SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze OP he
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bloemkoolschotelquote:
Dat zijn de bestequote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van de dochter van de groenteboer?![]()
Ff poepen hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
DatDat zijn de bestequote:
ik vroeg aan de groenteboer waar de prei vandaan kwam @HomijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik vroeg aan de groenteboer waar de prei vandaan kwam @:homijnHihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is dat een leuke bingoclub?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben de grappenmaker van de bingoclub
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Arghhh...
Sommige mensen
Man: mag ik u wat vragen?
Ik: nee
Man: het is maar een kort vraagje?
Man: ik houd het heel kort, twee seconden
Ik: je hebt zojuist iets gevraagd, en het antwoord is NEE!
sukkel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oh wat irritant zeg, als ze door blijven vragen terwijl je nee zegtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:25 schreef DJMO het volgende:
Arghhh...
Sommige mensen
Man: mag ik u wat vragen?
Man: het is maar een kort vraagje?
Man: ik houd het heel kort, twee seconden
Ik: je hebt zojuist iets gevraagd, en het antwoord is NEE!
sukkelMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja, daar kan ik heel slecht tegen. Zelfde als met die lui die je een krant aan willen slijten. Die serveer ik altijd af met het antwoord dat ik geen tweedehands nieuws lees. Voor ze van de verbazing zijn bekomen ben ik 100 meter verder.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh wat irritant zeg, als ze door blijven vragen terwijl je nee zegtIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oh ja die lui zo ook vervelend idd of andere lui die je iets aan willen smeren in het winkelcentrum..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik heel slecht tegen. Zelfde als met die lui die je een krant aan willen slijten. Die serveer ik altijd af met het antwoord dat ik geen tweedehands nieuws lees. Voor ze van de verbazing zijn bekomen ben ik 100 meter verder.
Ik probeer altijd snel door te lopen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik was ooit in het winkelcentrum de mare om boodschappen te doen, terwijl ik onderweg even in het beheersysteem van de fp keek of er nog nieuws was, toen ik lastig gevallen werd door zo'n knaap.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ja die lui zo ook vervelend idd of andere lui die je iets aan willen smeren in het winkelcentrum..
Ik probeer altijd snel door te lopen
Terwijl ik dus de laatste headlines recht uit de rss feeds bij de hand had, kreeg ik de vraag of ik een gratis krant wilde. Een van de artikelen op de voorpagina van die krant had ik de avond ervoor zelf op de fp geplaatst, waardoor ik op dat tweedehands nieuws kwamsindsdien is het een beproefd antwoord om die lui af te schudden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Restje zalmsoep verdund met wat kipbouillon en garnalen erbij. Smaak doet me zowel denken aan Gentse Waterzooi en Oostends vispannetje die ik afgelopen zomer heb gegeten. Onverwachts weer even op vakantie met gedachten
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
Restje zalmsoep verdund met wat kipbouillon en garnalen erbij. Smaak doet me zowel denken aan Gentse Waterzooi en Oostends vispannetje die ik afgelopen zomer heb gegeten. Onverwachts weer even op vakantie met gedachten
dochter heeft gekookt vandaagquote:
hoefde dus niet te koken
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
Ow wat fijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
dochter heeft gekookt vandaag
hoefde dus niet te koken![]()
![]()
Ik word niet geïnspireerd om te stofzuigenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Word je geīnspireerd?
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik word niet geïnspireerd om te stofzuigen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Neem mario mee, dan kan die een hele reeksquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de GamesCom of de Comic Con, maar wel naar de Emotie Conlaten zien
Uw ADH vitamine Worst
Goed idee. Velen hebben die smiley nog nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neem mario mee, dan kan die een hele reekslaten zien
![]()
Even wat gaan koken uit woede in de tussentijdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Wachten duuuuuurt lang
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Wrappiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Wachten duuuuuurt lang
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even wat gaan koken uit woede in de tussentijd![]()
![]()
Wat gek.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Wachten duuuuuurt lang
[ afbeelding ]
Hier is mijn Raspberry Pi hoofdservertje stuk (waar in principe de puntenteller staat), en mijn 2e server crasht elke dag. Ik weet nog niet waardoor.
Tijd om de 3e te activeren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb al gegeten, ook toen liep het al... En dit is inmiddels de derde keer dat ik het moet importeren. Eerst was de disk niet groot genoeg, daarna mislukte het om wat voor reden dan ook en daarna verstierde ik het zelf door in de terminal waar de import was gestart perongeluk een pijl omhoog en enter te geven omdat ik dacht dat een ander scherm de focus had, toen de import klaar was begon hij doodleuk opnieuw en het eeste statement in de sql export is een drop table if exists.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even wat gaan koken uit woede in de tussentijd
Geen beste dag.Maakt de lekkerste wraps O+![]()
oeps, verkeerde scherm.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb al gegeten, ook toen liep het al... En dit is inmiddels de derde keer dat ik het moet importeren. Eerst was de disk niet groot genoeg, daarna mislukte het om wat voor reden dan ook en daarna verstierde ik het zelf door in de terminal waar de import was gestart perongeluk een pijl omhoog en enter te geven omdat ik dacht dat een ander scherm de focus had, toen de import klaar was begon hij doodleuk opnieuw en het eeste statement in de sql export is een drop table if exists.
Geen beste dag.
Achja, je bent niet de enige.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn mummies zijn mooier, vind ikquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:55 schreef maily het volgende:
@:WrappedEuphoria
inspired?
[ afbeelding ]![]()
En ik laat mijn bunnies in leven
Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Das lekker wreed ben, ben jij al gewees?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik voel me wrappie bij ieder klappie![]()
![]()
Niet zo gek. Het is een tabel met meer dan 250.000.000 rijen, duurt even om daar een index op te zetten...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat gek.
Hier is mijn Raspberry Pi hoofdservertje stuk (waar in principe de puntenteller staat), en mijn 2e server crasht elke dag. Ik weet nog niet waardoor.
Tijd om de 3e te activeren.
En hier ook hardware problemen aan de orde, vandaar dat ik de DB ga overzetten naar een andere server.Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Gewoon compleet stupid van mezelf... Gelukkig komt het niet zo heel vaak voor maar is niet eerste keer. Vandaar dat ik nooit een acc en prod terminal tegelijk heb openstaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeps, verkeerde scherm.
Achja, je bent niet de enige.Maakt de lekkerste wraps O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Produktieschermen heb ik in een rode kleur (wit op rood), dan weet ik zeker dat ik goed moet oppassen welke commando's ik intikquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon compleet stupid van mezelf... Gelukkig komt het niet zo heel vaak voor maar is niet eerste keer. Vandaar dat ik nooit een acc en prod terminal tegelijk heb openstaan.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is ook wel slim inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Produktieschermen heb ik in een rode kleur (wit op rood), dan weet ik zeker dat ik goed moet oppassen welke commando's ik intik
Import van fokstats is eindelijk klaar, nu nog de DTS punten tabel.Maakt de lekkerste wraps O+![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik dacht dat de kutgatjes voor mij warenDM’s gonzen zacht,
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
ik dacht dat de kutgatjes voor mij waren
ja maarquote:
ik heb de laatste tijd het geduld niet om een serie te volgen
DM’s gonzen zacht,
Dan ga je Fortnite kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar
ik heb de laatste tijd het geduld niet om een serie te volgen![]()
![]()
Wikkelen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar
ik heb de laatste tijd het geduld niet om een serie te volgenMaakt de lekkerste wraps O+![]()
3 dubbele punten voor Greysbonesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Eindelijk, alles geïmporteerd en werkende.
DM’s gonzen zacht,
Eindelijk in de top 10quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
3 dubbele punten voor Greysbones![]()
![]()
Dat is zo beetje elke doordeweekse avond.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niks mis meequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is zo beetje elke doordeweekse avond.![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de cola....
Greysbones ingewikkeld
Dat zou ik wel willen zien
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat kan een beetje een sleur worden hequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is zo beetje elke doordeweekse avond.DM’s gonzen zacht,
ja daar schort het de laatste tijd nogal aanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Al moet je daar ook wel beetje geduldig voor zijn...
DM’s gonzen zacht,
Zal jou eens ergens heen sleurenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan een beetje een sleur worden he![]()
![]()
Beetje druk? Herken het wel hoor, heb soms ook van dat soort momenten. En dan is een dag als vandaag waar ik lang moet wachten ook niet bepaald plezierig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daar schort het de laatste tijd nogal aanMaakt de lekkerste wraps O+![]()
same here. korte aandachtsspanne.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daar schort het de laatste tijd nogal aanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze TT was echt voor jouquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje druk? Herken het wel hoor, heb soms ook van dat soort momenten. En dan is een dag als vandaag waar ik lang moet wachten ook niet bepaald plezierig.![]()
vooral veel aan mijn hoofdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje druk? Herken het wel hoor, heb soms ook van dat soort momenten. En dan is een dag als vandaag waar ik lang moet wachten ook niet bepaald plezierig.
kan de rust niet vindenDM’s gonzen zacht,
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral veel aan mijn hoofd
kan de rust niet vinden![]()
![]()
ik heb echt de schurft aan wachten![]()
DM’s gonzen zacht,
Ja soms staat dat wel tegen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan een beetje een sleur worden heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wil het daten nog een beetje lukken?quote:DM’s gonzen zacht,
Ik heb een antwoord hierop maar kan je eerst even wachten?quote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een antwoord hierop maar kan je eerst even wachten?![]()
![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
jij?quote:
te weinig punten vandaag?DM’s gonzen zacht,
DM’s gonzen zacht,
Ik weetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:hemarookworst is dan ook een lieve man![]()
![]()
![]()
Jup, datquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral veel aan mijn hoofd
kan de rust niet vinden
Wikkelen heeft mij in dit soort situaties wel eens geholpen omdat ik dan soort van 'verplicht' even rust moet vinden, kan immers nergens heen. Vriendin heeft zelfde ervaring. Maar goed, of zoiets werkt is wel afhankelijk van het onderliggende.Maakt de lekkerste wraps O+![]()
ik moet gewoon mijn hoofd even uit kunnen zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, dat
Wikkelen heeft mij in dit soort situaties wel eens geholpen omdat ik dan soort van 'verplicht' even rust moet vinden, kan immers nergens heen. Vriendin heeft zelfde ervaring. Maar goed, of zoiets werkt is wel afhankelijk van het onderliggende.
maar ja
dat knopje he
das zoek
DM’s gonzen zacht,
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:hemarookworst is dan ook een lieve man![]()
Uw ADH vitamine Worst
Wil wel ff helpen zoeken naar jouw knopjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet gewoon mijn hoofd even uit kunnen zetten
maar ja
dat knopje he
das zoek![]()
![]()
succesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wil wel ff helpen zoeken naar jouw knopje
DM’s gonzen zacht,
En boek lezen? En dan met name voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet gewoon mijn hoofd even uit kunnen zetten
maar ja
dat knopje he
das zoekMaakt de lekkerste wraps O+![]()
tijd is een kostbaar goedquote:DM’s gonzen zacht,
nopequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En boek lezen? En dan met name voor het slapen gaan.
eerder las ik heel veel
maar het lukt gewoon ff niet
en is niet erg
tis wat het is
komt wel weerDM’s gonzen zacht,
hoeveel is veelquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel ik voor je over hebDM’s gonzen zacht,
Heeeeeeeeeeeeel veelquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteindelijk komt het ook wel weer. Maar de weg ernaartoe is wel vervelend en hoop dat het dan ook snel weer wat beter met je gaatquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
eerder las ik heel veel
maar het lukt gewoon ff niet
en is niet erg
tis wat het is
komt wel weer
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM’s gonzen zacht,
kan er wel heel frustie over gaan doenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het ook wel weer. Maar de weg ernaartoe is wel vervelend en hoop dat het dan ook snel weer wat beter met je gaat
maar schiet ik niks mee opDM’s gonzen zacht,
Moet je ook niet doen. Zonde van de energiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan er wel heel frustie over gaan doen
maar schiet ik niks mee op![]()
Ik ben succesvol drie keer er onderuit kunnen komen. Ik merk dat ik aandacht wel leuk vindt maar er echt daadwerkelijk iets mee te willen doen zo iemand ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil het daten nog een beetje lukken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
preciesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Zonde van de energie
en ben ook over het algemeen van het positieveDM’s gonzen zacht,
ben je er wel aan toe?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben succesvol drie keer er onderuit kunnen komen. Ik merk dat ik aandacht wel leuk vindt maar er echt daadwerkelijk iets mee te willen doen zo iemand ben ik nog niet tegengekomen.
iets nieuws?DM’s gonzen zacht,
Ik ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
en ben ook over het algemeen van het positieve
Alleen soms is dat weleens lastig![]()
ik vind het vooral lastig als mensen heel negatief zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen soms is dat weleens lastigDM’s gonzen zacht,
Ja, probeer daar zoveel mogelijk van weg te blijvenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het vooral lastig als mensen heel negatief zijn![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, probeer daar zoveel mogelijk van weg te blijven![]()
![]()
die kosten veel energieDM’s gonzen zacht,
Klopt, en maakt het vaak nog vervelender. Ik heb ook zo'n periode gehad tijdens onzekerheid over werk. Maar uiteindelijk is het goed gekomen en dat heb ik mezelf ook voorgehouden. Maar toch veel slechte nachten gemaakt tijdens die periode.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan er wel heel frustie over gaan doen
maar schiet ik niks mee opMaakt de lekkerste wraps O+![]()
begrijpelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, en maakt het vaak nog vervelender. Ik heb ook zo'n periode gehad tijdens onzekerheid over werk. Maar uiteindelijk is het goed gekomen en dat heb ik mezelf ook voorgehouden. Maar toch veel slechte nachten gemaakt tijdens die periode.
je bent ook een overdenker toch?DM’s gonzen zacht,
Nee denk ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je er wel aan toe?
iets nieuws?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jup, dat ben ik. Maak me zo nu en dan veel te druk om dingen en dat kan best lang blijven hangen. Ik probeer het wel zo min mogelijk invloed te laten hebben op mijn humeur maar is soms lastig helaas.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
begrijpelijk
je bent ook een overdenker toch?Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Maar een beetje aandacht geven over en weer vindt ik wel leuk avonds via de apps.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: