Filmpje en bron: https://www.rtl.nl/nieuws(...)elaagd-op-amsterdamsquote:Timmermans (GroenLinks-PvdA) uren voor debat belaagd op Amsterdams terras
Frans Timmermans (GroenLinks-PvdA) is kort voordat hij vanavond deelneemt aan het eerste tv-debat uitgescholden op een terras in Amsterdam. Hij werd op dat moment geïnterviewd door RTL Nieuws.
Een groepje mannen liep tijdens het interview voorbij en één ervan herkende Timmermans, zegt verslaggever Marieke van de Zilver. "Ze kwamen meteen dreigend en scheldend op hem af."
Werknemers grepen in
Van de Zilver zat zelf tussen Timmermans en de man in. "Hij probeerde mij opzij te duwen, en toen grepen de werknemers van de kroeg al adequaat in."
Timmermans zelf reageerde stoïcijns, zegt Van de Zilver. Hij vertelde van dit soort situaties al niet meer te schrikken, omdat ze zo vaak voorkomen. "Maar vervolgens is de groep van Timmermans wel meteen terug naar het hotel gegaan."
'Ze zaten vijf minuten'
Dat laatste deden ze omdat de mannen zomaar in grote appgroepen kunnen communiceren waar Timmermans zit, en dan zouden er grotere problemen kunnen ontstaan. Van de Zilver: "Dat was wel wrang, de barman kwam net met de drankjes aan. Ze zaten net vijf minuten."
Er werd eigenlijk alleen maar een taart gegooidquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Belaagd vind ik een groot woord. Een paar jochies scholden hem van een afstandje uit, met een hitler groetje erbij.
En dat is de schuld van moslims zeker?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Trumpificatie van de Nederlandse politiek.
Geen discussie, geen debat, persoon niet los kunnen zien van ideeën...
Nee, geweld, geschreeuw en demoniseren.
Gaat lekker.
Wat bedoel je hiermee? Pim Fortuyn?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd eigenlijk alleen maar een taart gegooid
Zijn hersencellen moesten wel heel hard werken om de juiste woorden te vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
“Rechtse kanker linker hoerenkind” was het.
Maar hij moest ook nog zijn """mondkapje""" op zijn plaats houden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn hersencellen moesten wel heel hard werken om de juiste woorden te vinden.
Ja, ik wist ook even niet waar hij nou precies voor uitgescholden werd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
“Rechtse kanker linker hoerenkind” was het.
Haha ja totaal niet bedreigend dat iemand scheldend en kankerend met gezichtsbedekking op je af komt lopen, wat een aansteller weer he die Frans, dat hij meteen naar binnen wil en alle debatten afblaastquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:11 schreef BeriBeri het volgende:
Nou heftig hoor, dacht die klappen had gekregen etc, maar is beetje sneu schelden
Je vergeet de hitlergroet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha ja totaal niet bedreigend dat iemand scheldend en kankerend met gezichtsbedekking op je af komt lopen, wat een aansteller weer he die Frans, dat hij meteen naar binnen wil en alle debatten afblaast
Je moet het wel een beetje aandikken natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Belaagd vind ik een groot woord. Een paar jochies scholden hem van een afstandje uit, met een hitler groetje erbij.
Belaagd is beetje overdreven, dat knaapje is binnen 2sec weer wegquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha ja totaal niet bedreigend dat iemand scheldend en kankerend met gezichtsbedekking op je af komt lopen, wat een aansteller weer he die Frans, dat hij meteen naar binnen wil en alle debatten afblaast
Er moet wel iemand hen verteld hebben dat hij daar zat, want hij zat heel ver weg, dat zag je niet zo van de straat. (als je het niet zou weten) Dat lijkt me best eng.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:21 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Belaagd is beetje overdreven, dat knaapje is binnen 2sec weer weg
Nou die persoon is wel het meest irritante kwalletje wat ik de laatste decennia heb gezien.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Trumpificatie van de Nederlandse politiek.
Geen discussie, geen debat, persoon niet los kunnen zien van ideeën...
Nee, geweld, geschreeuw en demoniseren.
Gaat lekker.
Ik heb bezwaar tegen veel van zijn politieke ideeën.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:23 schreef halfway het volgende:
[..]
Nou die persoon is wel het meest irritante kwalletje wat is de laatste decennia heb gezien.
Timmermans? Ja, vind ik ook. Maar hij hoeft niet te worden uitgescholden op het terras.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:23 schreef halfway het volgende:
[..]
Nou die persoon is wel het meest irritante kwalletje wat ik de laatste decennia heb gezien.
Bedankt voor het direct bevestigen van mijn punt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:21 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Belaagd is beetje overdreven, dat knaapje is binnen 2sec weer weg
Oh goed dat je het zegt, kan dan meteen even doorgeven worden aan de wij zijn Nederland-telegram groepenquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:26 schreef BeriBeri het volgende:
Beetje sneue actie, maar hij zegt zelf dat die het vaker meemaakt, en er niet van schrikt
Ooh dat ja.quote:
Ook Lospedrosa toont zijn ware aardquote:
Je doelt hiermee op zowel extreem-rechtse nitwits als extreem-linkse radicalen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En het maar raar vinden dat steeds minder mensen opstaan om de politiek in te gaan.
Elk figuur die dit soort dingen niet volledig afkeurt (of je nou links of rechts bent), inclusief de semi lolbroeken hier, mag toch echt bij zichzelf beginnen te rade te gaan waarom de politiek in Nederland zo slecht is: ja, daar zijn jullie een flink deel van de oorzaak van.
Je kan van dit soort ‘Defend Netherlands’ types niet echt verwachten dat ze hierover logisch nadenken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Timmermans is geboren in Maastricht en dan ook gewoon katholiek lees ik, in een interview van een EO programma
Wat lult die gast dan over Joods?
Waarom moet hij dat nogmaals bevestigen? Er staat in zijn post toch echt 'of je nou links of rechts bent'.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je doelt hiermee op zowel extreem-rechtse nitwits als extreem-linkse radicalen?
Eens.
Omdat het om het extreme en radicale element gaat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom moet hij dat nogmaals bevestigen? Er staat in zijn post toch echt 'of je nou links of rechts bent'.
Zo begon het belagen van Pim Fortuyn ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd eigenlijk alleen maar een taart gegooid
Mensen, ja ook politici, mogen zitten op elk terras dat ze willen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:42 schreef -river- het volgende:
Het was dan ook niet zo slim van baardmans om juist vandaag in Amsterdam op een terras te gaan zitten.
defend Netherlandsquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan van dit soort ‘Defend Netherlands’ types niet echt verwachten dat ze hierover logisch nadenken.
Grammaticaal klopt het ook niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
defend Netherlands
Wat een belachelijke naam ook weer. In de naam zit al de achterlijkheid verwerkt. Praat gewoon Nederlands man.
Lees anders de zin die je hierboven opgeschreven hebt nog een paar keer en denk eens goed na over wat er staat. Misschien begint het lampje dan te branden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:26 schreef BeriBeri het volgende:
Beetje sneue actie, maar hij zegt zelf dat die het vaker meemaakt, en er niet van schrikt
Lijkt me sowieso heel gezellig om met die Limbo-katholiek te wijnen op het terras. Zolang het niet over politiek gaat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
Hij blijft in ieder geval lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |