Jij denk dat die aanvullen dus dan wel fake news zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:12 schreef Homey het volgende:
[..]
De NOS is niet erg betrouwbaar hierover. Beroept zich op de staatspropaganda van Qatar.
Lijkt de aarde op jouw achterhoofd? Nee he, dus is het niet plat. ^____^quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:51 schreef bianconeri het volgende:
Aarde is ook plat zeker? En dat de aarde rond is is natuurlijk een complot van de elite?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:24 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dit is de waarheid:
NSFWWeer zo'n pipo die denkt dat alles is begonnen vanaf 7 oktober.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamas viel Israel aan, niet andersom.
Smerige leugenachtige huichelaars.
Is de militaire strategie van Israel proportioneel? Nee, dat vind ik niet. Maar er is 1 waarheid over wie wie aanviel, en dat is Hamas die Israel aanviel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:36 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dit is de waarheid:
Let op: extreem NSFWJe laat een willekeurige foto zien en dat is dan bewijs dat de hele Palestijnse burgerbevolking niet deugt. Vind je dit zelf nou echt een sterk argument? Overigens gaat het er niet om of Palestijnen knuffelbaar zijn of niet, het zijn gewoon mensen zoals jij en ik, die bepaalde basisrechten hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid dat de lieve Palestijnse burgerbevolking helemaal niet van die lieve knuffelmoslims zijn, ondanks dat dit jullie dwangmatige natte droom blijft. En elke poging om deze waarheid te tonen leidt tot censuur, framing tot “xenofobie” en “vreemdelingenhater”.
Nee, ik vind ook niet dat hoe Israel heeft huisgehouden in de gaza strook proportioneel is, maar de waarheid verdraaien en buigen voor de conservatieve Islam zoals jullie doen gaat rechtstreeks in tegen alle normen en waarden van het Westen waar onze voorouderen zo hard voor gevochten hebben.
Vijanden van het Westen zijn jullie met je geschiedvervalsing en leugens. Ik herhaal nog maar eens: er komt een dag dat jullie opgespoord en berecht zullen worden.
Je schermt met normen en waarden van het Westen maar steunt daarbij een partij die al jaren deze normen en waarden met voeten treedt. Lak aan internationale wetgeving en mensenrechten. Als je echt om Westerse normen en waarden geeft dan ga je juist niet achter het huidige Israël staan.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Omdat je ook als je moslim bent je geen vrouwen hoort te verkrachten, gericht onschuldige kinderen vermoord of andere onschuldige burgers martelt en doodmaakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zal je een waarheid geven van je eigen bodem.
[..]
“Why should the Arabs make peace?”
Weer van die domme aannames. Als je een beetje begrijpend kunt lezen, had je kunnen weten dat ik fel tegen de regering van Israel ben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Weer zo'n pipo die denkt dat alles is begonnen vanaf 7 oktober.
[..]
Je laat een willekeurige foto zien en dat is dan bewijs dat de hele Palestijnse burgerbevolking niet deugt. Vind je dit zelf nou echt een sterk argument? Overigens gaat het er niet om of Palestijnen knuffelbaar zijn of niet, het zijn gewoon mensen zoals jij en ik, die bepaalde basisrechten hebben.
Je schermt met normen en waarden van het Westen maar steunt daarbij een partij die al jaren deze normen en waarden met voeten treedt. Lak aan internationale wetgeving en mensenrechten. Als je echt om Westerse normen en waarden geeft dan ga je juist niet achter het huidige Israël staan.
Klinkt als de uitspraak van een self-hating jew of zo'n orthodoxe reli-gek die niet serieus te nemen is. Arabieren haten joden (en alles wat niet arabier is) omdat ze dat met de moedermelk mee krijgen. Hele volksstammen die generaties lang met haat opgevoed worden voor alles wat ook maar een beetje afwijkt van hun "norm". Leer mij arabieren kennen, barf barf...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:16 schreef Chadi het volgende:
Why should the Arabs make peace? If I was an Arab leader I would never make terms with Israel. That is natural: We have taken their country. Sure, God promised it to us, but what does that matter to them? Our God is not theirs. We come from Israel, it's true, but two thousand years ago, and what is that to them? There has been anti-Semitism, the Nazis, Hitler, Auschwitz, but was that their fault? They only see one thing: We have come here and stolen their country. Why should they accept that?
Is die 24uur al om?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:30 schreef Glazenmaker het volgende:
De IDF lijkt niet zo'n zin in het einde van de oorlog te hebben. Zou knap zijn als Bibi deze gigantische overwinning nog op het laatste moment weet om te zetten naar een nederlaag. Maar fascisten zijn doorgaans incompetent.
Neequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er ging toch direct gestaakt worden?
Nee 24u na akkoordquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er ging toch direct gestaakt worden?
Tijd zodat iedereen weet dat het bestand ingaat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:40 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Nee 24u na akkoord
Best gek eigenlijk maar ok
Ja goed punt. Kan me voorstellen dat niet elke militant toegang heeft tot eenduidige communicatie, gezien de staat van Gaza’s infrastructuur.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tijd zodat iedereen weet dat het bestand ingaat?
ChatGPT confirmsquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:48 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ja goed punt. Kan me voorstellen dat niet elke militant toegang heeft tot eenduidige communicatie, gezien de staat van Gaza’s infrastructuur.
1 verstrooide Kogel kan genoeg zijn om weer opnieuw te moeten beginnen
Daar zou je best een punt kunnen hebben aangezien het een uitspraak is van de oprichter van Israël is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:33 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Klinkt als de uitspraak van een self-hating jew of zo'n orthodoxe reli-gek die niet serieus te nemen is. Arabieren haten joden (en alles wat niet arabier is) omdat ze dat met de moedermelk mee krijgen. Hele volksstammen die generaties lang met haat opgevoed worden voor alles wat ook maar een beetje afwijkt van hun "norm". Leer mij arabieren kennen, barf barf...
Ahaaa, de joodse-hippie-pionier nog voordat hippies bestonden. Ja die hebben het destijds idd best verkeerd aangepakt, maar achteraf is het wel makkelijk praten. Veels te veel zaken rond de oprichting van de joodse staat zijn destijds verkeerd aangepakt en vooral de haat en nijd van de arabische bevolking jegens de joden, die men sinds de val van het Ottomaanse rijk toch aardig gedocumenteerd heeft in het Brise Protectoraat, is zwaar onderschat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:05 schreef Chadi het volgende:
Daar zou je best een punt kunnen hebben aangezien het een uitspraak is van de oprichter van Israël is.
Ah duidelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:40 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Nee 24u na akkoord
Best gek eigenlijk maar ok
Wat een hoop woorden om niets te zeggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:13 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld die jouw manier van discussiëren beschrijft
Antwoordmdat je niet door rood mag fietsen...
[..]
Ik ben niet degene die aan (de linkse) identiteitscrisis lijdt. Verder heb ik helaas geen tijd om rustig aan te doen vandaag: er ligt 3 kuub aan puin en ander sloopafval op mij te wachten in de tuin om afgevoerd te worden.
Ik heb overigens energie voor beiden, zoals je ziet. Kenmerkend voor mensen die hard werken en tegelijkertijd het vermogen behouden om rationeel blijven in hun wereldbeeld.
Meestal zijn het de instabiele en labiele mensen die hooguit 1 van die twee, maar soms zelfs geen van twee tegelijk kunnen en een gesprek afkappen omdat de spiegel die ze voorgehouden krijgen te confronterend is. Sommigen werken niet, zijn beroepsdemonstrant, of werken wel, maar komen met irrationele denkbeelden en vreemde vergelijkingen.
Anywho, toch bedankt voor het advies en jij ook alvast een prettig weekend gewenst verder.
Benieuwd? Dat lijkt me een gegeven dat dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:45 schreef Glazenmaker het volgende:
Ben benieuwd of Trump nog gaat janken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat een hoop woorden om niets te zeggen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:13 schreef 2172619626795 het volgende:
@:spec
Kennelijk te moeilijk voor sommigen, dus dan negeer ik de persoonlijke aanvallen maar.
Het is natuurlijk niet mijn taak, maar jouw taak om daarop te reageren.
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:57 schreef DefKu het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)gevechten~aa9495215/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |