Ik word niet geïnspireerd om te stofzuigenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Word je geīnspireerd?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik word niet geïnspireerd om te stofzuigen
Neem mario mee, dan kan die een hele reeksquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de GamesCom of de Comic Con, maar wel naar de Emotie Con
Goed idee. Velen hebben die smiley nog nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neem mario mee, dan kan die een hele reekslaten zien
Even wat gaan koken uit woede in de tussentijdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Wachten duuuuuurt lang
[ afbeelding ]
Wrappiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Wachten duuuuuurt lang
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even wat gaan koken uit woede in de tussentijd
Wat gek.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Wachten duuuuuurt lang
[ afbeelding ]
Heb al gegeten, ook toen liep het al... En dit is inmiddels de derde keer dat ik het moet importeren. Eerst was de disk niet groot genoeg, daarna mislukte het om wat voor reden dan ook en daarna verstierde ik het zelf door in de terminal waar de import was gestart perongeluk een pijl omhoog en enter te geven omdat ik dacht dat een ander scherm de focus had, toen de import klaar was begon hij doodleuk opnieuw en het eeste statement in de sql export is een drop table if exists.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even wat gaan koken uit woede in de tussentijd
oeps, verkeerde scherm.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb al gegeten, ook toen liep het al... En dit is inmiddels de derde keer dat ik het moet importeren. Eerst was de disk niet groot genoeg, daarna mislukte het om wat voor reden dan ook en daarna verstierde ik het zelf door in de terminal waar de import was gestart perongeluk een pijl omhoog en enter te geven omdat ik dacht dat een ander scherm de focus had, toen de import klaar was begon hij doodleuk opnieuw en het eeste statement in de sql export is een drop table if exists.
Geen beste dag.
Mijn mummies zijn mooier, vind ikquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:55 schreef maily het volgende:
@:WrappedEuphoria
inspired?
[ afbeelding ]
Das lekker wreed ben, ben jij al gewees?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik voel me wrappie bij ieder klappie
Niet zo gek. Het is een tabel met meer dan 250.000.000 rijen, duurt even om daar een index op te zetten...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat gek.
Hier is mijn Raspberry Pi hoofdservertje stuk (waar in principe de puntenteller staat), en mijn 2e server crasht elke dag. Ik weet nog niet waardoor.
Tijd om de 3e te activeren.
Gewoon compleet stupid van mezelf... Gelukkig komt het niet zo heel vaak voor maar is niet eerste keer. Vandaar dat ik nooit een acc en prod terminal tegelijk heb openstaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeps, verkeerde scherm.
Achja, je bent niet de enige.
Produktieschermen heb ik in een rode kleur (wit op rood), dan weet ik zeker dat ik goed moet oppassen welke commando's ik intikquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon compleet stupid van mezelf... Gelukkig komt het niet zo heel vaak voor maar is niet eerste keer. Vandaar dat ik nooit een acc en prod terminal tegelijk heb openstaan.
Dat is ook wel slim inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Produktieschermen heb ik in een rode kleur (wit op rood), dan weet ik zeker dat ik goed moet oppassen welke commando's ik intik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |