Wij zijn een, ja ik ga het zeggen, GAAF LANDquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
Nederland staat op 5 wereldwijd op de world happiness report
[ afbeelding ]
Hoe verwend wij zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:06 schreef Drxx het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe miserabel de rest van de wereld moet zijn.
Is ook prima leven hier.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
Nederland staat op 5 wereldwijd op de world happiness report
[ afbeelding ]
Als er 1 ding duidelijk is na dit debat, is dat Yesilgoz en Timmermans geen leiders zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
Yesilgoz die anderen verwijt geen leiderschap te tonen....
Bontenbal buit dit uit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef Hexagon het volgende:
Dit is dom van Timmermans. Geen kiezer zal boos zijn als je uiteindelijk minder uitgeeft aan defensie.
Scheelt dat Wilders er niet is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef Perrin het volgende:
Dit debat valt me niet tegen. Doet RTL best lekker.
Jawel. Hij houdt alleen een voorbehoud voor na 2030. Zit wel wat in dat argument moet ik zeggen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Timmermans wil dit kabinet dus de pijn niet pakken.... heel slap
Ik verwacht inderdaad dat als het om de premiersbonus gaat dat beiden het wel gaan afleggen tegen Bontenbal en Jettenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als er 1 ding duidelijk is na dit debat, is dat Yesilgoz en Timmermans geen leiders zijn.
Hij is echt te eerlijk en grounded. Had wat meer Rutte-uitspraken moeten bestuderen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef Hexagon het volgende:
Dit is dom van Timmermans. Geen kiezer zal boos zijn als je uiteindelijk minder uitgeeft aan defensie.
zeg nooit nooitquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ga nooit van mijn leven op GL-PvdA stemmen, maar van deze 4 hebben ze wel de beste plannen
Hij scoort slim op een paar punten en zoekt verder het midden op en laat de rest in elkaars kuiten bijten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef Fok-it het volgende:
Bontenbal toont zich waardig premier vanavond
Hij is inderdaad wel te eerlijk ja, ook wat betreft zijn harde lijn in dingen niet kunnen garanderen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hij is echt te eerlijk en grounded. Had wat meer Rutte-uitspraken moeten bestuderen.
Cindy is daar ook nog elke dag dankbaar voor, daarom stemt ze 30 oktober weer op Geertquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Huh, Wilders heeft het eigen risico toch afgeschaft voor Cindy uit Zaandam?
Die werd gepowned door powned laatstquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Medicatie of een verwijzing valt gewoon onder eigen risico.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef Zorro het volgende:
Timmermans denkt dat de huisarts onder eigen risico valt.
Die is wel heel erg af.
Cindy moet maar een OnlyFans beginnen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Gehalveerd. Cindy is te zien uitkering programma van PowNed.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Indirect wel. De huisarts zal je moeten doorverwijzen meestal.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef Zorro het volgende:
Timmermans denkt dat de huisarts onder eigen risico valt.
Die is wel heel erg af.
Ultiem genant inderdaad, en exemplarisch voor de gemiddelde Wilders-stemmerquote:
Maar wel 220 euro ofzo aan premie per maand?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Hier ben ik het wel met Timmermans eens. Ik heb het liefst geen eigen risico. En tandartskosten in het basispakket.
In Japan doen toiletten dat automatisch.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:11 schreef RotatoR het volgende:
Ik zou inzetten op billenveeg robots om kosten te besparen.
Kankeren is volkssport nummer 1, maar het is niet voor niets dat mensen hier willen leven.quote:
DAt zegt ie niet. "Mensen gaan minder snel naar de dokter"quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Indirect wel. De huisarts zal je moeten doorverwijzen meestal.
Robots die fatbikers die harder dan 30 km/u rijden van de fiets gooien.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:11 schreef RotatoR het volgende:
gewoon meteen mensen vervangen door ai-botsquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:11 schreef RotatoR het volgende:
En jij denkt dat de premies dan niet evenredig verhoogd worden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Hier ben ik het wel met Timmermans eens. Ik heb het liefst geen eigen risico. En tandartskosten in het basispakket.
Prima, en dan de zorgtoeslag ook omhoog. Ik kan het betalen, lagere inkomens niet. Inkomen mag nooit een overweging zijn voor zorg.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar wel 220 euro ofzo aan premie per maand?
huh? je wilt lagere inkomens toch helpen? daar help je ze toch niet mee?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Prima, en dan de zorgtoeslag ook omhoog. Ik kan het betalen, lagere inkomens niet. Inkomen mag nooit een overweging zijn voor zorg.
Hij heeft meer ruimte in de buik gekregenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:12 schreef RotatoR het volgende:
Bij de vorige verkiezingen deed Timmermans de vriendelijke oom act. Dit keer moest het duidelijk feller.
Frans had juist vanavond die toon van de vriendelijke oom vast moeten houden, maar daar is ie gewoon qua karakter niet toe in staatquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:12 schreef RotatoR het volgende:
Bij de vorige verkiezingen deed Timmermans de vriendelijke oom act. Dit keer moest het duidelijk feller.
Hadden ze maar niet ziek moeten zijnquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
De VVD heeft nooit de chronische zieken ontziend.
Yep.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kankeren is volkssport nummer 1, maar het is niet voor niets dat mensen hier willen leven.
Heel veel voor burgers qua overheid eigenlijk heel goed en zonder gezeik geregeld. Goede (maar dure) infrastructuur.
En mensen zeuren wel over hoge belastingen op brandstof bv. maar moet je voor de grap eens je salaris in een bruto-netto converter zetten voor Belgie of Duitsland... mocht je het salaris wat je hier verdient uberhaupt al daar kunnen krijgen. Je schrikt je rot.
Zo werkt dat niet he. Zorgmijders gaan vaak niet naar de huisarts vanwege de angst voor die kosten. Ik heb voorheen als vrijwilliger gewerkt om mensen in de schulden te helpen. Die zijn vaak bang dat er iets aan de hand is waarvoor ze toch gaan moeten betalen. Ook heel vaak bij de tandarts, ook als ze verzekerd zijn voor een controle.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
DAt zegt ie niet. "Mensen gaan minder snel naar de dokter"
Dat is onzin.
Dat ze daarna niks met de verwijzing doen wegens kosten dat kan, maar dat zegt ie niet
Hoezo niet? Geen eigen risico, zorgpremie omhoog en de zorgtoeslag evenredig omhoog.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
huh? je wilt lagere inkomens toch helpen? daar help je ze toch niet mee?
Daar kies je niet zelf voor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet ziek moeten zijn
Dat klinkt allemaal mooi, maar waar gaan we dat in godsnaam allemaal van betalen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Prima, en dan de zorgtoeslag ook omhoog. Ik kan het betalen, lagere inkomens niet. Inkomen mag nooit een overweging zijn voor zorg.
iedereen een basisinkomenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor Frans, meer gratis geld voor iedereeeeeen.
En jij krijgt een uitkering, En jij krijgt een uitkering En jij krijgt een uitkering
Lonen voor de werkgever.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef Elzaas het volgende:
werken moet lonen dat is het enige wat ze iedere keer vertelt
Hadden ze maar 8 woningen extra moeten hebben als investeringquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet ziek moeten zijn
Helaas zijn de plannen van die partij niet zo based als men denktquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor Frans, meer gratis geld voor iedereeeeeen.
En jij krijgt een uitkering, En jij krijgt een uitkering En jij krijgt een uitkering
Je had beter mensen uit de schulden kunnen helpen rotjongquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb voorheen als vrijwilliger gewerkt om mensen in de schulden te helpen
quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je had beter mensen uit de schulden kunnen helpen rotjong
Geniaal over nagedacht.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:15 schreef Zorro het volgende:
Alleen maar electrische auto;s maar het electriciteitsnet is vol
Handig.
Zulke mensen wens ik een ziekte toe om het zelf te gaan ervaren wat het met je doet en bestaanszekerheid.quote:
Ah okay. ja iets eigen risico lijkt me nog wel raadzaam.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoezo niet? Geen eigen risico, zorgpremie omhoog en de zorgtoeslag evenredig omhoog.
Hoe help je daar lagere inkomens niet mee?
Dat is nou eens iets waar de sterkste schouders de zwaarste lasten moeten dragen. Ik ben daar meer dan toe bereid als dat de zorg voor iedereen toegankelijk houdtquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal mooi, maar waar gaan we dat in godsnaam allemaal van betalen?
Dit ja. En bij maatregelen een armoede-taks waarbij iets duurder wordt gemaakt waar rijkere mensen totaal niet naar omkijken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:16 schreef Nexum het volgende:
Waarom gaat het wanneer het op klimaatbeleid aankomt altijd over zaken die neervallen bij de individuele burger?
Behalve dat het wel onze eigen autoindustrie uitholt, die door de Chinese staat gesubsidieerde BYD's.quote:
Het enige wat me wel echt heel tegenstaat is het hele gedoe rond box 3 en het feit dat de meeste partijen voorstellen om het stelsel na deze overgansperiode ook verder op ongerealiseerde winst te laten belasten ipv gerealiseerde winst.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yep.
In België is de loonheffing veel hoger, maar als de benzine daar een paar cent goedkoper is dan pakt in Nederland de ROVERHEID je ALLES af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |