TRFKAPquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Santos komt nog beter weg dan Andrew Windsor, formerly known as "Prince".
De vorige No Kings verliep zonder problemen. Het maakt niet uit, anders hebben ze nog wel wat filmpjes van een totaal ander moment klaar staan om te gebruiken als 'men breekt het land af'. Net zoals de brandende straten in Chicago.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:36 schreef livelink het volgende:
Ik maak me zorgen over de No King-demonstraties. Ik vrees dat het een aanleiding gaat worden voor het activeren van de Insurrection Act met alle gevolgen van dien.
Het lukt natuurlijk nooit om alle demonstraties volledig vreedzaam te laten verlopen en ze zullen alle wanordelijkheden aangrijpen.
Aan de ene kant juich ik de demonstraties toe, maar ik vrees dat het tot veel ellende gaat leiden. Maar goed, van nature ben ik dan ook geen optimist, dus hopelijk valt het mee.
Zelfs een kleine false flag operatie kan genoeg zijn, maar laten we hopen dat het meevalt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:36 schreef livelink het volgende:
Ik maak me zorgen over de No King-demonstraties. Ik vrees dat het een aanleiding gaat worden voor het activeren van de Insurrection Act met alle gevolgen van dien.
Het lukt natuurlijk nooit om alle demonstraties volledig vreedzaam te laten verlopen en ze zullen alle wanordelijkheden aangrijpen.
Aan de ene kant juich ik de demonstraties toe, maar ik vrees dat het tot veel ellende gaat leiden. Maar goed, van nature ben ik dan ook geen optimist, dus hopelijk valt het mee.
Kamala gaat geen verkiezing winnen, ze moeten daar echt een andere kandidaat vindenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Republican tantrum coming in 3…..2……1…..
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De vorige No Kings verliep zonder problemen. Het maakt niet uit, anders hebben ze nog wel wat filmpjes van een totaal ander moment klaar staan om te gebruiken als 'men breekt het land af'. Net zoals de brandende straten in Chicago.
Ik maak me er wel flinke zorgen om.quote:'Profoundly concerned': Judge orders ICE official to testify after Chicago tear-gassing incident
The judge said she was particularly concerned about an incident that occurred on Tuesday in a residential neighborhood on the Southeast Side of Chicago, in which Border Patrol agents were involved in a vehicle crash while chasing a man they alleged had rammed their vehicle and was in the country illegally.
During the incident, federal agents deployed tear gas on a crowd of residents drawn to the crash. A 19-year-old U.S. citizen, Warren King, was also detained during the incident.
King told ABC News that he was shopping in a store in the southeast side neighborhood when agents confronted him as he exited, tackling him to the ground and detaining him for several hours despite him and others around him telling them that he was an American citizen.
Het is al een lange tijd duidelijk dat Wilders geniet van Trump en net zoals hem en Orban, Putin, in zijn eentje alles willen bepalen. Zijn hele partij bestaat uit jaknikkers en plaatswarmhouders. Geen enkele intentie om samen te werken. Trump ook, niemand mag hem tegenspreken, want hij weet zogenaamd alles.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ke-onvrede~a0974ed0/
Uh oh...
[..]
Geert is erbij gehaald als voorbeeld maar Geert is zeker geen F*#@:st of een Nazi. Wel een goede debater en een onmogelijke bestuurder maar niet dat andere.
Verder spreekt het artikel voor zich en past dit gelukkig blijkbaar in de maatschappelijke trend om het beestje te benoemen.
Ze mag zich gewoon inschrijven voor kandidaatschap, dan moeten anderen maar laten zien dat ze beter zijn. Vrijheid en zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Kamala gaat geen verkiezing winnen, ze moeten daar echt een andere kandidaat vinden
Ze hadden ook een ICE agent opgepakt die onder invloed aan het rijden was. Die begon ook meteen met zeuren dat de politieagent niet helemaal Amerikaans was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:02 schreef beefkeek het volgende:
[..]
[..]
Ik maak me er wel flinke zorgen om.
Tuurlijk mag ze dat, maar ik denk niet dat ze een sterke kandidaat is die een verkiezing kan winnen. En dat heeft niks met vrouw of donker zijn te maken, maar puur dat ik haar niet sterk over vind komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze mag zich gewoon inschrijven voor kandidaatschap, dan moeten anderen maar laten zien dat ze beter zijn. Vrijheid en zo.
Begint een beetje Harry Potter trekjes te krijgen, met modderbloedjes enzo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze hadden ook een ICE agent opgepakt die onder invloed aan het rijden was. Die begon ook meteen met zeuren dat de politieagent niet helemaal Amerikaans was.
Ik denk ook dat het in Amerika vooralsnog te vroeg is, maar je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze dat, maar ik denk niet dat ze een sterke kandidaat is die een verkiezing kan winnen. En dat heeft niks met vrouw of donker zijn te maken, maar puur dat ik haar niet sterk over vind komen.
Dan vul je dat al in voor de Amerikanen, want ik neem aan dat je dat zelf niet zo vindt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat wordt 'm niet. Qua verkiezingen winnen. Veel te vrouw, te links en te kleur.
Get real.
Wij ook niet met een mp.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:31 schreef livelink het volgende:
De VS is helaas volgens mij nog niet rijp voor een vrouwelijke president.
Klopt. Net zo helaas. Alhoewel ik denk dat het met een hele sterke kandidaat zowel hier als in de VS wel zou kunnen.quote:
Online manipulatie strategieėn lijken ook beter te werken tegen vrouwen en die worden vandaag de dag grootschalig ingezet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:31 schreef livelink het volgende:
De VS is helaas volgens mij nog niet rijp voor een vrouwelijke president.
Laat staan een Sylvana of zo. Vreemd wel, omdat we er in Nederland vanuit gaan dat je niet vanuit je eentje alle beslissingen maakt. Mensen die er problemen mee hebben dat er een vrouw staat, die willen vaak wel dat een mp alle beslissingen zelf maakt, wet of geen wet.quote:
Iedereen die hem tegenspreekt kan een andere baan zoeken. Iedereen die aantoont dat ie er illegale praktijken op na hield wordt nu zelf vervolgd. Het is ook allemaal zo doorzichtig als het maar zijn kan. En dan nog zijn er genoeg -ook hier- die hem als een godsgeschenk zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is al een lange tijd duidelijk dat Wilders geniet van Trump en net zoals hem en Orban, Putin, in zijn eentje alles willen bepalen. Zijn hele partij bestaat uit jaknikkers en plaatswarmhouders. Geen enkele intentie om samen te werken. Trump ook, niemand mag hem tegenspreken, want hij weet zogenaamd alles.
Ik denk dat een AOC wel een breed bereik heeft onder bevolking die normaal niet stemt, maar ik weet niet of de naam van Harris beschadigd is na de vorige verkiezingen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt. Net zo helaas. Alhoewel ik denk dat het met een hele sterke kandidaat zowel hier als in de VS wel zou kunnen.
Zolang je maar een 'ondermensprincipe' als speerpunt hanteert, mag je verder doen en laten wat je wil. Geert zou, net als Trump, ook met alles wegkomen als ie Marokkanen hardhandig verhuist naar Oeganda.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iedereen die hem tegenspreekt kan een andere baan zoeken. Iedereen die aantoont dat ie er illegale praktijken op na hield wordt nu zelf vervolgd. Het is ook allemaal zo doorzichtig als het maar zijn kan. En dan nog zijn er genoeg -ook hier- die hem als een godsgeschenk zien.
Hoe kunnen we haar ooit vergeven dat ze niet naar Rogan ging? Moet je je eens voorstellen wat voor chaos het geweest zou zijn in de VS als zij president was geworden!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:41 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik denk dat een AOC wel een breed bereik heeft onder bevolking die normaal niet stemt, maar ik weet niet of de naam van Harris beschadigd is na de vorige verkiezingen.
Hahahahaa, ik hoop dat ze het doet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Republican tantrum coming in 3…..2……1…..
En Harris is gewoon niet goed genoeg, de Reps lachen de ballen uit de broek als dit echt aangekondigd zou worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat wordt 'm niet. Qua verkiezingen winnen. Veel te vrouw, te links en te kleur.
Get real.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |