D66 is een middenpartij.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klimaat, inclusie, "humanitair vluchtelingenbeleid (ergo zet de sluis maar open) zijn allemaal "linkse" standpunten.
Wat nou als ik je vertel dat een overwegend rechtse partijquote:
Kijk, normalisatie van intimidatie.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:36 schreef Toine51 het volgende:
Belaagd...
Nou nou...
Toegesproken en dat was het...
Wat nou als ik je vertel dat D66 een middenpartij is. Ze hebben linkse en rechtse standpuntenquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat nou als ik je vertel dat een overwegend rechtse partijook linkse
![]()
standpunten kan hebben.
Nondeju wat word ik simpel van dat links/rechts spelletje. Ik ben linkshandig, dus dan ben ik links. Zo lijkt het vandaag de dag
Nouja prima, de kwalificatie boeit me niet. Hun partijprogramma is gewoon kut.quote:
Dan moet je er niet op gaan stemmen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja prima, de kwalificatie boeit me niet. Hun partijprogramma is gewoon kut.
Ja je snapt het weer eens niet, geeft niet, maar wees dan niet zo stellig in je dommigheid.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat nou als ik je vertel dat D66 een middenpartij is. Ze hebben linkse en rechtse standpunten
Ik zal deze tip meenemen in de besluitvorming.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan moet je er niet op gaan stemmen.
Uitgescholden. Bij belagen denk ik inderdaad aan iemand die ook fysiek wordt aangevallen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:36 schreef Toine51 het volgende:
Belaagd...
Nou nou...
linksquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zal deze tip meenemen in de besluitvorming.
En wat je van Timmermans vindt, ik denk dat hij gesprek nog aan was gegaan ook. Mits dat op een normale manier geïnitieerd was ja.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Uitgescholden. Bij belagen denk ik inderdaad aan iemand die ook fysiek wordt aangevallen.
Maar ook dit moeten we niet normaal vinden. Je spreekt iemand niet toe door met kanker te schelden en de hitler groet te doen trouwens.
Ze hadden mijn respect nog wel als ze het gesprek hadden geprobeerd aan te gaan. Maar dat kunnen dit soort idioten niet eens.
Nee want dan is het mishandeling.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Uitgescholden. Bij belagen denk ik inderdaad aan iemand die ook fysiek wordt aangevallen.
Maar ook dit moeten we niet normaal vinden. Je spreekt iemand niet toe door met kanker te schelden en de hitler groet te doen trouwens.
Ze hadden mijn respect nog wel als ze het gesprek hadden geprobeerd aan te gaan. Maar dat kunnen dit soort idioten niet eens.
Staat anders bijzonder weinig in over klimaat wat je als eerste voorbeeld geeftquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja prima, de kwalificatie boeit me niet. Hun partijprogramma is gewoon kut.
Als je een beetje verder kijkt dan je neus lang is, dan heeft D66 tijdens de vorige kabinetsonderhandelingen al kleur bekend op o.a. stikstof en klimaat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat anders bijzonder weinig in over klimaat wat je als eerste voorbeeld geeft
Dat alleen maakt ze natuurlijk niet links. Of rechts, for that matter.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je een beetje verder kijkt dan je neus lang is, dan heeft D66 tijdens de vorige kabinetsonderhandelingen al kleur bekend op o.a. stikstof en klimaat.
Die zullen niet rigoureus zijn bekeerd neem ik aan.
Och och ochquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:36 schreef Toine51 het volgende:
Belaagd...
Nou nou...
Waar? Bij Yab Yum?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:40 schreef Aberkullie het volgende:
Ik vond Frans wel lekker reageren trouwens.
“Wilt u naar binnen??”
Neuh nee hoor
Belaging, of stalking, is het stelselmatig en opzettelijk lastigvallen van een ander op zo'n manier dat het de persoonlijke levenssfeer van die persoon schendt, waardoor hij of zij zich onveilig voelt. Dit kan bijvoorbeeld door herhaaldelijk ongewenste berichten sturen, achtervolgen, dreigen, of het geven van ongewenste cadeaus. Het doel is vaak om de ander te dwingen iets te doen, niet te doen, te dulden, of om angst aan te jagen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee want dan is het mishandeling.
Ik snap de drang sowieso niet om elk standpunt in het politieke spectrum te moeten plaatsen. Maar goed, beetje offtopic allemaal. OT.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat alleen maakt ze natuurlijk niet links. Of rechts, for that matter.
Maar dit gaat ook een beetje voorbij het onderwerp
Ja hoor...quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kijk, normalisatie van intimidatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |