abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:16:41 #126
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218981584
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:12 schreef Homey het volgende:

[..]
De NOS is niet erg betrouwbaar hierover. Beroept zich op de staatspropaganda van Qatar.
Jij denk dat die aanvullen dus dan wel fake news zijn?
pi_218981604
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 23:51 schreef bianconeri het volgende:
Aarde is ook plat zeker? En dat de aarde rond is is natuurlijk een complot van de elite?
Lijkt de aarde op jouw achterhoofd? Nee he, dus is het niet plat. ^____^
pi_218981628
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:24 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dit is de waarheid:

NSFW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hamas viel Israel aan, niet andersom.

Smerige leugenachtige huichelaars.

Is de militaire strategie van Israel proportioneel? Nee, dat vind ik niet. Maar er is 1 waarheid over wie wie aanviel, en dat is Hamas die Israel aanviel.
Weer zo'n pipo die denkt dat alles is begonnen vanaf 7 oktober.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:36 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dit is de waarheid:

Let op: extreem NSFW

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid dat de lieve Palestijnse burgerbevolking helemaal niet van die lieve knuffelmoslims zijn, ondanks dat dit jullie dwangmatige natte droom blijft. En elke poging om deze waarheid te tonen leidt tot censuur, framing tot “xenofobie” en “vreemdelingenhater”.

Nee, ik vind ook niet dat hoe Israel heeft huisgehouden in de gaza strook proportioneel is, maar de waarheid verdraaien en buigen voor de conservatieve Islam zoals jullie doen gaat rechtstreeks in tegen alle normen en waarden van het Westen waar onze voorouderen zo hard voor gevochten hebben.

Vijanden van het Westen zijn jullie met je geschiedvervalsing en leugens. Ik herhaal nog maar eens: er komt een dag dat jullie opgespoord en berecht zullen worden.
Je laat een willekeurige foto zien en dat is dan bewijs dat de hele Palestijnse burgerbevolking niet deugt. Vind je dit zelf nou echt een sterk argument? Overigens gaat het er niet om of Palestijnen knuffelbaar zijn of niet, het zijn gewoon mensen zoals jij en ik, die bepaalde basisrechten hebben.

Je schermt met normen en waarden van het Westen maar steunt daarbij een partij die al jaren deze normen en waarden met voeten treedt. Lak aan internationale wetgeving en mensenrechten. Als je echt om Westerse normen en waarden geeft dan ga je juist niet achter het huidige Israël staan.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218981632
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:16 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik zal je een waarheid geven van je eigen bodem.
[..]
Why should the Arabs make peace?
Omdat je ook als je moslim bent je geen vrouwen hoort te verkrachten, gericht onschuldige kinderen vermoord of andere onschuldige burgers martelt en doodmaakt.

Als je verandering wilt, dan doe je dat doormiddel van de politieke kanalen en praten.

Voor het beschaafde soort mens is dit een vanzelfsprekendheid. Maar de denkwijze van de persoon in kwestie is inderdaad tekenend voor het bepaald soort mens dat geweld verheerlijkt en maar al te graag een oorlog begint.

Extremistisch gedachtengoed. Niets meer, niets minder.

Maar zoals ik al vaker zeg: wat dat betreft heb ik een hekel aan bijna alle (praktiserende) Abrahamisten en mensen die ze als lieve knuffelbeertjes zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door 2172619626795 op 10-10-2025 10:32:38 ]
pi_218981650
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Weer zo'n pipo die denkt dat alles is begonnen vanaf 7 oktober.
[..]
Je laat een willekeurige foto zien en dat is dan bewijs dat de hele Palestijnse burgerbevolking niet deugt. Vind je dit zelf nou echt een sterk argument? Overigens gaat het er niet om of Palestijnen knuffelbaar zijn of niet, het zijn gewoon mensen zoals jij en ik, die bepaalde basisrechten hebben.

Je schermt met normen en waarden van het Westen maar steunt daarbij een partij die al jaren deze normen en waarden met voeten treedt. Lak aan internationale wetgeving en mensenrechten. Als je echt om Westerse normen en waarden geeft dan ga je juist niet achter het huidige Israël staan.
Weer van die domme aannames. Als je een beetje begrijpend kunt lezen, had je kunnen weten dat ik fel tegen de regering van Israel ben.

Pot verwijt de ketel verhaal weer, dit. Hoe dom moet je wel niet zijn om je argument in je eigen post al om zeep te helpen?

Maar jij je zin:

Hoeveel filmpjes van duizenden juichende palestijnse burgers en tienduizenden allah akbar-roepende moslims wil je zien van toen er israelische lijken door de straten werden gesleept?

Dan haal ik ze er even bij. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door 2172619626795 op 10-10-2025 10:34:49 ]
pi_218981671
De IDF lijkt niet zo'n zin in het einde van de oorlog te hebben. Zou knap zijn als Bibi deze gigantische overwinning nog op het laatste moment weet om te zetten naar een nederlaag. Maar fascisten zijn doorgaans incompetent.
pi_218981701
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:16 schreef Chadi het volgende:
Why should the Arabs make peace? If I was an Arab leader I would never make terms with Israel. That is natural: We have taken their country. Sure, God promised it to us, but what does that matter to them? Our God is not theirs. We come from Israel, it's true, but two thousand years ago, and what is that to them? There has been anti-Semitism, the Nazis, Hitler, Auschwitz, but was that their fault? They only see one thing: We have come here and stolen their country. Why should they accept that?
Klinkt als de uitspraak van een self-hating jew of zo'n orthodoxe reli-gek die niet serieus te nemen is. Arabieren haten joden (en alles wat niet arabier is) omdat ze dat met de moedermelk mee krijgen. Hele volksstammen die generaties lang met haat opgevoed worden voor alles wat ook maar een beetje afwijkt van hun "norm". Leer mij arabieren kennen, barf barf...
pi_218981712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:30 schreef Glazenmaker het volgende:
De IDF lijkt niet zo'n zin in het einde van de oorlog te hebben. Zou knap zijn als Bibi deze gigantische overwinning nog op het laatste moment weet om te zetten naar een nederlaag. Maar fascisten zijn doorgaans incompetent.
Is die 24uur al om?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_218981744
UPDATE - De IDF schat dat ALLE EENHEDEN rond het middaguur tot achter de overeengekomen linies teruggetrokken zijn, waarna Hamas 72 uur heeft de levende gijzelaars te overhandigen

https://x.com/geenstijl/status/1976554279323283938
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218981747
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:34 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Is die 24uur al om?
Er ging toch direct gestaakt worden?
pi_218981748
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee
pi_218981764
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee 24u na akkoord

Best gek eigenlijk maar ok
pi_218981775
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:40 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Nee 24u na akkoord

Tijd zodat iedereen weet dat het bestand ingaat?
pi_218981812
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:42 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Tijd zodat iedereen weet dat het bestand ingaat?
Ja goed punt. Kan me voorstellen dat niet elke militant toegang heeft tot eenduidige communicatie, gezien de staat van Gaza’s infrastructuur.

1 verstrooide Kogel kan genoeg zijn om weer opnieuw te moeten beginnen
pi_218981821
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:48 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Ja goed punt. Kan me voorstellen dat niet elke militant toegang heeft tot eenduidige communicatie, gezien de staat van Gaza’s infrastructuur.

1 verstrooide Kogel kan genoeg zijn om weer opnieuw te moeten beginnen
ChatGPT confirms :)

pi_218981913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:33 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Klinkt als de uitspraak van een self-hating jew of zo'n orthodoxe reli-gek die niet serieus te nemen is. Arabieren haten joden (en alles wat niet arabier is) omdat ze dat met de moedermelk mee krijgen. Hele volksstammen die generaties lang met haat opgevoed worden voor alles wat ook maar een beetje afwijkt van hun "norm". Leer mij arabieren kennen, barf barf...
Daar zou je best een punt kunnen hebben aangezien het een uitspraak is van de oprichter van Israël is.
pi_218981976
@spec

Kennelijk te moeilijk voor sommigen, dus dan negeer ik de persoonlijke aanvallen maar. :)

Het is natuurlijk niet mijn taak, maar jouw taak om daarop te reageren.

[ Bericht 23% gewijzigd door 2172619626795 op 10-10-2025 11:54:01 ]
pi_218982019
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:05 schreef Chadi het volgende:
Daar zou je best een punt kunnen hebben aangezien het een uitspraak is van de oprichter van Israël is.
Ahaaa, de joodse-hippie-pionier nog voordat hippies bestonden. Ja die hebben het destijds idd best verkeerd aangepakt, maar achteraf is het wel makkelijk praten. Veels te veel zaken rond de oprichting van de joodse staat zijn destijds verkeerd aangepakt en vooral de haat en nijd van de arabische bevolking jegens de joden, die men sinds de val van het Ottomaanse rijk toch aardig gedocumenteerd heeft in het Brise Protectoraat, is zwaar onderschat.
Gebeurt nu ook, het onderschatten van de haat die men voor de "anderen" voelt. Onderlinge haat is uiteraard ook niet te ondeschatten, net als de enorme algemene xenofobie die eigen is aan het Midden-oosten (bijv. een zwarte moslim is nog altijd beter dan een niet-moslim, maar het is wel een .... ..je weet wel wat).
Daarom zie ik dit bestand alleen als een korte adempauze en daarna gaat het als vanouds verder.
pi_218982082
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:40 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Nee 24u na akkoord

Ah duidelijk.
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:42:13 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218982239
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:13 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Mooi voorbeeld die jouw manier van discussiëren beschrijft :)

Antwoord :Omdat je niet door rood mag fietsen...
[..]
Ik ben niet degene die aan (de linkse) identiteitscrisis lijdt. Verder heb ik helaas geen tijd om rustig aan te doen vandaag: er ligt 3 kuub aan puin en ander sloopafval op mij te wachten in de tuin om afgevoerd te worden.

Ik heb overigens energie voor beiden, zoals je ziet. Kenmerkend voor mensen die hard werken en tegelijkertijd het vermogen behouden om rationeel blijven in hun wereldbeeld.

Meestal zijn het de instabiele en labiele mensen die hooguit 1 van die twee, maar soms zelfs geen van twee tegelijk kunnen en een gesprek afkappen omdat de spiegel die ze voorgehouden krijgen te confronterend is. Sommigen werken niet, zijn beroepsdemonstrant, of werken wel, maar komen met irrationele denkbeelden en vreemde vergelijkingen.

Anywho, toch bedankt voor het advies en jij ook alvast een prettig weekend gewenst verder. :)
Wat een hoop woorden om niets te zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218982272
Het plan is niet goed genoeg voor een vredesprijs. Ben benieuwd of Trump nog gaat janken.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:46:58 #147
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218982289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:45 schreef Glazenmaker het volgende:
Ben benieuwd of Trump nog gaat janken.
Benieuwd? Dat lijkt me een gegeven dat dat gaat gebeuren.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_218982342
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wat een hoop woorden om niets te zeggen
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:13 schreef 2172619626795 het volgende:
@:spec

Kennelijk te moeilijk voor sommigen, dus dan negeer ik de persoonlijke aanvallen maar. :)

Het is natuurlijk niet mijn taak, maar jouw taak om daarop te reageren.
pi_218982511
quote:
Goed nieuws.

Hopelijk snel naar het tweede deel van deze deal, waarbij harde afspraken gemaakt worden over het opheffen van Hamas en het herstel van Gaza onder internationaal toezicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')