zeg nooit nooitquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ga nooit van mijn leven op GL-PvdA stemmen, maar van deze 4 hebben ze wel de beste plannen
Hij scoort slim op een paar punten en zoekt verder het midden op en laat de rest in elkaars kuiten bijten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef Fok-it het volgende:
Bontenbal toont zich waardig premier vanavond
Hij is inderdaad wel te eerlijk ja, ook wat betreft zijn harde lijn in dingen niet kunnen garanderen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hij is echt te eerlijk en grounded. Had wat meer Rutte-uitspraken moeten bestuderen.
Cindy is daar ook nog elke dag dankbaar voor, daarom stemt ze 30 oktober weer op Geertquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Huh, Wilders heeft het eigen risico toch afgeschaft voor Cindy uit Zaandam?
Die werd gepowned door powned laatstquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Medicatie of een verwijzing valt gewoon onder eigen risico.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef Zorro het volgende:
Timmermans denkt dat de huisarts onder eigen risico valt.
Die is wel heel erg af.
Cindy moet maar een OnlyFans beginnen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Gehalveerd. Cindy is te zien uitkering programma van PowNed.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Indirect wel. De huisarts zal je moeten doorverwijzen meestal.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:09 schreef Zorro het volgende:
Timmermans denkt dat de huisarts onder eigen risico valt.
Die is wel heel erg af.
Ultiem genant inderdaad, en exemplarisch voor de gemiddelde Wilders-stemmerquote:
Maar wel 220 euro ofzo aan premie per maand?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Hier ben ik het wel met Timmermans eens. Ik heb het liefst geen eigen risico. En tandartskosten in het basispakket.
In Japan doen toiletten dat automatisch.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:11 schreef RotatoR het volgende:
Ik zou inzetten op billenveeg robots om kosten te besparen.
Kankeren is volkssport nummer 1, maar het is niet voor niets dat mensen hier willen leven.quote:
DAt zegt ie niet. "Mensen gaan minder snel naar de dokter"quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Indirect wel. De huisarts zal je moeten doorverwijzen meestal.
Robots die fatbikers die harder dan 30 km/u rijden van de fiets gooien.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:11 schreef RotatoR het volgende:
gewoon meteen mensen vervangen door ai-botsquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:11 schreef RotatoR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |