Wij zijn een, ja ik ga het zeggen, GAAF LANDquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
Nederland staat op 5 wereldwijd op de world happiness report
[ afbeelding ]
Hoe verwend wij zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:06 schreef Drxx het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe miserabel de rest van de wereld moet zijn.
Is ook prima leven hier.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
Nederland staat op 5 wereldwijd op de world happiness report
[ afbeelding ]
Als er 1 ding duidelijk is na dit debat, is dat Yesilgoz en Timmermans geen leiders zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
Yesilgoz die anderen verwijt geen leiderschap te tonen....
Bontenbal buit dit uit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef Hexagon het volgende:
Dit is dom van Timmermans. Geen kiezer zal boos zijn als je uiteindelijk minder uitgeeft aan defensie.
Scheelt dat Wilders er niet is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef Perrin het volgende:
Dit debat valt me niet tegen. Doet RTL best lekker.
Jawel. Hij houdt alleen een voorbehoud voor na 2030. Zit wel wat in dat argument moet ik zeggen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Timmermans wil dit kabinet dus de pijn niet pakken.... heel slap
Ik verwacht inderdaad dat als het om de premiersbonus gaat dat beiden het wel gaan afleggen tegen Bontenbal en Jettenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als er 1 ding duidelijk is na dit debat, is dat Yesilgoz en Timmermans geen leiders zijn.
Hij is echt te eerlijk en grounded. Had wat meer Rutte-uitspraken moeten bestuderen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef Hexagon het volgende:
Dit is dom van Timmermans. Geen kiezer zal boos zijn als je uiteindelijk minder uitgeeft aan defensie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |