quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Moet je dit toch eens teruglezen, neem daarna eens een feedback topic van een paar jaar terug.
Wat een zielige, cynisch, sarcastische verzuurde bende is het geworden. En dan raar opkijken dat mods niet altijd even veel trek hebben in hetzelfde kansloze gesprekje.
Moest ik even kwijt op deze maandag.
Ik wil je wel sponsorenquote:
jij bent ook een lieve jongenquote:
Nee dat wil je niet, waarom zou je dat willen?quote:
Om FOK! te steunenquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet, waarom zou je dat willen?
Het is hier trouwens geen theekransje dus ik laat het hierbij.
Eigenlijk zijn wij het bijna nooit eens omdat we een totaal verschillende mening hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Moet je dit toch eens teruglezen, neem daarna eens een feedback topic van een paar jaar terug.
Wat een zielige, cynisch, sarcastische verzuurde bende is het geworden. En dan raar opkijken dat mods niet altijd even veel trek hebben in hetzelfde kansloze gesprekje.
Hear hearquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wij het bijna nooit eens omdat we een totaal verschillende mening hebben.
Maar toch hebben we nooit een discussie of ruzie omdat ik jou in je waarde laat en jij mij ook.
Ik ben het niet eens met jou en jij bent het niet eens met mij maar omdat we beleefd en ontopic blijven hebben we ook geen ruzie.
Misschien een idee voor de gefrusteerde users die hier nu mee lezen.
Ik mis jou ook kameraadquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:
Geslotenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 00:44 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Die eerste was eerder. En heeft ook plaatjes.![]()
Gooi die van mij naar dicht. Mods.
Dank.
Het is niet zo dat deze user alleen problemen met mij heeft he...quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Gedragen jullie je eens als twee volwassenen die de finesses van het discussiëren goed beheersen.
Alles wat op bedreigingen lijkt haal ik weg en wordt zonodig genote. Dit is ook het geval met persoonlijke aanvallen.
quote:
Hoezo blijft dit staan?quote:
[nog wat posts]quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:28 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Goedprater. Hoe zou jij het vinden als iemand twee minuten lang met z’n vingers in je hol zit?
Waarom doen we ons dit zelf aan?
Hij suggereert ook dat ik die verkrachting niet zo erg vind.quote:<Knip>
Ik kan niet uit die post opmaken dat dit richting users bedoeld is, help mij ajb waar je dat uit opmaakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo blijft dit staan?
Hoelang moeten mensen hier nog blijven nuanceren dat er geen enkele user hier pro-Hamas is. Niet alleen werkt dit zo polariserend maar het is simpelweg ook gewoon een hele valse frame.
Bekijk deze YouTube-video
Tegen wie zou het anders gericht moeten zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kan niet uit die post opmaken dat dit richting users bedoeld is, help mij ajb waar je dat uit opmaakt.
Daarbij bevestigd Red het nota bene zelf later op een reactiequote:Op maandag 20 oktober 2025 09:26 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De partijen die pro-Hamas/Gaza zijn,
quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Kunnen we ophouden met die vermoeiende take dat mensen pro Hamas zijn omdat ze niet blind 100% pro Israel zijn?
Of kun je die mensen aanwijzen hier die pro Hamas zijn?
quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo?
Heb je het nog niet door ofso?
Geef dan ook geen inkoppertjes 'ik zal wel een goedprater worden genoemd, maar...'quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:17 schreef recursief het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan het continu mij woorden in de mond leggen door Lyrebird:
[..]
[nog wat posts]
[..]
Hij suggereert ook dat ik die verkrachting niet zo erg vind.
Ik was er al een beetje bang voor dat dit ging gebeuren. Gek he, dat mensen bepaalde topics maar mijden. Je zal toch eens alle moeite doen om het vonnis van de rechtbank er bij te zoeken, dat te vertalen uit het Zweeds, en dan te verifieren wat er nou wel en niet klopt van de verhalen van Friatider waar het topic mee geopend is. En dan word je goedprater genoemd en worden je allerlei niet zo fraaie zaken in de mond gelegd.
Ik zie het niet en mensen mogen hier een mening posten dus zal het hem persoonlijk gaan vragen. En indien het wel richting users bedoeld is hem vragen hiermee op te houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen wie zou het anders gericht moeten zijn?
Het gaat in de hele discussie ook om users die het over pro-Israel hebben.
Zie hier nog eentje:
[..]
Daarbij bevestigd Red het nota bene zelf later op een reactie
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |