Een vluchtige blik in NWS levert op dat Timmermans, die door dit soort volk verbaal werd aangevallen gisteren, het of in scene heeft gezet of gewoon niet zo moet zeiken want Wilders wordt toch ook bedreigd?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:59 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Daar werd toch na die ellende in Den Haag ook dagenlang terecht schande van gesproken. Misschien is men nu eerst even opgelucht dat het niet weer totaal uit de hand liep.
Ik heb zelf in ieder geval niet het idee dat de meerderheid de leuzen en gedrag van dat volk gisteren normaal vindt.
En toch is Timmermans wel bij machte om op te komen draven bij debatten, dit in tegenstelling tot zwakke Wilders.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Een vluchtige blik in NWS levert op dat Timmermans, die door dit soort volk verbaal werd aangevallen gisteren, het of in scene heeft gezet of gewoon niet zo moet zeiken want Wilders wordt toch ook bedreigd?
Nu is dat grotendeels wel het afvoerputje van het internet, maar toch.
Sowieso die dubbele standaard wat dit aangaat.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zag ook nogal de ironie van het hele tafereel. “We komen hier om onze dochters te beschermen, want ze komen allemaal onze dochters verkrachten” (wat sowieso al een debiele stelling is.
Niet veel later spreekkoren richting vrouwen “kankerhoer” en zelfs “daar moet een piemel in!”
Te treurig en hypocriet voor woorden.
Nogal een verschil met de holbewoners in de treurstoet van gister.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:59 schreef Bluesdude het volgende:
Nav Amsterdam 12 oktober. Met dit soort plaatjes stimuleert Wilders racisme.
Geen donkere mensen in het veld der Nederlanden. De zon gaat schijnen voor alleen blanke mensen
[ afbeelding ]
Het voordeel van achterlijk zijn is dat je het zelf niet doorhebt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zag ook nogal de ironie van het hele tafereel. “We komen hier om onze dochters te beschermen, want ze komen allemaal onze dochters verkrachten” (wat sowieso al een debiele stelling is.
Niet veel later spreekkoren richting vrouwen “kankerhoer” en zelfs “daar moet een piemel in!”
Te treurig en hypocriet voor woorden.
Ik heb wat van dit soort reacties gelezen daar in dat topic ja, zeer bedenkelijk niveau als je het mij vraagt. Maar er zijn ook gewoon een hele hoop mensen die niet hun continu hun mening op het internet/socials geven natuurlijk maw, of wat je ziet en leest een meerderheid is die dit alles toelaatbaar vindt waag ik te betwijfelen. Ik kan het altijd mis hebben natuurlijk (maar ik hoop het niet).quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Een vluchtige blik in NWS levert op dat Timmermans, die door dit soort volk verbaal werd aangevallen gisteren, het of in scene heeft gezet of gewoon niet zo moet zeiken want Wilders wordt toch ook bedreigd?
Nu is dat grotendeels wel het afvoerputje van het internet, maar toch.
Dergelijke open sollicitaties zijn na de verkiezingen voldoende voor de UWV. De nieuwe talentenpool met bezorgde Henk Höss en vaderlandslievende Ingrid Grese.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat echt veruit het overgrote deel van de samenleving dit wel afkeurt toch?
Stukje tribalisme.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Sowieso die dubbele standaard wat dit aangaat.
-Sissen en ander vervelend gedrag door moslimmannen: schande! Alle moslims deugen niet.
-Bouwvakkers die vrouwen nafluiten: is een grapje, moet je maar tegen kunnen, er mag ook helemaal niks meer in dit land.
Wie er nu nog over is bij de BBB heeft daadwerkelijk principes maar is/was niet slim genoeg om het te herkennen voor wat het was: een lobbyproject. Wat hand in hand gaat met principes waar niet over is nagedacht is het meewaaien met domrechtse 'oplossingen'.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:09 schreef TheVulture het volgende:
Ergens hoop ik dat BBB dusdanig leeggegeten wordt door CDA en JA21 dat er helemaal niks van overblijft in de Kamer, maar dat zal wel niet gaan gebeuren
Ik heb dan ook nooit gesteld dat de Hitlergroet een samenleving bijeen zou houden. Maar de user @Fok-it quote selectief uit een van mijn bijdrages om aan de hand daarvan een nooit gemaakt argument op te tuigen. We zullen de desbetreffende posts er eens bijpakken:quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
“De samenleving behouden” doe je door met elkaar het gesprek aan te gaan op een normale manier. Niet door het brengen van de hitlergroet of het zwaaien met NSB-vlaggen.
Cc @:Howardroark
quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Domme mensen mogen er ook zijn hoor, vergis je niet. Maar ze hoeven er niet zo mee te koop te lopen toch?
We zouden allemaal blij moeten zijn dat er ook slimme mensen zijn, onze maatschappij zou zich nooit zo ontwikkeld hebben zonder mensen mét hersenen.
En als je kwaliteiten elders liggen dan zou wat meer bescheidenheid je sieren.
Niets over Hitlergroeten of de NSB. Sterker nog, dat keur ik sterk af zoals ook in deze post te lezen is. Jammer joh, wellicht de volgende keer proberen de discussie te voeren op basis van wat mensen daadwerkelijk zeggen en niet op een karikatuur wat je hen zelf in de voeten schuift.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het valt op dat we juist het exact tegenovergestelde zien: deze mensen (hoe lomp soms ook) proberen de Nederlandse samenleving te behouden, waar de vermeend slimme mens er alles aan doet om om deze af te breken aan de hand van multiculturele, intersectionele en supranationale fantasmen.
Maar 'deze mensen' zijn toch de demonstranten van gisteren?quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit gesteld dat de Hitlergroet een samenleving bijeen zou houden. Maar de user @:Fok-it quote selectief uit een van mijn bijdrages om aan de hand daarvan een nooit gemaakt argument op te tuigen. We zullen de desbetreffende posts er eens bijpakken:
[..]
[..]
Niets over Hitlergroeten of de NSB. Sterker nog, dat keur ik sterk af zoals ook in deze post te lezen is. Jammer joh, wellicht de volgende keer proberen de discussie te voeren op basis van wat mensen daadwerkelijk zeggen en niet op een karikatuur wat je hen zelf in de voeten schuift.
Wie zegt dit eigenlijk dat bouwvakkers wél vrouwen moeten kunnen nafluiten en dat dit acceptabel zou zijn? En tevens dat alle moslims niet zouden deugen vanwege vervelend gedrag door moslimmannen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Sowieso die dubbele standaard wat dit aangaat.
-Sissen en ander vervelend gedrag door moslimmannen: schande! Alle moslims deugen niet.
-Bouwvakkers die vrouwen nafluiten: is een grapje, moet je maar tegen kunnen, er mag ook helemaal niks meer in dit land.
Geldt dit bijvoorbeeld ook voor jouw Europeanisme, pro-Oekraine standpunten en antipathie jegens Rusland, of is dat dan ineens goed tribalisme? In dat geval kwalificeer je namelijk jezelf hier als een inboorling.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stukje tribalisme.
[ afbeelding ]
Schijnt antropologisch heel normaal te zijn onder de inboorlingen.
Je beschrijft letterlijk hetgeen wat je voor je voeten geworpen krijgt als `deze mensen (hoe lomp soms ook) proberen de Nederlandse samenleving te behouden'quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit gesteld dat de Hitlergroet een samenleving bijeen zou houden. Maar de user @:Fok-it quote selectief uit een van mijn bijdrages om aan de hand daarvan een nooit gemaakt argument op te tuigen. We zullen de desbetreffende posts er eens bijpakken:
[..]
[..]
Niets over Hitlergroeten of de NSB. Sterker nog, dat keur ik sterk af zoals ook in deze post te lezen is. Jammer joh, wellicht de volgende keer proberen de discussie te voeren op basis van wat mensen daadwerkelijk zeggen en niet op een karikatuur wat je hen zelf in de voeten schuift.
Nee hoor, integendeel. Mijn post is in reactie op een bijdrage van de user Perrin. Wat begon met een meme die hij had gepost. Dit was trouwens ook mijn eerste bijdrage in het topic op dat moment. Je kunt het allemaal teruglezen (zie post #190 en #208 in het desbetreffende topic).quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je beschrijft letterlijk hetgeen wat je voor je voeten geworpen krijgt als `deze mensen (hoe lomp soms ook) proberen de Nederlandse samenleving te behouden'
Hoe is dat iemand iets in de voeten schuiven?
En je wist dat het over de hitergroetende, kankerjood roepende lui ging. want je laatste reactie was nadat dit al besproken was
Nationale trots heb je het zelfs nog over. Haha.
Ja en post 270 van je, blijf je negeren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel. Mijn post is in reactie op een bijdrage van de user Perrin. Wat begon met een meme die hij had gepost. Dit was trouwens ook mijn eerste bijdrage in het topic op dat moment. Je kunt het allemaal teruglezen (zie post #190 en #208 in het desbetreffende topic).
Jij haalt één zin uit een post van mij, stelt vervolgens dat ik heb gezegd dat een Hitlergroet de samenleving bijeen zou houden wat letterlijk nergens in die bijdrage staat. Kortom, zoals ik dus al eerder aangaf: voer de discussie op basis van wat mensen echt posten, niet wat jij er zelf van maakt.
Die wel degelijjk later is gepost.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het valt op dat we juist het exact tegenovergestelde zien: deze mensen (hoe lomp soms ook) proberen de Nederlandse samenleving te behouden
Nuance hoef je nooit te verwachten van Howard. Tenzij je extreem-rechtse leugens nuance vindt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en post 270 van je, blijf je negeren.
[..]
Die wel degelijjk later is gepost.
Dus leuk weer hoor, je quasi wat ben ik een genuanceerde user houding. Maar Timmermans kankerjood-roepende lui kwalificeer je hier als niet meer dan lomp.
Nee hoor, die post was in reactie op de bijdrage van de user Perrin. Mijn reactie op de situatie met Timmermans kun je in deze en in deze post terugvinden. En ook daar staat iets totaal anders dan wat jij er nu van probeert te maken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en post 270 van je, blijf je negeren.
[..]
Die wel degelijjk later is gepost.
Dus leuk weer hoor, je quasi wat ben ik een genuanceerde user houding. Maar Timmermans kankerjood-roepende lui kwalificeer je hier als niet meer dan lomp.
De witte Nederlander heeft het maar druk met afstand nemen met al die extremistische optochten van de afgelopen weken. Haast geen kleurling te bekennen in Den Haag en Amsterdam.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Heeft de witte Nederlander hier al afstand van genomen?.
Het is dan ook helemaal geen discussie. Het is overduidelijk hoeveel moeite jij hebt om sec ergens op te reageren zonder zo snel mogelijk op de andere kant te duiken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, die post was in reactie op de bijdrage van de user Perrin. Mijn reactie op de situatie met Timmermans kun je in deze en in deze post terugvinden. En ook daar staat iets totaal anders dan wat jij er nu van probeert te maken.
Deze discussie gaat je dan ook niet erg goed af, behalve wat duimpjes van geestverwanten sla je de plank volledig mis en blijf je mij standpunten in de voeten schuiven die ik nooit heb ingenomen.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
1 op de 4 kiezers stemde bij de vorige verkiezingen op de PVV. Daar heb je je antwoord.
Vraag me ook altijd af waarom bijvoorbeeld moslims en extreemrechts het niet veel beter met elkaar kunnen vinden (ik heb mijn bingokaart nog niet af, overigens telt het sowieso niet wanneer ik de verwijzing maak).quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit land is moreel failliet. We zijn op een punt gekomen waarbij het openlijk tonen van nazisymbolen en het roepen van racistische, antisemitische, misogyne en anti-LHBTI-teksten blijkbaar salonfähig geworden zijn. Want dat is “ook maar een mening”.
Ja maar ik wil al die buutnlanders het land uit zodat ik alleenrecht heb om de vrouwen na te sissen en kankerhoer te noemen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:36 schreef JAM het volgende:
Het blijf toch in- en intriest dat migratie en alle geile indentiteitspolitiek die daarbij komt kijken tot zo'n belangrijk onderwerp gebombardeerd is. Er zijn écht wel interessantere en belangrijkere thema's te bedenken voor deze verkiezingen. Dat is niet om het onderwerp te bagatelisseren, maar toch, kom op zeg.
Let wel; al fucking 23 jaar lang hé.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:36 schreef JAM het volgende:
Het blijf toch in- en intriest dat migratie en alle geile indentiteitspolitiek die daarbij komt kijken tot zo'n belangrijk onderwerp gebombardeerd is. Er zijn écht wel interessantere en belangrijkere thema's te bedenken voor deze verkiezingen. Dat is niet om het onderwerp te bagatelisseren, maar toch, kom op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |