de ballen uit de broek als dit echt aangekondigd zou worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat wordt 'm niet. Qua verkiezingen winnen. Veel te vrouw, te links en te kleur.
Get real.
Dit dus, ze is gewoon veel te licht voor deze functie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze dat, maar ik denk niet dat ze een sterke kandidaat is die een verkiezing kan winnen. En dat heeft niks met vrouw of donker zijn te maken, maar puur dat ik haar niet sterk over vind komen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En Harris is gewoon niet goed genoeg, de Reps lachen de ballen uit de broek als dit echt aangekondigd zou worden.
Wij hadden er 2023 bijna een gehad totdat Yesilgoz een strategische blunder maakte door de deur open te zetten naar Wilders.quote:
Dat terwijl je allerlei vrouwen op kan noemen die geschikt zouden zijn, toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit dus, ze is gewoon veel te licht voor deze functie.
Denk eerder dat ze blij zijn want dat vergroot de kans op winst van een GOP kandidaat enorm helaas. Als de Dems willen winnen zullen ze weer met een witte man moeten komen als kandidaat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel vooral dat er veel munitie is om tegen haar te gebruiken, terecht of onterecht. Kiezers die democratich zouden stemmen stemmen meestal toch wel op haar, kiezers die normaal republikeins stemmen meestal niet, maar de groep twijfelaars wil je kunnen overtuigen. Ik denk niet dat zij daar de juiste persoon voor is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoe kunnen we haar ooit vergeven dat ze niet naar Rogan ging? Moet je je eens voorstellen wat voor chaos het geweest zou zijn in de VS als zij president was geworden!
Maar de Dems is niet één persoon oid. Het is volledig afhankelijk van wie zich kandidaat stelt. Maar het is allemaal gevoel, want op het moment zou een broodje frikandel het vele malen beter doen dan Trump, toch is hij president.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze blij zijn want dat vergroot de kans op winst van een GOP kandidaat enorm helaas. Als de Dems willen winnen zullen ze weer met een witte man moeten komen als kandidaat.
Ze moeten met een sterke kandidaat komen, of dat een man of vrouw is maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze blij zijn want dat vergroot de kans op winst van een GOP kandidaat enorm helaas. Als de Dems willen winnen zullen ze weer met een witte man moeten komen als kandidaat.
MAGA zal dat uiteindelijk met elke vrouwelijke kandidaat van de dems doen, ongeacht wie het is. Hysterisch wijf met een hekel aan witte mannen, klaar. Het ging bij Harris ook niet op haar politieke agenda, maar om allerlei randzaken. Geen MAGA-persoon gehoord over iets inhoudelijks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:58 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat er veel munitie is om tegen haar te gebruiken, terecht of onterecht. Kiezers die democratich zouden stemmen stemmen meestal toch wel op haar, kiezers die normaal republikeins stemmen meestal niet, maar de groep twijfelaars wil je kunnen overtuigen. Ik denk niet dat zij daar de juiste persoon voor is.
Het maakt helaas wel uit. Zowel in 2016 als in 2024 is gebleken dat er een flinke groep mannen is die weigert om op een vrouwelijke kandidaat te stem. Dat aantal is groot genoeg om de verkiezingen te verliezen. Vooral als de GOP hun plannen om staten nog meer te gerrymanderen doorvoeren en de Dems daardoor nog meer popular vote stemmen nodig gaan hebben om te winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze moeten met een sterke kandidaat komen, of dat een man of vrouw is maakt niet zoveel uit.
Dergelijke 'mannen' stemmen sowieso niet op de Democraten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het maakt helaas wel uit. Zowel in 2016 als in 2024 is gebleken dat er een flinke groep mannen is die weigert om op een vrouwelijke kandidaat te stem. Dat aantal is groot genoeg om de verkiezingen te verliezen. Vooral als de GOP hun plannen om staten nog meer te gerrymanderen doorvoeren en de Dems daardoor nog meer popular vote stemmen nodig gaan hebben om te winnen.
Alleen een vrouw met grote ballen kan winnen in de VS. De mannen moet respect voor haar hebben.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze moeten met een sterke kandidaat komen, of dat een man of vrouw is maakt niet zoveel uit.
Ach, er zijn altijd nog voorverkiezingen en meestal gaan die campagnes kort na de midterms al van start. Dus als het waar is dat Harris inderdaad overweegt om zich opnieuw kandidaat te stellen, dan zal ze dus gewoon een van de velen zijn en reken maar dat die in meerderheid blank en van het mannelijk geslacht zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die stemden wel op Biden maar niet op Clinton en Harris...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dergelijke 'mannen' stemmen sowieso niet op de Democraten.
