Daar leek het inderdaad bijna wel op, ja. Echt zo’n stereotype figuur dat precies het beeld van links bevestigt: dom, tokkieachtig, agressief en vooral totaal niet bezig met inhoud.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het er vrij nep uitzien, ik denk een ingehuurd antifa / XR mannetje. Je hoort hem zich eerst ook verspreken: vuile rechtse... linkse kankerhond! Want normaal scheldt hij alleen rechtsen uit.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Daar leek het inderdaad bijna wel op, ja. Echt zo’n stereotype figuur dat precies het beeld van links bevestigt: dom, tokkieachtig, agressief en vooral totaal niet bezig met inhoud.
Is dat niet antifa dan?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie toch vooral bezorgde burgers
Dat dus.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
https://x.com/olthof_tom/(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w
Allemaal ingehuurd door Timmermans. Gewoon een grote false flag
Mensen die geen plek meer hebben in de politiek omdat ze volgens PvdA/GL vallen onder "paling populisme"quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind palingpopulisten nog een vrij nette term voor dit soort types.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mensen die geen plek meer hebben in de politiek omdat ze volgens PvdA/GL vallen onder "paling populisme"
Dit zijn gewoon voetbalhooligans die weer een kans zagen om te rellen. Ik associeer mezelf niet met dit soort lui, maar het weerhoudt mij er niet van om op de PVV of een andere (centrum) rechtse partij te stemmen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een vrij land makker.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:59 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon voetbalhooligans die weer een kans zagen om te rellen. Ik associeer mezelf niet met dit soort lui, maar het weerhoudt mij er niet van om op de PVV of een andere (centrum) rechtse partij te stemmen.
Ik geef mijn mening, en die is duidelijk. En daar kun je het meedoen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Dit heet "wrijven in een vlek". Je maakt het er niet beter mee.
Volgens mij breng je dit toch echt als feit:quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, en die is duidelijk. En daar kun je het meedoen.
En mijn antwoord erop laat je links liggen:quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Voor het Concertgebouw bij de ingang van het Museumplein ten tijde van een extreem rechtse demonstratie.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een gracht voor het concertgebouw bij het ingang van het museumplein? Je lult dus maar wat. Je weet dus niet waar dat cafe is waar hij zat.
Wat zever je nou? Ik zeg dat hij vandaag om 12:30 rondliep voor het Museumplein, en volgens mij op zoek naar confrontatie. Wat zeur jij over een gracht?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgens mij breng je dit toch echt als feit:
[..]
En mijn antwoord erop laat je links liggen:
[..]
Nee. Dat zei je niet maar daar heb je vast een bron voor?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat zever je nou? Ik zeg dat hij vandaag om 12:30 rondliep voor het Museumplein, en volgens mij op zoek naar confrontatie. Wat zeur jij over een gracht?
Lezen!
Ja, wat een lul is het ook! Timmermans zat daar echt ruzie te zoeken op dat terras. Dat ziet toch iedereen!?!?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat zever je nou? Ik zeg dat hij vandaag om 12:30 rondliep voor het Museumplein, en volgens mij op zoek naar confrontatie. Wat zeur jij over een gracht?
Lezen!
Laten we inderdaad al dat relvolk - links, rechts en alles ertussen in - hun zin geven door ze de openbare ruimten op te laten eisen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker niet, uitlokking noemen we dat. Net als Wilders ineens op de snelweg gaat zitten bij XR.
En dan zie ik nieuwssites die onder het bericht samenvatten 'Timmermans komt wel naar het RTL-debat, Wilders niet'quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Belaagd vind ik een groot woord. Een paar jochies scholden hem van een afstandje uit, met een hitler groetje erbij.
Hoe laat was dat?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, wat een lul is het ook! Timmermans zat daar echt ruzie te zoeken op dat terras. Dat ziet toch iedereen!?!?
Lekker BOEIEND.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe laat was dat?
Want jij snapt niet dat ik het heb over een andere tijd en locatie dan in dat filmpje.
Voor de vijfde keer…
maar wat heeft dat te maken met de mededeling dat Timmermans opdook bij de demonstratie vooraf gaande aan zijn terras bezoek?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laten we inderdaad al dat relvolk - links, rechts en alles ertussen in - hun zin geven door ze de openbare ruimten op te laten eisen.
Geen strobreed geven deze neanderthalers. Timmermans mag terrassen waar hij wil, mensen mogen de snelweg gebruiken wanneer ze willen, asielzoekers hebben het volste recht met rust gelaten te worden in het AZC, Israëli's mogen gewoon over straat, zo ook al dan niet 'schaars geklede' dames, ook in de nacht, en Wilders mag kritiek hebben op religie.
Zal wat zijn als we ons laten gijzelen door deze drammers.
Het maakt toch geen moer uit. Of het nou Wilders is of Timmermans of mijn groot moeder. Gewoon normaal doen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
maar wat heeft dat te maken met de mededeling dat Timmermans opdook bij de demonstratie vooraf gaande aan zijn terras bezoek?
Waar zeg ik dat hij op het terras zat bij het Concertgebouw.
Wat lezen mensen slecht.
Tuurlijk, als ik net voor een wedstrijd van Ajax in mijn Feyenoord tenue loopt, kan ik inschatten ook wat naar mijn oren te krijgen. Dat is een bewuste keuze toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lekker BOEIEND.
Hij mag lopen waar 'ie dat wil wanneer 'ie dat wil. Maar blijf je vooral op Timmermans focussen in plaats van die eencellige levensvormen hoor.
Ik doe normaal, ik zag hem vanmiddag op de beelden van een livestreamer. Net als Arie Boonsma en Frank Lamers.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het maakt toch geen moer uit. Of het nou Wilders is of Timmermans of mijn groot moeder. Gewoon normaal doen.
Wat zever je nou? Je hebt gewoon weer lopen schuimbekken, zonder te lezen wat ik nu precies schreef.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:54 schreef Isdatzo het volgende:
@:ootjekatootje: Timmermans zoekt de confrontatie!!!
<onnavolgbare kronkels om recht te praten wat krom is>
@:ootjekatootje: Wat lezen mensen slecht!!!!!!
Hou op hoor. Er is een heel topic over wilders met die lading qua teksten.quote:
Is het ook.quote:
He gatverdamme, in zo'n shirt rondlopen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik net voor een wedstrijd van Ajax in mijn Feyenoord tenue loopt, kan ik inschatten ook wat naar mijn oren te krijgen. Dat is een bewuste keuze toch?
Daarom doe ik dat ook niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
He gatverdamme, in zo'n shirt rondlopen.
Goedzo.quote:
Timmermans liep in Amsterdam rond op zoek naar confrontatie? Really? Dat geloof je écht?!quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lezen!
Gewoon herkenbaar hè. Dan vraag je er ook om.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Timmermans liep in Amsterdam rond op zoek naar confrontatie? Really? Dat geloof je écht?!
![]()
![]()
Yep, het staat op beeld.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Timmermans liep in Amsterdam rond op zoek naar confrontatie? Really? Dat geloof je écht?!
![]()
![]()
Hij vroeg niks, want het was een halfuur voor aanvang helemaal niet druk op het Museumplein.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gewoon herkenbaar hè. Dan vraag je er ook om.
Wat staat precies op beeld? Dat hij in Amsterdam was vóór hij in de RTL-studio in debat zou gaan? Je bent iets op het spoor hoor!quote:
Gewoon bij die gozer, Rick die als linkse jongen uit Schagen ging kijken en filmen bij de demonstratie vandaag op het Museumplein. Wat die trouwens heel leuk deed. Die was een uur te vroeg met streamen en moest plassen, dat deed die in de plaskrul naast het Concertgebouw en toen liep die terug.quote:Op maandag 13 oktober 2025 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat staat precies op beeld? Dat hij in Amsterdam was vóór hij in de RTL-studio in debat zou gaan? Je bent iets op het spoor hoor!
Nee. Hij ging ervan uit dat die betaald werden van onze belastingcenten. De PvdA vindt namelijk dat iedereen die minder dan 500.000 euro per jaar verdient een drankjestoeslag moet krijgen zodat die arme mensen gratis op het terras kunnen gaan drinken.quote:
Nee daar was je niet duidelijk over.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik doe normaal, ik zag hem vanmiddag op de beelden van een livestreamer. Net als Arie Boonsma en Frank Lamers.
Hier gaan er een paar uit hun panty omdat ze niet snappen dat ik het over een ander tijdstip en locatie had.
Waar ik overigens heel duidelijk over was in mijn eerste post.
Zoek het timestamp maar op danquote:Op maandag 13 oktober 2025 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gewoon bij die gozer, Rick die als linkse jongen uit Schagen ging kijken en filmen bij de demonstratie vandaag op het Museumplein. Wat die trouwens heel leuk deed. Die was een uur te vroeg met streamen en moest plassen, dat deed die in de plaskrul naast het Concertgebouw en toen liep die terug.
Daar zie je Timmermans rondlopen, ik denk rond 12:30 op de stream. Dus voor de suchipicknick, en het bezoek aan de AH, maar na de live plaspauze in de Krul.
Ik verzin dit niet. Meerdere volgers zagen hem ook.
Inderdaad, dit zie je normaalgesproken alleen bij antifa en palliwappie demonstraties.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:02 schreef Starhopper het volgende:
Goh dat verwacht je niet met die neonazidemonstratie vanmiddag
Nou. Ik heb het voor je opgezocht. Het is 43:30 in de stream. Het is een kale man met baardje. Maar het is overduidelijk niet Timmermans. Hij lijkt er niet op. Niet elke kale man met baardje is Timmermans. Je moet niet alles letterlijk nemen wat een streamer zegt. Streamers maken ook vaak gewoon grapjes.quote:Op maandag 13 oktober 2025 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gewoon bij die gozer, Rick die als linkse jongen uit Schagen ging kijken en filmen bij de demonstratie vandaag op het Museumplein. Wat die trouwens heel leuk deed. Die was een uur te vroeg met streamen en moest plassen, dat deed die in de plaskrul naast het Concertgebouw en toen liep die terug.
Daar zie je Timmermans rondlopen, ik denk rond 12:30 op de stream. Dus voor de suchipicknick, en het bezoek aan de AH, maar na de live plaspauze in de Krul.
Ik verzin dit niet. Meerdere volgers zagen hem ook.
Ik vind het geen midden partij, maar een partij die op migratie en klimaat extreem links is, maar op economisch en sociaal vlak weer extreem rechtsquote:
Bam, even met haarfijne taalkunde bewezen dat dit verhaaltje stinkt!quote:Op maandag 13 oktober 2025 06:39 schreef StarTrek het volgende:
Vervolgens zegt hij met een accent "hoeren kind" iets wat Nederlanders niet zeggen die hebben andere scheldwoorden.
Of jij hebt gewoon extreem slecht opgelet op school, dat kan ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 06:25 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Ik vind het geen midden partij, maar een partij die op migratie en klimaat extreem links is, maar op economisch en sociaal vlak weer extreem rechts
Sterk tegenargument, volgens mij zat jij vooral te klieren op school en was je niet vaak serieusquote:Op maandag 13 oktober 2025 07:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon extreem slecht opgelet op school, dat kan ook.
Dit. Wilders moet al decennialang beveiligd worden, kan niet naar de debatten omdat hij bedreigd wordt, maar Franske krijgt een scheldwoord naar zijn kop en hij is zwaar belaagd!! Heftig!!quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:11 schreef BeriBeri het volgende:
Nou heftig hoor, dacht die klappen had gekregen etc, maar is beetje sneu schelden
Wat denk je van Baudet die gewoon in Nederland met een fles op zijn hoofd geslagen werd door Antifa.quote:Op maandag 13 oktober 2025 07:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit. Wilders moet al decennialang beveiligd worden, kan niet naar de debatten omdat hij bedreigd wordt, maar Franske krijgt een scheldwoord naar zijn kop en hij is zwaar belaagd!! Heftig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |