Lonen voor de werkgever.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef Elzaas het volgende:
werken moet lonen dat is het enige wat ze iedere keer vertelt
Hadden ze maar 8 woningen extra moeten hebben als investeringquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet ziek moeten zijn
Helaas zijn de plannen van die partij niet zo based als men denktquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor Frans, meer gratis geld voor iedereeeeeen.
En jij krijgt een uitkering, En jij krijgt een uitkering En jij krijgt een uitkering
Je had beter mensen uit de schulden kunnen helpen rotjongquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb voorheen als vrijwilliger gewerkt om mensen in de schulden te helpen
quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je had beter mensen uit de schulden kunnen helpen rotjong
Geniaal over nagedacht.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:15 schreef Zorro het volgende:
Alleen maar electrische auto;s maar het electriciteitsnet is vol
Handig.
Zulke mensen wens ik een ziekte toe om het zelf te gaan ervaren wat het met je doet en bestaanszekerheid.quote:
Ah okay. ja iets eigen risico lijkt me nog wel raadzaam.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoezo niet? Geen eigen risico, zorgpremie omhoog en de zorgtoeslag evenredig omhoog.
Hoe help je daar lagere inkomens niet mee?
Dat is nou eens iets waar de sterkste schouders de zwaarste lasten moeten dragen. Ik ben daar meer dan toe bereid als dat de zorg voor iedereen toegankelijk houdtquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal mooi, maar waar gaan we dat in godsnaam allemaal van betalen?
Dit ja. En bij maatregelen een armoede-taks waarbij iets duurder wordt gemaakt waar rijkere mensen totaal niet naar omkijken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:16 schreef Nexum het volgende:
Waarom gaat het wanneer het op klimaatbeleid aankomt altijd over zaken die neervallen bij de individuele burger?
Behalve dat het wel onze eigen autoindustrie uitholt, die door de Chinese staat gesubsidieerde BYD's.quote:
Het enige wat me wel echt heel tegenstaat is het hele gedoe rond box 3 en het feit dat de meeste partijen voorstellen om het stelsel na deze overgansperiode ook verder op ongerealiseerde winst te laten belasten ipv gerealiseerde winst.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yep.
In België is de loonheffing veel hoger, maar als de benzine daar een paar cent goedkoper is dan pakt in Nederland de ROVERHEID je ALLES af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |