quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
ik dacht dat de kutgatjes voor mij waren
ja maarquote:
Dan ga je Fortnite kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar
ik heb de laatste tijd het geduld niet om een serie te volgen
Wikkelen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar
ik heb de laatste tijd het geduld niet om een serie te volgen
3 dubbele punten voor Greysbonesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Eindelijk, alles geïmporteerd en werkende.
Eindelijk in de top 10quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
3 dubbele punten voor Greysbones
Dat is zo beetje elke doordeweekse avond.quote:
Niks mis meequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is zo beetje elke doordeweekse avond.
dat kan een beetje een sleur worden hequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is zo beetje elke doordeweekse avond.
ja daar schort het de laatste tijd nogal aanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Al moet je daar ook wel beetje geduldig voor zijn...
Zal jou eens ergens heen sleurenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan een beetje een sleur worden he
Beetje druk? Herken het wel hoor, heb soms ook van dat soort momenten. En dan is een dag als vandaag waar ik lang moet wachten ook niet bepaald plezierig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daar schort het de laatste tijd nogal aan
same here. korte aandachtsspanne.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daar schort het de laatste tijd nogal aan
Deze TT was echt voor jouquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje druk? Herken het wel hoor, heb soms ook van dat soort momenten. En dan is een dag als vandaag waar ik lang moet wachten ook niet bepaald plezierig.
vooral veel aan mijn hoofdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje druk? Herken het wel hoor, heb soms ook van dat soort momenten. En dan is een dag als vandaag waar ik lang moet wachten ook niet bepaald plezierig.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral veel aan mijn hoofd
kan de rust niet vinden
Ja soms staat dat wel tegen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan een beetje een sleur worden he
wil het daten nog een beetje lukken?quote:
Ik heb een antwoord hierop maar kan je eerst even wachten?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een antwoord hierop maar kan je eerst even wachten?
jij?quote:
Ik weetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:hemarookworst is dan ook een lieve man![]()
Jup, datquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral veel aan mijn hoofd
kan de rust niet vinden
ik moet gewoon mijn hoofd even uit kunnen zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, dat
Wikkelen heeft mij in dit soort situaties wel eens geholpen omdat ik dan soort van 'verplicht' even rust moet vinden, kan immers nergens heen. Vriendin heeft zelfde ervaring. Maar goed, of zoiets werkt is wel afhankelijk van het onderliggende.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:hemarookworst is dan ook een lieve man![]()
Wil wel ff helpen zoeken naar jouw knopjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet gewoon mijn hoofd even uit kunnen zetten
maar ja
dat knopje he
das zoek
succesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wil wel ff helpen zoeken naar jouw knopje
En boek lezen? En dan met name voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet gewoon mijn hoofd even uit kunnen zetten
maar ja
dat knopje he
das zoek
tijd is een kostbaar goedquote:
nopequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En boek lezen? En dan met name voor het slapen gaan.
hoeveel is veelquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel ik voor je over heb
Heeeeeeeeeeeeel veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk komt het ook wel weer. Maar de weg ernaartoe is wel vervelend en hoop dat het dan ook snel weer wat beter met je gaatquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
eerder las ik heel veel
maar het lukt gewoon ff niet
en is niet erg
tis wat het is
komt wel weer
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
kan er wel heel frustie over gaan doenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het ook wel weer. Maar de weg ernaartoe is wel vervelend en hoop dat het dan ook snel weer wat beter met je gaat
Moet je ook niet doen. Zonde van de energiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan er wel heel frustie over gaan doen
maar schiet ik niks mee op
Ik ben succesvol drie keer er onderuit kunnen komen. Ik merk dat ik aandacht wel leuk vindt maar er echt daadwerkelijk iets mee te willen doen zo iemand ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil het daten nog een beetje lukken?
preciesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Zonde van de energie
ben je er wel aan toe?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben succesvol drie keer er onderuit kunnen komen. Ik merk dat ik aandacht wel leuk vindt maar er echt daadwerkelijk iets mee te willen doen zo iemand ben ik nog niet tegengekomen.
Ik ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
en ben ook over het algemeen van het positieve
ik vind het vooral lastig als mensen heel negatief zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen soms is dat weleens lastig
Ja, probeer daar zoveel mogelijk van weg te blijvenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het vooral lastig als mensen heel negatief zijn
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, probeer daar zoveel mogelijk van weg te blijven
Klopt, en maakt het vaak nog vervelender. Ik heb ook zo'n periode gehad tijdens onzekerheid over werk. Maar uiteindelijk is het goed gekomen en dat heb ik mezelf ook voorgehouden. Maar toch veel slechte nachten gemaakt tijdens die periode.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan er wel heel frustie over gaan doen
maar schiet ik niks mee op
begrijpelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, en maakt het vaak nog vervelender. Ik heb ook zo'n periode gehad tijdens onzekerheid over werk. Maar uiteindelijk is het goed gekomen en dat heb ik mezelf ook voorgehouden. Maar toch veel slechte nachten gemaakt tijdens die periode.
Nee denk ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je er wel aan toe?
iets nieuws?
Jup, dat ben ik. Maak me zo nu en dan veel te druk om dingen en dat kan best lang blijven hangen. Ik probeer het wel zo min mogelijk invloed te laten hebben op mijn humeur maar is soms lastig helaas.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
begrijpelijk
je bent ook een overdenker toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |