Nee, ik stem in opdracht. In de praktijk houdt dar in dat ik op 3 verschillende partijen ga stemmen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Nog nooit problemen gehad met hema dekbedden. Maar heb ook nooit extra zachte gekocht..
Hier eet man pindakaas perse zonder stukjes. En de kinderen hun koekjessmeer (speculoospasta) juist liever met![]()
@:livelink mag je dan ook zelf kiezen wat je stemt, of heb je een opdracht mee?
Dat. Zoiets klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:46 schreef exode het volgende:
Ik heb nog nooit pindakaas zonder stukjes in huis gehad volgens mij.
Dat is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:26 schreef livelink het volgende:
[..]
De kans is wel aanwezig dat ze het niet wil eten, want stukjes.
QFT!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat. Zoiets klopt gewoon niet.
En: Calvé.
Ik heb weleens een andere geprobeerd omdat de prijs nogal gortig is en het nogal had gaat met een kilo pot maar die goedkopere was veel droger, moeilijker smeerbaar en gewoon minder lekker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
QFT!
Hier komt niks anders in huis..
Heb wel eens bij collega's andere geproeft en heb wel eens de goedkope van de Lidl meegenomen, maar het is het gewoon net niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb weleens een andere geprobeerd omdat de prijs nogal gortig is en het nogal had gaat met een kilo pot maar die goedkopere was veel droger, moeilijker smeerbaar en gewoon minder lekker.
Dat is een goed idee! Ik ga eens nazoeken hoe dat werkt!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:37 schreef Deepfreeze het volgende:
@:FlyingFish wegwerken als pindasaus een optie. Zo ben ik hier van 2 potten afgekomen..
@:exode
Steelpannetje, melk of kokosmelk erin, pindakaas erbij, roeren en klaar (melk of pindakaas toevoegen als te dik/dun). Evt voor de smaak sambal of ketjap manis erbij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:09 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat is een goed idee! Ik ga eens nazoeken hoe dat werkt!
QFTquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:58 schreef Tink89 het volgende:
Pindakaas met stukjes van de Lidlzonder is ook prima, maar calve is vies
Al ben ik toch over op de 100%quote:en na een pot of 8 100% pindakaas te proberen, heb ik dat opgegeven. Het smeert voor geen meter, dat roeren is kut en het laatste deel is onbruikbaar. Maar zonder palmolie zijn er verder amper betaalbare alternatieven.
Ik doe limoensap, shriracha, sojasaus en een beetje ahornsiroop. Dan kokend water erbij en flinke roeren. Dat lijkt op niets uit te lopen want het gaat eerst schiften maar als je doorroert wordt het een top sausje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:12 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Steelpannetje, melk of kokosmelk erin, pindakaas erbij, roeren en klaar (melk of pindakaas toevoegen als te dik/dun). Evt voor de smaak sambal of ketjap manis erbij.
Zo bizar dat dat bestaat dat ik hem meteen besteld heb!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:52 schreef hilliebillie het volgende:
Voor 100% pindakaas zweer ik bij dit:
https://a.aliexpress.com/_EGyNme0
Voor het eerste gebruik goed mee doorroeren (en wellicht als je niet dagelijks eet tussendoor nog eens). En daarna goed bij te houden met een mes om een keer door te roeren.
Ik eet vaak de pindakaas van de pindakaaswinkel en sinds ik dit ding heb, nooit meer issues met m’n pindakaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |