Hoho, collectief afstand vragen doen we alleen bij moslims.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Heeft de witte Nederlander hier al afstand van genomen?.
Ik noem het gewoon een mannenprobleem.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Bij dezen. Wat een schandalige vertoning.
“De samenleving behouden” doe je door met elkaar het gesprek aan te gaan op een normale manier. Niet door het brengen van de hitlergroet of het zwaaien met NSB-vlaggen.quote:
Daarom postte ik het.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoho, collectief afstand vragen wordt allee\n van moslims gevraagd.
Hier zou veel meer verontwaardiging over moeten zijn. Zeker als je ziet hoe iedereen (terecht) een mening heeft over die palliewappies.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon een mannenprobleem.
Het zal toch je kind zijn dat daar met zijn hand in de lucht staat te zwaaien... iets om trots op te zijnquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hier zou veel meer verontwaardiging over moeten zijn. Zeker als je ziet hoe iedereen (terecht) een mening heeft over die palliewappies.
Maar er wordt gewoon met 85 maten gemeten.
Of je collega. Of je buurman.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal toch je kind zijn dat daar met zijn hand in de lucht staat te zwaaien... iets om trots op te zijn
Of je zelfquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Of je collega. Of je buurman.![]()
Of nog erger: je vader.
Ja ik heb daar ook niet 1,2,3 een antwoord op. Ik denk alleen niet dat het inkomensafhankelijk maken een goed idee is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wil je dan richting een situatie zoals Frankrijk waar gepensioneerden een betere inkomen hebben dan werkenden vanwege het staatspensioen omdat de verhouding werkende/gepensioneerden helemaal scheef is gegroeid of het VK waar de triple lock voor gepensioneerden als een molensteen om de nek hangt van de overheid op financieel gebied?
De AOW in huidige vorm is op lange termijn gewoon niet houdbaar door het huidige omslagstelsel.
Je hebt nog wat gemist, denk ik:quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat is dit voor racistische drek.
De vaandeldragers van onze cultuur. De fine fleur der natie. Een voorbeeld voor allen. Visitekaartje voor ons land.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt nog wat gemist, denk ik:
[ twitter ]
Dat zijn ons Nederlandse jongens. Om trots op te zijn.
Dit land is moreel failliet. We zijn op een punt gekomen waarbij het openlijk tonen van nazisymbolen en het roepen van racistische, antisemitische, misogyne en anti-LHBTI-teksten blijkbaar salonfähig geworden zijn. Want dat is “ook maar een mening”.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja dat het slechts een handvol onopgevoed tuig was, was goed nieuws.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:52 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wat daar meeloopt is gewoon uitschot voor het overgrote deel en niets meer of minder. Gelukkig was de opkomst vrij laag en was er zat politie, waardoor het relatief rustig verliep.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
De vaandeldragers van onze cultuur. De fine fleur der natie. Een voorbeeld voor allen. Visitekaartje voor ons land.
Lijkt me toch dat echt veruit het overgrote deel van de samenleving dit wel afkeurt toch?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit land is moreel failliet. We zijn op een punt gekomen waarbij het openlijk tonen van nazisymbolen en het roepen van racistische, antisemitische, misogyne en anti-LHBTI-teksten blijkbaar salonfähig geworden zijn. Want dat is “ook maar een mening”.
Waar is de grootschalige verontwaardiging dan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat echt veruit het overgrote deel van de samenleving dit wel afkeurt toch?
Daar geloof ik niet meer in tbh. Ik denk dat er een hele grote groep Nederlanders is die naast dit soort uitlatingen op Social Media dit stilzwijgend wel prima vindt. Als doel heiligt de middelenquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat echt veruit het overgrote deel van de samenleving dit wel afkeurt toch?
Ongeëvenaard poetisch talent van deze bezorgde burgers.quote:
Ja laat maar komen die omvolking. Kan er alleen maar beter op worden. Veel barbaarser, lager en vunziger wordt het niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als dat Nederland is ben ik liever iets anders
Daar werd toch na die ellende in Den Haag ook dagenlang terecht schande van gesproken. Misschien is men nu eerst even opgelucht dat het niet weer totaal uit de hand liep.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Waar is de grootschalige verontwaardiging dan?
1 op de 4 kiezers stemde bij de vorige verkiezingen op de PVV. Daar heb je je antwoord.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet meer in tbh. Ik denk dat er een hele grote groep Nederlanders is die naast dit soort uitlatingen op Social Media dit stilzwijgend wel prima vindt. Als doel heiligt de middelen
Ik zag ook nogal de ironie van het hele tafereel. “We komen hier om onze dochters te beschermen, want ze komen allemaal onze dochters verkrachten” (wat sowieso al een debiele stelling is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |