Haten op schuddebuikjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:28 schreef Radegast het volgende:
Zijn dat brokjes van de kat of van de hond?
Schuddebuikjes zijn kleine speculaasjes, geen kruidnotenquote:
Is gewoon speculaasquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:36 schreef Puzzie het volgende:
En daarnaast een broodje met nep pepernoten
Nep zooiquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is gewoon speculaas
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:36 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso al boter op brood
[ afbeelding ]
Is het geen smeerworst op peperkoek?quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:28 schreef Radegast het volgende:
Zijn dat brokjes van de kat of van de hond?
quote:
quote:
Mikeytt heeft wel zijn smaak van zijn oma geërfd ....quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:36 schreef Puzzie het volgende:
En daarnaast een broodje met nep pepernoten
Zoveel? Echt weer die Hollandersquote:
Is maar 1 boterham met zoetigheidquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik krijg serieus braakneigingen. Al die zoetigheid op brood en dan ook nog eens boter
Forse boterhammen dan, maar de boter zit op allesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is maar 1 boterham met zoetigheid
Weinig mensen in dit land die betere smaak hebben dan ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:11 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb letterlijk nog nooit een foto van jouw eten gezien waarbij ik zoiets had van: oe lekker!
Het lijkt alsof je elke keer naar een lege frigo gaat en een kast met spinnenwebben en dan alles bij elkaar gooit wat ook maar enigszins eetbaar en te vinden is
Brood zonder boter is als een schip zonder roerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Forse boterhammen dan, maar de boter zit op alles
Wansmaak jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weinig mensen in dit land die betere smaak hebben dan ik
Eerder als een kliko zonder vuilnis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Brood zonder boter is als een schip zonder roer
Hahahahaha,, ik had zo'n opa, die maakte 'gebakjes' van m'n boterhammen. Ik vind het wel enorm lief.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:26 schreef Mikeytt het volgende:
Kijk eens wat voor lekkers mijn oma heeft gemaakt voor mijn lunch
Soms denk ik dan: Elders in Europa zou dit nooit gegeten wordenWat is dat kut hé??
Moet soms toch de superioriteit van de Nederlandse lunch waarderen. Stel dat ik in Frankrijk geboren was... Dan zou ik hier nooit van hebben genotenbrrr
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is gewoon speculaas
[ afbeelding ]
Daarmee bedoel je dat ie er een soort dubbeldekkers van maakte?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hahahahaha,, ik had zo'n opa, die maakte 'gebakjes' van m'n boterhammen. Ik vind het wel enorm lief.
Nee op ieder sneetje brood een ander belegquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je dat ie er een soort dubbeldekkers van maakte?
Gefeliciteerd, je komt in een topic van mikey met zowaar een nog wanstaltiger ideequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb schuddebuikjes met stukjes witte chocolade erdoor
ik eet dat meestal op friesch brood en roggebrood
heb dat niet zelf verzonnen is gewoon te koop in de winkelquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:57 schreef Durmada het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je komt in een topic van mikey met zowaar een nog wanstaltiger idee
Oh ja, zo doe ik het ook altijd omdat ik het altijd zo heb gekendquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee op ieder sneetje brood een ander beleg
Schuddebuikjes op roggebroodquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb schuddebuikjes met stukjes witte chocolade erdoor
ik eet dat meestal op friesch brood en roggebrood
Niks mis meequote:
Ik kom echt steeds meer users die geen kaas lusten.... begint een epidemie te wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:44 schreef vaarsuvius het volgende:
blech! het enige wat ik zou lusten daarvan is die met hagelslag (en de stukjes paprika, ik neem aan dat je die los opeet)
die weten niet hoeveel vezels daarin zit denk ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Schuddebuikjes op roggebrooder zijn dus serieus mensen die roggebrood niet lusten
Nooit over nagedacht eigenlijk, maar ik zie dat er 30% meer vezels in zitten inderdaadquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die weten niet hoeveel vezels daarin zit denk ik
boter lust ik welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:08 schreef Mikeytt het volgende:
In dit topic:
> kaas is vies
> boter op brood is vies
> leverworst is vies
> schuddebuikjes zijn vies
> grillworst is vies
Wat eten die mensen
chocopasta vind ik niet zo lekker op broodquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
boter lust ik wel
verder doe ik regelmatig op brood
-ham ( hollandse ham of seranoham)
-salami
-tonijn met rucola sla
-aardbeienjam
-chocopasta
-calve pindakaas
- tomaat komkommer en bacon
- geroosterde boterham met gestampte muisjes ( boter laten smelten en dan de muisjes)
- tuinkers met citroen en suiker
-radijsjes
- en natuurlijk hagelslag
- toast met marmelade
roggebrood lust ik ook, maar daar doe ik niks op, ik eet het meestal met soep
dat is de klassieker, maar ik merkte dat ik het zonder ook wel lekker vind en ik wat minder spek en boter is goed voor me .quote:
alles mis mee, witbrood is er alleen voor speculaas, verder niets andersquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niks mis meespeculaaskoekjes ook op volkorenbrood. Witbrood is alleen voor chocopasta
Omdat jij er woontquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:25 schreef matigeuser het volgende:
Waarom komt kanker toch zoveel voor in dit land?
Vroeger kocht je gewoon een pak speculaaskoekjes. Veel goedkoper. Blijkbaar houden mensen van opgelicht worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is gewoon speculaas
[ afbeelding ]
ja er zijn 2 andere actieve topics en die zijn nog kutterquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:05 schreef Näsenbar het volgende:
Besef: mensen haten op @:mikeytt maar hij post een foto van zijn lunch en we zitten al op pagina 3 van dit topic
4 boterhammenquote:
Van binnen weet ook iedereen dat dit de superieure lunch is. Liever dit dan een caesar salade of een smoothiebowlquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:05 schreef Näsenbar het volgende:
Besef: mensen haten op @:mikeytt maar hij post een foto van zijn lunch en we zitten al op pagina 3 van dit topic
Degene die bloemkoolpap heeft bedacht... levenslang gevangenis.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:20 schreef Pharkus het volgende:
Ik dacht dat dit topic over bloemkool met een papje ging.
Dan heb jij nog nooit een goede bento box gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van binnen weet ook iedereen dat dit de superieure lunch is. Liever dit dan een caesar salade of een smoothiebowl
Dat ze dit in andere landen niet kennen. Duh.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wat is je klacht precies @:mikeytt ?
Misquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ze dit in andere landen niet kennen. Duh.
Godenvoer
Klop tmaar Schuddebuikjes zijn een stuk kleiner zodat je op meerdere in een keer kunt kauwen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is gewoon speculaas
[ afbeelding ]
In België heb je geen schuddebuikjes toch??quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misin België kennen we dat ook. (Toch een deel ervan)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |