quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Overigens was Machado genomineerd door, onder anderen, Rick Scott, de pro-Trump gouverneur van Florida.
Seal Team Six aka DevGru bestaat in totaal uit zo'n 200 tot 300 man.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:12 schreef myShizzle het volgende:
Ah dus dįįrom is het seal team dat Bin Laden heeft afgemaakt in Venezuela gespot
Nou ja, ik weet niet, hij is ook bootjes aan het opblazen in Venezuela en Colombia waarvoor nog geen bewijs is geleverd dat het daadwerkelijk om drugs ging. Heeft gedreigd met invasie van Canada, Groenland en Mexico. Zit ook steeds alle glorie op te eisen voor staakt het vuren in oorlogen waar hij weinig mee te maken had. Spuit constant polariserende leugens en probeert 2 kampen in Amerika tegenover elkaar op te zetten. Valt eigenlijk Amerikaanse steden binnen met de national guard... Dan zal hij eerst nog vergelijkbare vredes moeten bewerkstelligen in 10 andere conflicten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op z'n vroegst dus volgend jaar. Als dit nu goed uitpakt, heeft ie hem, samen met de anderen die hieraan hebben gewerkt, verdiend. Maar op dit moment is het allemaal nog broos en zijn het vooral intenties. Dat is nog geen prijs waard.
Noorwegen gaat het nu wel moeten ontgelden, vrees ik.
Wat ze gemeen hebben is dat zowel de Amerikaanse regering als deze mevrouw geen voorstander van de Venezolaanse regering zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Overigens was Machado genomineerd door, onder anderen, Rick Scott, de pro-Trump gouverneur van Florida.
hahahahahahahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Zeker, dus dat snap ik ook wel, maar dat uitgerekend een door Scott genomineerde vrouw nu de prijs krijgt die Trump koste wat het kost wilde hebben vind ik toch wel erg komisch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat ze gemeen hebben is dat zowel de Amerikaanse regering als deze mevrouw geen voorstander van de Venezolaanse regering zijn.
Ja, oke. Als je ook naar hte grotere plaatje kijkt (Department of Defense omdopen naar Department of War is ook bepaald niet peaceful) verdient hij hem nooit. Maar puur voor deze oorlog mocht ie op een fatsoenlijke manier ten einde komen en mocht er een goede, blijvende oplossing komen voor het probleem Israel-Palestina, heeft ie een kansje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:16 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet, hij is ook bootjes aan het opblazen in Venezuela en Colombia waarvoor nog geen bewijs is geleverd dat het daadwerkelijk om drugs ging. Heeft gedreigd met invasie van Canada, Groenland en Mexico. Zit ook steeds alle glorie op te eisen voor staakt het vuren in oorlogen waar hij weinig mee te maken had. Spuit constant polariserende leugens en probeert 2 kampen in Amerika tegenover elkaar op te zetten. Valt eigenlijk Amerikaanse steden binnen met de national guard... Dan zal hij eerst nog vergelijkbare vredes moeten bewerkstelligen in 10 andere conflicten.
Heh ja, dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, dus dat snap ik ook wel, maar dat uitgerekend een door Scott genomineerde vrouw nu de prijs krijgt die Trump koste wat het kost wilde hebben vind ik toch wel erg komisch.
De volgende die de gevangenis in moet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:17 schreef Olga het volgende:
[..]
hahahahahahaha
Scott zal bij trump op het matje moeten komen
Nou, de concurrentie is moordend. Hij zal het dan toch moeten opnemen tegen Putin en Kim Jong-Un.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:15 schreef rutger05 het volgende:
Ik las vandaag in de Volkskrant in dit artikel (premium) dat het comité doorgaans ergens tussen midden augustus en eind september een beslissing neemt, dus meer recente ontwikkelingen zijn niet meegenomen in de beslissing.
https://www.volkskrant.nl(...)ijdag-kans~badd2d2f/
Mooi in elk geval dat deze dappere dame de prijs heeft gekregen en het is goed mogelijk dat president Trump deze prijs alsnog volgend jaar krijgt toegekend.
Het is al een woke price in the comments van Steve.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
Hihihihi
Dat wordt later vandaag weer een MAGA-meltdown.![]()
Dat is zo te lezen een mythe/misvattingquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Seal Team Six aka DevGru bestaat in totaal uit zo'n 200 tot 300 man.
De specifieke operators die Bin Laden gedood hebben zijn allemaal dood (helikopter crash).
Ik zou bijna een Truth Social-account aan gaan maken om live mee te lezen. Maar nee, toch maar niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
Hihihihi
Dat wordt later vandaag weer een MAGA-meltdown.![]()
Zo typischquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is al een woke price in the comments van Steve.
Tsjah, sektariers...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
Z
[..]
Zo typisch
Eerst vind Maga dat hij hem verdiend heeft.
En nu hij hem niet krijgt is het opeens woke
Ik las dat ze ook door Marco Rubio was genomineerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, voormalig gouverneur, tegenwoordig senator, mijn foutquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Overigens was Machado genomineerd door, onder anderen, Rick Scott, de pro-Trump gouverneur van Florida. Ik las dat ze ook door Marco Rubio was genomineerd![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo typisch
Eerst vind Maga dat hij hem verdiend heeft.
En nu hij hem niet krijgt is het opeens woke
Een tegenstandster van het Venezolaanse regime, waarmee Trump aan het bakkeleien is, de ironie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:45 schreef Montagui het volgende:
Een Venezolaanse, en niet Trump, de ironie.
En dat terwijl hij de de oorlog tussen Cambodja en Armeniė heeft gestopt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:00 schreef Zoddie het volgende:
Valt Iran aan, in zijn vorige termijn ook al, bombardeert speedboten op zee, stuurt leger naar eigen steden, hernoemd department of war ipv defense, wilt Nobelprijs voor vrede.
En tussen Azerbeidzjan en Albanie!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dat terwijl hij de de oorlog tussen Cambodja en Armeniė heeft gestopt!
En hij heeft ook nog eens flink bezuinigd op taalonderwijs!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:12 schreef Fok-it het volgende:
Wilde Canada en Groenland annexeren
Stuurt mensen zonder proces naar Guantanamo
Dreigt op zijn gorillas met een derde wereldoorlog op live-tv
Geeft een pardon aan Capitool bestormers
Wilt Nobelprijs
Hier kan je toch wel een hele dag mee vullen
Ah vandaar dat hij de president van Liberie complimenteerde dat hij zo goed Engels sprak. Dat is ook wel prijzenswaardig natuurlijk in een Engelssprekend landquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:13 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
En hij heeft ook nog eens flink bezuinigd op taalonderwijs!
Wat overigens een bewust geplande zet is door het team. Met het doel om die prijs van z'n waarde te strippen, waardoor het geloof in de kracht van echte rechtvaardigheid (niet de radicaal rechtse versie) tot een dieptepunt keldert.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
Trump heeft ook wel een ongekend talent om zichzelf enorm voor lul te zetten. De enige reden waarom het grappig is dat hij de Nobelprijs niet krijgt, is omdat hij er zo opzichtig en schaamteloos naar liep te hengelen.
Anders had geen haan ernaar gekraaid.
Je vergeet nog:quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:06 schreef Fok-it het volgende:
30k leugens in zijn presidentschap
Verdoezelt Epsteinfiles
Noemt zijn eigen overleden soldaten losers
En zijn eigen dochter voluptueus
En een tienjarige date waardig
En zijn politieke tegenstanders de vijand
Wilt de Nobelprijs
Het is Vrede, niet bevredigen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Jammer dat Epstein hem niet postuum heeft gewonnen. Ook benieuwd naar de sancties richting Noorwegen.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:00 schreef Zoddie het volgende:
Valt Iran aan, in zijn vorige termijn ook al, bombardeert speedboten op zee, stuurt leger naar eigen steden, hernoemd department of war ipv defense, wilt Nobelprijs voor vrede.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:06 schreef Fok-it het volgende:
30k leugens in zijn presidentschap
Verdoezelt Epsteinfiles
Noemt zijn eigen overleden soldaten losers
En zijn eigen dochter voluptueus
En een tienjarige date waardig
En zijn politieke tegenstanders de vijand
Wilt de Nobelprijs
Ik las snel 3 keer Wint ipv Wilt en was even in de warquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:12 schreef Fok-it het volgende:
Wilde Canada en Groenland annexeren
Stuurt mensen zonder proces naar Guantanamo
Dreigt op zijn gorillas met een derde wereldoorlog op live-tv
Geeft een pardon aan Capitool bestormers
Wilt Nobelprijs
Hier kan je toch wel een hele dag mee vullen
- Rusland aangemoedigd bondgenoten(ons) aan te vallenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je vergeet nog:
- breekt de democratische rechtstaat af
- vervolgt politieke tegenstanders
- ondermijnt het internationaal recht
- zoekt ruzie met bondgenoten en vijanden
- hitst burgers tegen elkaar op
- ...
'Wilt' is dan ook fout in deze, dus ik begrijp je vergissing welquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik las snel 3 keer Wint ipv Wilt en was even in de war
Wil je mij bevredigen?quote:
Dat had het al langer niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:40 schreef PzKpfw het volgende:
Als Trump deze prijs wint dan heeft een Nobelprijs ook geen enkele waarde meer.
Dat bedoel ik, bedankt voor de verduidelijking.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een tegenstandster van het Venezolaanse regime, waarmee Trump aan het bakkeleien is, de ironie.
5d plottwist Noorwegen heeft dit gedaan om zo Trump Venezuela aan te laten vallen om zo een concurrent van hun natural resources uit de weg te ruimen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:31 schreef MichaelScott het volgende:
Potentiėle plottwist: Trump grijpt dit aan om militair ingrijpen in Venezuela te rechtvaardigen.
Samen met Rabin, als Trump hem nu had gewonnen had Hamas dat ook gedaan dus dit is een argument van lik me vestjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat had het al langer niet.
Yasser Arafat heeft hem zelfs eens gewonnen
Maar Trump heeft geen doden op zijn gewetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen met Rabin, als Trump hem nu had gewonnen had Hamas dat ook gedaan dus dit is een argument van lik me vestje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |