Wat ik niet goed begrijp is dat politieagenten zelf ook heel duidelijk gefilmd en online gezet worden, vooral wanneer ze iemand aan het arresteren zijn. Ja, er worden ook seksueel getinte opmerkingen gemaakt over de agentes en/of soldaten. Worden de daders hiervan opgespoord en berecht?quote:Supermarkten en winkels in Nederland waarschuwen hun personeel voor een zorgwekkende trend: creepshots. Dat zijn seksueel getinte foto’s en video’s die stiekem worden gemaakt van vrouwelijke klanten en medewerkers, waarbij vaak ingezoomd is op borsten en billen. De beelden worden vervolgens via besloten chatgroepen en internationale fora verspreid, voorzien van bedenkelijke commentaren.
Het onderzoeksprogramma Pointer van KRO-NCRV ontdekte de afgelopen maanden honderden creepshots die in Nederlandse winkels zijn gemaakt, onder andere bij Jumbo, Albert Heijn, PLUS en Lidl. Onder de slachtoffers bevinden zich willekeurige klanten en minderjarige vakkenvullers. Sommige fotografen volgen hun slachtoffers langere tijd door de winkel en geven elkaar online tips over hoe ze ongemerkt beelden kunnen maken.
“Ze heeft geen idee wie er achter haar staat en haar fitte, dikke witte kontje fotografeert. Een van mijn beste foto's tot nu toe”, schrijft een creepshot-maker bij foto’s van een jonge klant in een supermarkt. In een ander geval blijkt een slachtoffer langere tijd te zijn gevolgd.
Acties van supermarkten
Supermarktketens reageren geschrokken. Een woordvoerder van Jumbo laat bij Pointer weten dat het bedrijf haar uiterste best gaat doen om de beelden offline te krijgen. Alle Jumbo-winkelmanagers worden begin oktober geïnformeerd over het fenomeen en over hoe ze als medewerker en winkel kunnen handelen. Ook wordt onderzocht of een algemeen fotografeer- en videoverbod juridisch mogelijk is.
Albert Heijn voegt het onderwerp toe aan trainingen voor personeel, terwijl PLUS, Lidl, Action, Kruidvat en Etos hun medewerkers informeren over mogelijke acties als een creepshot wordt gemaakt.
Van de vrouwen die Pointer identificeerde hebben er twee aangifte gedaan, waarbij e-mailadressen en IP-adressen van de makers zijn gedeeld met de politie. In Groenlo deed de moeder van een minderjarige vakkenvuller, die opdook op foto’s in een besloten groep, melding bij de politie. De politie laat aan Pointer weten de melding niet meer te kunnen vinden.
Gelderse werknemer ontslagen
Naast de winkelgevallen blijkt het fenomeen ook in Gelderland te spelen. Daarbij gaat het niet om een supermarkt, maar om een garage in een niet nader genoemde plaats. Een werknemer van het autobedrijf werd afgelopen zomer ontslagen nadat aan het licht kwam dat hij creepshots had gemaakt van vrouwelijke collega’s en klanten.
De beelden verschenen op het Telegramkanaal van de man. Pointers onderzoek bevestigde dat het om meerdere foto’s ging van in ieder geval twee collega’s en een klant. Het bedrijf stelde een intern onderzoek in en de slachtoffers zijn op de hoogte gebracht.
De impact op slachtoffers
Creepshots zijn niet alleen een inbreuk op de privacy, maar worden ook gezien als een vorm van seksueel misbruik. Nathalie Gaal-Franse, beleidsadviseur bij Fonds Slachtofferhulp, legt bij Pointer uit dat het in feite een inbreuk op iemands lichamelijke seksuele integriteit is. “En dat maakt het een seksueel misdrijf. Het wordt steeds normaler gevonden dat beelden zonder toestemming gemaakt en verspreid worden. Voor slachtoffers kan dat ongelooflijk angstaanjagend zijn: wat gebeurt er met die beelden? Waar komen ze nog meer terecht?”
Nou ik denk eerder brillen met camera's en dat soort ongeinquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:02 schreef maily het volgende:
Dat is de pest van mobiele telefoons ....
Bahquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder brillen met camera's en dat soort ongein
Zal bij de aldi stuk minder spelen...quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:29 schreef the-eye het volgende:
Dit zal niet over de supermarkt gaan waar ik m'n boodschappen doe
Lidl dus same shitquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zal bij de aldi stuk minder spelen...
gewoon op straat ook dus, zeg maar overalquote:Pointer infiltreerde de afgelopen maanden in de online wereld van creepshots en ontdekte honderden seksueel getinte foto's van nietsvermoedende Nederlandse vrouwen, onder wie minderjarige vakkenvullers. De beelden zijn gemaakt door achter vrouwen aan te lopen op straat, in het openbaar vervoer en vaak ook in winkels en supermarkten.
Duh ...quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
gewoon op straat ook dus, zeg maar overal
De catwalk daar gaan mensen willens en wetens op lopen om gezien te worden.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
en dan heb je ook nog de catwalk, daar maken ze foto's en video's met professionele camera's en dat gewoon heel openlijk.
En dan op een tennisbaan zoals Australian Open of zwembad tijdens de olympische spelen nota bene
hoe creep is dat?
Mijn lokale Vomar heeft ook echt 2 pareltjes.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Lidl dus same shit
Voel me natuurlijk wel genaaid want er zijn blijkbaar Lidls met lekkere wijven![]()
Ik denk meer dat dit een zieke kink is en dat het je zal verbazen hoeveel mannen een standaard leven lijden (baan, gezin).quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:23 schreef Momo het volgende:
Jezus, wat een kneusjes. Daten is te hoog gegrepen en dan ga je dit doen? Of zouden ze wel een vrouw/vriendin hebben?
Opgepakt??? Wtf. Hoezo is dit strafbaar dan. Je mag toch gewoon filmen op de openbare weg?quote:Afgelopen zomer vond Pointer ook beveiligingsbeelden waarop een 25-jarige man was te zien die stiekem een vrouw fotografeerde. Op straat in Rotterdam maakte hij via een camera in zijn rugzak foto's van haar borsten. Hij is door de politie opgepakt en zijn zaak ligt nu bij justitie.
Gastquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:27 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Opgepakt??? Wtf. Hoezo is dit strafbaar dan. Je mag toch gewoon filmen op de openbare weg?
Ik ga altijd bij het dames tennis kijken en fantaseer dan hoe ze naakt tennissenquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
en dan heb je ook nog de catwalk, daar maken ze foto's en video's met professionele camera's en dat gewoon heel openlijk.
En dan op een tennisbaan zoals Australian Open of zwembad tijdens de olympische spelen nota bene
hoe creep is dat?
haha Kees Flodderquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik ga altijd bij het dames tennis kijken en fantaseer dan hoe ze naakt tennissensoms ga ik daarna ook even gluren bij de douches
Gr gr sinterklaas
Wat gast. Stuur dan een wet. Typisch Nederland weer, dit soort slachtofferloze "misdaden" bestraffen.quote:
Je hebt altijd nog het portretrecht waarbij de filmer toestemming moet vragen aan de persoon die hij filmt (tenzij het journalistieke nieuwswaarde heeft) als je doel van het filmpje is om iemand te filmen omdat je daar een harde pik van krijgt dan is dat niet toegestaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:37 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Wat gast. Stuur dan een wet. Typisch Nederland weer, dit soort slachtofferloze "misdaden" bestraffen.
Ricky, zeg even tegen je begeleiding dat de WiFI weer uit kan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:37 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Wat gast. Stuur dan een wet. Typisch Nederland weer, dit soort slachtofferloze "misdaden" bestraffen.
Jij denkt zeker dat je alleen slachtoffer bent als jou iets fysieks is aangedaan?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:37 schreef ricky3 het volgende:
[..]
stuur dan gewoon wet ah bezem. Doe doequote:
Vraag me af wat je er als medewerker of klant tegen kan doen..quote:Grote supermarktketens waarschuwen medewerkers voor voyeurs die stiekem seksueel getinte foto's en video's van hen maken en online zetten.
Nee joh helemaal prima wanneer één of andere gefrustreerde incel je heimelijk volgt en allemaal foto's van je "fitte dikke witte billen" maakt om dat daarna op internet te plempen zodat allemaal willekeurige kneusjes zich daarop af kunnen berenquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:37 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Denk dat de camera in zijn rugzak de doorslag gaf. Als daar alleen maar foto's op staan van borsten dan is het nogal logisch dat hij fotografeert voor seksuele doeleinden.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Hoe kun je iemand oppakken voor het op straat maken van foto's van geklede mensen?
Denk dat de kink ook meer zit in het stalken en iemand op die manier exposen dan dat ze zich afberen op wat billen in een legging eigenlijkquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:54 schreef Synoniempje het volgende:
De stalkerige berichtjes erbij maken het nóg meer vulgair.
Ja dus? Je mag filmen op de openbare weg. Volgens mij hebben we geen wetten waarvoor de agent gedachten moet kunnen lezen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Denk dat de camera in zijn rugzak de doorslag gaf. Als daar alleen maar foto's op staan van borsten dan is het nogal logisch dat hij fotografeert voor seksuele doeleinden.
We hadden vroeger zelfs br33zah-topics, niks was te gek toen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren dat iemand hier een hele lange tijd geleden een topic over opende die dit ook deed (althans, dat zei hij).
je moet die hoeren exposen, jatoch?!quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja dus? Je mag filmen op de openbare weg. Volgens mij hebben we geen wetten waarvoor de agent gedachten moet kunnen lezen.
Ja, precies.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat de kink ook meer zit in het stalken en iemand op die manier exposen dan dat ze zich afberen op wat billen in een legging eigenlijk
Er is niets op het internet geplaatst. Je moet niet op feiten vooruit lopen. En zowel, who cares, je bent op de openbare weg.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee joh helemaal prima wanneer één of andere gefrustreerde incel je heimelijk volgt en allemaal foto's van je "fitte dikke witte billen" maakt om dat daarna op internet te plempen zodat allemaal willekeurige kneusjes zich daarop af kunnen beren.
Maar eh, werkt dat ook zo voor kinderen bij het zwembad? Slachtofferloze "misdaad", toch?
Ja en? Waarom zou het strafbaar moeten zijn om op straat foto's te maken van gekleedde mensen voor seksuele doeleinden? Als ik geil wordt van auto's wordt het dan ook strafbaar om foto's van auto's te maken als ik als doel heb mij daarop af te trekken? Nederlandquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Denk dat de camera in zijn rugzak de doorslag gaf. Als daar alleen maar foto's op staan van borsten dan is het nogal logisch dat hij fotografeert voor seksuele doeleinden.
Nee. Ik ben tegen agenten die eigen regeltjes verzinnen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:05 schreef zeetheefje het volgende:
[..]
je moet die hoeren exposen, jatoch?!
Lol. Veel plezier met je dashcam. Om de 2 meter uitstappen om te vragen of je wel mag filmen xdxdquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dat ze dat sowieso moeten verbieden, ongevraagd foto's en filmpjes maken. Hoe vaak gebeurt het wel niet dat mensen ongevraagd op tiktok oid staan.
Jaja, kweet. Moeilijk te realiseren.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:10 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Lol. Veel plezier met je dashcam. Om de 2 meter uitstappen om te vragen of je wel mag filmen xdxd
Bizar. Lekker bezig, slachtofferloze misdaden bestraffen. Hoe kansloos. Bovendien, doel van het filmpje kun je slechts alleen raden, lijkt me niet logisch. Betwijfel dan ook of je gelijk hebt..quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog het portretrecht waarbij de filmer toestemming moet vragen aan de persoon die hij filmt (tenzij het journalistieke nieuwswaarde heeft) als je doel van het filmpje is om iemand te filmen omdat je daar een harde pik van krijgt dan is dat niet toegestaan.
Hoe dan? Alle toeristen oppakken als ze ergens een foto maken?quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dat ze dat sowieso moeten verbieden, ongevraagd foto's en filmpjes maken. Hoe vaak gebeurt het wel niet dat mensen ongevraagd op tiktok oid staan.
Niet op de openbare weg.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog het portretrecht waarbij de filmer toestemming moet vragen aan de persoon die hij filmt (tenzij het journalistieke nieuwswaarde heeft) als je doel van het filmpje is om iemand te filmen omdat je daar een harde pik van krijgt dan is dat niet toegestaan.
Ik zou een opt in voor publieke foto’s wel wenselijk vinden. Dat zolang je geen toestemming hebt gegeven er een grote waas te zien is. Als we dan toch al onze gegevens vrijelijk delen met Jan en alleman dan moet dit ook wel kunnen lijkt me, technisch moet het vast ook wel mogelijk zijn want zo’n beetje iedere overheidsdienst en big tech bedrijf heeft onze biometrische gegevens of je dat nou leuk vindt of niet. Laten we het dan al die data ook eens voor ons zelf gebruiken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:02 schreef maily het volgende:
Dat is de pest van mobiele telefoons ....
Mankeer jij wat aan je ogen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:08 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Er is niets op het internet geplaatst. Je moet niet op feiten vooruit lopen. En zowel, who cares, je bent op de openbare weg.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 07:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
voyeurs die stiekem seksueel getinte foto's en video's van hen maken en online zetten.
Pointer ontdekte op een internationale site honderden zogenoemde creepshots van vrouwen in Nederlandse supermarkten en winkels.
De beelden worden vervolgens in besloten chatgroepen en internationale fora verspreid en voorzien van seksueel getinte commentaren.
Uit het onderzoek blijkt dat op een internationaal forum creepshots van 24 vrouwen staan, die gemaakt zijn in Nederlandse winkels en supermarkten.
nadat bleek dat hij creepshots maakte en online zette van klanten en collega's.
Of zelf de viespeuk zijn...quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:07 schreef maily het volgende:
Mooi werk voor al die managers in die kantoortjes boven; publiek in de gaten houden en hopelijk viespeuken op heterdaad betrappen.
Managers hebben daar echt niet de tijd voor. Althans, die bij ons niet. Daar zou je beveiliging voor moeten hebben, maar dat kost winkels bakken met geld.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:07 schreef maily het volgende:
Mooi werk voor al die managers in die kantoortjes boven; publiek in de gaten houden en hopelijk viespeuken op heterdaad betrappen.
Uh, oke. Denk dat het eerder nieuwswaardig was geweest als het om magische redenen in een specifieke provincie niet voorkwam. Verder is dit sowieso bepaald geen nieuw fenomeen natuurlijk, en dat dit ook wel in supermarkten gebeurt is eveneens niet heel verbazingwekkend. Denk ook dat je hier niet zo heel veel mee kunt zonder paardenmiddelen met allerlei negatieve bijeffecten.quote:Gelderse werknemer ontslagen
Naast de winkelgevallen blijkt het fenomeen ook in Gelderland te spelen. Daarbij gaat het niet om een supermarkt, maar om een garage in een niet nader genoemde plaats.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 6 oktober 2025 13:16 schreef Eightyone het volgende:
*blij dat m'n jaren als vakkenvuller nog voor de smartphone plaats vonden*
Hele goede dit. Strontirritant gegeven dat elke debiel met een mobiel kan besluiten om overal op elk moment jou in beeld te brengen. Ben je ook meteen van een hoop waardeloze vloggers af waarvan de content draait om willekeurige mensen te benaderen met iets wat een reactie uitlokt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zou een opt in voor publieke foto’s wel wenselijk vinden. Dat zolang je geen toestemming hebt gegeven er een grote waas te zien is. Als we dan toch al onze gegevens vrijelijk delen met Jan en alleman dan moet dit ook wel kunnen lijkt me, technisch moet het vast ook wel mogelijk zijn want zo’n beetje iedere overheidsdienst en big tech bedrijf heeft onze biometrische gegevens of je dat nou leuk vindt of niet. Laten we het dan al die data ook eens voor ons zelf gebruiken.
Ik kwam daar eind jaren 90.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik geloof dat het toen net begon, camera's op (duurder segment) telefoons. Heel pixelig en nog niet instant op een of andere social media postbaar.
Ik kan er met m’n hoofd niet bij dat iedereen het maar normaal vindt dat iedereen altijd en overal je maar zomaar mag vastleggen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hele goede dit. Strontirritant gegeven dat elke debiel met een mobiel kan besluiten om overal op elk moment jou in beeld te brengen. Ben je ook meteen van een hoop waardeloze vloggers af waarvan de content draait om willekeurige mensen te benaderen met iets wat een reactie uitlokt.
Er zitten natuurlijk meerdere kanten aan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:36 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik kan er met m’n hoofd niet bij dat iedereen het maar normaal vindt dat iedereen altijd en overal je maar zomaar mag vastleggen.
Echt hoor. Op dit soort beelden fapte ik een kleine twintig jaar geleden toch al als pubertje? Blijkbaar heeft het nu een naam.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:06 schreef raptorix het volgende:
Straks een artikel over mannen die rukken in de trein en het filmen...
Komen journalisten wel eens op internet?
Ja hoor daar is ie weer..quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:37 schreef ricky3 het volgende:
[..]
De mobiele telefoon is het nieuwe kanker, mentaal gezienquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:24 schreef Hathor het volgende:
Wat een ontzettend puik idee was dat toch om zoiets triviaals als een telefoon uit te rusten met een camera, daar is letterlijk niks anders dan ellende uit voortgekomen. Debiele dansjes op TikTok, aandachtsgeile idioten die we tegenwoordig aanduiden als influencers, groepjes jongeren die zichzelf filmen terwijl ze in groepsverband een eenling in elkaar trappen en dat online trots delen zodat de hele wereld kan zien wat voor een domme tokkies ze zijn, en hele zwermen perverselingen die nu dus ook de billen van shoppende dames lopen te filmen en online zetten.
Telefoons met camera's is een van de slechtste Ideeën van de laatste 25 jaar.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:13 schreef SemperLibertas het volgende:
Supermarkten zouden zich beter druk kunnen maken om die teringhoge prijzen waarmee ze hun klanten terroriseren onder het mom van "ja maar de leveranciers"
Je snapt het probleem niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snap het probleem echt niet. Die vrouwen die zijn toch gekleed. Er staan toch geen blote borsten of billen op in de supermarkt neem ik aan...? En wat kan die supermarkten het schelen, waarom zouden die er moeite voor doen, zij werken er toch niet aan mee of zo.
Wat een rare wereld is het toch. Natuurlijk ben je niet helemaal 100 als je zulke foto's maakt. Maar om daar nu een wereldprobleem van te maken alsof er ik weet niet wat is gebeurd...
Ja ok maar ik wilde dit gewoon even roepenquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Dat staat er toch compleet los van.
Ik vind het zeker stom en achterlijk als je dit doet. Maar ik zie het niet als een probleem. Als je achter een dame loopt met een kort rokje (dat ik zelf ook draag), dan zie je toch hetzelfde als wat er dan gefotografeerd wordt en op internet komt.quote:
En het idee in de gaten te worden gehouden? En dat anderen er eventueel van gaan genieten, als het op internet geplaatst wordt?quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vind het zeker stom en achterlijk als je dit doet. Maar ik zie het niet als een probleem. Als je achter een dame loopt met een kort rokje (dat ik zelf ook draag), dan zie je toch hetzelfde als wat er dan gefotografeerd wordt en op internet komt.
Het gaat om het doel van het fotograferen, namelijk seksuele handelingen verrichten tijdens het kijken naar jouw lichaam. En dat is gewoon ranzig en gestoord.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vind het zeker stom en achterlijk als je dit doet. Maar ik zie het niet als een probleem. Als je achter een dame loopt met een kort rokje (dat ik zelf ook draag), dan zie je toch hetzelfde als wat er dan gefotografeerd wordt en op internet komt.
Dus rukken op mooie lichamen is ranzig en gestoordquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het gaat om het doel van het fotograferen, namelijk seksuele handelingen verrichten tijdens het kijken naar jouw lichaam. En dat is gewoon ranzig en gestoord.
Het is de manier waarop dit gebeurt. Zucht.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:03 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dus rukken op mooie lichamen is ranzig en gestoord
Ok
En toch denk ik dat de meeste wijven hier niet echt een probleem mee krijgen want uiteindelijk kunnen zij er niks aan doenquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is de manier waarop dit gebeurt. Zucht.
Als ik heel sterk denk aan seks met iemand waar ik bij in de buurt ben dan gaan ze me altijd aankijken en/of lachen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En toch denk ik dat de meeste wijven hier niet echt een probleem mee krijgen want uiteindelijk kunnen zij er niks aan doen
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:06 schreef raptorix het volgende:
Straks een artikel over mannen die rukken in de trein en het filmen...
Komen journalisten wel eens op internet?
Het is al weer wat anders wanneer iemand dichtbij je komt staan met je korte rokje, en even de telefoon er snel tussen laat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lekker dan als je ongewenst het internet rond gaat in louche groepjes...quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En toch denk ik dat de meeste wijven hier niet echt een probleem mee krijgen want uiteindelijk kunnen zij er niks aan doen
Meeste hebben niks beters te doen eigenlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Managers hebben daar echt niet de tijd voor. Althans, die bij ons niet. Daar zou je beveiliging voor moeten hebben, maar dat kost winkels bakken met geld.
Newsflash: Dit gebeurt ook bij meiden onder de 18. En het liefst proberen ze de shots dan zo suggestief mogelijk te maken, vermoed ik zo.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat je je daar nog wel eens op kan verkijken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:26 schreef roos94 het volgende:
Maar het zijn vast heel gelukkige, succesvolle mannen die dit soort grapjes uitvoeren en totaal geen incels oid /s
Maar toch heeft ze wel een punt. Het is een beetje hetzelfde als mensen die met gebruik van AI ineens in een pornovideo te zien zijn. Dit is nog problematisch zolang iedereen het nog niet bij iedereen kan doen. Maar zodra het helemaal niet 'bijzonder' meer is, gaat het steeds minder gezien worden als een inbreuk op je privacy of digitale aanranding.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Newsflash: Dit gebeurt ook bij meiden onder de 18. En het liefst proberen ze de shots dan zo suggestief mogelijk te maken, vermoed ik zo.
Totdat ze achter jou lopen met een camera op hun schoen en dus wel jou van een andere kant kunnen fotograferen/filmen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |