Oh wat irritant zeg, als ze door blijven vragen terwijl je nee zegtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:25 schreef DJMO het volgende:
Arghhh...
Sommige mensen
Man: mag ik u wat vragen?
Ik: nee
Man: het is maar een kort vraagje?
Ik: nee
Man: ik houd het heel kort, twee seconden
Ik: je hebt zojuist iets gevraagd, en het antwoord is NEE!
sukkel
Ja, daar kan ik heel slecht tegen. Zelfde als met die lui die je een krant aan willen slijten. Die serveer ik altijd af met het antwoord dat ik geen tweedehands nieuws lees. Voor ze van de verbazing zijn bekomen ben ik 100 meter verder.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh wat irritant zeg, als ze door blijven vragen terwijl je nee zegt
Oh ja die lui zo ook vervelend idd of andere lui die je iets aan willen smeren in het winkelcentrum..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik heel slecht tegen. Zelfde als met die lui die je een krant aan willen slijten. Die serveer ik altijd af met het antwoord dat ik geen tweedehands nieuws lees. Voor ze van de verbazing zijn bekomen ben ik 100 meter verder.
Ik was ooit in het winkelcentrum de mare om boodschappen te doen, terwijl ik onderweg even in het beheersysteem van de fp keek of er nog nieuws was, toen ik lastig gevallen werd door zo'n knaap.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ja die lui zo ook vervelend idd of andere lui die je iets aan willen smeren in het winkelcentrum..
Ik probeer altijd snel door te lopen
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
Restje zalmsoep verdund met wat kipbouillon en garnalen erbij. Smaak doet me zowel denken aan Gentse Waterzooi en Oostends vispannetje die ik afgelopen zomer heb gegeten. Onverwachts weer even op vakantie met gedachten
dochter heeft gekookt vandaagquote:
Ow wat fijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
dochter heeft gekookt vandaag
hoefde dus niet te koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |