Denk er stevig aan om de hele verkiezingen gewoon uit te zitten dit jaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Wel fijn dat je als politicus gewoon je werk kan doen zonder beveiliging en of belaagd te worden als je op het terras zit.
Dit land holt echt achteruit
Het is wel ironisch dat de "voorvechters van des Vaderlands" doorgaans de types zijn die hun voorouders uit hadden gekotst.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grammaticaal klopt het ook niet.
Maar dat heb ik altijd al gehad bij de zogenaamde Henk Bres-achtige hoeders der Nederlandsche cultuur. Dat het altijd van totaal falen omgeven is.
Nou, nou, met Timmermans wordt het er absoluut niet beter op. Dat is één ding wat zeker is. Met Wilders ook niet overigens. Welk kabinet we ook gaan krijgen, het wordt allemaal niks.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:58 schreef Elzaas het volgende:
PVV aanhang is een beetje bang dat Timmermans de verkiezingen gaat winnen. Ze raken een beetje in paniek. Net als Wilders die niet bij het RTL debat vanavond om 21.30 gaat verschijnen.
Kan hij bij een Nederlaag roepen dat hij zijn campagne niet goed heeft kunnen voeren. Dat wordt zijn excuus straks.
GL/PvdA heeft een van de beste van de doorgerekende plannen. PVV heeft NIKS.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, nou, met Timmermans wordt het er absoluut niet beter op. Dat is één ding wat zeker is. Met Wilders ook niet overigens. Welk kabinet we ook gaan krijgen, het wordt allemaal niks.
Het is geen belagen. En anders maakt het toch niet uit joh; het gebeurt vaker en hij is het gewend.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Wel fijn dat je als politicus gewoon je werk kan doen zonder beveiliging en of belaagd te worden als je op het terras zit.
Dit land holt echt achteruit
Ik denk dat we met Timmermans wel een iemand hebben die beter dit land kan leiden dan Wilders, Yesliguz, en de rest van het rechtse zooitje BBB en Ja21 die het bij de vorige kabinetten heeft gedaan. Die mensen zijn gewoon niet geschikt en komen alleen maar met niet te realiseren onzin.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, nou, met Timmermans wordt het er absoluut niet beter op. Dat is één ding wat zeker is. Met Wilders ook niet overigens. Welk kabinet we ook gaan krijgen, het wordt allemaal niks.
Plannen goed voor wie?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
GL/PvdA heeft een van de beste van de doorgerekende plannen. PVV heeft NIKS.
Ik heb op dit forum geleerd dat geweld en intimidatie okay is als je maar voor de juiste kant bent.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is geen belagen. En anders maakt het toch niet uit joh; het gebeurt vaker en hij is het gewend.
En het heeft Piri.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
GL/PvdA heeft een van de beste van de doorgerekende plannen. PVV heeft NIKS.
Hij is het gewend, dus niets aan de hand. Is ook niet intimiderend of bedreigend ofzo. Wordt ie hard van. Watje.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is geen belagen. En anders maakt het toch niet uit joh; het gebeurt vaker en hij is het gewend.
Maak daar maar 20 jaar van hoor. Hoewel niet elke mp even rechts was, was het beleid dat welquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:12 schreef Elzaas het volgende:
[..]
Ik denk dat we met Timmermans wel een iemand hebben die beter dit land kan leiden dan Wilders, Yesliguz, en de rest van het rechtse zooitje BBB en Ja21 die het bij de vorige kabinetten heeft gedaan. Die mensen zijn gewoon niet geschikt en komen alleen maar met niet te realiseren onzin.
Het wordt tijd met mensen met visie. Jetten, Bontenbal en Timmermans zijn gewoon politici die realistische ideeen hebben.
Ik heb altijd rechts gezeten, maar alles wat nu bij rechts zit is gewoon te dom voor woorden. Daar ga ik niet meer op stemmen want dat is allemaal kut voor bestuur van dit land. Dat hebben we de afgelopen 2 jaar gezien.
Dit. Je kunt het een lul van een gozer vinden, en dat vind ik. Maar het gedachtegoed van Frans dient uitsluitend in de politieke arena uitgevochten te worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:01 schreef RotatoR het volgende:
Ronduit verwerpelijk. Ik word echt schijtziek van die mongolen die politici aanvallen.
Loost Timmermans GL, had ik er nog op kunnen stemmen, wellicht.quote:
Dat is niet helemaal waar. De PvdA heeft ook meegeregeerd en de laatste jaren heeft D66 een progressieve stempel proberen te drukken op kabinetsplannen, op thema's als klimaat en stikstof.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maak daar maar 20 jaar van hoor. Hoewel niet elke mp even rechts was, was het beleid dat wel
Je zegt het zelf alquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. De PvdA heeft ook meegeregeerd en de laatste jaren heeft D66 een progressieve stempel proberen te drukken op kabinetsplannen, als thema's als klimaat en stikstof.
Het was overwegend rechts beleid. Dat er wat sprenkeltjes overheen zijn gestrooid doet er niet aan af.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. De PvdA heeft ook meegeregeerd en de laatste jaren heeft D66 een progressieve stempel proberen te drukken op kabinetsplannen, als thema's als klimaat en stikstof.
Eens hoor. Maar er hebben ook genoeg vooraanstaande PvdA'ers en D66'ers ministerposten gehad op belangrijke dossiers.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was overwegend rechts beleid. Dat er wat sprenkeltjes overheen zijn gestrooid doet er niet aan af.
Zowel d66 als PvdA hebben daar trouwens ook flink de prijs voor betaald.
D66 is niet links.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was overwegend rechts beleid. Dat er wat sprenkeltjes overheen zijn gestrooid doet er niet aan af.
Zowel d66 als PvdA hebben daar trouwens ook flink de prijs voor betaald.
Nee, extreem linksquote:
Klimaat, inclusie, "humanitair vluchtelingenbeleid (ergo zet de sluis maar open) zijn allemaal "linkse" standpunten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |