Zoiets wordt natuurlijk van te voren over de diplomatieke kanalen besproken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:22 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Dus de rest van de EU en Oekraïne moeten dit maar gewoon laten gebeuren ondanks dat het luchtruim gesloten is voor Russische vluchten en er een arrestatiebevel is? Gedwongen laten landen en arresteren.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:22 schreef LXIV het volgende:
die gooien ze niet op het Kremlin, die krijgen ze zelf terug
quote:Ukraine has shown reporters fragments of the missile it says hit a key government building in Kyiv this weekend, identifying it as a Russian Iskander cruise missile.
Je weet hier zelf het antwoord natuurlijk op. Klinkt alsof je boos bent op de oekrainers vanwege het overdrijven van hun wapens.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef AchJa het volgende:
Maar ze hebben toch die Flamingo? De zg. "superraket" die verder vliegt dan de Tomahawk en een twee keer zo'n zware lading heeft? Waar heb je die Tomahawk dan nog voor nodig?
Fragments. Ben je serieus? Ik heb het over een glider bom of zoiets. Niet wat scherven die ook van een luchtafweerraket kunnen zijn.quote:
eerder boos op de fanbase die doet alsof het the end of all wars isquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:26 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je weet hier zelf het antwoord natuurlijk op. Klinkt alsof je boos bent op de oekrainers vanwege het overdrijven van hun wapens.
Ja, entree de competing truths: Nee, rus bombardeert echt niet ziekenhuizen e.d., hun rommel is gewoon allemaal reuze inaccuraat,quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Fragments. Ben je serieus? Ik heb het over een glider bom of zoiets. Niet wat scherven die ook van een luchtafweerraket kunnen zijn.
Was ook alleen maar een middel om Poetin aan de onderhandelingstafel te krijgen. Dat lijkt wel gelukt te zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:48 schreef BEFEM het volgende:
Dat worden dus geen Tomahawks voor Oekraïne.
Ja, en daarom dat ze de Tomahawk willen. Dat voegt echt wel wat toe als ze daarmee een paar raffinaderijen kunnen raken. Meer dan een paar duizend dode Russen door granaten. Hie crue okk gezegd.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
eerder boos op de fanbase die doet alsof het the end of all wars is
het is de zoveelste frankenmissile, knap maar niet superbijzonder
Als ze dat gewild hadden was dat toch allang gebeurd? Ze vinden het blijkbaar niet in hun belang om dat te doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, entree de competing truths: Nee, rus bombardeert echt niet ziekenhuizen e.d., hun rommel is gewoon allemaal reuze inaccuraat,
Maar natuurlijk WEL:
Vooralsnog raken ze bewust niet het parlementsgebouw en/of presidentieel paleis.
Ik refereer daar aan omdat je in het verleden wat anders vertelde.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ze dat gewild hadden was dat toch allang gebeurd? Ze vinden het blijkbaar niet in hun belang om dat te doen.
Tomahawk is langzaam, radar terugslag is gigantisch en het is onbetetrouwbaarquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:31 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja, en daarom dat ze de Tomahawk willen. Dat voegt echt wel wat toe als ze daarmee een paar raffinaderijen kunnen raken. Meer dan een paar duizend dode Russen door granaten. Hie crue okk gezegd.
geen idee wat je probeert te zeggen maar ik geef niks om duimpjes omhoogquote:En ik heb overigens gezegd dat we eerst maar eens moesten zien wat er van de Flamingo klopt, had AchJa nog een duimpje op gegeven als ik mij dat goed herinner. Droom daar nog steeds elke nacht over.
Counterpoint:quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:36 schreef sp3c het volgende:
Tomahawk is langzaam, radar terugslag is gigantisch en het is onbetetrouwbaar
volgens het USMC, de Serviers schoten ze 26 jaar geleden al neer
Met een Buk raket Poetin neerschieten en dan claimen dat dit door de Russen en/of Separisten komtquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:51 schreef Fleischmeister het volgende:
dus de enige juiste actie is neerschieten
klopt, het is niet nutteloos maar de vraag is zo groot dat ze er niet genoeg gaan krijgenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Counterpoint:
Als oekraine diep rusland in kan gaan met cesna achtige vliegtuigen afgeladen met explosieven, en die gewoon ongestoord hun doel kunnen halen, hebben ze vast wel meer doelen die gewoon niet beveiligd worden.
Gewoon hoe meer opties ze hebben hoe beter. Een Tomahawk is nog steeds geen speelgoed.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Counterpoint:
Als oekraine diep rusland in kan gaan met cesna achtige vliegtuigen afgeladen met explosieven, en die gewoon ongestoord hun doel kunnen halen, hebben ze vast wel meer doelen die gewoon niet beveiligd worden.
dat zeg ik al de hele tijdquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:45 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Gewoon hoe meer opties ze hebben hoe beter. Een Tomahawk is nog steeds geen speelgoed.
Genoeg waarvoor?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:44 schreef sp3c het volgende:
klopt, het is niet nutteloos maar de vraag is zo groot dat ze er niet genoeg gaan krijgen
Ze hebben er toch een hoop die tegen einde looptijd aan zijn? Die ze waarschijnlijk voor nieuwprijs willen verkopenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
klopt, het is niet nutteloos maar de vraag is zo groot dat ze er niet genoeg gaan krijgen
usnavy klaagt nu al dat ze niet (snel) genoeg krijgen, Nederland wil er geloof ik 175, etc. ... Rusland schiet er domd honderden per dag
Ze kunnen zelf veel meer. Flamingo's bijvoorbeeld. En al die andere dingen die we het afgelopen jaar langs hebben zien komen. (Maar waar blijven ze?)quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:45 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Gewoon hoe meer opties ze hebben hoe beter. Een Tomahawk is nog steeds geen speelgoed.
In theorie is de Flamingo een zeer mooi wapen, misschien zelfs wel perfect (?).quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef AchJa het volgende:
Maar ze hebben toch die Flamingo? De zg. "superraket" die verder vliegt dan de Tomahawk en een twee keer zo'n zware lading heeft? Waar heb je die Tomahawk dan nog voor nodig?
weet ik veel??quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:47 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ze hebben er toch een hoop die tegen einde looptijd aan zijn? Die ze waarschijnlijk voor nieuwprijs willen verkopen
Nee, maar we vinden je daarom niet minder aardig.quote:
Ah, daar is die selectieve verontwaardiging weer. Je hebt er zelfs NOEKS in weten te verwerken!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als het staatshoofd van een kernmacht door het staatshoofd van het machtigste land ter wereld wordt gevraagd om weer een ander land te komen praten, dan schiet Oekraïne daar nog een raket op.
Hongarije gaat hem ook nooit arresteren.
De oorlog is ook verre van voorbij als Putin wordt neergehaald, dat verandert maar weinig. Als het echt zoveel verschil zou maken hadden ze het al proberen te pakken. Dit is iets wat staatshoofden onderling sowieso niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |