Nee, ik stem in opdracht. In de praktijk houdt dar in dat ik op 3 verschillende partijen ga stemmen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Nog nooit problemen gehad met hema dekbedden. Maar heb ook nooit extra zachte gekocht..
Hier eet man pindakaas perse zonder stukjes. En de kinderen hun koekjessmeer (speculoospasta) juist liever met![]()
@:livelink mag je dan ook zelf kiezen wat je stemt, of heb je een opdracht mee?
Dat. Zoiets klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:46 schreef exode het volgende:
Ik heb nog nooit pindakaas zonder stukjes in huis gehad volgens mij.
Dat is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:26 schreef livelink het volgende:
[..]
De kans is wel aanwezig dat ze het niet wil eten, want stukjes.
QFT!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat. Zoiets klopt gewoon niet.
En: Calvé.
Ik heb weleens een andere geprobeerd omdat de prijs nogal gortig is en het nogal had gaat met een kilo pot maar die goedkopere was veel droger, moeilijker smeerbaar en gewoon minder lekker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
QFT!
Hier komt niks anders in huis..
Heb wel eens bij collega's andere geproeft en heb wel eens de goedkope van de Lidl meegenomen, maar het is het gewoon net niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb weleens een andere geprobeerd omdat de prijs nogal gortig is en het nogal had gaat met een kilo pot maar die goedkopere was veel droger, moeilijker smeerbaar en gewoon minder lekker.
Dat is een goed idee! Ik ga eens nazoeken hoe dat werkt!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:37 schreef Deepfreeze het volgende:
@:FlyingFish wegwerken als pindasaus een optie. Zo ben ik hier van 2 potten afgekomen..
@:exode
Steelpannetje, melk of kokosmelk erin, pindakaas erbij, roeren en klaar (melk of pindakaas toevoegen als te dik/dun). Evt voor de smaak sambal of ketjap manis erbij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:09 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat is een goed idee! Ik ga eens nazoeken hoe dat werkt!
QFTquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:58 schreef Tink89 het volgende:
Pindakaas met stukjes van de Lidlzonder is ook prima, maar calve is vies
Al ben ik toch over op de 100%quote:en na een pot of 8 100% pindakaas te proberen, heb ik dat opgegeven. Het smeert voor geen meter, dat roeren is kut en het laatste deel is onbruikbaar. Maar zonder palmolie zijn er verder amper betaalbare alternatieven.
Ik doe limoensap, shriracha, sojasaus en een beetje ahornsiroop. Dan kokend water erbij en flinke roeren. Dat lijkt op niets uit te lopen want het gaat eerst schiften maar als je doorroert wordt het een top sausje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:12 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Steelpannetje, melk of kokosmelk erin, pindakaas erbij, roeren en klaar (melk of pindakaas toevoegen als te dik/dun). Evt voor de smaak sambal of ketjap manis erbij.
Zo bizar dat dat bestaat dat ik hem meteen besteld heb!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:52 schreef hilliebillie het volgende:
Voor 100% pindakaas zweer ik bij dit:
https://a.aliexpress.com/_EGyNme0
Voor het eerste gebruik goed mee doorroeren (en wellicht als je niet dagelijks eet tussendoor nog eens). En daarna goed bij te houden met een mes om een keer door te roeren.
Ik eet vaak de pindakaas van de pindakaaswinkel en sinds ik dit ding heb, nooit meer issues met m’n pindakaas
Ik kende het eerst ook niet. Volgens mij kwam ik er via een topic hier ergens achter. Heb hem toen ook meteen besteld. En vraag me ook af waarom de pindakaaswinkel dat soort dingen zelf niet levertquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:10 schreef BE het volgende:
[..]
Zo bizar dat dat bestaat dat ik hem meteen besteld heb!![]()
Ik ben uitgeburgerd. Vroeger at ik wel pindakaas en toen de kinderen klein waren hadden we het ook wel in huis, maar sinds de kinderen groter zijn heb ik het verbannen. Ik vind het verschrikkelijk stinken en niet lekker. Pindasaus of saté-saus ben ik ook geen fan van overigens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:08 schreef amaranta het volgende:
Als het aankomt op pindakaas… dan ben ik echt niet ingeburgerd 😇
Er rijden al 2 weken geen treinen tussen Den Bosch en Eindhoven. En je hebt nog geluk dat je een vervangende bus had. Die rijden niet in de spits.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Calve pindakaas, zonder stukjes. En jullie roeren de pindakaas? Nog nooit gedaan, juist die eerste keer dat mes in een gladde pindakaasbovenkant![]()
Frank Boeijen was![]()
Heenreis Maastricht was kut. Moesten drie keer overstappen, waaronder van Den Bosch naar Boxtel in een overvolle dubbeldecker bus waarin ik tegen de deur aan stond en zoon met zn hoofd maar in het trapgat is gaan staan omdat ie anders zn hoofd stootte tegen de busbovenkantEn dan had ik eerste klas tickets
Spoorwerkzaamheden
Goed bezig bij de bedrijfsarts exode, komt goed, al kost dat tijd
Ik boekte de tickets op 29 september en keek toen nog voor werkzaamheden maar die stonden er niet. Pas op het station kwamen we erachter dat de trein niet naar Maastricht ging.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Er rijden al 2 weken geen treinen tussen Den Bosch en Eindhoven. En je hebt nog geluk dat je een vervangende bus had. Die rijden niet in de spits.
Stom zeg, want toen was het al wel bekend. https://nieuws.ns.nl/werk(...)osch--boxteltilburg/quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:21 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik boekte de tickets op 29 september en keek toen nog voor werkzaamheden maar die stonden er niet. Pas op het station kwamen we erachter dat de trein niet naar Maastricht ging.
Was om 12.30 dus mazzel dan dat het buiten de spits was. Nouja, we zijn weer een ervaring rijker
En terug staat ie nog steeds rechtstreeks, hopelijk blijft dat zo.
Das zeker stom want het stond echt niet in de lijst met werkzaamheden. Ik kijk altijd bij het boeken omdat het een keer eerder gebeurd is, vanuit Maastricht. Dag ervoor zelfs niet, op de dag zelf pas stond het er. Schijnt wel vaker te gebeuren bij de ns, volgens een treinreiziger die in de lift stond en er een opmerking over maakte. Ach, als we er maar komenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Stom zeg, want toen was het al wel bekend. https://nieuws.ns.nl/werk(...)osch--boxteltilburg/
Beast in black is wel nice! Helloween ken ik wat minder goed of is wat minder blijven hangen (maar heb dit genre nog niet zo lang ontdekt)quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:28 schreef Troel het volgende:
Dat is wel vaker. Als je via de reisplanner boekt krijg je wel melding, maar een ticket voor een speciale dag zonder die reis op te zoeken laat het dan weer niet zien.
Hoer net Beast in Black en Helloween achter de rug in Tilburg. En nu is de jongste 16
Calvé hoef je niet te roeren neequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Calve pindakaas, zonder stukjes. En jullie roeren de pindakaas? Nog nooit gedaan, juist die eerste keer dat mes in een gladde pindakaasbovenkant![]()
Frank Boeijen was![]()
Heenreis Maastricht was kut. Moesten drie keer overstappen, waaronder van Den Bosch naar Boxtel in een overvolle dubbeldecker bus waarin ik tegen de deur aan stond en zoon met zn hoofd maar in het trapgat is gaan staan omdat ie anders zn hoofd stootte tegen de busbovenkantEn dan had ik eerste klas tickets
Spoorwerkzaamheden
Goed bezig bij de bedrijfsarts exode, komt goed, al kost dat tijd
Ah, zoooo!quote:Op zondag 19 oktober 2025 07:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Calvé hoef je niet te roeren needat is precies de reden dat ze er palmolie in doen, zodat het smeuïg blijft en de olie niet gaat afscheiden van de vaste stof. Als je dat niet wil, dan moetje roeren.
Gefeliciteerd! Jeetje 16 alweer dat kleine hummeltjequote:Op zondag 19 oktober 2025 01:28 schreef Troel het volgende:
Dat is wel vaker. Als je via de reisplanner boekt krijg je wel melding, maar een ticket voor een speciale dag zonder die reis op te zoeken laat het dan weer niet zien.
Hoer net Beast in Black en Helloween achter de rug in Tilburg. En nu is de jongste 16
Gefeliciteerd! Mijn jongste is 9quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:28 schreef Troel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |