abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219044902
Hier de biologische 100% van AH terra. Vind ik ook vrij goed smeerbaar blijven tot het eind, alleen die eerste keer doorroeren is even hard werken.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 18:11:48 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219044910
En nu wil ik een lepeltje pindakaas! O+ :9
pi_219044960
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:10 schreef BE het volgende:

[..]
Zo bizar dat dat bestaat dat ik hem meteen besteld heb! :D _O_
Ik kende het eerst ook niet. Volgens mij kwam ik er via een topic hier ergens achter. Heb hem toen ook meteen besteld. En vraag me ook af waarom de pindakaaswinkel dat soort dingen zelf niet levert
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 18:38:46 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_219045067
PCD pindakaas. Al sinds ik het mocht eten en tot zolang het bestaat of ik het kan eten :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219045100
Ik hou echt niet van pindakaas. Ooit nodig gehad voor een recept en de rest van de pot blijft dan staan. De hond lust het wel, maar goed die lust heel veel.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 18:45:20 #231
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219045101
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:08 schreef amaranta het volgende:
Als het aankomt op pindakaas… dan ben ik echt niet ingeburgerd 😇
Ik ben uitgeburgerd. Vroeger at ik wel pindakaas en toen de kinderen klein waren hadden we het ook wel in huis, maar sinds de kinderen groter zijn heb ik het verbannen. Ik vind het verschrikkelijk stinken en niet lekker. Pindasaus of saté-saus ben ik ook geen fan van overigens.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_219047613
Calve pindakaas, zonder stukjes. En jullie roeren de pindakaas? Nog nooit gedaan, juist die eerste keer dat mes in een gladde pindakaasbovenkant :9

Frank Boeijen was O+
Heenreis Maastricht was kut. Moesten drie keer overstappen, waaronder van Den Bosch naar Boxtel in een overvolle dubbeldecker bus waarin ik tegen de deur aan stond en zoon met zn hoofd maar in het trapgat is gaan staan omdat ie anders zn hoofd stootte tegen de busbovenkant :') En dan had ik eerste klas tickets :') Spoorwerkzaamheden }:|

Goed bezig bij de bedrijfsarts exode, komt goed, al kost dat tijd :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 23:02:25 #233
37150 livelink
pi_219048015
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 22:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Calve pindakaas, zonder stukjes. En jullie roeren de pindakaas? Nog nooit gedaan, juist die eerste keer dat mes in een gladde pindakaasbovenkant :9

Frank Boeijen was O+
Heenreis Maastricht was kut. Moesten drie keer overstappen, waaronder van Den Bosch naar Boxtel in een overvolle dubbeldecker bus waarin ik tegen de deur aan stond en zoon met zn hoofd maar in het trapgat is gaan staan omdat ie anders zn hoofd stootte tegen de busbovenkant :') En dan had ik eerste klas tickets :') Spoorwerkzaamheden }:|

Er rijden al 2 weken geen treinen tussen Den Bosch en Eindhoven. En je hebt nog geluk dat je een vervangende bus had. Die rijden niet in de spits.
pi_219048222
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 23:02 schreef livelink het volgende:

[..]
Er rijden al 2 weken geen treinen tussen Den Bosch en Eindhoven. En je hebt nog geluk dat je een vervangende bus had. Die rijden niet in de spits.
Ik boekte de tickets op 29 september en keek toen nog voor werkzaamheden maar die stonden er niet. Pas op het station kwamen we erachter dat de trein niet naar Maastricht ging.
Was om 12.30 dus mazzel dan dat het buiten de spits was. Nouja, we zijn weer een ervaring rijker ;)
En terug staat ie nog steeds rechtstreeks, hopelijk blijft dat zo.
If they say
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 23:28:00 #235
37150 livelink
pi_219048307
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 23:21 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik boekte de tickets op 29 september en keek toen nog voor werkzaamheden maar die stonden er niet. Pas op het station kwamen we erachter dat de trein niet naar Maastricht ging.
Was om 12.30 dus mazzel dan dat het buiten de spits was. Nouja, we zijn weer een ervaring rijker ;)
En terug staat ie nog steeds rechtstreeks, hopelijk blijft dat zo.
Stom zeg, want toen was het al wel bekend. https://nieuws.ns.nl/werk(...)osch--boxteltilburg/
pi_219048360
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 23:28 schreef livelink het volgende:

[..]
Stom zeg, want toen was het al wel bekend. https://nieuws.ns.nl/werk(...)osch--boxteltilburg/
Das zeker stom want het stond echt niet in de lijst met werkzaamheden. Ik kijk altijd bij het boeken omdat het een keer eerder gebeurd is, vanuit Maastricht. Dag ervoor zelfs niet, op de dag zelf pas stond het er. Schijnt wel vaker te gebeuren bij de ns, volgens een treinreiziger die in de lift stond en er een opmerking over maakte. Ach, als we er maar komen ;)
If they say
  zondag 19 oktober 2025 @ 01:28:59 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_219049020
Dat is wel vaker. Als je via de reisplanner boekt krijg je wel melding, maar een ticket voor een speciale dag zonder die reis op te zoeken laat het dan weer niet zien.

Hoer net Beast in Black en Helloween achter de rug in Tilburg. En nu is de jongste 16 *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219049198
quote:
2s.gif Op zondag 19 oktober 2025 01:28 schreef Troel het volgende:
Dat is wel vaker. Als je via de reisplanner boekt krijg je wel melding, maar een ticket voor een speciale dag zonder die reis op te zoeken laat het dan weer niet zien.

Hoer net Beast in Black en Helloween achter de rug in Tilburg. En nu is de jongste 16 *O*
Beast in black is wel nice! Helloween ken ik wat minder goed of is wat minder blijven hangen (maar heb dit genre nog niet zo lang ontdekt)

Gefeliciteerd met je jongste!! 🥳
pi_219049505
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 22:31 schreef Mushanga71 het volgende:

Frank Boeijen was O+

Calvé hoef je niet te roeren nee :D dat is precies de reden dat ze er palmolie in doen, zodat het smeuïg blijft en de olie niet gaat afscheiden van de vaste stof. Als je dat niet wil, dan moetje roeren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219049841
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 07:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Calvé hoef je niet te roeren nee :D dat is precies de reden dat ze er palmolie in doen, zodat het smeuïg blijft en de olie niet gaat afscheiden van de vaste stof. Als je dat niet wil, dan moetje roeren.
Ah, zoooo!
Ik heb een pindakaastrauma. Heel lang geleden logeerde ik bij een vriendinnetje. En daar kreeg ik een boterham met pindakaas. Ik nam een hap maar die pindakaas was zoetig :r en omdat wij thuis calve hadden, verwachtte ik zoutig. Wist ik veel dat er verschillende soorten waren. Heb dus echt nog nooit een ander merk gehad :P

Troel, gefeliciteerd met jongste *O* :*
If they say
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 19 oktober 2025 @ 09:08:59 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219049904
quote:

Gefeliciteerd! Jeetje 16 alweer dat kleine hummeltje
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_219049965
quote:

Gefeliciteerd! Mijn jongste is 9 *O* We zaten om 7 uur al harry potter lego te bouwen.. :+
S. 2014
J. 2016
pi_219050182
Jij ook gefeliciteerd GM *O* :*

Er is geen warm water :')
If they say
  zondag 19 oktober 2025 @ 09:55:40 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219050262
Gefeliciteerd Troel en GM!
pi_219050436
Gefeliciteerd Troel en GM!
pi_219050489
Gefeliciteerd jarigen!

Hier pamolie-vrije pindakaas. Met stukjes. Van Calvé! (De 100% -versie moet je dan hebben) Meestal hebben we biologische, maar partner is gezwicht voor de aanbieding.

Ik kwam even een linkje droppen (wel FB, geen idee of het nog ergens anders te bekijken is).

https://www.facebook.com/share/v/1Cqy9xv7Xm/?mibextid=wwXIfr

Is klein stukje van een natuurkundige (TU Eindhoven), over de noise-canceling headphones. Over het gevaar van juist overgevoelig worden voor geluid. Wellicht kennen jullie zijn punten al hoor, en misschien is er ook geen andere werkende oplossing, of ligt het wat genuanceerder, maar ik dacht, deel het even. Aangezien het hier wel vaker ter sprake komt/kwam. :)
pi_219050501
Kerstgedoe begint al vroeg dit jaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219050550
Gefeliciteerd @Troel met jouw 16 jarige! *O*

@gewoonmezelf gefeliciteerd met jouw 9 jarige! *O*

Oef @exode ... hier nog niet nagedacht over kerstgedoe. 1 kerstdag is sowieso voor ons als gezin.

Wij hebben altijd calve pindakaas, zonder stukjes. Ik gooi er vaak pure hagel overheen. Met stukjes is ook wel lekker.
Speculoos hebben we met stukjes.
Qua chocopasta vind ik orinoko met de blauwe deksel wel lekker, maar we hebben nutella op verzoek van de rest van het gezin.
Fake it till you make it...
pi_219050646
Gefeliciteerd kinders!

Pindakaas met hazelnootpasta, snickerpasta O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219050706
B eet heel vaak pindakaas met aardbeien jam, dat vind ik echt goor. Maar goed voor mij is pindakaas hartig/zout en dus extra lekker met plakjes komkommer en sambal.

Wij hebben een heerlijke relax zondag, B is Lego Home alone aan het bouwen, Juul is zoals zo vaak aan het knutselen en freubelen. Ik switch tussen in de tuin snoeien en Lego'en. Verloofde switch tussen schoonmaken en gamen.

En ik heb mijn Pumpkin Spice latte trui aan maar geen Pumpkin Spice latte te zien hier. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')