abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 07:57:51 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219003064
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 19:14 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dat was vast geen hitlergroet, hij heeft autisme
Beetje zoals deze mensen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 13 oktober 2025 @ 08:00:30 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219003074
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 06:39 schreef StarTrek het volgende:
De man die Timmermans uitscheld is duidelijk geen nederlander maar een Marokkaan of een Turk Ten eerste verspreekt hij zich eerst zegt hij rechts naarna links. Vervolgens zegt hij met een accent "hoeren kind" iets wat Nederlanders niet zeggen die hebben andere scheldwoorden. Als je het filmpje pauseerd zie je op 0:10 een getinte kand. Vervolgens zegt hij Timmermans hooligans.

Hieronder het filmpje
https://www.rtl.nl/nieuws(...)elaagd-op-amsterdams
Uitscheld
Naarna
Pauseerd
Kand

Ook dingen die Nederlanders niet zouden typen.

Dit lijken me ook duidelijk Turken trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219003082
quote:
11s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Uitscheld
Naarna
Pauseerd
Kand

[ afbeelding ]

Je vergeet de interpunctie en de onjuiste spatie tussen hoeren en kind.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 08:03:54 #204
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219003085
quote:

[..]
Uitscheld
Naarna
Pauseerd
Kand

[ afbeelding ]

Wat een schitterende foto.

Het kan niet anders of hier werd 'WIJ SIJN NEDURLAND!!!!!!' gescandeerd _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 13 oktober 2025 @ 08:04:27 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219003086
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 07:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit. Wilders moet al decennialang beveiligd worden, kan niet naar de debatten omdat hij bedreigd wordt, maar Franske krijgt een scheldwoord naar zijn kop en hij is zwaar belaagd!! Heftig!!
Irrelevant. Het is bekend dat er bij een aanzienlijk deel van onze progressief linkse landgenoten een dubbele standaard is. Een tijdje terug was er in de POL nog de oproep om de beveiliging van Wilders niet langer te financieren, 'stop bescherming van polariserende politici' zo stelde men.

Dat is een niveau waar we altijd boven moet staan. Ook al werd Timmermans alleen uitgescholden, het is alsnog een vorm van intimidatie en onnodig lastigvallen. Een volksvertegenwoordiger moet altijd met rust worden gelaten in diens privéleven, ongeacht de politieke affiliatie of standpunten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219003089
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 22:44 schreef Caland het volgende:

[..]
https://x.com/olthof_tom/(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w

Allemaal ingehuurd door Timmermans. Gewoon een grote false flag
Gelukkig houd Timmermans wel aan zijn diersiteitquota.

Trouwens... voor een clubje dat zo 100% voor Nederland is en vindt dat "Nederland voor Nederlanders" is is het vreemd om de Engelse taal te gebruiken. "Defend Netherlands". :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_219003113
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 03:44 schreef raptorix het volgende:
Sinds wanneer is Frans van de Joden?
Hij is niet Joods. "Jood" wordt al als een scheldwoord gebruikt sinds de Joden Christus hebben verworpen.

(niet door mij maar het heeft al heel lang een negatieve klank) Ligt eraan hoe je het gebruikt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219003123
quote:

[..]
Uitscheld
Naarna
Pauseerd
Kand

[ afbeelding ]

Flauw dat je er niet inhoudelijk op in gaat, deze jongen die timmermans uitscheld is volgens mij niet van oorsprong nederlands. Maar daar wil je niet serieus naar kijken, je valt me liever aan op mijn schrijffouten dan dat je eelijk het filmpje annaliseert en jouw mening over deze persoon geeft. Ik denk dat het gewoon een baldadige allochtone jongere is
  maandag 13 oktober 2025 @ 08:17:50 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219003141
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:14 schreef StarTrek het volgende:

[..]
Flauw dat je er niet inhoudelijk op in gaat, deze jongen die timmermans uitscheld is volgens mij niet van oorsprong nederlands. Maar daar wil je niet serieus naar kijken, je valt me liever aan op mijn schrijffouten dan dat je eelijk het filmpje annaliseert en jouw mening over deze persoon geeft. Ik denk dat het gewoon een baldadige allochtone jongere is
Ik zal zo even het filmpje annaliseren ( :D _O- ), al ontgaat het mij een beetje wat de relevantie is van de achtergrond van deze hitlergroetende tokkie die politici aanvalt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219003171
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zal zo even het filmpje annaliseren ( :D _O- ), al ontgaat het mij een beetje wat de relevantie is van de achtergrond van deze hitlergroetende tokkie die politici aanvalt.
Na de rellen in Den Haag waren ze ook al zomerkost dat er ook een Marokkaans Nederland bij stond te Sieg Heilen. Blijven vreemde snuiters die liefhebbers van uiterst rechts…
pi_219003173
quote:
7s.gif Op zondag 12 oktober 2025 22:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is een vrij land makker.
Hoe ik het zie, is dat het migratiebeleid het belangrijkste thema is van deze verkiezingen want migratie raakt veel andere beleidsterreinen zoals huisvesting, zorg, onderwijs en veiligheid etc.
Daarom vind ik het onverstandig om in deze tijden op links te stemmen, omdat linkse partijen volgens mij niet genoeg willen doen om immigratie te beperken.

Daarnaast hoor je vaak dat links zegt dat ze al twintig jaar niet hebben meegeregeerd, en dat zij dus niet verantwoordelijk zijn voor de huidige problemen. Daar hebben ze op zich een punt: in het VVD tijdperk van de afgelopen twintig jaar is er inderdaad weinig veranderd.
Maar ik kijk liever iets verder terug, naar de puinhopen van Paars. Naar mijn mening heeft vooral de PvdA toen de omstandigheden gecreëerd waarin de huidige asielcrisis kon ontstaan. Jarenlang heerste er een taboe op het onderwerp migratie.
Ik herinner me nog dat in de vroege jaren 90 (of iets later) een klasgenoot vertelde dat zijn ouders op het CD van Janmaat hadden gestemd nou, die kerel had op dat moment geen leven meer. Hij werd compleet “gecanceld” zoals we dat nu zouden noemen. Zo ging dat toen. Fortuyn was uiteindelijk degene die het onderwerp weer bespreekbaar heeft gemaakt.
Graag verwijderen
  maandag 13 oktober 2025 @ 08:25:17 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219003187
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:22 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Na de rellen in Den Haag waren ze ook al zomerkost dat er ook een Marokkaans Nederland bij stond te Sieg Heilen. Blijven vreemde snuiters die liefhebbers van uiterst rechts…
Laagbegaafden trekken laagbegaafden aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 13 oktober 2025 @ 08:49:50 #213
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219003286
quote:
Wat is daar in hemelsnaam extreem-rechts aan? Werkgevers lastigvallen met werknemers waar je niet vanaf komt, maakt het runnen van een bedrijf in Nederland niet aantrekkelijker.

Als je zo graag werkgever wil zijn probeer het eens. En als je comfortabel werknemer bent, is het niet meer dan billijk dat je zorgt dat je werkgever tevreden met je is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219003308
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat is daar in hemelsnaam extreem-rechts aan?
Wat niet, het eeuwen oude vaste contract moet versoepeld worden, een bepaalde zekerheid die we echt al een halve eeuw gehad hebben, dat afschaffen of flink versoepelen vind extreem en rechts vooral in tijden waarin alles ook nog eens zoveel duurder is geworden. Waarschijnlijk zal jij dit niet extreem vinden omdat jij er niet door geraakt zal worden
  maandag 13 oktober 2025 @ 08:57:34 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219003313
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:55 schreef StarTrek het volgende:

[..]
Wat niet, het eeuwen oude vaste contract moet versoepeld worden, een bepaalde zekerheid die we echt al een halve eeuw gehad hebben, dat afschaffen of flink versoepelen vind extreem en rechts vooral in tijden waarin alles ook nog eens zoveel duurder is geworden. Waarschijnlijk zal jij dit niet extreem vinden omdat jij er niet door geraakt zal worden
Daar is uit dat bericht in 2011 dat jij aanhaalde terecht ook een (ruime) meerderheid voor gekomen.

Het was vooral geen doen om überhaupt mensen met een vast contract te ontslaan voor die hervorming, dat is op heel veel vlakken een slecht idee. Om het aanpassen daarvan extreem rechts te noemen gaat wel heel ver.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 13 oktober 2025 @ 08:58:22 #216
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219003315
quote:
Als je een bericht van bijna 14 jaar geleden nodig hebt om je punt te maken, dan kan je je afvragen of je überhaupt wel een punt hebt.

En dan hebben we het nog niet eens gehad over of de inhoud van het bericht je punt bevestigt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 13-10-2025 09:13:34 ]
Huilen dan.
pi_219003421
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:38 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat zijn volgens jou dan de extreem-rechtse standpunten van D66? En dan geen vage beweringen, maar kom eens met stemgedrag op moties, of met punten uit het partijprogramma.
Of hier een mooie, een wethouder die voorrang geeft aan statushouders zodat het voor de Nederlandse burger nog moeilijker word om een huis te vinden. Ondanks dat het tegen de wet ingaat wat ik toch wel extreem vind van die wethouder. Van deze houding zijn de zwakkere in onze maatschap weer de duppe niet echt sociaal. En dan kun je wel een mooie verhaaltje gaan houden over mensen die opgevangen zouden moeten worden omdat het oorlog is, maar er is natuurlijk altijd wel oorlog ergens op de wereld en daarbij komen deze mensen die opgevangen zouden moeten worden nou niet bepaald uit één van onze buurlanden. In de werkelijkheid zijn de buurlanden waar veel van deze mensen vandaan komen ook nog een schatrijk

https://www.ad.nl/rijswij(...)e-voorrang~a3786f27/
pi_219003455
quote:
Nog even los van dat je terug hebt moeten graven naar 2011: wat is er extreem-rechts aan het versoepelen van het ontslagrecht?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_219003479
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:20 schreef StarTrek het volgende:

[..]
Of hier een mooie, een wethouder die voorrang geeft aan statushouders zodat het voor de Nederlandse burger nog moeilijker word om een huis te vinden. Ondanks dat het tegen de wet ingaat wat ik toch wel extreem vind van die wethouder. Van deze houding zijn de zwakkere in onze maatschap weer de duppe niet echt sociaal. En dan kun je wel een mooie verhaaltje gaan houden over mensen die opgevangen zouden moeten worden omdat het oorlog is, maar er is natuurlijk altijd wel oorlog ergens op de wereld en daarbij komen deze mensen die opgevangen zouden moeten worden nou niet bepaald uit één van onze buurlanden. In de werkelijkheid zijn de buurlanden waar veel van deze mensen vandaan komen ook nog een schatrijk

https://www.ad.nl/rijswij(...)e-voorrang~a3786f27/
Volgens mij begrijp je niet wat extreem-rechts betekent. Ik vind uitjes bij een haring ook extreem, maar dat maakt het nog niet extreem-rechts.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 13 oktober 2025 @ 09:36:10 #220
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219003494
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:32 schreef recursief het volgende:

[..]
Volgens mij begrijp je niet wat extreem-rechts betekent. Ik vind uitjes bij een haring ook extreem, maar dat maakt het nog niet extreem-rechts.
Zometeen even een extreem-rechts rondje met de hont door de wijk lopen, ik sla expres nergens linksaf.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219003496
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2025 22:56 schreef Drxx het volgende:

[..]
... Gast. :')
Tja, om hier te beweren dat het gestaged is, dat is natuurlijk notdone...

Maar wel is dat het Timmermans goed uitkomt voor de verkiezingen en hij zal dit vast gebruiken..

En bij de vorige verkiezingen hebben we ook gezien dat partijen niet vies zijn van wat toneelspel.
Zie D66 met Jetten met die "Bram"...
pi_219003535
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:32 schreef recursief het volgende:

[..]
Aah het is wel degelijk extreem , het gaat zelfs zover dat mensen geen huis meer kunnen betalen of huren en die mensen moeten ook nog eens makkelijker ontslagen kunnen worden. Voor iemand die hogeropgeleid is, is het niet zo moeilijk om weer een baan te vinden als die ontslagen word door de onstlagrecht versoepeling en een huis is vinden is voor een hogeropgeleide ook al veel makkelijker want die krijgt een veel hoger loon en kan dus veel makkelijker een huis betalen. Jij vind misschien uitjes bij de haring extreem. D66 is een partij die er is voor de hogeropgeleide en het beleid van d66 werkt de leefbaarheid van de gewone burger en de laagopgeleide burger flink tegen
pi_219003546
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:11 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Hij is niet Joods. "Jood" wordt al als een scheldwoord gebruikt sinds de Joden Christus hebben verworpen.

(niet door mij maar het heeft al heel lang een negatieve klank) Ligt eraan hoe je het gebruikt.
Als iemand veel geld heeft, dan wordt deze persoon ook meestal voor Joods uitgemaakt ;)
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 13 oktober 2025 @ 09:46:14 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219003551
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:43 schreef StarTrek het volgende:

[..]
Voor iemand die hogeropgeleid is, is het niet zo moeilijk om weer een baan te vinden als die ontslagen word door de onstlagrecht versoepeling en een huis is vinden is voor een hogeropgeleide ook al veel makkelijker want die krijgt een veel hoger loon en kan dus veel makkelijker een huis betalen.
Dus voor mensen die meer competenties hebben is het makkelijker om aan een baan te komen en voor mensen die veel geld verdienen is het makkelijker om een lening af te lossen. Nee joh :o

Wat bizar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 13 oktober 2025 @ 09:46:27 #225
3542 Gia
User under construction
pi_219003552
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 07:56 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Wat denk je van Baudet die gewoon in Nederland met een fles op zijn hoofd geslagen werd door Antifa.
Tja, die moet niet zeuren, natuurlijk. Uitgescholden worden terwijl je net kots zit uit te braken op een terrasje voor de pers, is veeeeeel erger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')