Ik bedoel van een vol Museumplein.quote:
Nee, daar is hij dus weggegaan omdat het plein vol is. Dus 250K + alles wat in de stad loopt. Conservatieve schatting 1.7miljoenquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik bedoel van een vol Museumplein.
Het ziet er hier niet echt druk uit in ieder geval.
Naar verwachting sluiten nog 25 miljoen mensen aan de komende uren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, daar is hij dus weggegaan omdat het plein vol is. Dus 250K + alles wat in de stad loopt. Conservatieve schatting 1.7miljoen
Onzin. De Telegraaf heeft het over enkele honderden mensen op het Museumplein.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, daar is hij dus weggegaan omdat het plein vol is. Dus 250K + alles wat in de stad loopt. Conservatieve schatting 1.7miljoen
Ja de T inderdaad. Die had het ook over 250K bij de linkse demonstratiequote:Op zondag 12 oktober 2025 14:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin. De Telegraaf heeft het over enkele honderden mensen op het Museumplein.
Zelfs de ME loopt mee in de mars!quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Naar verwachting sluiten nog 25 miljoen mensen aan de komende uren.
Yep. Op de dam ook half miljoen en ongeveer 5 miljoen die nu aan het lopen zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik bedoel van een vol Museumplein.
Het ziet er hier niet echt druk uit in ieder geval.
Mannetje of vierhonderdquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:27 schreef Mikeytt het volgende:
Hoeveel mensen zouden er zijn excl. ME en de pers?
Ja, dus? Ziet er niet uit als honderdduizenden mensen op dat Museumplein. Hooguit honderden.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dus? Ziet er niet uit als honderdduizenden mensen op dat Museumplein. Hooguit honderden.
Ja wat nou ja dus?quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dus? Ziet er niet uit als honderdduizenden mensen op dat Museumplein. Hooguit honderden.
Denk dat ze het ook beter voor elkaar willen hebben dan toen in Den Haag.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Is die politiemacht niet een tikkeltje overdreven? Hoeveel agenten zijn hier voor opgetrommeld?
De vorige keer bij een soortgelijk protest werd half Den Haag gesloopt, agenten belaagd en politiebussen in de fik gezetquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Is die politiemacht niet een tikkeltje overdreven? Hoeveel agenten zijn hier voor opgetrommeld?
Dat waren er wellicht te weinig, maar dit is ook wel een statement hoor. Mag wat kosten blijkbaarquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De vorige keer bij een soortgelijk protest werd half Den Haag gesloopt, agenten belaagd en politiebussen in de fik gezet
Als er geen politie is kunnen ze ook geen politiebussen in de fik stekenquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De vorige keer bij een soortgelijk protest werd half Den Haag gesloopt, agenten belaagd en politiebussen in de fik gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |