Ik denk dat iedereen een voorbeeld kan nemen aan de pro-Israel demonstraties. Goed georganiseerd, netjes en rustig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:35 schreef Accordtje het volgende:
Zo zie je maar weer, demonstratievolk in Nederland bestaat alleen maar uit wappies. Enige verschil is dat de ene een linkse wappie is en de andere een rechtse wappie.
Zonde dat er week in week uit politie inzet aan verspild wordt.
Ja.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:36 schreef Remco het volgende:
[..]
De 250.000 rode lijn demonstanten vorige week waren allemaal wappies?
Vooral die rechtsequote:Op zondag 12 oktober 2025 13:41 schreef Elzaas het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit zijn de lui die de asielstroom even gaan stoppen?
Bij de 300 aanwezigen die het niet kunnen betalen om in Amsterdam te wonen vast wel natuurlijk. Blijft wel gek om dit in een stad te houden waar praktisch iedereen links stemt, je staat uiteindelijk gewoon voor lul daar met dat groepje.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:49 schreef Bill_Hillie het volgende:
Die spreker roepen dat Amsterdam een kutstad is...daar zal die toch niet bij iedereen vrienden mee maken daar
Echte Amsterdammers wonen inmiddels allemaal elders, vooral in Almere, dus muah.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:49 schreef Bill_Hillie het volgende:
Die spreker roepen dat Amsterdam een kutstad is...daar zal die toch niet bij iedereen vrienden mee maken daar
Dat er zoveel Amsterdammers richting Friesland verhuizen zegt wel genoeg denk ik.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:49 schreef Bill_Hillie het volgende:
Levenslang de cel in dat soort mensen. Voegen niets toe.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:50 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een chatgroep waar ze aanwezigen bespreken die niet extreemrechts zijn. "misschien kan ik die hond vinden".. "ram m de kanker in"... "afmaken die hap".
Dit dan over Serpent
Zo links in Amsterdam al lang niet meer hoor. 37~ procent van de stemmen voor rechts. 46,5 procent als je economisch-rechts meeneemt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:50 schreef Silenus het volgende:
stad te houden waar praktisch iedereen links stemt
volgens een spreker bijna 100.000quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:58 schreef Elzaas het volgende:
Volgens nos gaat het om een paar 100 man
Er zijn bijna even veel camera's als mensen joh.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:02 schreef Elzaas het volgende:
ik denk dat een hoop niet weten dat ze live te zien bij ons
quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:02 schreef Elzaas het volgende:
ik denk dat een hoop niet weten dat ze live te zien bij ons
Rellen!quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:07 schreef Mikeytt het volgende:
Rennende journalisten. benieuwd wat er aan de hand is
VRIJE TAFEL, SPRINTJEquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:07 schreef Mikeytt het volgende:
Rennende journalisten. benieuwd wat er aan de hand is
Halsema heeft het altijd wel goed geregeld om alles een beetje in goede banen te krijgen. Zal niets extreems gebeurenquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk dat het allemaal wel gaat meevallen. De politie is goed voorbereid.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:07 schreef FlippingCoin het volgende:
730.000 demonstranten aanwezig
mooie getallen, allemaal zonder problemen
nos geloof ik nietquote:
Ze lopen nu zelfs de stad in omdat het Museumplein vol isquote:
Heb je beelden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze lopen nu zelfs de stad in omdat het Museumplein vol is
Ik bedoel van een vol Museumplein.quote:
Nee, daar is hij dus weggegaan omdat het plein vol is. Dus 250K + alles wat in de stad loopt. Conservatieve schatting 1.7miljoenquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik bedoel van een vol Museumplein.
Het ziet er hier niet echt druk uit in ieder geval.
Naar verwachting sluiten nog 25 miljoen mensen aan de komende uren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, daar is hij dus weggegaan omdat het plein vol is. Dus 250K + alles wat in de stad loopt. Conservatieve schatting 1.7miljoen
Onzin. De Telegraaf heeft het over enkele honderden mensen op het Museumplein.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, daar is hij dus weggegaan omdat het plein vol is. Dus 250K + alles wat in de stad loopt. Conservatieve schatting 1.7miljoen
Ja de T inderdaad. Die had het ook over 250K bij de linkse demonstratiequote:Op zondag 12 oktober 2025 14:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin. De Telegraaf heeft het over enkele honderden mensen op het Museumplein.
Zelfs de ME loopt mee in de mars!quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Naar verwachting sluiten nog 25 miljoen mensen aan de komende uren.
Yep. Op de dam ook half miljoen en ongeveer 5 miljoen die nu aan het lopen zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik bedoel van een vol Museumplein.
Het ziet er hier niet echt druk uit in ieder geval.
Mannetje of vierhonderdquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:27 schreef Mikeytt het volgende:
Hoeveel mensen zouden er zijn excl. ME en de pers?
Ja, dus? Ziet er niet uit als honderdduizenden mensen op dat Museumplein. Hooguit honderden.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dus? Ziet er niet uit als honderdduizenden mensen op dat Museumplein. Hooguit honderden.
Ja wat nou ja dus?quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dus? Ziet er niet uit als honderdduizenden mensen op dat Museumplein. Hooguit honderden.
Denk dat ze het ook beter voor elkaar willen hebben dan toen in Den Haag.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Is die politiemacht niet een tikkeltje overdreven? Hoeveel agenten zijn hier voor opgetrommeld?
De vorige keer bij een soortgelijk protest werd half Den Haag gesloopt, agenten belaagd en politiebussen in de fik gezetquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Is die politiemacht niet een tikkeltje overdreven? Hoeveel agenten zijn hier voor opgetrommeld?
Dat waren er wellicht te weinig, maar dit is ook wel een statement hoor. Mag wat kosten blijkbaarquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De vorige keer bij een soortgelijk protest werd half Den Haag gesloopt, agenten belaagd en politiebussen in de fik gezet
Als er geen politie is kunnen ze ook geen politiebussen in de fik stekenquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De vorige keer bij een soortgelijk protest werd half Den Haag gesloopt, agenten belaagd en politiebussen in de fik gezet
Als je stad gesloopt wordt kost het nog meerquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat waren er wellicht te weinig, maar dit is ook wel een statement hoor. Mag wat kosten blijkbaar
Dan stond het Binnenhof in de fik en werd het bestormd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als er geen politie is kunnen ze ook geen politiebussen in de fik steken
Oo ik dacht dat ze antifa zochten omdat ze daar steeds over zingenquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rondje om het Vondelpark aan de afgesloten wegen te zien.
Toen was er nog een veel grotere politiemacht op de been.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat waren er wellicht te weinig, maar dit is ook wel een statement hoor. Mag wat kosten blijkbaar
Ik word al moe van het kijken naar de stream en ik word hersendood van het niveau van de leuzen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:57 schreef Elzaas het volgende:
Serpent de streamer wil naar huis. Wat een mietje. Hij is zo moeeee van een paar km lopen.
Dat heb ik met alle demonstraties.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik word al moe van het kijken naar de stream en ik word hersendood van het niveau van de leuzen.
Ja, je hoopt op nog wat actie. Maar ik vermoed dat hier niet zoveel meer gaat gebeuren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik word al moe van het kijken naar de stream en ik word hersendood van het niveau van de leuzen.
AZCeeej weg ermeeej!quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is eigenlijk allebei net zo kansloos.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:10 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Liever dat dan frie frie pallestien en we are peaceful what are you.
Hardwerkend Nederland heeft wel wat nuttigers te doen dan wat schreeuwen op een plein.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk allebei net zo kansloos.
Dat mag ik hopen, ja.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hardwerkend Nederland heeft wel wat nuttigers te doen dan wat schreeuwen op een plein.
Geld verdienen voor de baas.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hardwerkend Nederland heeft wel wat nuttigers te doen dan wat schreeuwen op een plein.
En de Staat.quote:
Er zijn ook nog geen 700 man aanwezigquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:19 schreef -river- het volgende:
Voor zover je kan zien via die live beelden zijn er geen echte problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |