Voor echt antisemitisme moet je momenteel aan de andere kant van het politieke spectrum zijn, neemt niet weg dat het een domme belediging is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:01 schreef Mikeytt het volgende:
Het antisemitisme is al begonnen blijkbaar
[ afbeelding ]
Denk dat het wel goed verloopt als ik het aantal mensen ziequote:Op zondag 12 oktober 2025 13:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
De OP leest als een recept voor ellende, maar hopen dat het meevalt.
Er zijn 7 mensen en 2 schapen aanwezig. Zal niks gebeuren.quote:
ben ook aan het luisterenquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
Er worden nu zieke bars gespit daar
ze draaiden net ook Claudia de Breij met 'Mag ik dan bij jou' , volgens mij is de DJ aan het trollenquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:19 schreef Bill_Hillie het volgende:
Waarom draaien ze daar Africa van Toto...die mensen willen ze toch juist niet?
Jan Huzen is er ookquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Één grote wappiekermis is het.
continu worden undercover-agenten gevolgd en gefilmd door bepaalde figuren.
Hier zo'n gek met een livestream: https://www.facebook.com/(...)os/1486208219342385/
De 250.000 rode lijn demonstanten vorige week waren allemaal wappies?quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:35 schreef Accordtje het volgende:
Zo zie je maar weer, demonstratievolk in Nederland bestaat alleen maar uit wappies. Enige verschil is dat de ene een linkse wappie is en de andere een rechtse wappie.
Zonde dat er week in week uit politie inzet aan verspild wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |