Dat hoop ik ook. Je hebt niet vaak het toonbeeld van fatsoen aan de macht in Amerikaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:33 schreef GerryDV het volgende:
Die gaat Trump wel in de wacht slepen hoop ik.
Heeft er meer voor gedaan dan Obama destijds...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:40 schreef PzKpfw het volgende:
Als Trump deze prijs wint dan heeft een Nobelprijs ook geen enkele waarde meer.
Ik zie zelf Putin wel als goede optie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Gedeelde eerste plek Trump met Netanyahu denk ik
Al stopt hij alle oorlogen op de aardkloot komt het hem nog niet toe. Het zou ook niet het enige criterium moeten zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:56 schreef heywoodu het volgende:
Overigens ben ik nog best wel van mening dat Trump hem zou mogen krijgen als de "vredes" duurzaam blijken te zijn. Die prijs geven voor Gaza is natuurlijk enórm veel te vroeg nu, eerst maar eens afwachten hoe de vlag er daar over een maand of wat bij hangt.
Dat is snel aangepast!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:01 schreef heywoodu het volgende:
Deze Venezolaanse dame.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mar%C3%ADa_Corina_Machado
De criteria staan in het testament van wijlen Freddie Nobel, het is zijn geld immers.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al stopt hij alle oorlogen op de aardkloot komt het hem nog niet toe. Het zou ook niet het enige criterium moeten zijn
Lang niet iedereen die de prijs heeft gekregen heeft voor een ommekeer gezorgd, lijkt me? Het gaat niet per se om het eindresultaat, maar ook om het blijven vechten. Russische journalisten die hem kregen hebben nou ook niet bepaald kunnen zorgen voor vrije media in Rusland.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar wat heeft zij dan bereikt voor de vrede, laatste keer dat ik checkte was Maduro nog steeds aan de totalitaire macht daar.
Op z'n vroegst dus volgend jaar. Als dit nu goed uitpakt, heeft ie hem, samen met de anderen die hieraan hebben gewerkt, verdiend. Maar op dit moment is het allemaal nog broos en zijn het vooral intenties. Dat is nog geen prijs waard.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:56 schreef heywoodu het volgende:
Overigens ben ik nog best wel van mening dat Trump hem eventueel zou mogen krijgen als de "vredes" duurzaam blijken te zijn. Die prijs geven voor Gaza is natuurlijk enórm veel te vroeg nu, eerst maar eens afwachten hoe de vlag er daar over een maand of wat bij hangt. Het is buiten dat verder natuurlijk gewoon raar om er zo campagne voor te voeren en het zo overduidelijk neer te zetten als iets dat je wilt 'winnen' om je ego te strelen.
Ja, Trump gaat dit sowieso zien als een soort aanval op hem persoonlijk. Zeker weten dat hij op social media hier iets over gaat zeggen, inclusief een semi-verkapt afkraken van Machado en tegelijk ophemelen van zichzelf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op z'n vroegst dus volgend jaar. Als dit nu goed uitpakt, heeft ie hem, samen met de anderen die hieraan hebben gewerkt, verdiend. Maar op dit moment is het allemaal nog broos en zijn het vooral intenties. Dat is nog geen prijs waard.
Noorwegen gaat het nu wel moeten ontgelden, vrees ik.
Hij is zo bescheiden, dat hij niet eens laat merken hoe bescheiden hij is!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zou de betreffende leider graag een prijs geven voor zijn grote bescheidenheid.
Zeker. Zijn ministerie van oorlog is behoorlijk wat vrede aan het brengen in het Caribisch gebied.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:33 schreef GerryDV het volgende:
Die gaat Trump wel in de wacht slepen hoop ik.
Nobel heeft het zo gewild. Je kunt je eigen wetenschapsprijs beginnen als je dat wilt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:33 schreef Akathisia het volgende:
Het lijkt mij beter om de Nobelprijs tot het wetenschappelijke te beperken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |