Bovenste foto heeft de schaduw van zijn kop erbij, zie je ook op zijn jasje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Op de bovenste foto leek het echt zwart. Of ik ben kleurenblind, dat kan ook.
Licht/schaduwvalquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Als je tegen een 10-jarige zegt dat je haar in 10 jaar zou daten begeef je je qua terminologie in ieder geval al op bijzonder glad ijs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb hier zelfs gezien dat Trump een aantal keer voor pedofiel was weggezet
magamodus aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:11 schreef OllieA het volgende:
Ik merk dat ik me een beetje stoor aan de TT. Azen op de lapo om er zo'n titel in te kunnen gooien. Puberaal.
Er zijn genoeg rode vlaggen rond Trump idd, maarja er is geen daadwerkelijk bewijs dat hij seks heeft gehad met minderjarigen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je tegen een 10-jarige zegt dat je haar in 10 jaar zou daten begeef je je qua terminologie in ieder geval al op bijzonder glad ijs.
Maar hopelijk komen die Epstein files ooit nog eens uit in ons leven, dan kan het crystal clear bevestigd worden.
Nee nog niet inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn genoeg rode vlaggen rond Trump idd, maarja er is geen daadwerkelijk bewijs dat hij seks heeft gehad met minderjarigen.
In tegenstelling tot de vorige 21e eeuw?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nog niet inderdaad.
Al ben ik er wel redelijk van overtuigd dat Epstein files een van de grootste cover ups gaat worden van de huidige 21ste eeuw. Zeg ik als wappie minachter. En Trump zal er toch echt de main character in zijn, naast ome Jeff dan
Hopelijk niet te laat om te voorkomen dat ze straks in een fantastische staat wonen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:38 schreef KinKiJan het volgende:
Als je die beelden ziet op X - #NoKings is er behoorlijk wat volk op de been in verschillende grote steden in de VS vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de vorige 21e eeuw?
Klopt, zag ik ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Wow, huge if true.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:45 schreef Perrin het volgende:
Behoorlijke opkomst, mogelijk meer dan de vorige.
[ x ]
Mooi, nu nog een jaar of 2,3 volhouden met minimaal 3% van de bevolking.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:45 schreef Perrin het volgende:
Behoorlijke opkomst, mogelijk meer dan de vorige.
[ x ]
Ze heeft in elk geval een rampzalige campagne gedraaid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:09 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat ze het niet goed heeft gedaan? Heb jij haar carrière gevolgd? En wat betreft veilige staat, volgens Trump was het een en al chaos, heeft niet voor niets de nationale garde op LA afgestuurd. Of klopt dat niet?
Wat een nonsens. Ze heeft het juist boven verwachting goed gedaan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval een rampzalige campagne gedraaid.
Op Gaza werd ze zelfs afgetroefd door Trump, het hele transgender/pronoun debakel, het immigratieverhaal (al was dat na Laken Riley wel vanzelf boeken toe) en dan het antwoord uiteraard op de befaamde vraag door meesterinterviewer Sunny Hostin.
En dan nog met de vinger wijzen naar alles en iedereen in haar boek
Als je verliest, heb je iets niet goed gedaan. Its as simple as that.quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Ze heeft het juist boven verwachting goed gedaan.
Er is nooit de verwachting geweest dat ze zou winnen. Biden zou de kandidaat zijn en als je vlak voor de verkiezing in het diepe gegooid wordt kan je dat ook niet verwachten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:05 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Als je verliest, heb je iets niet goed gedaan. Its as simple as that.
Dan heeft ze het inderdaad heel goed gedaan: Mee doen met de verwachting dat ze niet zou winnen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er is nooit de verwachting geweest dat ze zou winnen. Biden zou de kandidaat zijn.
Ja dit dus.quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Hard en ongenuanceerd schreeuwen, anders ben je onzichtbaar
Vier jaar lang onzichtbaar is ook knap.quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Hard en ongenuanceerd schreeuwen, anders ben je onzichtbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |