abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218990245
-niet doen-

[ Bericht 49% gewijzigd door Straatcommando. op 11-10-2025 15:33:10 ]
-
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:35:10 #252
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218990273
En er zitten hier zeker fans van Hamas.. net zoals er mensen zitten die likkebaardend kijken naar beelden van dode Palestijnen. Maak je geen illusies.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218990278
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:31 schreef quo_ het volgende:
-niet doen-
En waarom niet?
-
pi_218990280
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:31 schreef quo_ het volgende:
-niet doen-
Ik was te laat. PM'etje?
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:36:42 #255
pi_218990281
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:36 schreef quo_ het volgende:

[..]
En waarom niet?
Zo spreek je elkaar niet aan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218990285
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zul je mij niet horen zeggen. Ik heb een probleem met de selectiviteit (van beide kanten) als het nieuws even niet uit komt. Dat is ook de reden waarom veel mensen weinig tot niets meer aannemen wat uit die regio als ''nieuws'' naar buiten komt.

Heel hard gezegd heb je simpelweg twee partijen die elkaar naar het leven staan, met dito supporters, maar zich verschuilen achter gekleurd of zelfs nepnieuws.
Dit frame klopt gewoon niet.
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:39:48 #257
pi_218990300
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dit frame klopt gewoon niet.
Oke man

Ik heb vandaag deze tasje aan.
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:40:45 #258
pi_218990303
Hamas staat Israël niet tot het leven, u las het hier.

Ik ben weer weg, wat een gierput van een topic :r
pi_218990353
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Hamas staat Israël niet tot het leven, u las het hier.

Ik ben weer weg, wat een gierput van een topic :r
Ik had het niet lekker dik gemaakt. De oorlog is inderdaad voornamelijk tussen twee partijen en nog wat eveneens ongezellige kabouter jihad clubs, maar doen alsof de online discussie tussen pro Hamas en pro Israel is klopt voor geen kloot.
  Forum Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:49:38 #260
pi_218990363
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik had het niet lekker dik gemaakt. De oorlog is inderdaad voornamelijk tussen twee partijen en nog wat eveneens ongezellige kabouter jihad clubs, maar doen alsof de online discussie tussen pro Hamas en pro Israel is klopt voor geen kloot.
Ook dat doe ik niet, maar die entiteiten zijn er wel en ze zijn nog luid ook.
pi_218990426
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 13:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel. Israël is constant in de verdediging geweest juist vanwege het aanhoudende Palestijnse terreur. Om de zoveel tijd was het weer raak met een aanslag of een barrage van raketten gericht op Israël.
Dat is bullshit. Israël is in de aanval. Voor 7 oktober waren er al Continu aanvallen op Palestijnse gebieden die israel.
pi_218990444
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:58 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is bullshit. Israël is in de aanval. Voor 7 oktober waren er al Continu aanvallen op Palestijnse gebieden die israel.
Nee hoor, Israël reageert op het Palestijnse terrorisme.

De Palestijnen zijn namelijk al decennia bezig met poging te ondernemen om Israël te terroriseren in de hoop het land ooit te kunnen vernietigen. En voordat Israël was gesticht was men al van mening dat hier vooral niet te veel Joden mochten wonen. Palestijnen (voornamelijk Arabische moslims) zijn namelijk van mening dat dit gebied Arabisch en Islamitisch dient te zijn.

Een boude claim gezien het feit dat Arabieren en de Islam hier helemaal niets te zoeken hebben. Hetzelfde geldt voor Noord-Afrika wat Arabische moslims ooit hebben gekoloniseerd, de lokale bevolkingen bekeerd en Arabisch de voertaal gemaakt ten koste van de lokale culturen en talen.

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218990482
Ondertussen schiet Hamas Palestijnen af die blij waren met de vrede.
pi_218990498
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen schiet Hamas Palestijnen af die blij waren met de vrede.
Correct.

En natuurlijk niets hierover bij de NOS als ik even snel kijk. Die natuurlijk wel weer een tranentrekker publiceren over het "Palestijnse ministerie van Volksgezondheid" die zeggen dat er kolonisten zijn die Palestijnse olijfboeren hebben aangevallen.

Want nu de Gazastrook niet kan worden gebruikt voor ophitsen en demoniseren, verschuift men de aandacht selectief naar de Westelijke Jordaanoever. De anti-Israëlische propaganda moet immers blijven doorgaan zolang het land bestaat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218990542
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, Israël reageert op het Palestijnse terrorisme.

De Palestijnen zijn namelijk al decennia bezig met poging te ondernemen om Israël te terroriseren in de hoop het land ooit te kunnen vernietigen. En voordat Israël was gesticht was men al van mening dat hier vooral niet te veel Joden mochten wonen. Palestijnen (voornamelijk Arabische moslims) zijn namelijk van mening dat dit gebied Arabisch en Islamitisch dient te zijn.

Een boude claim gezien het feit dat Arabieren en de Islam hier helemaal niets te zoeken hebben. Hetzelfde geldt voor Noord-Afrika wat Arabische moslims ooit hebben gekoloniseerd, de lokale bevolkingen bekeerd en Arabisch de voertaal gemaakt ten koste van de lokale culturen en talen.

[ afbeelding ]
Nee hoor palestijnen reageren op de bezetting door Israël
pi_218990545
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

En natuurlijk niets hierover bij de NOS als ik even snel kijk. Die natuurlijk wel weer een tranentrekker publiceren over het "Palestijnse ministerie van Volksgezondheid" die zeggen dat er kolonisten zijn die Palestijnse olijfboeren hebben aangevallen.

Want nu de Gazastrook niet kan worden gebruikt voor ophitsen en demoniseren, verschuift men de aandacht selectief naar de Westelijke Jordaanoever. De anti-Israëlische propaganda moet immers blijven doorgaan zolang het land bestaat.
En natuurijk ook weer een artikel met een foto van jammerende Palestijnse kinderen. Het blijft wat dat betreft bijzonder dat dit:

Veel losmaakt, maar dit:

.. niet. En dit:

... ook niet. Sterker nog, daar haalt men de schouders voor op, want dat is in Soedan en Jemen.

Dat roept natuurlijk de vraag op hoe dat komt. En het antwoord is omdat de eerste situatie kan worden gebruikt als stok om Israël mee te slaan en bepaalde onderbuikgevoelens voedt over hoe slecht Israël (en Joden) wel niet zouden zijn.

Dit zorgt er ook voor dat de anti-Israëlische propaganda zo goed verkoopt. Het ragebait, inspelend op Israël-haat en soms ook antisemitisme.
pi_218990553
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En natuurijk ook weer een artikel met een foto van jammerende Palestijnse kinderen. Het blijft wat dat betreft bijzonder dat dit:

[ afbeelding ]

Veel losmaakt, maar dit:

[ afbeelding ]

.. niet. En dit:

[ afbeelding ]

... ook niet. Sterker nog, daar haalt men de schouders voor op, want dat is in Soedan en Jemen.

Dat roept natuurlijk de vraag op hoe dat komt. En het antwoord is omdat de eerste situatie kan worden gebruikt als stok om Israël mee te slaan en bepaalde onderbuikgevoelens voedt over hoe slecht Israël (en Joden) wel niet zouden zijn.

Dit zorgt er ook voor dat de anti-Israëlische propaganda zo goed verkoopt. Het ragebait, inspelend op Israël-haat en soms ook antisemitisme.
Weldoorvoede Palestijnse kinderen ook, genocideroepen moet dan ook strafbaar worden.
pi_218990556
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nee hoor palestijnen reageren op de bezetting door Israël
Welk gebied werd er dan bezet in 1964, 1947 of in 1929?
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 16:22:47 #269
236264 crew  capricia
pi_218990571
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Veel losmaakt, maar dit:

[ afbeelding ]

.. niet. En dit:

[ afbeelding ]

Onze buur-premier ziet het goed:
'Van meet af aan was ik tegen de disproportionele oorlog van Israël.

Over andere tragedies wereldwijd zie ik evenwel geen protest. Want die kunnen niet worden geïnstrumentaliseerd voor een antiwesters discours. Dat is verschrikkelijk hypocriet.'
Bart de Wever

https://x.com/de_NVA/stat(...)30nxCEZ7-rxg-0A&s=19
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218990640
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welk gebied werd er dan bezet in 1964, 1947 of in 1929?
Alle gebieden zijn tot op de dag van vandaag bezet.

Die discussie ga ik niet eens met je aan. De VN en alle andere internationale instellingen die rechtspreken geven de gebieden aan als bezet. Klaar.
pi_218990779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:33 schreef Chadi het volgende:

[..]
Alle gebieden zijn tot op de dag van vandaag bezet.

Die discussie ga ik niet eens met je aan. De VN en alle andere internationale instellingen die rechtspreken geven de gebieden aan als bezet. Klaar.
Dit vormt geen antwoord op de vraag.

Want zulke organisaties (zoals de VN) noemen alleen de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook 'bezet'. Maar jij daarentegen zegt dat 'alle' gebieden bezet zijn, wat dus impliceert dat ook de gebieden die bijvoorbeeld Tel-Aviv, Haifa of Be'er-Sheva betreffen, 'bezet' zouden zijn.

Daarnaast had bestond Israël in 1929 nog niet, toen was er ook al Palestijnse terreur, verwierpen de Arabieren zelf de tweestatenoplossing in 1947 omdat men hier geen Joodse staat wilde en begonnen een burgeroorlog en had Israël in 1964 (toen de terreurorganisatie de PLO was opgericht) de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever nog niet in handen.

Jouw redenering legt bloot waar het probleem zit: Arabische moslims zien héél het gebied van Palestina als bezet, vinden het Palestijnse terreur gerechtvaardigd tegen die zogenaamde bezetting en gaan dan janken als er wordt teruggeslagen. Jullie willen simpelweg een 'From the River to the Sea'.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:05:36 #272
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218990818
quote:
Ik kan het hier niet plaatsen, maar Grok twijfelt aan de echtheid van dit bericht.

Off-Topic: hoe plaats je hier berichten van X? Lukte eerst wel, maar nu al een tijdje niet meer.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218990830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:33 schreef Chadi het volgende:

De VN en alle andere internationale instellingen die rechtspreken geven de gebieden aan als bezet.
De uiterst objectieve organisatie met uiterst objectieve mederwerkers.

Omstreden VN-rapporteur Albanese loopt boos tv-studio uit om Auschwitz-overlevende (95) en houdt lofzang op Hamas
-
pi_218990838
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Off-Topic: hoe plaats je hier berichten van X? Lukte eerst wel, maar nu al een tijdje niet meer.
Lukt inderdaad niet meer. Rete irritant.
-
pi_218990839
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik kan het hier niet plaatsen, maar Grok twijfelt aan de echtheid van dit bericht.

Grok kun je ook niet vragen naar actuele situaties.

Zie mensen dat heel vaak doen, maar Grok is niet real time, dus over een paar dagen zul je wel het "juiste" antwoord krijgen, maar mensen denken dat het bij nieuwsberichten ook werkt, zo werkt AI niet
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')