Wie zouden haar adviseurs zijn die zouden zeggen van “Ja, probeer het direct nog maar een keer op dit belangrijke moment?”quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:07 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ach, er zijn altijd nog voorverkiezingen en meestal gaan die campagnes kort na de midterms al van start. Dus als het waar is dat Harris inderdaad overweegt om zich opnieuw kandidaat te stellen, dan zal ze dus gewoon een van de velen zijn en reken maar dat die in meerderheid blank en van het mannelijk geslacht zijn.
Die zit dan al vast.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik denk dat Newsom op het moment de beste kans maakt de kandidaat te worden als hij zich kandideert. Maar het duurt nog 3 jaar… hoe het dan eruit ziet mag Joost weten. Eerst maar eens afwachten hoe de midterms zullen verlopen volgend jaar, want daar zal veel ratfuckery bij gebeuren.
Helaas is er in veel culturen weinig begrip voor een vrouw aan het roer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dergelijke 'mannen' stemmen sowieso niet op de Democraten.
Troepen worden niet voor niets naar zijn staat gestuurd. Net als bij Chicago. Trump weet dat daar potentiële kandidaten aan het roer staan. Hoe meer hij stelt dat de gouverneur incapabel is, hoe meer hij denkt dat het een directe tegenstander is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als dat je angst is kun je die angst projecteren op willekeurig welke kandidaat.
Ja, en zolang het daarbij blijft: boeiend. Maar op ‘t moment dat FOX gaat roepen over haar voorgestelde VP die homo is en daarom niet gekozen is (wat onjuist is, maar dat geeft niets voor FOX/Newsmax) zorgt dat er niet voor dat zwevende stemmers naar haar zullen kijken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
MAGA zal dat uiteindelijk met elke vrouwelijke kandidaat van de dems doen, ongeacht wie het is. Hysterisch wijf met een hekel aan witte mannen, klaar. Het ging bij Harris ook niet op haar politieke agenda, maar om allerlei randzaken. Geen MAGA-persoon gehoord over iets inhoudelijks.
Ja, leuk, maar als dat je angst is kun je die angst projecteren op willekeurig welke kandidaat. Ook Harris.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Troepen worden niet voor niets naar zijn staat gestuurd. Net als bij Chicago. Trump weet dat daar potentiële kandidaten aan het roer staan. Hoe meer hij stelt dat de gouverneur incapabel is, hoe meer hij denkt dat het een directe tegenstander is.
Ik sluit het niet uit met de huidige politiek in de VS. Het voorbeeld is Rusland.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar als dat je angst is kun je die angst projecteren op willekeurig welke kandidaat. Ook Harris.
Clinton, Gabbard en misschien Klobuchar. De spoeling is bij vrouwen sowieso dun. Maar dat heeft meer te maken met hoe vrouwen in elkaar steken dan met vermeende discriminatie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat terwijl je allerlei vrouwen op kan noemen die geschikt zouden zijn, toch?
Dit geld niet alleen voor vrouwen, dit geld voor iedereen die president wil worden. Ik vind het ook een enorm zwaktebod dat sommigen in dit topic stellen dat een vrouw geen president kan worden puur omdat ze een vrouw is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:06 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Alleen een vrouw met grote ballen kan winnen in de VS. De mannen moet respect voor haar hebben.
Deze zin blijft zichzelf opeten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:29 schreef Chivaz het volgende:
Maar dat heeft meer te maken met hoe vrouwen in elkaar steken dan met vermeende discriminatie.
Erkennen dat er verschillen bestaan tussen mannen en vrouwen dat verder gaat dan uiterlijke kenmerken is begrijpen waarom er verschillen zijn in uitkomsten.quote:
Ik vrees ook dat een vrouw geen kans maakt, hoe gekwalificeerd en populair ze ook is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die stemden wel op Biden maar niet op Clinton en Harris...
https://www.cookpolitical(...)why-harris-lost-2024
Dus wel discriminatie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Erkennen dat er verschillen bestaan tussen mannen en vrouwen dat verder gaat dan uiterlijke kenmerken is begrijpen waarom er verschillen zijn in uitkomsten.
Ik snap niet waarom vooral latino mannen een vrouwelijke president niet zien zitten terwijl Claudia Sheinbaum in Mexico wel heel populair is als president.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat een vrouw geen kans maakt, hoe gekwalificeerd en populair ze ook is.
That being said; een Newsom/Ocasio Cortez ticket lijkt me wel wat. Maarclaten we eerst de midterms maar eens afwachten.
Zonder de discriminatie kaart te trekken, waarom denk je dat vrouwen ondanks een goede opleiding en gelijke kansen nog steeds ondervertegenwoordigd zijn in leiderschapsfuncties?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus wel discriminatie.
Je stelt het zelf. 'Het heeft niets met discriminatie te maken, maar vrouwen zijn beter in een dienende rol'.
'Het is geen racisme, maar zwarte mensen zijn nu eenmaal dom'.
Ferociously.quote:
Niet de doelpalen verschuiven, al is het antwoord hetzelfde. Ik sprak jou aan op je uitspraak, die zich in een zin meteen tegensprak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zonder de discriminatie kaart te trekken, waarom denk je dat vrouwen ondanks een goede opleiding en gelijke kansen nog steeds ondervertegenwoordigd zijn in leiderschapsfuncties?
En hoe kan het dat in onze gelijke wereld de man nog steeds oververtegenwoordigd is in de bouw?
Omdat het niet zozeer gaat om het vrouw zijn. Als we nou eens van dat frame af zouden stappen en vrouwen gewoon als gelijkwaardige kandidaten zouden zien dan kunnen we ze gewoon beoordelen op hun kwaliteiten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom vooral latino mannen een vrouwelijke president niet zien zitten terwijl Claudia Sheinbaum in Mexico wel heel populair is als president.
Het is mij ook een raadsel. "Ik wil geen vrouw als president, dus mijn stem gaat naar de man die continue roept dat als hij verkozen wordt direct achter mijn bevolkingsgroep aangaat."quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom vooral latino mannen een vrouwelijke president niet zien zitten terwijl Claudia Sheinbaum in Mexico wel heel populair is als president.
Welke kwaliteiten heeft zij wel die Harris en Clinton niet heeft?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat het niet zozeer gaat om het vrouw zijn. Als we nou eens van dat frame af zouden stappen en vrouwen gewoon als gelijkwaardige kandidaten zouden zien dan kunnen we ze gewoon beoordelen op hun kwaliteiten.
Erg jammer dat uitgerekend progressief links de vrouwenkaart trekt in een wereld waar mannen en vrouwen gelijk zijn.
Ho, ho, jij trekt zelf die kaart. Jij stelt immers dat vrouwen beter zijn in dienen dan leidinggeven. Misschien moet je met dat soort drek eens stoppen, alsof jij ze echt op hun kwaliteiten beoordeelt. Je hangt op het moment iemand aan die absoluut geen kwaliteiten heeft om een land te besturen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat het niet zozeer gaat om het vrouw zijn. Als we nou eens van dat frame af zouden stappen en vrouwen gewoon als gelijkwaardige kandidaten zouden zien dan kunnen we ze gewoon beoordelen op hun kwaliteiten.
Erg jammer dat uitgerekend progressief links de vrouwenkaart trekt in een wereld waar mannen en vrouwen gelijk zijn.
Hysterisch, lach en was niet bij Rogan. Heel inhoudelijke punten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:46 schreef Barbusse het volgende:
Harris is niet beoordeeld op haar kwaliteiten. Was dat wel gebeurd, dan had ze ruim gewonnen want ze loopt jarenlang voor op politieke ervaring en rechtskennis op Trump.
Waar beoordeelde je haar ook alweer op, Chivaz? Ze had een rare lach.
Het is een vraag met de intentie dat je niet simpel discriminatie gaat roepen maar oprecht gaat nadenken waarom de zaken zijn zoals ze zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Niet de doelpalen verschuiven, al is het antwoord hetzelfde. Ik sprak jou aan op je uitspraak, die zich in een zin meteen tegensprak.
Was jij niet degene die meer dan eens gezegd heeft dat iemand als Mamdani te “zwak” is om leider te zijn, te emotioneel? Dat je daar sterke mannen voor nodig hebt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En het is een ‘man’. Want alle Democraten hebben een ander geslacht. Man is vrouw en vrouw is man.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:46 schreef Barbusse het volgende:
Harris is niet beoordeeld op haar kwaliteiten. Was dat wel gebeurd, dan had ze ruim gewonnen want ze loopt jarenlang voor op politieke ervaring en rechtskennis op Trump.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:47 schreef Chivaz het volgende:
Roepen dat een vrouw niet gekozen kan worden omdat ze een vrouw is is een zwaktebod
Sure, Jan.quote:Maar dat heeft meer te maken met hoe vrouwen in elkaar steken dan met vermeende discriminatie.
Precies. Maar dit benoemen is pas het échte kwaad!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:48 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Was jij niet degene die meer dan eens gezegd heeft dat iemand als Mamdani te “zwak” is om leider te zijn, te emotioneel? Dat je daar sterke mannen voor nodig hebt?
Of is een vrouw die 50kg kan bankdrukken ook goed?
Ik beoordeelde haar op het feit dat ze een leeghoofd is die omhoog was gevallen tot senator en uiteindelijk VP.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:46 schreef Barbusse het volgende:
Kracht word gerespecteerd, of het nu fysieke kracht is of mentale kracht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:48 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Was jij niet degene die meer dan eens gezegd heeft dat iemand als Mamdani te “zwak” is om leider te zijn, te emotioneel? Dat je daar sterke mannen voor nodig hebt?
Of is een vrouw die 50kg kan bankdrukken ook goed?
Oke, dat is dus een ja. Dank je wel voor die bevestiging.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kracht word gerespecteerd, of het nu fysieke kracht is of mentale kracht.
Mamdani heeft beiden niet, ik heb hem zien huilen voor de camera, dan ben je bij mij al meteen af.
En als je als “gezonde” dertiger geen 60KG kan bankdrukken en dan heb ik het over 1 rep niet eens een set dan verdien je niets meer dan hoon en spot lmao.
Emotie tonen is geen teken van zwakte.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef Chivaz het volgende:
, ik heb hem zien huilen voor de camera, dan ben je bij mij al meteen af.
Vertel me dat je een iq van 60 hebt, zonder dat je zegt dat je een iq van 60 hebt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kracht word gerespecteerd, of het nu fysieke kracht is of mentale kracht.
Mamdani heeft beiden niet, ik heb hem zien huilen voor de camera, dan ben je bij mij al meteen af.
En als je als “gezonde” dertiger geen 60KG kan bankdrukken en dan heb ik het over 1 rep niet eens een set dan verdien je niets meer dan hoon en spot lmao.
In zijn geval wel, je mag best emotie tonen maar juist als man zijnde verdien je respect als je ze ook onder controle houd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Emotie tonen is geen teken van zwakte.
Had je dit niet in CAPS moeten typen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In zijn geval wel, je mag best emotie tonen maar juist als man zijnde verdien je respect als je ze ook onder controle houd.
En juist het onder controle houden van je emoties is een kwaliteit die essentieel is voor een leider.
Zie laatste verkiezingen. Zwarte vrouw kost (veel) stemmen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan vul je dat al in voor de Amerikanen, want ik neem aan dat je dat zelf niet zo vindt.
Trump is een succesvolle zakenman, een icoon uit de jaren 80 en 90 en een uitzonderlijk charismatisch figuur die de Amerikaanse politiek in 2 termijnen volledig naar zijn hand heeft gezet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:02 schreef Barbusse het volgende:
Harris een omhooggevallen leeghoofd noemen is wel echt peak trotse onwetendheid als je tegelijkertijd trumpie loopt te verdedigen
Dat lage IQ zit toch vooral bij jezelf, je erkent niet eens dat er verschillen zijn tussen mannen en vrouwen omdat je niet buiten je ideologische kaders durft te treden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vertel me dat je een iq van 60 hebt, zonder dat je zegt dat je een iq van 60 hebt.
Succesvol zakenman? Dude is expert in failliet gaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trump is een succesvolle zakenman, een icoon uit de jaren 80 en 90 en een uitzonderlijk charismatisch figuur die de Amerikaanse politiek in 2 termijnen volledig naar zijn hand heeft gezet.
Wat stelt Harris daar tegenover?
Succesvol zakenman inderdaad, hij heeft een ontzettend groot vermogen. Het is misschien niet de 14 miljard waar hij over pochte maar nog steeds meer dan genoeg om heel riant van te leven inclusief zijn nageslacht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succesvol zakenman? Dude is expert in failliet gaan
Als je zelfs casino's kapot weet te maken dan spreek je niet meer over wat zakelijke pech, dan spreek je over onkunde.
Wat Harris daar tegenover stelt is openbare informatie. Hint: er zit geen failliet gaan of geld van liefdadigheid verduisteren tussen.
Pro-tip. Ga eens naar Trumps TruthSocial, of kijk een willekeurig interview met Stephen Miller of Pete Hegseth. Zijn dat goede voorbeelden van leiders die hun emoties onder controle houden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In zijn geval wel, je mag best emotie tonen maar juist als man zijnde verdien je respect als je ze ook onder controle houd.
En juist het onder controle houden van je emoties is een kwaliteit die essentieel is voor een leider.
Dat wil niet zeggen dat hij een succesvol zakenman is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Succesvol zakenman inderdaad, hij heeft een ontzettend groot vermogen.
Als hij gewoon op daddy's trust fund was gaan zitten had hij meer gehad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat hij een succesvol zakenman is.
The Donald is waarschijnlijk wel de meest succesvolle oplichter uit de (Amerikaanse) geschiedenis, die credits wil ik hem dan wel geven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat hij een succesvol zakenman is.
Hij heeft zijn vermogen geërfd van zijn vader en hij zou rijker zijn geweest als hij dit volledige bedrag had belegd in aandelen en er niets mee had gedaan dan al zijn gefaalde bedrijven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Succesvol zakenman inderdaad, hij heeft een ontzettend groot vermogen. Het is misschien niet de 14 miljard waar hij over pochte maar nog steeds meer dan genoeg om heel riant van te leven inclusief zijn nageslacht.
Maar je beantwoord mijn vraag al, Harris heeft maar weinig in te brengen, ja ze was senator en op raciale gronden gekozen als VP door Biden die liever Warren had.
Nou als dat je verdiensten zijn in het leven gecombineerd met een totaal gebrek aan charisma en persoonlijkheid dan is het eerder een wonder dat ze nog zoveel stemmen heeft gekregen.
Beetje oneerlijke vergelijking aangezien je niet weet hoe Harris het zou hebben gedaan als president. Plus Trump succesvol zakenman? Heeft alles meegekregen van z'n vader.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trump is een succesvolle zakenman, een icoon uit de jaren 80 en 90 en een uitzonderlijk charismatisch figuur die de Amerikaanse politiek in 2 termijnen volledig naar zijn hand heeft gezet.
Wat stelt Harris daar tegenover?
Snake oil grifter, niks meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:43 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
The Donald is waarschijnlijk wel de meest succesvolle oplichter uit de (Amerikaanse) geschiedenis, die credits wil ik hem dan wel geven.
Dolly Parton dan maar? Of Pamela Anderson?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:06 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Alleen een vrouw met grote ballen kan winnen in de VS. De mannen moet respect voor haar hebben.
Nou, Dolly Parton zou ik helemaal voor zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dolly Parton dan maar? Of Pamela Anderson?
Nee, leiderschapskwaliteiten zijn niet meer bij mannen aanwezig dan bij vrouwen; uit onderzoek blijkt dat vrouwen op veel belangrijke leiderschapskwaliteiten zelfs beter scoren dan mannen, zoals het motiveren en ondersteunen van medewerkers. Hoewel mannen historisch gezien meer leidinggevende posities bekleden, wordt dit eerder verklaard door genderstereotypen en structurele voordelen dan door een verschil in aangeboren leiderschapskwaliteitenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Clinton, Gabbard en misschien Klobuchar. De spoeling is bij vrouwen sowieso dun. Maar dat heeft meer te maken met hoe vrouwen in elkaar steken dan met vermeende discriminatie.
Leiderschapskwaliteiten zijn meer bij mannen te vinden dan bij vrouwen, natuurlijk zijn er uitzonderingen maar over het algemeen zijn vrouwen beter in een dienende rol dan in een leidinggevende rol.
Trump is is idd een zakenman. Voor politiek zijn meer kwaliteiten nodig.quote:Trump is een succesvolle zakenman, een icoon uit de jaren 80 en 90 en een uitzonderlijk charismatisch figuur die de Amerikaanse politiek in 2 termijnen volledig naar zijn hand heeft gezet.
Dolly is helaas 40 jaar te oud.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dolly is zo oud, dan heb je liever een jeugdige president als Trump.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Trump is een nepo baby.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Succesvol zakenman inderdaad, hij heeft een ontzettend groot vermogen. Het is misschien niet de 14 miljard waar hij over pochte maar nog steeds meer dan genoeg om heel riant van te leven inclusief zijn nageslacht.
Maar je beantwoord mijn vraag al, Harris heeft maar weinig in te brengen, ja ze was senator en op raciale gronden gekozen als VP door Biden die liever Warren had.
Nou als dat je verdiensten zijn in het leven gecombineerd met een totaal gebrek aan charisma en persoonlijkheid dan is het eerder een wonder dat ze nog zoveel stemmen heeft gekregen.
Alles is beter dan Trump.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dolly is zo oud, dan heb je liever een jeugdige president als Trump.
Beide zijn net zo jeugdig pas 79.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dolly is zo oud, dan heb je liever een jeugdige president als Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |