Zal vast wel goedkomen, maar wel interessante caveats.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet over Oekraine vliegen om er te komen ... zou ik niet per se zin an hebben als ik hem was
ja via een omweg kan het via NAVO luchtruim ... zou ik ook niet per se zin an hebben als ik hem was
gaan ze niet missen denk ikquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:48 schreef BEFEM het volgende:
Dat worden dus geen Tomahawks voor Oekraïne.
ja gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zal vast wel goedkomen, maar wel interessante caveats.
en zelfs via die omweg zie ik niet hoe ze uit range blijven van raketten die Oekraïne in beheer heeft. Van Boedapest naar de Oekraïense grens is 250km, lijkt me een vreemd risico om te nemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet over Oekraine vliegen om er te komen ... zou ik niet per se zin an hebben als ik hem was
ja via een omweg kan het via NAVO luchtruim ... zou ik ook niet per se zin an hebben als ik hem was
Trump draait net zo snel weer bij als hij met het Oekraine kamp gesproken heeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:48 schreef BEFEM het volgende:
Dat worden dus geen Tomahawks voor Oekraïne.
Ik wist dat deze opmerking zou komen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
gaan ze niet missen denk ik
zelfs de USMC hoeft ze niet, US Navy is het min of meer met ze eens
Als het staatshoofd van een kernmacht door het staatshoofd van het machtigste land ter wereld wordt gevraagd om weer een ander land te komen praten, dan schiet Oekraïne daar nog een raket op.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:51 schreef Fleischmeister het volgende:
Hij moet via West-Oekraïne of via andere NAVO landen naar Hongarije, dus de enige juiste actie is neerschieten of gedwongen laten landen en hem dan arresteren.
Als dit in Hongarije gehouden wordt en Poetin wordt niet conform de afspraken gearresteerd moet dit ook zeer zware consequenties hebben voor Hongarije. Het is dan gewoon een vijandig land.
Gaat niet gebeuren. Trump blijft nu in Kamp Poetin. Er zijn protesten gaande in Rusland, subtiel maar toch. De wachtrijen in Moskou enzo voort.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Trump draait net zo snel weer bij als hij met het Oekraine kamp gesproken heeft.
dan heb je er minimaal een beetje verstand vanquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking zou komen.
Ik vraag me wel eens af hoe de wereld er voor had gestaan als Kamala of Biden gewonnen had.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat zonder Trump we helemaal geen bal opschieten met dit conflict, of dat nou voordelig of nadelig voor één van de partijen gaat zijn.
Dan zat de deescalatiegang nog in het witte huis.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe de wereld er voor had gestaan als Kamala of Biden gewonnen had.
Ze schieten er zo weinig mee op dat Oekraïne er al maanden om vraagt, echt geloofwaardig. Zelfs de YPRs die Nederland 20 jaar heeft geprobeerd te verkopen zijn van nut geweest voor Oekraïne. Jij hebt bij heel veel wapens gezegd dat Oekraïne er niks aan heeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan heb je er minimaal een beetje verstand van
ik heb dat 100% niet gezegd, nooit, bij geen enkel wapensysteem, verzonnen verhaal, idiote manier van discussievoeren, ik zeg ook nergens dat ze niets aan Tomahawk hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:14 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ze schieten er zo weinig mee op dat Oekraïne er al maanden om vraagt, echt geloofwaardig. Zelfs de YPRs die Nederland 20 jaar heeft geprobeerd te verkopen zijn van nut geweest voor Oekraïne. Jij hebt bij heel veel wapens gezegd dat Oekraïne er niks aan heeft.
Wat is een verzonnen verhaal? Dat je het vaker hebt gezegd?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb dat 100% niet gezegd, nooit, bij geen enkel wapensysteem, verzonnen verhaal, idiote manier van discussievoeren, ik zeg ook nergens dat ze niets aan Tomahawk hebben
ik zeg al vanaf het begin dat er geen wunderwaffen zijn maar dat ieder wapen een extra stukje in de gereedschapskist is en hoe voller die kist hoe effectiever het leger
maar deze gaan ze niet missen
dat ik bij heel veel wapens heb gezegd dat Oekraine er niks aan heeft verzin je nu ter plekkequote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat is een verzonnen verhaal? Dat je het vaker hebt gezegd?
Ze cv hebben er altijd iets aan, maar als wapen is het niet doorslaggevend.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:14 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ze schieten er zo weinig mee op dat Oekraïne er al maanden om vraagt, echt geloofwaardig. Zelfs de YPRs die Nederland 20 jaar heeft geprobeerd te verkopen zijn van nut geweest voor Oekraïne. Jij hebt bij heel veel wapens gezegd dat Oekraïne er niks aan heeft.
Om rus te stangen. Meer eigenlijk niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef AchJa het volgende:
Waar heb je die Tomahawk dan nog voor nodig?
Ze cv hebben er altijd iets aan, maar als wapen is het niet doorslaggevend.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:14 schreef BEFEM het volgende:
[..]
die gooien ze niet op het Kremlin, die krijgen ze zelf terugquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef AchJa het volgende:
Maar ze hebben toch die Flamingo? De zg. "superraket" die verder vliegt dan de Tomahawk en een twee keer zo'n zware lading heeft? Waar heb je die Tomahawk dan nog voor nodig?
Dus de rest van de EU en Oekraïne moeten dit maar gewoon laten gebeuren ondanks dat het luchtruim gesloten is voor Russische vluchten en er een arrestatiebevel is? Gedwongen laten landen en arresteren.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als het staatshoofd van een kernmacht door het staatshoofd van het machtigste land ter wereld wordt gevraagd om weer een ander land te komen praten, dan schiet Oekraïne daar nog een raket op.
Hongarije gaat hem ook nooit arresteren.
De oorlog is ook verre van voorbij als Putin wordt neergehaald, dat verandert maar weinig. Als het echt zoveel verschil zou maken hadden ze het al proberen te pakken. Dit is iets wat staatshoofden onderling sowieso niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |