Als je stad gesloopt wordt kost het nog meerquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat waren er wellicht te weinig, maar dit is ook wel een statement hoor. Mag wat kosten blijkbaar
Dan stond het Binnenhof in de fik en werd het bestormd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als er geen politie is kunnen ze ook geen politiebussen in de fik steken
Oo ik dacht dat ze antifa zochten omdat ze daar steeds over zingenquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rondje om het Vondelpark aan de afgesloten wegen te zien.
Toen was er nog een veel grotere politiemacht op de been.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat waren er wellicht te weinig, maar dit is ook wel een statement hoor. Mag wat kosten blijkbaar
Ik word al moe van het kijken naar de stream en ik word hersendood van het niveau van de leuzen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:57 schreef Elzaas het volgende:
Serpent de streamer wil naar huis. Wat een mietje. Hij is zo moeeee van een paar km lopen.
Dat heb ik met alle demonstraties.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik word al moe van het kijken naar de stream en ik word hersendood van het niveau van de leuzen.
Ja, je hoopt op nog wat actie. Maar ik vermoed dat hier niet zoveel meer gaat gebeuren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik word al moe van het kijken naar de stream en ik word hersendood van het niveau van de leuzen.
AZCeeej weg ermeeej!quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is eigenlijk allebei net zo kansloos.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:10 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Liever dat dan frie frie pallestien en we are peaceful what are you.
Hardwerkend Nederland heeft wel wat nuttigers te doen dan wat schreeuwen op een plein.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk allebei net zo kansloos.
Dat mag ik hopen, ja.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hardwerkend Nederland heeft wel wat nuttigers te doen dan wat schreeuwen op een plein.
Geld verdienen voor de baas.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hardwerkend Nederland heeft wel wat nuttigers te doen dan wat schreeuwen op een plein.
En de Staat.quote:
Er zijn ook nog geen 700 man aanwezigquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:19 schreef -river- het volgende:
Voor zover je kan zien via die live beelden zijn er geen echte problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |