abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:06:33 #201
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218985003
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:06 schreef Chadi het volgende:

[..]
Prof. dr. Afshin Ellian
Ah, geef eens wat van zíjn bijdragen weer hier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218985018
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
We zullen niet stoppen, of rusten, totdat alle martelaren gewroken zijn en de kolonie verdwenen is.’
"We" :') Als die vent één dag in Gaza-stad zou verblijven, dan zou die roepend om zijn moeder in foetushouding in een hoekje liggen.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:13:44 #203
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218985039
quote:
81s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:10 schreef nostra het volgende:

[..]
"We" :') Als die vent één dag in Gaza-stad zou verblijven, dan zou die roepend om zijn moeder in foetushouding in een hoekje liggen.
Dat geldt voor het gros van dat Pro-Palestina volk.

Zelden zoveel wereldvreemde ideologische warboel bij elkaar gezien. Sommigen denken echt dat Palestina een soort multicultureel luilekkerland van tolerantie en diversiteit was, een baken van mensenrechtenbescherming, voordat Israël de boel kwam verzieken.

Zie ik hier weer zo'n jongen of meid in Palestijnse kledij kan ik enkel glimlachen... Wetende ook dat het een fase is waar de meesten wel weer uitgroeien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218985040
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
@:spec is iemand anders
Lol, fuck
pi_218985080
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit is het resultaat van het intersectionele denken waarbij de wereld wordt opgedeeld in 'onderdrukten' en 'onderdrukkers'. Over de eerste groep mag niets worden gezegd en over de tweede groep alles.

In dit conflict ziet men de Palestijnen als de 'onderdrukten' en Israël als de 'onderdrukkers'. En natuurlijk naast het feit dat dit een verdraaiing is van de realiteit creëert het een situatie waarin openlijk oproepen tot genocidaal geweld jegens Israëliërs als acceptabel wordt gezien dat onder de 'vrijheid van meningsuiting' valt.
De woorden vrijheid van meningsuiting hebben geen betekenis meer, net als demonstratierecht, racisme etc.
Veel te veel uitgebuit voor de verkeerde doeleinden.
pi_218985088
quote:
81s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:10 schreef nostra het volgende:

[..]
Om mij droppen ze al die gasten daar.
Opgeruimd staat netjes.
pi_218985090
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah, geef eens wat van zíjn bijdragen weer hier.
https://www.christenenvoo(...)e-strategie-van-iran

Video staat erbij
pi_218985095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zelden zoveel wereldvreemde ideologische warboel bij elkaar gezien. Sommigen denken echt dat Palestina een soort multicultureel luilekkerland van tolerantie en diversiteit was, een baken van mensenrechtenbescherming, voordat Israël de boel kwam verzieken.

Zie ik hier weer zo'n jongen of meid in Palestijnse kledij kan ik enkel glimlachen... Wetende ook dat het een fase is waar de meesten wel weer uitgroeien.
Het is zo jammer dat ze met die fase zoveel schade aanrichten.
Ik hoop dat ze bij zinnen komen en zich kapot schamen.
pi_218985334
quote:

[..]

Het was daar voor joden beter dan hier. Of heb je daar andere gevoelens bij?
pi_218985396
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:36 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Je vrienden van de NOS zijn het er niet mee eens.

https://nos.nl/artikel/25(...)nel-mogelijk-gaza-in

In Noord-Gaza is een hongersnood vastgesteld en er is tekort aan alles, weten ze ook bij het Rode Kruis.

Komend weekend mogen 400 vrachtwagens per dag Gaza in, zegt Daniëlle Brouwer van het Rode Kruis. "Maar dat is een druppel op de gloeiende plaat.

Er staat noord Gaza. Dat is een deel van Gaza (gebied (ik mag geen land zeggen)), niet te verwarren met Gaza stad (wat weet wel in het noorden van Gaza ligt). Ik had het over duizenden vrachtwagens met voedsel in de afgelopen drie maanden, dat is een understatement want het zijn er ruim 13.000.

Ik ga graag mee in de eenzijdige berichtgeving bij bijvoorbeeld de NOS maar het zoeken naar fakenews moet niet te enthousiast uitgevoerd worden. De vrachtwagens komen voornamelijk vanuit het zuiden het gebied en anders uit het oosten. Altijd op locaties waar inwoners niet mogen komen want aangewezen combat zones. Tevens wonen nog veel inwoners in het noorden van Gaza wat een combat zone is. De drie/vier locaties van GHF (waar voedsel wordt uitgedeeld) zijn helemaal in het zuiden van gebied Gaza, toevalligerwijs liggen die locaties van GHF óók in combat zones.

We moeten oppassen met de situatie van een deel van Gaza te projecteren op heel Gaza. Beide kanten moeten dat. Ook de genocide schreeuwers die marchanderen met video's die laten zien dat de caterpillars en graafmachines geen enkele muur meer overeind hebben laten staan. Die totale vernietiging is niet in heel Gaza het geval
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:58:26 #211
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218985532
quote:
Hele video bekeken.

Nergens wordt er ook maar gehint op een roep om genocide te plegen op Palestijnen; de video gaat vooral over de rol van de ayatollahs in Iran en de 'onvoorspelbaarheid' van Trump.

Hij eindigt zelfs met een oproep tot dialoog.

Kun je timestamps geven waar je meent Pettit-achtige retoriek bij Elian te zien?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:01:23 #212
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218985561
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:45 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het was daar voor joden beter dan hier. Of heb je daar andere gevoelens bij?
Ligt eraan welke periode, want ook Nazi-Duitsland of Pijlkruisend Hongarije of Fascistisch Roemenië waren inderdaad geen multiculturele luilekkerlanden van tolerantie.

Dat het daar beter was voor een keur aan groepen - vrouwen, anders- en ongelovigen, homoseksuelen - betwijfel ik sowieso ten zeerste.

Het Ottomaanse Rijk stond ook niet écht bekend om haar inclusiviteit, democratie en mensenrechten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218985562
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hele video bekeken.

Nergens wordt er ook maar gehint op een roep om genocide te plegen op Palestijnen; de video gaat vooral over de rol van de ayatollahs in Iran en de 'onvoorspelbaarheid' van Trump.

Hij eindigt zelfs met een oproep tot dialoog.

Kun je timestamps geven waar je meent Pettit-achtige retoriek bij Elian te zien?
Roepen dat Israël het recht heeft op zelfverdediging komt op hetzelfde neer.

Hoe kijk jij een video van 27 minuten in 21?
pi_218985606
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ligt eraan welke periode, want ook Nazi-Duitsland of Pijlkruisend Hongarije of Fascistisch Roemenië waren inderdaad geen multiculturele luilekkerlanden van tolerantie.

Dat het daar beter was voor een keur aan groepen - vrouwen, anders- en ongelovigen, homoseksuelen - betwijfel ik sowieso ten zeerste.

Het Ottomaanse Rijk stond ook niet écht bekend om haar inclusiviteit, democratie en mensenrechten.
Je klets echt een hoop onzin. Zonde van mijn energie... Inclusief.. Christ fuck ten tijde waren vrouwen hier mannelijk bezit. En die gast praat over inclusiviteit
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:04:41 #215
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218985608
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:01 schreef Chadi het volgende:

[..]
Roepen dat Israël het recht heeft op zelfverdediging komt op hetzelfde neer.

Hoe kijk jij een video van 27 minuten in 21?
Door een video van 27 minuten te bekijken.

19:25
19:58

Hoeveel tijd zit daar tussen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218985616
Hamas-functionaris bedankt Trump voor Gaza-deal, maar zegt dat Blair niet welkom is: 'Slechte herinneringen'

Basem Naim, een hogere functionaris bij Hamas, heeft bij Sky News gereageerd op de goedgekeurde eerste fase van het vredesplan van Donald Trump en het staakt-het-vuren. Hij bedankte de Amerikaanse president. "Zonder de persoonlijke tussenkomst van president Trump denk ik niet dat we een einde aan de oorlog hadden bereikt."

"Daarom bedanken we president Trump en zijn persoonlijke inspanningen om tussen te komen en Netanyahu onder druk te zetten om een einde te maken aan dit bloedbad en deze slachtpartij", aldus Naim. Hij bevestigde dat Hamas bereid is een stap opzij te doen om een Palestijns orgaan te laten regeren over het naoorlogse Gaza, maar dat de groep wel "op de grond" zal blijven.

Over een deel van de deal is Hamas het niet eens, voegt Naim toe. "Helaas, als het gaat over Tony Blair, hebben wij Palestijnen, Arabieren en moslims en misschien nog anderen in de wereld slechte herinneringen van hem. We herinneren ons zijn rollen in het moorden, het veroorzaken van duizenden of zelfs miljoenen overlijdens van onschuldige burgers in Afghanistan en Irak."

"We herinneren ons hem nog heel goed na de vernietiging van Irak en Afghanistan", zegt Naim. Trump stelde Blair aan als de persoon die toezicht zal houden op het bestuur van het naoorlogse Gaza.
pi_218985631
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:04 schreef Mylene het volgende:
Hamas-functionaris bedankt Trump voor Gaza-deal, maar zegt dat Blair niet welkom is: 'Slechte herinneringen'

Basem Naim, een hogere functionaris bij Hamas, heeft bij Sky News gereageerd op de goedgekeurde eerste fase van het vredesplan van Donald Trump en het staakt-het-vuren. Hij bedankte de Amerikaanse president. "Zonder de persoonlijke tussenkomst van president Trump denk ik niet dat we een einde aan de oorlog hadden bereikt."

"Daarom bedanken we president Trump en zijn persoonlijke inspanningen om tussen te komen en Netanyahu onder druk te zetten om een einde te maken aan dit bloedbad en deze slachtpartij", aldus Naim. Hij bevestigde dat Hamas bereid is een stap opzij te doen om een Palestijns orgaan te laten regeren over het naoorlogse Gaza, maar dat de groep wel "op de grond" zal blijven.

Over een deel van de deal is Hamas het niet eens, voegt Naim toe. "Helaas, als het gaat over Tony Blair, hebben wij Palestijnen, Arabieren en moslims en misschien nog anderen in de wereld slechte herinneringen van hem. We herinneren ons zijn rollen in het moorden, het veroorzaken van duizenden of zelfs miljoenen overlijdens van onschuldige burgers in Afghanistan en Irak."

"We herinneren ons hem nog heel goed na de vernietiging van Irak en Afghanistan", zegt Naim. Trump stelde Blair aan als de persoon die toezicht zal houden op het bestuur van het naoorlogse Gaza.
Terecht de ene genocide pleger voor de andere.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:08:21 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218985662
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:04 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je klets echt een hoop onzin. Zonde van mijn energie... Inclusief.. Christ fuck ten tijde waren vrouwen hier mannelijk bezit. En die gast praat over inclusiviteit
Over welke tijd heb je het?

Laten we dat onderwerp vooral breder behandelen, chadi... dat bezit-dingetje, en hoe de ene sekse zich wel dient te bedekken en de andere niet. Over hoe polygamie wel voor de één toelaatbaar is en voor de ander niet. Over hoe in het paradijs wel maagden zijn maar geen knapen.

Onzin? De wijze waarop je a) continu overal die religie erbij moet slepen en b) werkelijk 0.0 reflectie daarop kunt geven en c) het blijft presenteren als letterlijk gods geschenk aan de mensheid dat álles beter maakt en heeft gemaakt, toont mij aan dat elke discussie over elk thema dat ook maar rakelings met de islam te maken heeft inderdaad verspilde moeite is.

Het zal t.a.t. altijd liggen aan het Westen, aan de VS, aan de zionisten, aan Israël, aan christenen, aan Joden, aan hindoe's, aan atheïsten, aan feministen en ga zo maar door.

Rest mij te blijven reageren voor de neutrale lezers om die propaganda te weerleggen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218985719
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Over welke tijd heb je het?

Laten we dat onderwerp vooral breder behandelen, chadi... dat bezit-dingetje, en hoe de ene sekse zich wel dient te bedekken en de andere niet. Over hoe polygamie wel voor de één toelaatbaar is en voor de ander niet. Over hoe in het paradijs wel maagden zijn maar geen knapen.

Onzin? De wijze waarop je a) continu overal die religie erbij moet slepen en b) werkelijk 0.0 reflectie daarop kunt geven en c) het blijft presenteren als letterlijk gods geschenk aan de mensheid dat álles beter maakt en heeft gemaakt, toont mij aan dat elke discussie over elk thema dat ook maar rakelings met de islam te maken heeft inderdaad verspilde moeite is.

Het zal t.a.t. altijd liggen aan het Westen, aan de VS, aan de zionisten, aan Israël, aan christenen, aan Joden, aan hindoe's, aan atheïsten, aan feministen en ga zo maar door.

Rest mij te blijven reageren voor de neutrale lezers om die propaganda te weerleggen.
Jij haalt religie te pas en te onpas erbij. Ik zei dat joden het daar beter hadden dan hier. Daarna kwam er een reactie over religie en inclusiviteit en weet ik veel wat.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:15:00 #220
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218985744
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:13 schreef Chadi het volgende:

[..]
Jij haalt religie te pas en te onpas erbij. Ik zei dat joden het daar beter hadden dan hier. Daarna kwam er een reactie over religie en inclusiviteit en weet ik veel wat.
Vooral omdat het zo hilarisch is wanneer pro-Palestijnen het hebben over 'apartheidsstaat' Israël, wetende dat heel dat Midden-Oosten en Noord-Afrika ervan vergeven is.

Mocht je nog kunnen aanwijzen waar in die video Elian Pettit-achtige retoriek hanteert hoor ik het graag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218986135
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vooral omdat het zo hilarisch is wanneer pro-Palestijnen het hebben over 'apartheidsstaat' Israël, wetende dat heel dat Midden-Oosten en Noord-Afrika ervan vergeven is.

Mocht je nog kunnen aanwijzen waar in die video Elian Pettit-achtige retoriek hanteert hoor ik het graag.
Wat is daar hilarisch aan? Zodra het over Israël gaat will je de discussie uit de weg gaan door naar anderen te wijzen. Ik ben er even klaar mee.
Dat rondjes draaien. Het lijkt wel een kermis.
pi_218987831
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:04 schreef Mylene het volgende:

Grappig he, ze doen net alsof ze een gelijkwaardige partij zijn. :)

Dat gaat wel over.
pi_218988029
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:52 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat is daar hilarisch aan? Zodra het over Israël gaat will je de discussie uit de weg gaan door naar anderen te wijzen. Ik ben er even klaar mee.
Maar je hebt nog niet aangegeven wat in die video Pettitachtige uitspraken worden gedaan. Doe dat anders eerst eens even, want anders ben je een leugenaar. Dat is toch oneervol?

Oh wacht... Taqiyya. ;(
pi_218988235
En zie daar, de Israeli's zijn nog geen 24 uur weg of Hamas begint al weer met de onderdrukking.

https://x.com/IhabHassane/status/1976883711703425500

quote:
BREAKING: Since the ceasefire began, Hamas militias have unleashed a wave of arrests across Gaza, dozens seized, accused of being “collaborators” or members of anti-Hamas clans. They’re now publicly announcing that executions will soon take place.

After two years of relentless Israeli bombing, Gazans are now trapped under Hamas’s bullets and prisons.

Where are the human rights organizations now, the ones who claim to defend Palestinians, but fall silent when the killers are Hamas?
-
pi_218988272
En niemand die het meer iets kan schelen, dat blijft bijzonder.

'We geven zo om de Palestijnen :'('

Ja, alleen als er wordt teruggeslagen door Israël.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218988284
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:03 schreef MagnificentAlfonso het volgende:

[..]
Grappig he, ze doen net alsof ze een gelijkwaardige partij zijn. :)

Dat gaat wel over.
Israël legt ze allemaal om, één voor één, de Mossad is heel geduldig.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218988293
Ben ook benieuwd of de gegijzelden maandag wel echt vrij gaan komen. Als ze überhaupt nog leven.

Ik denk dat die gore ratten een paar dagen rust wel fijn vinden om daarna weer keihard terug te komen
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:33:07 #228
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218988297
Zou jammer als de deal al zo snel verneukt wordt
pi_218988918
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:33 schreef Momo het volgende:
Zou jammer als de deal al zo snel verneukt wordt
Het gaat gewoon weer door met de Hamasterreur.

quote:
Hey check out Hamas! From yesterday:
Description by a Palestinian journalist: "This afternoon.. specifically in western Gaza.. An armed group affiliated with Hamas kidnapped a young man from inside his tent, placed him in the middle of the street, and opened fire on him.."
https://x.com/roxannequest/status/1976902385785356304
-
pi_218988927
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:26 schreef HowardRoark het volgende:
En niemand die het meer iets kan schelen, dat blijft bijzonder.

'We geven zo om de Palestijnen :'('

Ja, alleen als er wordt teruggeslagen door Israël.
Israël is continu in de aanval geweest. Ook voor 7 oktober.
pi_218989020
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:25 schreef Chadi het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:39 schreef MagnificentAlfonso het volgende:

[..]
Maar je hebt nog niet aangegeven wat in die video Pettitachtige uitspraken worden gedaan. Doe dat anders eerst eens even, want anders ben je een leugenaar. Dat is toch oneervol?

Oh wacht... Taqiyya. ;(
En wat vind je van deze moordpartijen op het Palestijnse volk? Erger, het zo erg of minder erg dan de "genocide"?
pi_218989028
quote:

[..]

Ik lees/hoor dit soort multiculti praatjes alleen van pro Israël mensen die de andere kant in het belachelijke willen trekken.
pi_218989259
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:52 schreef Chadi het volgende:

[..]
Een "westers" land is alleen te verdedigen door naar ISIS te wijzen en de posters denken er nog slim mee te zijn ook.
pi_218989471
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:25 schreef Chadi het volgende:

[..]
Integendeel. Israël is constant in de verdediging geweest juist vanwege het aanhoudende Palestijnse terreur. Om de zoveel tijd was het weer raak met een aanslag of een barrage van raketten gericht op Israël.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 14:01:23 #235
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218989599
https://x.com/IhabHassane/status/1976883711703425500

quote:
BREAKING: Since the ceasefire began, Hamas militias have unleashed a wave of arrests across Gaza, dozens seized, accused of being “collaborators” or members of anti-Hamas clans. They’re now publicly announcing that executions will soon take place.

After two years of relentless Israeli bombing, Gazans are now trapped under Hamas’s bullets and prisons.

Where are the human rights organizations now, the ones who claim to defend Palestinians, but fall silent when the killers are Hamas?
pi_218989687
Meerdere kanalen berichten over deze ellende...

https://x.com/HenMazzig/status/1976969399744577662

Hamas is executing Gazans in broad daylight.

As its reign crumbles, it is rushing to eliminate dissidents.

The terrorist group has announced public executions targeting clans it recently clashed with and Gazans suspected of collaborating with Israel.

Hundreds are expected to be killed in the coming days and weeks without trial, and the world will hear almost nothing about it.

No protests from the Free Palestine crowd, no posts from Greta, no Instagram stories from Bella Hadid, no statements from UN Secretary-General Guterres.

They never cared about Palestinians.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 14:18:28 #237
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218989706
Het gros van Pro-Palestina demonstreert nooit tegen Hamas.

Dat zegt ook voldoende.

Dit is allemaal een cultureel-ideologisch dingetje, wat met leed en mensenrechten helemaal niets van doen heeft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218989919
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 14:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het gros van Pro-Palestina demonstreert nooit tegen Hamas.

Dat zegt ook voldoende.

Dit is allemaal een cultureel-ideologisch dingetje, wat met leed en mensenrechten helemaal niets van doen heeft.
Wordt je nooit eens moe van steeds dezelfde langspeelplaat waarvan je zelf ook wel weet hoe idioot het is. Nee Hamas is niet gezellig. Komt hun ellende ook maar in de buurt van wat Israël aanricht? Totaal niet. Voor een groot gedeelte komt dat doordat ze niet de capaciteit hebben, maar je bent nu al een jaar Israël aan het verdedigen door ze te vergelijken met partijen als ISIS. Dat is fucked man.
pi_218989940
Gaat lekker daar.

https://x.com/EYakoby/status/1976773216942407728

quote:
BREAKING: Palestinians in Gaza killed Muhammad Imad Aqal, the son of Hamas leader Imad Aqal, in Gaza City.
-
pi_218989945
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 14:13 schreef Tjoent het volgende:
Meerdere kanalen berichten over deze ellende...

https://x.com/HenMazzig/status/1976969399744577662

Hamas is executing Gazans in broad daylight.

As its reign crumbles, it is rushing to eliminate dissidents.

The terrorist group has announced public executions targeting clans it recently clashed with and Gazans suspected of collaborating with Israel.

Hundreds are expected to be killed in the coming days and weeks without trial, and the world will hear almost nothing about it.

No protests from the Free Palestine crowd, no posts from Greta, no Instagram stories from Bella Hadid, no statements from UN Secretary-General Guterres.

They never cared about Palestinians.
En dan juichen en rellen voor een free palestine.

Dat de goede burgers een eigen staat willen hebben zonder al die ellende is logisch, maar men stemt hier voor.
pi_218989996
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 14:51 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
En dan juichen en rellen voor een free palestine.

Dat de goede burgers een eigen staat willen hebben zonder al die ellende is logisch, maar men stemt hier voor.
Yep. De genocide begint nu pas echt, Hamas die burgers gaat afslachten. Deden ze ook al volop toen Israël pamfletten dropte toen burgers van noord naar zuid, grens met Egypte moesten gaan. Werden tegengehouden door Hamas en doodgeschoten.
pi_218990053
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 14:58 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Yep. De genocide begint nu pas echt, Hamas die burgers gaat afslachten. Deden ze ook al volop toen Israël pamfletten dropte toen burgers van noord naar zuid, grens met Egypte moesten gaan. Werden tegengehouden door Hamas en doodgeschoten.
Ben wel razend benieuwd welk frame er nu weer verzonnen gaat worden om alsnog de joden de schuld te kunnen geven.
Want aan Haamas en de Palestijne kan het natuurlijk niet liggen.
-
pi_218990096
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:04 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ben wel razend benieuwd welk frame er nu weer verzonnen gaat worden om alsnog de joden de schuld te kunnen geven.
Ik heb er al een gevonden van dit antisemitische krantje.
https://www.timesofisrael(...)own-up-in-our-faces/
pi_218990145
quote:
Mooi, spaart weer een raket uit voor de IAF. Misschien gaan die Gazanen en die palliegekkies hier het nu eindelijk eens begrijpen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_218990169
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb er al een gevonden van dit antisemitische krantje.
https://www.timesofisrael(...)own-up-in-our-faces/
Nou nou, sterke bron hoor.
Die lui zijn altijd per definitie tegen de israelische regering ongeacht de signatuur, daar heb je wat aan.
-
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:22:41 #246
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218990189
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:04 schreef quo_ het volgende:

[..]
Helemaal niks, dat word gewoon doodgezwegen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218990200
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:20 schreef quo_ het volgende:

[..]
Die lui zijn altijd per definitie tegen de israelische regering ongeacht de signatuur, daar heb je wat aan.
Dus je klaagt dat andere mensen negatief over joden praten en bent vervolgens de eerste die negatief over joden praat.

Hoe vindt je zelf dat het gaat?
pi_218990225
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Helemaal niks, dat word gewoon doodgezwegen.
Als Nederland al twee jaar een wetteloze ruïne was, kun je er vanuit gaan dat bij de "vrede" ook wat vetes uitgevochten gaan worden. Na de oorlog stond het merendeel van het land nog overeind en was er al een periode van wraak.

Bovendien is niemand hier fan van Hamas, dus sowieso nogal dubieus om iedere keer weer ritueel te vragen of Hamas wel echt stom genoeg gevonden wordt.
pi_218990232
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:20 schreef quo_ het volgende:

[..]
Times of Israel? Een van de meest objectieve nieuwsmedia in Israel. Maar dit is een opiniestuk.
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:30:23 #250
pi_218990239
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als Nederland al twee jaar een wetteloze ruïne was, kun je er vanuit gaan dat bij de "vrede" ook wat vetes uitgevochten gaan worden. Na de oorlog stond het merendeel van het land nog overeind en was er al een periode van wraak.

Bovendien is niemand hier fan van Hamas, dus sowieso nogal dubieus om iedere keer weer ritueel te vragen of Hamas wel echt stom genoeg gevonden wordt.
Zul je mij niet horen zeggen. Ik heb een probleem met de selectiviteit (van beide kanten) als het nieuws even niet uit komt. Dat is ook de reden waarom veel mensen weinig tot niets meer aannemen wat uit die regio als ''nieuws'' naar buiten komt.

Heel hard gezegd heb je simpelweg twee partijen die elkaar naar het leven staan, met dito supporters, maar zich verschuilen achter gekleurd of zelfs nepnieuws.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218990245
-niet doen-

[ Bericht 49% gewijzigd door Straatcommando. op 11-10-2025 15:33:10 ]
-
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:35:10 #252
pi_218990273
En er zitten hier zeker fans van Hamas.. net zoals er mensen zitten die likkebaardend kijken naar beelden van dode Palestijnen. Maak je geen illusies.
pi_218990278
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:31 schreef quo_ het volgende:
-niet doen-
En waarom niet?
-
pi_218990280
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:31 schreef quo_ het volgende:
-niet doen-
Ik was te laat. PM'etje?
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:36:42 #255
pi_218990281
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:36 schreef quo_ het volgende:

[..]
En waarom niet?
Zo spreek je elkaar niet aan.
pi_218990285
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zul je mij niet horen zeggen. Ik heb een probleem met de selectiviteit (van beide kanten) als het nieuws even niet uit komt. Dat is ook de reden waarom veel mensen weinig tot niets meer aannemen wat uit die regio als ''nieuws'' naar buiten komt.

Heel hard gezegd heb je simpelweg twee partijen die elkaar naar het leven staan, met dito supporters, maar zich verschuilen achter gekleurd of zelfs nepnieuws.
Dit frame klopt gewoon niet.
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:39:48 #257
pi_218990300
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dit frame klopt gewoon niet.
Oke man

Ik heb vandaag deze tasje aan.
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:40:45 #258
pi_218990303
Hamas staat Israël niet tot het leven, u las het hier.

Ik ben weer weg, wat een gierput van een topic :r
pi_218990353
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Hamas staat Israël niet tot het leven, u las het hier.

Ik ben weer weg, wat een gierput van een topic :r
Ik had het niet lekker dik gemaakt. De oorlog is inderdaad voornamelijk tussen twee partijen en nog wat eveneens ongezellige kabouter jihad clubs, maar doen alsof de online discussie tussen pro Hamas en pro Israel is klopt voor geen kloot.
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:49:38 #260
pi_218990363
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik had het niet lekker dik gemaakt. De oorlog is inderdaad voornamelijk tussen twee partijen en nog wat eveneens ongezellige kabouter jihad clubs, maar doen alsof de online discussie tussen pro Hamas en pro Israel is klopt voor geen kloot.
Ook dat doe ik niet, maar die entiteiten zijn er wel en ze zijn nog luid ook.
pi_218990426
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 13:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel. Israël is constant in de verdediging geweest juist vanwege het aanhoudende Palestijnse terreur. Om de zoveel tijd was het weer raak met een aanslag of een barrage van raketten gericht op Israël.
Dat is bullshit. Israël is in de aanval. Voor 7 oktober waren er al Continu aanvallen op Palestijnse gebieden die israel.
pi_218990444
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:58 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is bullshit. Israël is in de aanval. Voor 7 oktober waren er al Continu aanvallen op Palestijnse gebieden die israel.
Nee hoor, Israël reageert op het Palestijnse terrorisme.

De Palestijnen zijn namelijk al decennia bezig met poging te ondernemen om Israël te terroriseren in de hoop het land ooit te kunnen vernietigen. En voordat Israël was gesticht was men al van mening dat hier vooral niet te veel Joden mochten wonen. Palestijnen (voornamelijk Arabische moslims) zijn namelijk van mening dat dit gebied Arabisch en Islamitisch dient te zijn.

Een boude claim gezien het feit dat Arabieren en de Islam hier helemaal niets te zoeken hebben. Hetzelfde geldt voor Noord-Afrika wat Arabische moslims ooit hebben gekoloniseerd, de lokale bevolkingen bekeerd en Arabisch de voertaal gemaakt ten koste van de lokale culturen en talen.

pi_218990482
Ondertussen schiet Hamas Palestijnen af die blij waren met de vrede.
pi_218990498
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen schiet Hamas Palestijnen af die blij waren met de vrede.
Correct.

En natuurlijk niets hierover bij de NOS als ik even snel kijk. Die natuurlijk wel weer een tranentrekker publiceren over het "Palestijnse ministerie van Volksgezondheid" die zeggen dat er kolonisten zijn die Palestijnse olijfboeren hebben aangevallen.

Want nu de Gazastrook niet kan worden gebruikt voor ophitsen en demoniseren, verschuift men de aandacht selectief naar de Westelijke Jordaanoever. De anti-Israëlische propaganda moet immers blijven doorgaan zolang het land bestaat.
pi_218990542
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, Israël reageert op het Palestijnse terrorisme.

De Palestijnen zijn namelijk al decennia bezig met poging te ondernemen om Israël te terroriseren in de hoop het land ooit te kunnen vernietigen. En voordat Israël was gesticht was men al van mening dat hier vooral niet te veel Joden mochten wonen. Palestijnen (voornamelijk Arabische moslims) zijn namelijk van mening dat dit gebied Arabisch en Islamitisch dient te zijn.

Een boude claim gezien het feit dat Arabieren en de Islam hier helemaal niets te zoeken hebben. Hetzelfde geldt voor Noord-Afrika wat Arabische moslims ooit hebben gekoloniseerd, de lokale bevolkingen bekeerd en Arabisch de voertaal gemaakt ten koste van de lokale culturen en talen.

[ afbeelding ]
Nee hoor palestijnen reageren op de bezetting door Israël
pi_218990545
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

En natuurlijk niets hierover bij de NOS als ik even snel kijk. Die natuurlijk wel weer een tranentrekker publiceren over het "Palestijnse ministerie van Volksgezondheid" die zeggen dat er kolonisten zijn die Palestijnse olijfboeren hebben aangevallen.

Want nu de Gazastrook niet kan worden gebruikt voor ophitsen en demoniseren, verschuift men de aandacht selectief naar de Westelijke Jordaanoever. De anti-Israëlische propaganda moet immers blijven doorgaan zolang het land bestaat.
En natuurijk ook weer een artikel met een foto van jammerende Palestijnse kinderen. Het blijft wat dat betreft bijzonder dat dit:

Veel losmaakt, maar dit:

.. niet. En dit:

... ook niet. Sterker nog, daar haalt men de schouders voor op, want dat is in Soedan en Jemen.

Dat roept natuurlijk de vraag op hoe dat komt. En het antwoord is omdat de eerste situatie kan worden gebruikt als stok om Israël mee te slaan en bepaalde onderbuikgevoelens voedt over hoe slecht Israël (en Joden) wel niet zouden zijn.

Dit zorgt er ook voor dat de anti-Israëlische propaganda zo goed verkoopt. Het ragebait, inspelend op Israël-haat en soms ook antisemitisme.
pi_218990553
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En natuurijk ook weer een artikel met een foto van jammerende Palestijnse kinderen. Het blijft wat dat betreft bijzonder dat dit:

[ afbeelding ]

Veel losmaakt, maar dit:

[ afbeelding ]

.. niet. En dit:

[ afbeelding ]

... ook niet. Sterker nog, daar haalt men de schouders voor op, want dat is in Soedan en Jemen.

Dat roept natuurlijk de vraag op hoe dat komt. En het antwoord is omdat de eerste situatie kan worden gebruikt als stok om Israël mee te slaan en bepaalde onderbuikgevoelens voedt over hoe slecht Israël (en Joden) wel niet zouden zijn.

Dit zorgt er ook voor dat de anti-Israëlische propaganda zo goed verkoopt. Het ragebait, inspelend op Israël-haat en soms ook antisemitisme.
Weldoorvoede Palestijnse kinderen ook, genocideroepen moet dan ook strafbaar worden.
pi_218990556
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nee hoor palestijnen reageren op de bezetting door Israël
Welk gebied werd er dan bezet in 1964, 1947 of in 1929?
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 16:22:47 #269
236264 crew  capricia
pi_218990571
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Veel losmaakt, maar dit:

[ afbeelding ]

.. niet. En dit:

[ afbeelding ]

Onze buur-premier ziet het goed:
'Van meet af aan was ik tegen de disproportionele oorlog van Israël.

Over andere tragedies wereldwijd zie ik evenwel geen protest. Want die kunnen niet worden geïnstrumentaliseerd voor een antiwesters discours. Dat is verschrikkelijk hypocriet.'
Bart de Wever

https://x.com/de_NVA/stat(...)30nxCEZ7-rxg-0A&s=19
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218990640
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welk gebied werd er dan bezet in 1964, 1947 of in 1929?
Alle gebieden zijn tot op de dag van vandaag bezet.

Die discussie ga ik niet eens met je aan. De VN en alle andere internationale instellingen die rechtspreken geven de gebieden aan als bezet. Klaar.
pi_218990779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:33 schreef Chadi het volgende:

[..]
Alle gebieden zijn tot op de dag van vandaag bezet.

Die discussie ga ik niet eens met je aan. De VN en alle andere internationale instellingen die rechtspreken geven de gebieden aan als bezet. Klaar.
Dit vormt geen antwoord op de vraag.

Want zulke organisaties (zoals de VN) noemen alleen de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook 'bezet'. Maar jij daarentegen zegt dat 'alle' gebieden bezet zijn, wat dus impliceert dat ook de gebieden die bijvoorbeeld Tel-Aviv, Haifa of Be'er-Sheva betreffen, 'bezet' zouden zijn.

Daarnaast had bestond Israël in 1929 nog niet, toen was er ook al Palestijnse terreur, verwierpen de Arabieren zelf de tweestatenoplossing in 1947 omdat men hier geen Joodse staat wilde en begonnen een burgeroorlog en had Israël in 1964 (toen de terreurorganisatie de PLO was opgericht) de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever nog niet in handen.

Jouw redenering legt bloot waar het probleem zit: Arabische moslims zien héél het gebied van Palestina als bezet, vinden het Palestijnse terreur gerechtvaardigd tegen die zogenaamde bezetting en gaan dan janken als er wordt teruggeslagen. Jullie willen simpelweg een 'From the River to the Sea'.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:05:36 #272
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218990818
quote:
Ik kan het hier niet plaatsen, maar Grok twijfelt aan de echtheid van dit bericht.

Off-Topic: hoe plaats je hier berichten van X? Lukte eerst wel, maar nu al een tijdje niet meer.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218990830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:33 schreef Chadi het volgende:

De VN en alle andere internationale instellingen die rechtspreken geven de gebieden aan als bezet.
De uiterst objectieve organisatie met uiterst objectieve mederwerkers.

Omstreden VN-rapporteur Albanese loopt boos tv-studio uit om Auschwitz-overlevende (95) en houdt lofzang op Hamas
-
pi_218990838
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Off-Topic: hoe plaats je hier berichten van X? Lukte eerst wel, maar nu al een tijdje niet meer.
Lukt inderdaad niet meer. Rete irritant.
-
pi_218990839
quote:

[..]
Ik kan het hier niet plaatsen, maar Grok twijfelt aan de echtheid van dit bericht.

Grok kun je ook niet vragen naar actuele situaties.

Zie mensen dat heel vaak doen, maar Grok is niet real time, dus over een paar dagen zul je wel het "juiste" antwoord krijgen, maar mensen denken dat het bij nieuwsberichten ook werkt, zo werkt AI niet
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:13:39 #276
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218990869
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:08 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Grok kun je ook niet vragen naar actuele situaties.

Zie mensen dat heel vaak doen, maar Grok is niet real time, dus over een paar dagen zul je wel het "juiste" antwoord krijgen, maar mensen denken dat het bij nieuwsberichten ook werkt, zo werkt AI niet
Het was 10 oktober, dan zou nu wel meer bekend zijn. Maar goed, laten we nog maar even afwachten.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:18:49 #277
pi_218990915
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Onze buur-premier ziet het goed:
'Van meet af aan was ik tegen de disproportionele oorlog van Israël.

Over andere tragedies wereldwijd zie ik evenwel geen protest. Want die kunnen niet worden geïnstrumentaliseerd voor een antiwesters discours. Dat is verschrikkelijk hypocriet.'
Bart de Wever

https://x.com/de_NVA/stat(...)30nxCEZ7-rxg-0A&s=19
Als we het helemaal interessant willen maken moeten we het hebben over het hebben over het georganiseerde karakter van veel van dit soort groepen/demonstraties.
pi_218990924
quote:

[..]

Chatgpt houdt ook de nodige slagen om de arm
-
pi_218990995
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit vormt geen antwoord op de vraag.

Want zulke organisaties (zoals de VN) noemen alleen de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook 'bezet'. Maar jij daarentegen zegt dat 'alle' gebieden bezet zijn, wat dus impliceert dat ook de gebieden die bijvoorbeeld Tel-Aviv, Haifa of Be'er-Sheva betreffen, 'bezet' zouden zijn.

Daarnaast had bestond Israël in 1929 nog niet, toen was er ook al Palestijnse terreur, verwierpen de Arabieren zelf de tweestatenoplossing in 1947 omdat men hier geen Joodse staat wilde en begonnen een burgeroorlog en had Israël in 1964 (toen de terreurorganisatie de PLO was opgericht) de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever nog niet in handen.

Jouw redenering legt bloot waar het probleem zit: Arabische moslims zien héél het gebied van Palestina als bezet, vinden het Palestijnse terreur gerechtvaardigd tegen die zogenaamde bezetting en gaan dan janken als er wordt teruggeslagen. Jullie willen simpelweg een 'From the River to the Sea'.
De VN en al die anderen houden de grenzen van 67 aan.
Wat jij er verder van maakt boeit me totaal niet.
pi_218991002
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:06 schreef quo_ het volgende:

[..]
De uiterst objectieve organisatie met uiterst objectieve mederwerkers.

Omstreden VN-rapporteur Albanese loopt boos tv-studio uit om Auschwitz-overlevende (95) en houdt lofzang op Hamas
Ze had moeten knielen of zo. Zal vast wel een reden zijn geweest waarom ze weg is gelopen. Ze is een held.
pi_218991025
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:34 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ze had moeten knielen of zo. Zal vast wel een reden zijn geweest waarom ze weg is gelopen. Ze is een held.
Ze is een heks.
-
pi_218991048
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:33 schreef Chadi het volgende:

[..]
De VN en al die anderen houden de grenzen van 67 aan.
Wat jij er verder van maakt boeit me totaal niet.
Waarom zou je een grens aanhouden van door Jordanië bezet gebied sinds 1948?
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:05:11 #283
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218991142
quote:

[..]
Iemand een held noemen die Hamas verheerlijkt?
pi_218991153
quote:

[..]
0 respect en het verheerlijken van een terroristische organisatie maakt je een held?

Je bent niet goed :D
pi_218991266
quote:

[..]
Regelen we haar alvast als een van je 72 maagden..
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:30:27 #286
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218991276
quote:

[..]
:') :W
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:32:07 #287
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218991290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 14:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wordt je nooit eens moe van steeds dezelfde langspeelplaat waarvan je zelf ook wel weet hoe idioot het is. Nee Hamas is niet gezellig. Komt hun ellende ook maar in de buurt van wat Israël aanricht? Totaal niet. Voor een groot gedeelte komt dat doordat ze niet de capaciteit hebben, maar je bent nu al een jaar Israël aan het verdedigen door ze te vergelijken met partijen als ISIS. Dat is fucked man.
Ik verdedig Israël niet, ik bekritiseer de groen-rode psychose waarin half Nederland kennelijk al een half jaar verkeert.

Het oprukkend antisemitisme, gecamoufleerd als iets waar Timmermans in 2015 nog stelde dat het een camouflageterm was, 'antizionisme'.

De in Palestijnse kledij uitgedoste volstrekt geradicaliseerde studenten.

De schreeuw om boycots van alles dat Joods is.

Het totaal vergiftigde milieu in academia.

En vooral: het feit dat het gros van pro-Palestina mensenrechten geen zier interesseert.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218991305
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:08 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
0 respect en het verheerlijken van een terroristische organisatie maakt je een held?

Ze is een held. Ze wordt weg gezet als anti joods vanwege haar boodschap die Israël niet leuk vindt.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:35:55 #289
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218991329
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:34 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ze is een held. Ze wordt weg gezet als anti joods vanwege haar boodschap die Israël niet leuk vindt.
Plus, ze vergaart weer een hele bak aan likes van religieuzen, boomer-hippies, UvA-studenten en ongetwijfeld een keur aan BN'ers.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:42:50 #290
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218991373
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Plus, ze vergaart weer een hele bak aan likes van religieuzen, boomer-hippies, UvA-studenten en ongetwijfeld een keur aan BN'ers.
En FOK user Chadi uiteraard.
pi_218991386
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 18:34 schreef Chadi het volgende:

[..]
misselijk wijf is het :)
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:13:27 #292
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218991593
quote:

[..]
Ze liep weg omdat er iemand ter sprake werd gebracht die eerder de discussie over het gebruik van zware termen als genocide en Holocaust in de context van Gaza wilde aangaan.

Ik weet niet waarom iemand die zo allergisch is voor dialoog en vrijheid van meningsuiting een held zou zijn, eerlijk gezegd.

Filmpje inclusief vertaling is hier te zien.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:19:25 #293
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218991645
Hamas heeft nog eens 7.000 man opgeroepen om de controle over Gaza weer terug te krijgen.

quote:
Hamas has recalled about 7,000 members of its security forces to reassert control over areas of Gaza recently vacated by Israeli troops, according to local sources.

The Hamas mobilisation had been widely anticipated amid growing uncertainty about who will govern Gaza once the war ends.

This is a key issue that could complicate the start of the second phase of US President Donald Trump's peace plan, which calls for Hamas to disarm.

A Hamas official abroad declined to comment directly on reports of the security deployment, but told the BBC: "We cannot leave Gaza at the mercy of thieves and militias backed by the Israeli occupation. Our weapons are legitimate... to resist occupation, and they will remain as long as the occupation continues."

https://www.bbc.com/news/articles/ce8482418plo
Dat voorspelt dus nog gedoe bij de afwikkeling van het plan.

Hopelijk gaat die uitwisseling van gijzelaars/gevangenen wel door nu er al dingen op de spits worden gedreven, anders loopt het nu al spaak.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:23:23 #294
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218991682
Oh en dit zingt ook rond:

quote:
NNA - A Hamas leader told Agence France-Presse today that the movement will not participate in the signing ceremony of the agreement aimed at ending the war in Gaza, scheduled for Egypt.

Hussam Badran, a leader in the movement's political bureau, said in an interview in Doha, "Hamas will not be participating in the signing process. Only American and Israeli mediators and officials will be."

He pointed out that "talk about expelling Palestinians, whether from Hamas or otherwise, from their land is absurd and nonsensical, and no Palestinian can agree to it."

He said, "If this battle is imposed, Hamas will undoubtedly confront it and will exert all its capabilities to repel this aggression."

https://nna-leb.gov.lb/en(...)vement-will-not-part
pi_218991721
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:13 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ze liep weg omdat er iemand ter sprake werd gebracht die eerder de discussie over het gebruik van zware termen als genocide en Holocaust in de context van Gaza wilde aangaan.

Ik weet niet waarom iemand die zo allergisch is voor dialoog en vrijheid van meningsuiting een held zou zijn, eerlijk gezegd.

Filmpje inclusief vertaling is hier te zien.
Ja iemand die het niet leuk vindt dat joden daders kunnen zijn van een genocide en daarom de holocaust wil beschermen. Terecht dat ze niet met zulke idioten gaat discussiëren.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:30:13 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218991733
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:28 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja iemand die het niet leuk vindt dat joden daders kunnen zijn van een genocide en daarom de holocaust wil beschermen. Terecht dat ze niet met zulke idioten gaat discussiëren.
Weet je Chadi, ik hoop dat dat Frie Pallestijn zoals jij dat wenst er heel snel komt. Liever gisteren dan vandaag.

Zijn we dan verlost van deze batshit insane tribale bagger? Gaan we dan weer normaal doen in Nederland?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:30:24 #297
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218991737
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:28 schreef Chadi het volgende:

[..]
Diegene was er niet eens. Alleen de naam werd genoemd in een vraag die de presentator niet eens af kon maken.
pi_218991759
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Weet je Chadi, ik hoop dat dat Frie Pallestijn zoals jij dat wenst er heel snel komt. Liever gisteren dan vandaag.

Zijn we dan verlost van deze batshit insane tribale bagger? Gaan we dan weer normaal doen in Nederland?
Dat hele gedoe start bij mensen die voor zichelf allerlei rechten wenst maar het anderen onder condities wil geven.
Gewoon ziek.
Mensen die roepen dat iedereen gelijke rechten behoort te hebben, worden hier weg gezet als maniakale wappies.
pi_218991779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Diegene was er niet eens. Alleen de naam werd genoemd in een vraag die de presentator niet eens af kon maken.
Terecht het gaat nergens over. Ze is geen autoriteit op dat gebied of zo. Ze heeft gewoon geluk gehad dat ze niet vergast werd zoals miljoenen anderen. Ze is iemand met een mening die indruist tegen bijna alle genocide wetenschappers, vele mensenrechten organisaties en de VN commissie.

Who the fock is zij op dat gebied om haar mening daar net te gooien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')