Zolang hij dat maar niet doet met Engelbewaarder...quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 08:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Tenzij Freek nog even aangeeft dat Fix You zijn lievelingslied is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat zei hij? Qua leeftijd past zijne excellentie nu hij bijna 58 is wel in de V15quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:11 schreef Tussle266 het volgende:
Die reactie van Don Leo op het binnenkomen van David G in de V15 is wel echt goud.
Hij bleef wel beleefd maar ‘hij had nooit verwacht de woorden David Guetta in de V15 uit te spreken, maar als jullie dat willen’.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:18 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Wat zei hij? Qua leeftijd past zijne excellentie nu hij bijna 58 is wel in de V15
SPOILER: 97-76Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat snap ik wel.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bloody MF asshole was wel de 'ik wil wel eens samen zingen'-aanleiding voor Gary.
oke, nummer 82 dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Minst favoriete nummers uit het blokje 100-76:
81 The Byrds - Eight Miles High:
Sign of the Times vind ik wel echt meer dan prima, met afstand de beste van Harry Styles. Die was echt geen seconde in gevaar.quote:
Nog even hierop inhaken: daarvan zijn er 147 vaker dan eens gedraaid. Als we Lichtje Branden (vanwege die topsongweek) buiten beschouwing laten, dan heeft de koploper 7 draaibeurten gehad. Daarna 4 liederen met 5 plays en 10 liederen met 4 plays. Het blijft een theorie, maar ik ben er wel vrij zeker van dat we die 15 liedjes allemaal mogen verwelkomen over een maand.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef Tussle266 het volgende:
We hebben vandaag het 1300e liedje (na opschoning) gehad dat kans op een keuzelijstplekje maakt.
Kiwi is ook wel prima.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sign of the Times vind ik wel echt meer dan prima, met afstand de beste van Harry Styles. Die was echt geen seconde in gevaar.
Welke was dit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef Tussle266 het volgende:
We hebben vandaag het 1300e liedje (na opschoning) gehad dat kans op een keuzelijstplekje maakt.
Alison Moyet - Love Letters. Maar 1x gedraaid en (verbazingwekkend genoeg) 20 miljoen streams. Dus deze vermelding op deze plek is de enige eer die dit liedje gaat behalen waarschijnlijk. Of Alison moet mazzel hebben als de lootjes getrokken worden.quote:
Wel mooi dat kanshebbers op keuzelijstintrede ook niet uit 2025 of 2024 kunnen komenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Alison Moyet - Love Letters. Maar 1x gedraaid en (verbazingwekkend genoeg) 20 miljoen streams. Dus deze vermelding op deze plek is de enige eer die dit liedje gaat behalen waarschijnlijk. Of Alison moet mazzel hebben als de lootjes getrokken worden.
SPOILER: 72-51Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rufus Wainwright en zijn zus Martha (van dat nummer met Snow Patrol uit één van die vorige blokjes) zijn kinderen van één van de zangeressen van dit lied? Wat een bizar en voor mij onbekend feitje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
71 Kate & Anna McGarrigle - Complainte pour Ste. Catherine
Een van de laatste échte Top 2000-nummers voor mij, al staan er nog wel wat bij die ik ook heb leren waarderen door de lijst. Bij sommigen zit daar nog wel een verhaaltje achter, hierbij niet. Maar deze ken ik echt puur door de Top 2000, waar hoor je dit verder tenslotte nog? De Canadese zussen, die later ook met de kinderen van Kate (Rufus/Martha Wainwright) samen zongen. Dit beste Franstalige lied uit de lijst is niet echt een typisch Frans lied - geen chanson, meer een lekker kattig folknummer waarin de Canadese politiek wordt gesloopt. Veel te dure benzine - en ze doen maar niks aan al die waardeloze muggen in het land. Mooie samenzang ook bij dit lied wat tussen 1999 en 2015 de lijst haalde. Plek 504 in 2001 was de beste positie, maar na 2015 zat het er vanaf plek 1550 ineens op. Dat was die tijd, tenslotte.
Akkoord, Brothers in Arms is ook wel een traag liedquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Private Investigations de aller beste DS noemen..dan klopt er volgens mij iets niet en hebben we nog maar 49 nrs te gaan
Lay out van de stempagina was weer kutquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:39 schreef Tussle266 het volgende:
Dus ik heb wel 35 van die vakjes gekleurd, maar het waren allemaal solo-artiesten die niet kende en al die liedjes leken over plaatsnamen te gaan. Dus ik weet niet of we wel wat van die lijst mogen verwachten straks.
Ik moest beschamend lang nadenken en toen lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:39 schreef Tussle266 het volgende:
Dus ik heb wel 35 van die vakjes gekleurd, maar het waren allemaal solo-artiesten die niet kende en al die liedjes leken over plaatsnamen te gaan. Dus ik weet niet of we wel wat van die lijst mogen verwachten straks.
Toch wonderlijk hoe die keuzelijst werd samengesteld. Zeker van de band PVV zijn er een hoop nummers opgekomen die wel in de database van Radio 2 staan maar die nooit opvallenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:39 schreef Tussle266 het volgende:
De inhoud ook, dus dat past wel bij elkaarquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lay out van de stempagina was weer kut
Daar hebben ze gewoon random een paar albums van in gesmeten en zelfs als je er op stemt worden ze toch nooit gedraaid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch wonderlijk hoe die keuzelijst werd samengesteld. Zeker van de band PVV zijn er een hoop nummers opgekomen die wel in de database van Radio 2 staan maar die nooit opvallen
De meeste nummers gezongen door voetballers zijn niet echt de moeite waard, dus laat die van de Puttense Voetbal Vereniging er ook maar uitquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Willen jullie meer of minder PVV in de lijst?
SPOILER: 47-26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vergeet MICHAEL (of Maikel, zo u wilt) niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben jullie wel eens Play Free bird! gehoord bij een optreden?
Ik ben meer bekend met Slayuuurrrrr en Broek uit!
Nooit gehoord..wel jaren Theoooo op Lowlandsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet MICHAEL (of Maikel, zo u wilt) niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |