"We"quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
We zullen niet stoppen, of rusten, totdat alle martelaren gewroken zijn en de kolonie verdwenen is.’
Dat geldt voor het gros van dat Pro-Palestina volk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:10 schreef nostra het volgende:
[..]
"We"Als die vent één dag in Gaza-stad zou verblijven, dan zou die roepend om zijn moeder in foetushouding in een hoekje liggen.
De woorden vrijheid van meningsuiting hebben geen betekenis meer, net als demonstratierecht, racisme etc.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit is het resultaat van het intersectionele denken waarbij de wereld wordt opgedeeld in 'onderdrukten' en 'onderdrukkers'. Over de eerste groep mag niets worden gezegd en over de tweede groep alles.
In dit conflict ziet men de Palestijnen als de 'onderdrukten' en Israël als de 'onderdrukkers'. En natuurlijk naast het feit dat dit een verdraaiing is van de realiteit creëert het een situatie waarin openlijk oproepen tot genocidaal geweld jegens Israëliërs als acceptabel wordt gezien dat onder de 'vrijheid van meningsuiting' valt.
Om mij droppen ze al die gasten daar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:10 schreef nostra het volgende:
[..]
"We"Als die vent één dag in Gaza-stad zou verblijven, dan zou die roepend om zijn moeder in foetushouding in een hoekje liggen.
https://www.christenenvoo(...)e-strategie-van-iranquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, geef eens wat van zíjn bijdragen weer hier.
Het is zo jammer dat ze met die fase zoveel schade aanrichten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat geldt voor het gros van dat Pro-Palestina volk.
Zelden zoveel wereldvreemde ideologische warboel bij elkaar gezien. Sommigen denken echt dat Palestina een soort multicultureel luilekkerland van tolerantie en diversiteit was, een baken van mensenrechtenbescherming, voordat Israël de boel kwam verzieken.
Zie ik hier weer zo'n jongen of meid in Palestijnse kledij kan ik enkel glimlachen... Wetende ook dat het een fase is waar de meesten wel weer uitgroeien.
Het was daar voor joden beter dan hier. Of heb je daar andere gevoelens bij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat geldt voor het gros van dat Pro-Palestina volk.
Zelden zoveel wereldvreemde ideologische warboel bij elkaar gezien. Sommigen denken echt dat Palestina een soort multicultureel luilekkerland van tolerantie en diversiteit was, een baken van mensenrechtenbescherming, voordat Israël de boel kwam verzieken.
Zie ik hier weer zo'n jongen of meid in Palestijnse kledij kan ik enkel glimlachen... Wetende ook dat het een fase is waar de meesten wel weer uitgroeien.
Er staat noord Gaza. Dat is een deel van Gaza (gebied (ik mag geen land zeggen)), niet te verwarren met Gaza stad (wat weet wel in het noorden van Gaza ligt). Ik had het over duizenden vrachtwagens met voedsel in de afgelopen drie maanden, dat is een understatement want het zijn er ruim 13.000.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:36 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Je vrienden van de NOS zijn het er niet mee eens.
https://nos.nl/artikel/25(...)nel-mogelijk-gaza-in
In Noord-Gaza is een hongersnood vastgesteld en er is tekort aan alles, weten ze ook bij het Rode Kruis.
Komend weekend mogen 400 vrachtwagens per dag Gaza in, zegt Daniëlle Brouwer van het Rode Kruis. "Maar dat is een druppel op de gloeiende plaat.
Hele video bekeken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
https://www.christenenvoo(...)e-strategie-van-iran
Video staat erbij
Ligt eraan welke periode, want ook Nazi-Duitsland of Pijlkruisend Hongarije of Fascistisch Roemenië waren inderdaad geen multiculturele luilekkerlanden van tolerantie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het was daar voor joden beter dan hier. Of heb je daar andere gevoelens bij?
Roepen dat Israël het recht heeft op zelfverdediging komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hele video bekeken.
Nergens wordt er ook maar gehint op een roep om genocide te plegen op Palestijnen; de video gaat vooral over de rol van de ayatollahs in Iran en de 'onvoorspelbaarheid' van Trump.
Hij eindigt zelfs met een oproep tot dialoog.
Kun je timestamps geven waar je meent Pettit-achtige retoriek bij Elian te zien?
Je klets echt een hoop onzin. Zonde van mijn energie... Inclusief.. Christ fuck ten tijde waren vrouwen hier mannelijk bezit. En die gast praat over inclusiviteitquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ligt eraan welke periode, want ook Nazi-Duitsland of Pijlkruisend Hongarije of Fascistisch Roemenië waren inderdaad geen multiculturele luilekkerlanden van tolerantie.
Dat het daar beter was voor een keur aan groepen - vrouwen, anders- en ongelovigen, homoseksuelen - betwijfel ik sowieso ten zeerste.
Het Ottomaanse Rijk stond ook niet écht bekend om haar inclusiviteit, democratie en mensenrechten.
Door een video van 27 minuten te bekijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Roepen dat Israël het recht heeft op zelfverdediging komt op hetzelfde neer.
Hoe kijk jij een video van 27 minuten in 21?
Terecht de ene genocide pleger voor de andere.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:04 schreef Mylene het volgende:
Hamas-functionaris bedankt Trump voor Gaza-deal, maar zegt dat Blair niet welkom is: 'Slechte herinneringen'
Basem Naim, een hogere functionaris bij Hamas, heeft bij Sky News gereageerd op de goedgekeurde eerste fase van het vredesplan van Donald Trump en het staakt-het-vuren. Hij bedankte de Amerikaanse president. "Zonder de persoonlijke tussenkomst van president Trump denk ik niet dat we een einde aan de oorlog hadden bereikt."
"Daarom bedanken we president Trump en zijn persoonlijke inspanningen om tussen te komen en Netanyahu onder druk te zetten om een einde te maken aan dit bloedbad en deze slachtpartij", aldus Naim. Hij bevestigde dat Hamas bereid is een stap opzij te doen om een Palestijns orgaan te laten regeren over het naoorlogse Gaza, maar dat de groep wel "op de grond" zal blijven.
Over een deel van de deal is Hamas het niet eens, voegt Naim toe. "Helaas, als het gaat over Tony Blair, hebben wij Palestijnen, Arabieren en moslims en misschien nog anderen in de wereld slechte herinneringen van hem. We herinneren ons zijn rollen in het moorden, het veroorzaken van duizenden of zelfs miljoenen overlijdens van onschuldige burgers in Afghanistan en Irak."
"We herinneren ons hem nog heel goed na de vernietiging van Irak en Afghanistan", zegt Naim. Trump stelde Blair aan als de persoon die toezicht zal houden op het bestuur van het naoorlogse Gaza.
Over welke tijd heb je het?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je klets echt een hoop onzin. Zonde van mijn energie... Inclusief.. Christ fuck ten tijde waren vrouwen hier mannelijk bezit. En die gast praat over inclusiviteit
Jij haalt religie te pas en te onpas erbij. Ik zei dat joden het daar beter hadden dan hier. Daarna kwam er een reactie over religie en inclusiviteit en weet ik veel wat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over welke tijd heb je het?
Laten we dat onderwerp vooral breder behandelen, chadi... dat bezit-dingetje, en hoe de ene sekse zich wel dient te bedekken en de andere niet. Over hoe polygamie wel voor de één toelaatbaar is en voor de ander niet. Over hoe in het paradijs wel maagden zijn maar geen knapen.
Onzin? De wijze waarop je a) continu overal die religie erbij moet slepen en b) werkelijk 0.0 reflectie daarop kunt geven en c) het blijft presenteren als letterlijk gods geschenk aan de mensheid dat álles beter maakt en heeft gemaakt, toont mij aan dat elke discussie over elk thema dat ook maar rakelings met de islam te maken heeft inderdaad verspilde moeite is.
Het zal t.a.t. altijd liggen aan het Westen, aan de VS, aan de zionisten, aan Israël, aan christenen, aan Joden, aan hindoe's, aan atheïsten, aan feministen en ga zo maar door.
Rest mij te blijven reageren voor de neutrale lezers om die propaganda te weerleggen.
Vooral omdat het zo hilarisch is wanneer pro-Palestijnen het hebben over 'apartheidsstaat' Israël, wetende dat heel dat Midden-Oosten en Noord-Afrika ervan vergeven is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jij haalt religie te pas en te onpas erbij. Ik zei dat joden het daar beter hadden dan hier. Daarna kwam er een reactie over religie en inclusiviteit en weet ik veel wat.
Wat is daar hilarisch aan? Zodra het over Israël gaat will je de discussie uit de weg gaan door naar anderen te wijzen. Ik ben er even klaar mee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooral omdat het zo hilarisch is wanneer pro-Palestijnen het hebben over 'apartheidsstaat' Israël, wetende dat heel dat Midden-Oosten en Noord-Afrika ervan vergeven is.
Mocht je nog kunnen aanwijzen waar in die video Elian Pettit-achtige retoriek hanteert hoor ik het graag.
Grappig he, ze doen net alsof ze een gelijkwaardige partij zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:04 schreef Mylene het volgende:
Hamas-functionaris bedankt Trump voor Gaza-deal, maar zegt dat Blair niet welkom is: 'Slechte herinneringen'
"We herinneren ons hem nog heel goed na de vernietiging van Irak en Afghanistan", zegt Naim. Trump stelde Blair aan als de persoon die toezicht zal houden op het bestuur van het naoorlogse Gaza.
Maar je hebt nog niet aangegeven wat in die video Pettitachtige uitspraken worden gedaan. Doe dat anders eerst eens even, want anders ben je een leugenaar. Dat is toch oneervol?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat is daar hilarisch aan? Zodra het over Israël gaat will je de discussie uit de weg gaan door naar anderen te wijzen. Ik ben er even klaar mee.
Dat rondjes draaien. Het lijkt wel een kermis.
quote:BREAKING: Since the ceasefire began, Hamas militias have unleashed a wave of arrests across Gaza, dozens seized, accused of being “collaborators” or members of anti-Hamas clans. They’re now publicly announcing that executions will soon take place.
After two years of relentless Israeli bombing, Gazans are now trapped under Hamas’s bullets and prisons.
Where are the human rights organizations now, the ones who claim to defend Palestinians, but fall silent when the killers are Hamas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |